Print Pagina | Close Window

nooit verwacht

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=46016
Print Datum: 05 Mei 2024 om 23:28
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: nooit verwacht
Bericht van: Mutti
Onderwerp: nooit verwacht
Datum bericht: 16 November 2018 om 14:01
Mijn man had een zakje diepvries snijbonen van Bonduelle gekocht .

Toen we aan het eten waren ,had eerst hij een hard stukje wat op hout leek Even later had ik er ook een .
We kwamen op 5 stukjes van zeker 2 a 3 cm .
Ik heb er melding van gedaan ,wat ik eigenlijk nooit doe .
Maar ik vond dit echt gevaarlijk .

Wat ik ook nooit verwacht had, werd er heel serieus op ingegaan .
Of ik het lot nr nog had en of ik de stukjes op een kartonnetje geplakt zodat ze niet door de enveloppe zouden steken naar een antwoord nr wilde sturen ?.

Gisteren kreeg ik een brief ,waarin vermeld ,hoe ze de hele productie lijn tot in Frankrijk toe gevolgd hadden . Op deze manier wisten ze precies waar het fout gegaan was . Ze hadden alle zakjes met hetzelfde lot nr geblokkeerd .


Met dank voor het melden en de moeite van het plakken en sturen

Zoiets verwacht je toch niet ??



Antwoorden:
Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 16 November 2018 om 14:45
Wat goed dat je als klant serieus genomen wordt! Je hebt er ongetwijfeld meerderen mee geholpen. De staken horen nou eenmaal niet mee gesnipperd te worden.

Goeie samenwerking!    


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 16 November 2018 om 15:49
Ik wilde eens een cake bakken en er zou een papieren cakevorm in het pak zitten, maar dat ontbrak. Nou, cakevormen zat. Ik vroeg me af wat er zou gebeuren en schreef Homemade aan. Een paar dagen later werd een pakje bezorgd, twee pakken cakemix mét vorm en een excuusbrief. Het loont de moeite om te reclameren als je een gegronde klacht hebt.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 16 November 2018 om 16:45
Ik vind het wel correct afgehandeld. Zowel mutti's verhaal als dat van Magtelt.

Ik had eens tandpasta waarvan de naad van de tube losliet. De tweede ook. tegelijk gekocht.
Geschreven.
Of ik de artikelen maar op wilde sturen.
Gedaan en ik kreeg vier tubes terug die wel goed gesealed waren.

Fabrikanten vinden het prettig als dit soort klachten doorgegeven woorden onder het motto: bent u tevreden vertel het anderen, hebt u een klacht zeg het ons.
Begrijpelijk, als ze niet te horen krijgen wat er niet goed is, kunnen ze ook niet verbeteren.




-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"


Bericht van: lw1463
Datum bericht: 18 November 2018 om 16:21
Thumbs Up

-------------
http://brandlos.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://brandlos.blogspot.nl/


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 18 November 2018 om 17:24
Aan Your look for less heb ik wel eens een jas teruggestuurd, omdat de rits aldoor vast kwam te zitten. Ik mocht kiezen, andere jas of geld terug. Ik kreeg mijn geld terug en heb gekozen voor een jas met knopen. Vond ik ook goed afgehandeld. En als ik bij hun een bestelling doe en later een mail krijg met een kortingscode, dan mag ik die code gebruiken voor korting op de lopende bestelling.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 18 November 2018 om 18:13
Ik geloof ook ,dat door alle consumenten programma 's op de tv ze toch de ogen geopend worden .

Jouw verhaal doet mij weer denken aan het jack van mijn man met rits en drukknopen .

Die drukknopen gingen snel stuk . We gingen terug naar V en D en ik had het over die drukkers .
Kennelijk kende ze het woord drukkers niet ,want in een vloek en een zucht, waren we omringd ,door al of niet herkenbare, beveiligers .
Wat bleek de verkoopster had begrepen dat we het over drugs hadden


Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 19 November 2018 om 09:22
LOL

-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"


Bericht van: Cocos
Datum bericht: 30 November 2018 om 12:31
Waar klagen niet helpt, is de bezorgdiensten. DHL is erg slecht en op klachten reageren ze niet. Je kunt over de bezorging alleen klagen bij de afzender, die er feitelijk niet eens wat aan kan doen.

Ik had weer eens voor niks zitten wachten op een pakket van Lidl. De klantenservice gebeld en die waren superbeleefd en allervriendelijkst, maar de belofte dat ik opnieuw kon bestellen en achteraf de misgelopen korting als retourbetaling op mijn rekening gestort zou krijgen, werd niet waargemaakt.

Ik heb het probleem daarom gemeld bij Trustpilot. https://nl.trustpilot.com/review/lidl-shop.nl
Daarna werd het probleem netjes verholpen en ik kreeg per post ook nog een tegoedbon van 5 euro, die ik in een Lidl winkel kon besteden.



Bericht van: Mutti
Datum bericht: 30 November 2018 om 13:06
Ik heb geen idee wie de bezorgdienst was ,maar ik heb nog wel een heel pakket met blikken gekregen van Bonduelle .

Helaas mag ik de inhoud niet eten ,maar het gebaar was er ,en diepvries kun je moeilijk versturen ,en de blikken hebben een goede bestemming gekregen .


Bericht van: JMB
Datum bericht: 01 December 2018 om 11:39
Netjes van ze, maar ja ze zijn natuurlijk bang dat het er een keer mee fout gaat en dan gaat het ze heel veel kosten. 

Ik heb n keer een wimper in de bruine bonensoep (uit blik) gevonden, was mijn zoon toen de soep aan het voeren, hij was nog erg klein mocht nog niet zo lang gewoon eten krijgen. Vond het zo erg dat ik het op zijn bord vond. Ik heb de keuringsdienst van waren gebeld. Er kwam toen een dame die het blik meenam en later kreeg ik een brief dat het bedrijf een proces verbaal had gekregen. Kreeg toen van mensen de opmerking dat ik beter de fabriek had kunnen bellen, dan had ik allemaal blikken soep gekregen. Maar jakkes, na dit voorval heb ik nooit meer bruine bonensoep uit bik gegeten.


Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 01 December 2018 om 16:44
Ohhhh, dat kan ik me voorstellen, dan heb je je buik er wel van vol.
Zo heb ik eens in een pak diepvriesspinazie een groot stuk jute gevonden. Niet de fabreik of keuringsdienst aangeschreven, had ik dus wel moeten doen.
Maar er komt bij mij dus ook nooit meer diepvriesspinazie in huis (niet erg, ik vond het toch al niet hálen bij vers)


-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net