Terug van weg geweest
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=45138
Print Datum: 15 November 2024 om 14:54 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Terug van weg geweest
Bericht van: Charlotte1234
Onderwerp: Terug van weg geweest
Datum bericht: 11 Juli 2017 om 07:04
Hallo allemaal, ik ben er weer. 9 maanden geleden zei ik dit forum tijdelijk vaarwel ivm een studie. Deze studie is afgerond, diploma is op zak, dus ik kan weer verder met het haken. Gelukkig, want dat heb ik gemist zeg! Aangezien ik niet 9 maanden berichten terug kan lezen: heb ik iets belangrijks gemist? Ik ben al weer met mijn eerste project bezig, dus binnenkort hoop ik 'm af te ronden en met jullie te delen op dit forum! Groetjes!
|
Antwoorden:
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 11 Juli 2017 om 07:46
Welkom terug. Je kunt een beetje grasduinen in Creaties, en verder gewoon aanhaken bij de lopende onderwerpen.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 11 Juli 2017 om 07:55
Welkom terug het is hier super gezellig 🌻
------------- WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
|
Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 11 Juli 2017 om 08:27
Ha Charlotte, gefeliciteerd met je behaalde examens en welkom terug op het forum.
|
Bericht van: bep
Datum bericht: 11 Juli 2017 om 14:48
dat vind ik karakter hebben se. Alles opzij gooien voor en focussen op de studie. En u daaraan nog houden ook. Proficiat met het beoogde en behaalde resultaat.
-------------
|
Bericht van: petraco
Datum bericht: 11 Juli 2017 om 21:26
fijn dat je terug bent en gefeliciteerd met je behaalde diploma.
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 12 Juli 2017 om 09:36
Gefeliciteerd met het behalen van je diploma en welkom terug
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: Charlotte1234
Datum bericht: 12 Juli 2017 om 11:12
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 12 Juli 2017 om 11:49
Gefeliciteerd met je diploma. Ik ben het helemaal eens met Bep. Knap om alles even opzij te zetten en te focussen op je studie.
------------- Groetjes, Lida. Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
|
|