schapen
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=44665
Print Datum: 15 November 2024 om 19:34 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: schapen
Bericht van: JMB
Onderwerp: schapen
Datum bericht: 26 Januari 2017 om 15:20
Vanmorgen heb ik een schaap gekocht, om voor de sier in de kamer te zetten:
Nu ik hem zo op de foto van de zijkant zie vind ik het eigenlijk meer op een hond lijken.
Ja, en dan wil ik nu toch ook eigenlijk wel graag het schapenkussen gaan maken (zie bij links). Eens op zoek naar garen daarvoor, want ga het niet van dat dure garen maken dat in het patroon staat vermeld.
|
Antwoorden:
Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 26 Januari 2017 om 16:33
Er zijn zoveel schapenrassen. Het Drentse heideschaap en de Texelaar lijken ook niet op elkaar. Op internet heb ik wel langharige schapen gevonden die op de jouwe lijken, maar die hebben hoorns. Misschien maakt dat het verschil met de hondachtige uitstraling.
|
Bericht van: Juul
Datum bericht: 26 Januari 2017 om 16:55
Van de zijkant lijkt het inderdaad wel een beetje op een hond. Maar recht van voren is het een schaap. Ik vind schapen en dan vooral lammetjes zo leuk en hoort echt bij de lente.
------------- http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/ gr lisette
|
Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 26 Januari 2017 om 17:37
Ik heb bij Action garen gekocht voor mijn 'schaap' Made bij Me 200 gram 100 meter pendikte: 9 - 10 €2.99 per bol
------------- Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd: "Dat moet je niet meer doen"
|
Datum bericht: 27 Januari 2017 om 08:39
Hier is geen Action en ik kom weinig in winkels buiten dit dorp. We hebben hier wel een handwerkzaak kijk daar wel een keer of zoek online.
Och heb niet zo'n haast heb nog zat andere dingen te doen.
|
Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 27 Januari 2017 om 09:30
Ik zou het ook voor je kunnen kopen en dan opsturen.
------------- Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd: "Dat moet je niet meer doen"
|
Datum bericht: 27 Januari 2017 om 10:04
Nee joh, ik kijk nog wel. Zou best naar een plaats met een Action kunnen gaan, maar ik ben een heel erge huismus, die toch eigenlijk ook wel momenten heeft dat ze de hort op wil.
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 27 Januari 2017 om 10:12
Voor dat soort tripjes heb je een vriendin nodig. Ze hoeft niet eens een wolletjesfan te zijn, er is genoeg te zien in Action. Maar dan is het een leuk uitje.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: bep
Datum bericht: 27 Januari 2017 om 11:30
van opzij lijkt hij idd op een afghaanse windhond.
-------------
|
Bericht van: Stramien
Datum bericht: 27 Januari 2017 om 11:40
Mee eens Bep.
------------- december2011
|
Datum bericht: 27 Januari 2017 om 17:03
Ja, vond ik ook, kon alleen niet op de naam Afgaanse windhond, komen.
|
|