niewe aankoop
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=44037
Print Datum: 15 November 2024 om 23:59 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: niewe aankoop
Bericht van: niania
Onderwerp: niewe aankoop
Datum bericht: 05 Augustus 2016 om 12:40
Ik heb gister iets gekocht bij de xenos in de uitverkoop voor 1 euro
en nu wil ik de foto plaatsen en nu ..............? lukt het niet ik word er gek van
[IMG]http://[/IMG]
|
Antwoorden:
Bericht van: bep
Datum bericht: 05 Augustus 2016 om 14:15
niania, ge moet eens zien bij HANDIGE TIPS EN TRUCS voor nieuwelingen. Daar heb ik een link geplaatst die naar creaans haar uitleg leidt. (Mag ook door andere gelezen worden hoor)
Te vinden onder tips en trucs
-------------
|
Datum bericht: 05 Augustus 2016 om 14:24
ja maar ik vind het zo gek ik heb al meerdere foto's geplaatst en nu moet ik ineens iets met http invullen dat kan toch niet?
nia
het kwartje valt ineens ik weet al weer hoe het moet ik zei het eerder al vandaag mijn korte termijn geheugen werkt erg slecht bep bedankt weer dankzij jou weet ik weer wat ik moet doen
|
Datum bericht: 05 Augustus 2016 om 14:32
en wat ga je ermee maken?
Een omhaakte tent die vooraan open staat met een bank in en een knuffel erop?
Een lichtlantaarn? Een soort bloempot met een klimplantje en dat langs de ijzeren kanten naar boven laten rondgroeien?
Een poppenkast met hele kleine marionetjes?
Voor 1 euro kunt ge veel maken zeg.
-------------
|
Datum bericht: 05 Augustus 2016 om 14:51
ja misschien moet er nog meer gaan kopen
ik weet nog niet hoe of wat maar ik had ook al hele beelden wat je er mee kon doen
circus tent huisje boompje beestje (heb al langer het idee voor een boom met boomhut die kan er dan ook mooi bij) spookhuis kermis strandhuis
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 05 Augustus 2016 om 19:36
Ben benieuwd wat je er mee gaat doen... Zo te lezen zijn er vele mogelijkheden
|
Bericht van: lw1463
Datum bericht: 05 Augustus 2016 om 20:27
Misschien een lampje erin ???
------------- http://brandlos.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://brandlos.blogspot.nl/
|
Datum bericht: 05 Augustus 2016 om 21:39
ja ook heel leuk ik ga morgen nog meer kopen heb helemaal zin om van alles te maken misschien alvast voor koningsmarkt ik heb tenslotte ook al de sinterklaas cadeautjes als in huis
|
Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 05 Augustus 2016 om 21:52
Zo'n "karkas" van staven nodigt inderdaad uit tot allerlei voorwerpen bedenken. Wat ik er zelf in zou zien, is een lantaarn. Dus iets met een lampje erin. Maar ik ben benieuwd naar jouw creaties.
Gefeliciteerd met de aankoop!
|
Datum bericht: 05 Augustus 2016 om 22:02
ik zit erg met een circus in mijn hoofd heb daar nog een leuk patroon van heb er helemaal zin in en de directeur van dat circus is al bijna klaar heb ik ergens in een tas zitten met de werkstukken die ik nog af moet maken ligt al zo'n 4 jaar te wachten denk ik het jasje ervan wilde niet lukken de rest van de directeur is al klaar alvast het begin zou ik zo zegen o en volgens mij was ik ook al aan de olifant ervan begonnen maar ja nu mogen er geen dieren meer in het circus dus wat ga ik dan met die olifant doen?????????? ik weet het allemaal niet meer hoor
|
Datum bericht: 05 Augustus 2016 om 23:43
gewoon het circus van tijdens uw jeugd maken. Kunnen de kleinkinderen later verwonderd kijken van wauw toen waren er olifanten en leeuwen en dromedarissen en soms zelfs nijlpaarden in het circus.
-------------
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 31 Augustus 2016 om 08:54
6 bollen lichtblauwe Saskia, 7 bollen zalmroze royal, twee bollen gemêleerd Action garen. Simply haken en Fantastische brei-ideeën.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 31 Augustus 2016 om 11:20
Oh jeeeee Magtelt, liep je weer eens aan de verkeerde kant van de winkelstraat ;-))))))))
------------- Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF) http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com
Marlene aka nldutchy
|
Bericht van: Mutti
Datum bericht: 31 Augustus 2016 om 12:01
Was het echt per ongeluk dat je te vroeg was ???
|
Datum bericht: 31 Augustus 2016 om 12:10
Echt, heus, eerlijk, mijn hoofd liep me om en ik dacht aldoor: de bus van tien voor heel. En dat was dan een heel uur te vroeg. Wat kun je veel doen in zo'n gestolen uurtje. Ik heb al een kwart zalmroze stola.
wat rozengeur.
|
Bericht van: thian
Datum bericht: 31 Augustus 2016 om 20:09
leuk hoor, ik heb een grote doorzichtige bak met twee groene klepjes die dicht zouden kunnen (als ik de bak niet zo vol gestouwd had,gekocht voor 3 euro bij de acion voor al mijn garens en bij tante toos een handwerk winkeltje een bolletje fluffie garen in flamingo kleur gekocht vergeten een klosje zwarte handgaren mee te nemen voor de kraaltjes (oogjes) vast te ztten maar het was ook zo druk
|
Datum bericht: 02 September 2016 om 16:31
Vanmiddag op de fiets naar de Hema geweest: het voelde als Alice in Wonderland.
Wat jullie het meeste zal interesseren is het bolletje goudgele katoen dat ik kocht. Verder heb ik op de schoolspullenafdeling een ringband, tabbladen, snelhechters en schriften gekocht van gewoon natuurlijk bruinig karton. Wat leuk, helemaal "oer".
|
Datum bericht: 02 September 2016 om 17:01
Ik heb niets gekocht, maar ben naar de Bieb geweest .
Er was een boek dat maar steeds niet wou "pakken " op de scanner . Uiteindelijk maar hulp gevraagd ,voelde me een beetje oenig Wat bleek . Het was een "afgeschreven " boek . Het hoefde niet meer terug . Kan het na lezen naar het repair cafe waar een boekenkast staat waar je boeken uit kan halen en exemplaren die je zelf gelezen hebt in kan zetten Was ik toch niet zo erg "oenig "
|
Datum bericht: 06 September 2016 om 23:06
een bolletje fluffy groen naar goudbruin verlopend garen voor een euro afgeprijst zo leuk en blij mee
------------- don't let the little stupid things break your happiness
|
Datum bericht: 07 September 2016 om 09:33
Bij Zeeman stond een doos met nieuwe kleuren garen. Groen ligt er nog. Van het donkerrood, een mooie herfstkleur, heb ik een pak van 10 genomen. Er lag één bol in brons/oranje met een glitterdraadje erdoor.
Bij de bieb lag de film What if? voor me klaar. Het Ziggokastje had laatst de opname gesaboteerd en nu kon ik hem gratis lenen, omdat ik een groot abonnement heb. Een juffrouw bij Ziggo had beloofd, dat het kastje omgeruild zou worden, er waren meer met dat probleem. Komt de monteur met meetapparaat maar zonder kastje. In de auto had hij de verkeerde liggen. Nu moeten we dus weer bellen, de naam van de juffrouw weten we niet, maar dat geeft niet, liegen kunnen ze allemaal als de beste.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 23 September 2016 om 09:26
ben o zo blij met een printer uit de kringloop mocht hem thuis testen als ie het niet deed kon ik hem terug brengen hoeft gelukkig niet dus joepie ik kan eindelijk weer printen na een maand of 6 vandaag even een aantal cardridge bij action kopen (op voorraad) en even naar de kringloop om te zegen dat de printer het doet en ik er erg blij me ben hij koste maar 6 euro die printer en voor 7,95 een nieuwe cardridge en ik ben er weer klaar voor
|
Datum bericht: 23 September 2016 om 09:29
wat fijn voor je, mischien heb je mij ook geholpen
|
Datum bericht: 23 September 2016 om 09:33
Heerlijk he die kringloop .
Ik dus voor 2 euro een toetsenbord ,klein en plat zodat m,n laptop weer werkt .
En dan mijn tablet . Is uiteindelijk een Samsung geworden en met oefenen kom ik de wintermaanden wel door . De moeder van mijn schoonzoon blij want nu kan ze met mij appen . Met de PC kan ze niet omgaan maar ze wil zo graag met mij appen .
|
Datum bericht: 23 September 2016 om 09:34
en waarmee heb ik je dan geholpen thian?
|
Datum bericht: 23 September 2016 om 15:54
ik ga dinsdag ik kijken of ik een cardridge voor mijn pri nter kan kopen bij de action dan doet hij het weer als dat lukt.. anders kan ik het niet betalen en print de woonbegeleiding voor me :)
|
Datum bericht: 23 September 2016 om 16:06
ik hoop dat jouw cardridge er bij zit die je moet hebben ze hebben ze lang niet voor alle printers ze zijn in de aanbieding tot en met volgende week dinsdag
|
Datum bericht: 04 Oktober 2016 om 00:23
ik heb bij de action een juten kussen / matje gekocht voor de katjes en ze zijn er verzot op, nl ook wat katoenen bolletjes in mooie kleuren en 5 pakjes honing knabbelsticks voor de nijntjes ik had een kadokaart lief he en wat sheba voor felix die nu op schoot ligt te snorren en kopjes te geven
|
Datum bericht: 10 Oktober 2016 om 15:28
Daarnet naar het tuincentrum geweest. Bollen gekocht. Nee, geen wol, maar hyacinten en tulpen voor in de border. Ook 2X18 winterviolen: gele met een bruin hartje en donkerrode. Potgrond erbij... dan kan de border in mijn voortuin er weer super uitzien.
|
Datum bericht: 10 Oktober 2016 om 18:08
Ik heb in de Terre des hommes winkel twee poppenbretels gekocht, ik wist niet eens dat die bestonden. Twee plastic bollen om kerstballen van te maken en een oranje lint. Verder heb ik het Pink Ribbon blad en een Pink ribbon armband gekocht.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 12 Oktober 2016 om 12:25
bij "de buurvrouw" in delft kleding uitgifte 2 broeken, leuk een dik vest een 2persoons dekbed overtrek met 2 kussen hoezen en een tasje dat ik bijna gemist had heel leuk van olilly oid maar groen! met roze accenten zo leuk en het kosten allemaal geen cent, ben er zo blij mee omdat ik al het dekbedovertrek had mocht ik eigenijk geen tasje maar ik had een kledingstuk minder en kan geen schoenen enzo ze vonden mijn super lieve begeleidster niet aardig (dat mens) toen die weg was de auto halen, kreeg ik mijn tasje toch, zo leuk, omdat ik al zoveel miste.. :) <ssmile> we hebben blauw gelegen van het lachen in de auto
|
Datum bericht: 23 Oktober 2016 om 18:25
Bij Zeeman heb ik 5 bollen "Super Soft" gekocht om binnenkort een voorjaarstrui te gaan breien. Bollen van 100 gram in verlopende pastelkleuren: geel - oranje - rose - groen - blauw. Het ziet er een beetje regenboogachtig uit.
|
Datum bericht: 23 Oktober 2016 om 18:31
ws de laatste pop met kleertje en een ding met handvat oom de pop in te vervoeren (sorry geen kinderen gehad) maar felix vond het een geweldige mand ook met vuiliszak er om, het was moeilijk om die er af te hale met een kat er op maar het is gelukt, en ten kroop ie er weer op nu ligt de pop er op en dat viel felix tegen, zijn mooie schommelplekje weg
|
|