Print Pagina | Close Window

goede morgen

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=46810
Print Datum: 27 April 2024 om 09:52
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: goede morgen
Bericht van: carolina2
Onderwerp: goede morgen
Datum bericht: 20 September 2020 om 11:20
goede morgen,

meteen bij het ontwaken had ik ontzettend zin om een taart te bakken, wol te spinnen en vla te koken
eenmaal opgestaan besloot ik dat ik eerst moest stofzuigen, afwassen, dweilen en de voliere schoonmaken, zodra ik zou terug zijn van onze ochtendwandeling.
na het ontbijt wandelde ik met Jan (mijn hondje) heerlijk te genieten van de ochtend zon en stilte.....

toen aan de overkant geritsel, krakende takken en Boem
hij trilde nog wat na met de vleugels en trok wat met de pootjes
en toen werd het nog stiller dan voorheen en lag daar op straat een leeg duivenlijfje....

ik zei goh....

eenmaal weer thuis zette ik de stoel op het balkon en het spinnewiel
'goh' zei ik nogmaals en begon het meel af te wegen voor taart

maak er een mooie dag van Heart



Antwoorden:
Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 21 September 2020 om 11:00
Wat een bezigge bij ,ik heb smorgens ook plannen maar daar komt altijd iets tussen ,toch probeer ik er een mooie dag van te maken en te genieten

-------------
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 21 September 2020 om 12:57
Ik heb dat ook, plannen maken en ze uitstellen. Je zou denken dat ik nu tijd genoeg heb, ik ga bijna nergens heen, behalve naar supermarkten. Ik zag vanmorgen onderweg naar Plus een dode duif liggen langs de berm van het fietspad. Ik dacht meteen aan Toon Hermans als goochelaar op auditie: Meinheer, de toif is toot, heeft te lang in het houten kistje gelegen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: lw1463
Datum bericht: 22 September 2020 om 11:04
Als ik zoveel plannen heb, lukt er helemaal niets. Dus ik probeer mijn programma nooit te vol te stouwen.

-------------
http://brandlos.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://brandlos.blogspot.nl/


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 22 September 2020 om 12:29
Ik maak een lijstje van werkzaamheden,. maar ik ben wel eigen baas.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 23 September 2020 om 15:19
Mijn dochter heeft van de week de dierenambulance gebeld .

Er liep een zwaan op de middenberm van een provincialeweg , Er was al een mevrouw bezig ervoor te zorgen dat hij de rijweg niet opging .

Waarom doen die beesten zo dom .Gras en water genoeg en dan zoeken ze zo'n stukje uit .


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 23 September 2020 om 19:29
die beesten Mutti, leven zoals hun voorouders dat al eeuwen deden
wij mensen zijn degene die dom doen. bij ons moet alles sneller, machtiger, groter, harder
en je weet het, hardlopers zijn doodlopers
daar hebben zwanen nog nooit van gehoord Smile


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 24 September 2020 om 09:15
Padden en egels hebben ook geen idee hoe druk de mensenwereld is geworden.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Chrissie
Datum bericht: 24 September 2020 om 13:40
Misschien is die zwaan een jong dat door z'n ouders uit het gebied is gejaagd. Ik heb weleens ergens gelezen dat dieren soms in de moeilijkheden komen als ze een eigen territorium zoeken. Met wolven heb je dat ook, die zijn niet overal welkom maar op de Veluwe is nu een roedel (pappa+mamma+puppies).



-------------
https://imgbb.com/" rel="nofollow">


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 24 September 2020 om 14:08
Ik heb niet gelezen dat er daar een ongeluk gebeurd is ,het zal wel goed gekomen zijn .

De dierenambulance zou de politie waarschuwen en vragen of er rijbanen afgesloten konden worden .

Voor de zwaan is het erg ,maar als hij op de rijbaan komt en er auto's gaan remmen, kon het wel eens een kop staart botsing gaan worden en dat is nog minder leuk .



Bericht van: carolina2
Datum bericht: 24 September 2020 om 14:51
ik reed eens op de Haarlemmerweg vlakbij Halfweg toen daar een koppel meerkoeten opdook. De man stond zo dicht aan de rijbaan dat hij bij elke passerende auto keihard rond tolde door de rijwind. Ik ben afgeslagen, Halfweg in en heb daar de politie gebeld met de vraag voor een dierenambulance maar eerst iemand die die dieren zou beschermen.
'daar ga ik geen auto voor sturen' zei de dienstdoende agent.
dat begrijp ik, antwoordde ik rustig, daarom heb ik zojuist besloten daar nog eens langs te rijden en bij die vogels vol op mijn rem te gaan staan. als u dan dierenambulance stuurt......
we komen al, klonk het met een diepe zucht waar staan ze precies?

later die dag vertelde ik het aan mijn dochter
'en zo ken ik mijn moeder', reageerde ze LOL


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 25 September 2020 om 10:29
http://www.mupload.nl/img/olcbiz97v.jpeg" rel="nofollow - http://www.mupload.nl/img/olcbiz97v.jpeg


Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 25 September 2020 om 11:15

je moet dat [   IMG] en [ /IMG] meekopieëren


-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"


Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 25 September 2020 om 11:18


-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 25 September 2020 om 11:28
Is thee ook goed ?


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 25 September 2020 om 11:49
bij mij wel, ik ben een theedrinker Smile
hoewel ik de dag begin met een paar glazen lauwwarm water



Bericht van: carolina2
Datum bericht: 25 September 2020 om 11:49
dankjewel Lao-tse


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 25 September 2020 om 12:05
Je kan wel zeggen je moet niet remmen maar het gaat vanzelf ,mijn dochter had al d'r alarmlichten aangezet .


Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 25 September 2020 om 12:08
Ik begin met koffie.



-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 25 September 2020 om 14:14
wie heeft dan gezegd 'je moet niet remmen' Mutti?

ik denk dat jouw dochter en ik, in ieder geval wat zwanen betreft, dikke vriendinnen kunnen zijn Smile


Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 27 September 2020 om 10:07
Goede morgen maak er een mooie dag van ,hier schijnt een waterige zon😎

-------------
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 27 September 2020 om 11:45
Hier ook , en de temp . Is best aangnaam voor eind September .

Ik heb nog een mooi boek ( er staat hier vlakbij zo'n boekenkastje . )
Daar staan best aardige boeken in ,ik lees ze en zet ze daarna weer terug .Dat was heerlijk toen de bieb dicht was ,ik heb wel handschoenen aan en thuis maak ik ze schoon .

Mijn dochter was blij met de sokjes ,ze waren totaal uitverkocht ,dus we pakken het breien ervan weer op .

We wilden eerst nog beukennootjes rapen ,om op de kachel te roosteren vanavond, hebben het toch maar niet gedaan .Vroeger staken we de bastjes in tempexballen ,voor de herfsttafel .Het lijkt me nu verstandiger om alles wat op de grond ligt maar rustig te laten liggen .




Bericht van: carolina2
Datum bericht: 27 September 2020 om 13:28
beukenootjes op de kachel roosteren....dat ken ik niet. eet je ze daarna dan op? klinkt wel lekker Tongue

goede middag
hier ook zacht weer; fijn na de afgelopen gure dagen
we (hondje en ik) waren naar de tuin. rode kolen geoogst
de rest van de ochtend bezig geweest met koken, heel fijn!
de afgelopen maanden was ik in de rouw (ben ik nog) en kwam er nauwelijks wat uit m'n handen. ik vond het zo erg dat ik niet alleen die ander verloor maar kennelijk ook mezelf....en daarmee m'n gevoel van 'hou vast'
toen ik, in het diepst van m'n dal 'zeker' wist dat ik niks meer kon en dat het 'nooit' meer goed kwam, kreeg ik van iemand de tip: schrijf op wat er goed is gegaan per dag. dingen waar je wel om kon lachen, dingen die wel lukten...
en dat ben ik meteen gaan doen. ik weet dat ik de eerste dag schreef, het ontbijt smaakte goed...
en wat 'n groot geschenk bleek die tip Thumbs Up
nu een paar weken verder schrijf ik het 'in mijn hoofd', sta even stil bij alles wat goed gaat en het fijne ervan is dat ik stukje na beetje mezelf weer ontmoet en weer kan houden van mezelf
daarvandaan 'ik ben de rest van de ochtend aan het koken geweest; heel fijn!'

mijn verdriet is niet weg
mijn toch al flinterdunne vertrouwen heeft een enorme optater gehad
en zonder dat te verbergen of te ontkennen
geniet ik ook weer van 'gewone' dingen. gekke dingen die echt bij carolina horen LOL
daar ben ik dankbaar voor!




Bericht van: Chrissie
Datum bericht: 29 September 2020 om 15:37
Zelfs al denk je dat het niet meer gaat, dan nog moet je doorgaan met de was doen, ophangen, keuken opruimen, dieren verzorgen, jezelf verzorgen. Doorgaan met de basis van het leven zeg maar. 
Dat is ook een heel goeie tip. 

-------------
https://imgbb.com/" rel="nofollow">


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 29 September 2020 om 16:29
Wij hebben nog maar één kat, maar die noopt me in ieder geval om uit bed te komen en voor hem te zorgen. Aanspraak is hij ook en klagen mag, het ene fluwelen oor in het andere uit. En ik ben zó gaan houden van mijn planten, dat ik daar ook voor uit bed kom. Ik praat ook tegen ze, als is het meestal een dreigement over de groene container.

Ooit zei iemand in de Oprah show, dat een dankbaarheidsdagboek zou helpen. Elke dag drie dingen waarvoor je dankbaar bent. Nu schrijf ik niets meer op. Maar toen was het soms alleen maar dat ik blij was dat ik in kon ademen, het tweede dat ik uit kon ademen en het derde dat ik mijn armen en benen nog kon gebruiken. Het ging vervelen om elke dag te schrijven dat ik dankbaar was dat katten en mensen op dezelfde planeet wonen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 14 Oktober 2020 om 10:15
goeiemorgen Smile na negen uur slapen fris opgestaan....

wens ik jullie een mooie dag met wollig garen, een stapel patronen en 'n beker hete koffie, thee of chocola Big smile

Doeii (roept mijn kleinzoon te pas en te onpas LOL


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 07 November 2020 om 08:59
goede morgen Smile
alweer zo'n prachtige dag!

wat ga jij daarmee doen??



Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 07 November 2020 om 10:06
Goede morgen
Straks komen de kleinkinderen (3 en5) met 1 van de ouders, daar moet ik 's middags van uitusten, dus deze dag is al gevuld.
Tussendoor de was. Doe ik altijd op zaterdag, goedkoop tarief


-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 27 November 2020 om 09:56
goede morgen, Smile
ben vast van plan er iets leuks van te maken vandaag!
mijn huis even doorwerken, brood bakken (de vorige was ik door alle consternatie vergeten in te vriezen Embarrassed, suikervrije worteltaart bakken en breien
tussendoor natuurlijk de straat op met hondje en vooral veel muziek muziek muziek LOL
fijne dag allemaal!



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 27 November 2020 om 12:51
Hier is het 7 graden en dichte mist. Heerlijk dagje om de zolder op te ruimen, ik heb een ABBA cd in het apparaat, maar ik kan ook Elvis op de draaitafel leggen. Er zijn al wat oude telefoons, elektrische apparaatsies en blote poppen naar de kringloop gegaan. Ik spit ook mijn wol maar om, daar kunnen bollen van kringlopen. En breiboekjes uit het jaar nul, waar ik nooit iets uit gebreid heb. Daar zal wel iets mis mee zijn. Ik blij, een vreempie blij.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 27 November 2020 om 13:59
Hier scheen de zon ,maar het begint nu dicht te trekken .

Mijn dochter kwam langs ,ze hadden eerst een duin/ boswandeling gemaakt .
Vlak bij ons huis een omweg gemaakt omdat de grote hond ,een hert met enorm gewei bleek te zijn . Voor ons is dat gewoon ,hij loopt hier vaak en veroorzaakt ook wel eens een opstopping .
Je ziet hem altijd alleen ,ik weet dat ze wel eens verstoten worden ,maar ik dacht dat dat de bijna volwassen mannetjes waren ,maar gezien z'n enorme gewei kan dat haast niet Ik vind het eigenlijk een beetje zielig. Misschien houdt hij meer van mensen dan van soortgenoten .

Ze heeft 2 paar sokjes en 4 gebreide engelen voor in de kerstboom meegenomen .
We kunnen dus weer verder .Het is wel een gepriegel ,je hebt op het laatst nog maar 1 steek op iedere pen.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 27 November 2020 om 14:08
Machtelt ,als het een oude telefoon met druktoetsen en hoorn aan draad is ,moet je er een bewaren .
Wij hadden hier laatst storing en de vaste lijn deed het niet en de nieuwe soorten telefoons ook niet ,laat ik met dat oude exemplaar nu wel kunnen bellen . Geen idee hoe dat mogelijk was ,maar hij mocht nog even blijven ,voor geval van nood toch handig .





Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 27 November 2020 om 16:57
Nee, de alleroudste telefoon moest worden ingeleverd bij toen nog PTT. Wat we wegdeden waren twee toestellen op een houdertje. Daarvoor hadden we blauwe toestellen, die ook Chicago heetten en ook kapot waren. Die zaten nog wel aan een draad vast. Overigens let ik altijd op dat het toestel weer terug komt op de houder, anders ren je het hele huis door op zoek naar het toestel. Voor noodgevallen hebben we allebei een antiek mobieltje, iets van 20 jaar oud. Waar je dus weer niet mee kan betalen of zegeltjes sparen van AH, als die stoppen met de papieren. Daar weet ik een mooie oplossing voor: Doei Appie, ik ga wel naar Plus en Deka.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 27 November 2020 om 17:51
Wauw Mutti, een hert tegenkomen!!! dat vind ik mooi!

ik heb ook nog zo'n druktoetstelefoon aan een draad in gebruik. had eerst van die dingen op houdertjes maar die vind ik te snel kapot gaan en dan komt het via de een of andere weg ook weer in het milieu terecht. bovendien vermoed ik dat de productie ook nogal vervuilend is dus ik heb na het tweede paar weer een telefoon aan een draadje gekocht; 2 euro bij de kringloop.
ik vind het ook veel rustiger. als ik met iemand bel, ga ik er lekker bij zitten Smile

mijn oude mobieltje is vorige week in de afwasbak gevallen en heeft het begeven.
ik had van mijn dochter haar oude I phone gehad. voordeel vind ik wel dat ik nu makkelijk overal foto's kan maken. verder boeit het me niet zo. ik heb dan ook een spotgoedkoop abonnement.


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 28 November 2020 om 08:47
goede morgen Smile


Bericht van: lw1463
Datum bericht: 28 November 2020 om 10:39
Hier werden de eerste mobieltjes doorgegeven, maar op een bepaald moment werden de oudjes er handig in en waren de doorgeef telefoons 
eigenlijk al te oud. Dus ook die hebben tegenwoordig een modern toestel.
Zelf heb ik heel lang gewacht, terwijl ik juist wel van de techniek ben Geek en ik had gedacht ik doe er gewoon 2 jaar mee en dan neem ik een 
nieuwe (omdat alles zo snel verandert en de accu's vaak slecht worden) maar volgens mij heb ik deze nu al bijna 3 jaar. Hij wordt wat trager,
maar verder kan het nog prima.
Ik heb bij voorbaat, tegen afwaswater, badwater, zwembadwater en al het andere water meteen een waterdicht toestel gekocht Approve


-------------
http://brandlos.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://brandlos.blogspot.nl/


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 28 November 2020 om 11:02
Ik heb de mijne gekregen van mijn schoonzoon ,toen ik naar het ziekenhuis ging, ik denk alweer 3 jaar geledenHij had er een pre paid abonnement op get van 50 euro.

Ik heb er zelden mee gebeld en toen kreeg ik bericht dat er nog maar een paar euro op stond , ik dacht dat het bedrag tegenwoordig doorlopend geldig wax

Ik app er nu alleen mee en sinds kort ook beeldbellen toen hij in het ziekennuis lag .
Het toestel gaat nooit de deur uit .Als alles weer ormaal is zal ik wel eens vragen of het nog opgewaardeerd kan worden ,of anders een goedkoop abonnement .   


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 28 November 2020 om 12:12
ik betaal 2,50 per maand, dat is voor mij ruim voldoende

wat hebben we toch een heerlijke hobby's he?! ik heb net stoepstenen van mijn tuin gehaald die laat ik drogen en leg ze dan onder mijn klei oven (brandwering)
en nu zit ik fijn te haken aan mijn krans, radio aan, glas thee, vogeltjes  fluiten, hondje opgerold op de bank....allemaal happy Smile


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 28 November 2020 om 13:06
Ik zou niet weten wat ik in deze coronatijd zonder haken breien lezen zou moeten beginnen .


Ik snap ook niet wat al die mensen in de stad lopen te doen .

Ik begrijp ook niet dat de regering die zwarte vrijdag ,waar sommige zaken een hele zwarte week van maken , gewoon door laat gaan .Voor de middenstand wel fijn natuurlijk ,maar ik ben bang voor de gevolgen .


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 28 November 2020 om 15:10
Wij hebben heel oude prepaid Nokia mobieltjes, je moet 1 of 2 x per jaar het ding gebruiken, anders heb je een nieuwe sim kaart van KPN nodig. Als het nodig is storten we er € 10 op, ik bel *101# om het beltegoed op te vragen.

Ik heb heel erg lopen opruimen op zolder en nu heb ik 3 tassen klaar staan voor de kringloop, te laat voor Sinterklaas, op tijd voor Kerst en Kerstvakantie, vol wol, naalden, knutselpakketten en knoertoude brei- en haakboekjes. In Apeldoorn is daar zelden iets van te vinden in de kringloop. Ik hoop dat mensen er blij mee zijn.

En ik ben bijna klaar met de deken/stola. Ik ben ook al bezig voor een nepbarbiepop met ski's, maar als de deken/stola af is, begin ik weer aan iets nieuws. En foei oh foei, er liggen nog poppenkleren om af te werken.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: lw1463
Datum bericht: 29 November 2020 om 11:12
Ik werd de afgelopen dagen helemaal gek, steeds maar weer die zwarte vrijdag mailtjes. Kom - geef je geld uit, anders ben je een dief van je eigen
portemonnee pfrrr. Mag ik zelf weten wanneer en waaraan ik mijn geld uitgeef ??? En is 1 mailtje per bedrijf niet voldoende ?
Straks hebben we niet alleen een gewone afvalbult, maar ook een afvalbult waar allemaal weggegooide mailtjes op liggen.


-------------
http://brandlos.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://brandlos.blogspot.nl/


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 29 November 2020 om 11:49
Nog even volhouden ,vandaag komen ze nog met " vandaag nog geldig " .

Ik had weer een moeilijk slapen nacht en dan zet ik de radio aan .

Het onderwerp was" zwarte vrijdag " . Er was iemand die in September een nieuwe TV had gekocht . Zijn TV was ook in de aanbieding ,alleen klopte de korting niet . De kortings prijs scheelde niets met de prijs die hij er in September ervoor had betaald . Eerst duurder maken en dan korting geven .

Ben vanmorgen naar de super geweest ,lekker stil . Mijn man gaf me de bon en vroeg of ik hem niet moest controleren . Ik deed dat eigenlijk niet meer sinds de corona niet meer omdat ik zo vlug mogelijk de super uit wou zijn en de 1.50 m bij servicebali moeilijk te houden was ,is nu wel mogelijkgemaakt omdat het ook het afgifte punt voor pakjes is .Ik controleer de bon en zie dat de aanbiedingen niet op de bon staan . Terug naar de servicebali Het was een gedoe ,maar ik kreeg bijna 4 euro terug . Kennelijk was de computer nog niet ingesteld op de aanbiedingen .
Ga de bonnen toch maar weer controleren .


Bericht van: lw1463
Datum bericht: 29 November 2020 om 16:23
Ik kijk de aanbiedingen op zondag na en schrijf ze op  het briefje, maar de huisband doet de boodschappen - dat is soms een heel gedoe.
Zo stond hij dus net als jou laatst aan de servicebalie - zeg maar hoe het zit, maar ik snap het niet meer zei hij tegen die dame. En zo kreeg hij dus geld terug.
Maar laatst zei hij tegen mij, er was van die aanbieding ook dit dit en dat in de aanbieding, ikke HUH ? Heb je het ook meegenomen ?
Nee, stond niet op het briefje - lachen. Zo gescheiden boodschappen doen is dus soms heel ingewikkeld. 
Vooral ook omdat hij eigenlijk altijd vooraan staat, zo van ik ga wel. En hij vindt er niks aan, dus ik snap het niet zo goed LOL
Maar ik doe dan wel meestal de kaaswinkel, de markt en de molen.


-------------
http://brandlos.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://brandlos.blogspot.nl/


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 29 November 2020 om 19:04
Ik werd redelijk tureluurs van die Black Friday aanbiedingen en reclamespotjes. Bovendien verdenk ik de commerciële wereld er altijd al van, dat ze de prijzen eerst verhogen om er daarna een streep doorheen zetten en de altijd al gevraagde prijs trots verkondigen als koopje.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 29 November 2020 om 19:51
LW ,

Dat gaat hier ook zo als mijn man alleen boodschappen doet .
Zet ik komkommer op de lijst ,de 2e is dan gratis komt hij er met 1 thuis .
Hij heeft zelf het krantje ook gelezen en zegt dan doodleuk dat stond niet op het briefje .

Tegenwoordig zet ik het maar uitgebreid bij ,ben al blij dat hij het doet ,ik heb er een afschuwelijke hekel aan .
We hebben hier geen leuke kleine winkeltjes meer ,alleen een super..De viskraam is ,door de corona denk ik ,ook verdwenen Het was ook meer een hangplek voor ouderen die een visje kwamen halen en dat kan daar niet meer .

Het kaaswinkeltje is ook verdwenen naar de zeesluis .Heb nooit begrepen waarom ,totdat iemand uitlegde dat daar de cruiseschepen aanleggen Hollandse kaas is een gewild artikel ,dus het is best mogelijk .
Alleen zal er momenteel niet veel aanleggen ,Ze kon wel eens spijt hebben .


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 29 November 2020 om 21:14
Als ik mijn man al alleen boodschappen laat doen, dan knip ik alles wat kan uit de folders en dat plak ik aan elkaar, anders zou hij het presteren om iets van de achterkant mee te nemen. Zo kan hij zien of hij het goede pakt. Met dingen, die hij lekker vindt, heeft hij geen enkel probleem. Voor mezelf knip ik ook dingen uit, dan kan de verkoopster er niet omheen. Anders wijzen ze je nog wel eens een verkeerde plank aan.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 29 November 2020 om 22:13
Als je folders krijgt is dat een oplossing ,maar vandaag vielen er sinds maanden weer folders in de bus . Sinterklaas ,kerst ?

Ik bekijk ze altijd op internet ,maar dan moet ik wel op de goede week letten .


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 30 November 2020 om 09:59
goede morgen Smile


Bericht van: lw1463
Datum bericht: 30 November 2020 om 10:53
Goedemorgen, dit is een goede her-innering om de folder eens te bekijken en een briefje te maken.

-------------
http://brandlos.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://brandlos.blogspot.nl/


Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 30 November 2020 om 11:15
Ook goede morgen, allen

Originally posted by Mutti Mutti wrote:

LW ,
Dat gaat hier ook zo als mijn man alleen boodschappen doet .
Zet ik komkommer op de lijst ,de 2e is dan gratis komt hij er met 1 thuis .
Hij heeft zelf het krantje ook gelezen en zegt dan doodleuk dat stond niet op het briefje .




Hier is het andersom.
Lao-man doet ook de boodschappen én maakt zelf een lijstje.
Als hij dan thuiskomt met de boodschappen vraag ik: waarom heb je DAT meegenomen? En dan zoveel?
Antwoord: Het is in de reclame, voorraad.
Ik: Maar schat we hebben een voorraadkast vol met voorraad en de vriezer zit ook vol! Waar laten we dat?

Als ik iets wil hebben wat hij niet echt kent of waarvan hij niet weet wat het is, dan maakt hij een foto, van de computer of van een folder, of reclame.
In de winkel kijkt hij dan op zijn mobieltje en komt met het juiste thuis.






-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 01 December 2020 om 09:20
goede morgen Smile

ik doe steeds minder boodschappen. pakjes, zakjes, brood, zoetwaren, (fris) dranken zijn bij mij al heel lang in de ban. meel bestel ik bij de molen, pitten en zeewier bij een speciaalzaak (online)
aanbiedingen bekijk ik nauwelijks en ik heb al jaren een nee-nee sticker op mijn brievenbus dus folders, als ik er al behoefte aan heb en dat is zelden, kijk ik online....

ik hou dus een hoop tijd over om te knuffelen met de hond, haken, breien, punniken, kleien, in m'n tuin rotzooien....
wat een heerlijk leven heb ik toch Hug



Bericht van: lw1463
Datum bericht: 01 December 2020 om 10:16
Ik koop in de reclame alleen dingen, die ik normaal ook zou kopen. Maar nu ik dus iedere week kijk vraag ik me af waarom iedere week het brood
(3 voor zoveel) in de aanbieding is . . . ben ik blij dat ik zelf brood bak


-------------
http://brandlos.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://brandlos.blogspot.nl/


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 01 December 2020 om 12:27
Ik koop ook geen dingen die ik normaal niet zou kopen .
Ik erger me wel aan die aanbiedingen van 3 broden een stuk goedkoper en nog meer van die abnormale hoeveelheden die goedkoper zijn .
Iemand alleen heeft nooit iets aan zulke aanbiedingen Je diepvries is gelijk vol en in een senioren woning heb je amper plaats voor een diepvries .
Als je jongens in de groei hebt is het wat anders .
Ik erger me ook aan het truckje van iedere dag een andere aanbieding vooral in deze tijd ,waarin ik liever niet meer dan 1x per week naar de super ga .


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 01 December 2020 om 16:30
Ik meen dat je bij Lidl een tegoedbon kunt vragen voor één of meer broden, als je er één koopt uit zo'n aanbieding. In de folder staat dan iets van Weggooien is zonde.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 03 December 2020 om 09:19
goede morgen Smile
gisteren kreeg ik een berg 'groen' dus ik kan me vandaag heerlijk uitleven op het maken van mijn adventskrans en kerststukken.
wordt het toch nog gezellig Wink

fijne dag allemaal Thumbs Up



Bericht van: Cocos
Datum bericht: 03 December 2020 om 12:23
Voordat ik naar de winkel ga kijk ik wel wat de aanbiedingen zijn. Vooral bij Lidl klopten de prijzen vaak niet met de aanbiedingen. Daar moest ik altijd goed opletten. Maar ik kom er nu liever niet meer.

Het meeste koop ik nu bij de Aldi die dichtbij is en waar de klanten een minder kort lontje hebben. Ook ik neem niks mee wat ik normaal niet koop. Ik vul aan wat op raakt, maar nu wel meteen meer dan 1, zodat ik niet te snel weer naar de winkel hoef.

Die aanbiedingen van 2 of 3 broden zijn voor gezinnen met flinke eters wel interessant. Voor mij is 1 brood al te veel. Ik heb wat van die kleine afbakbroodjes in huis en verder bak ik weer zelf.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 03 December 2020 om 13:56
Dat 1 brood teveel is doet me denken aan mijn buurvrouw van heel lang geleden

Een halfje brood was omgerekend duurder dan een heel .
Ze presteerde het om een heel brood af te rekenen en 2x een half te gaan halen .

De broden hadden toen een soort breuklijn zodat je ze makkelijk door kon breken ,gesneden brood bestond nog niet ,dat kwam later en voor dat laten snijden moest je een dubbeltje betalen .


Bericht van: lottesnel
Datum bericht: 04 December 2020 om 14:52
Ah dat wist ik helemaal niet leuk om te weten (;


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 05 December 2020 om 09:15
goede morgen Smile
was vier uur al wakker en zes uur opgestaan; sinterklaascadeautje aan een voordeur gehangen, boodschappen gedaan, nog een sinterklaaspakketje voor iemand gemaakt en aan de deur gehangen, suikervrije kruidnoten gebakken en geproefd en nu ga ik een uurtje slapen.....

fijne dag allemaal Thumbs Up en tot later.....zzzzz



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 05 December 2020 om 09:21
Originally posted by lottesnel lottesnel wrote:

Ah dat wist ik helemaal niet leuk om te weten (;


En nu kun je bij de Deka zelf brood snijden en als je wilt twee halve broden creëren. Ik snijd ze op zijn dunst, de batards zijn heel geschikt om ouderwetse dunne tosti's te maken, zoals ze vroeger in Amsterdamse koffieshops geserveerd werden, voordat men daar verbaasd opkeek als je koffie bestelde.

En welkom op het forum.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Cocos
Datum bericht: 05 December 2020 om 14:15
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Dat 1 brood teveel is doet me denken aan mijn buurvrouw van heel lang geleden

Een halfje brood was omgerekend duurder dan een heel .
Ze presteerde het om een heel brood af te rekenen en 2x een half te gaan halen .

De broden hadden toen een soort breuklijn zodat je ze makkelijk door kon breken ,gesneden brood bestond nog niet ,dat kwam later en voor dat laten snijden moest je een dubbeltje betalen .


En voor de verpakking moest je ook extra betalen. Ik kocht in die tijd een ongesneden bruin of volkoren brood. Dat blijft verser dan voorgesneden brood. En zonder plastic zak blijft de korst knapperig. Maar zonder verpakking mocht niet verkocht worden, vertelde de bakkersvrouw. Daarvoor had ze speciaal dun vloepapier, dat als symbolische verpakking om het brood gewikkeld werd.

Tegenwoordig betalen we natuurlijk ook voor verpakking en snijden. Dat zit gewoon bij de prijs inbegrepen. Ongesneden brood zie je niet veel meer.

Waar ik woon is in de verre omtrek geen echte bakker meer te vinden, dus gekocht brood is altijd van de supermarkt. Sinds dit jaar heeft de Aldi ongesneden onverpakte broden, die je zelf door de snijmachine kunt halen en verpakken, als je dat wilt. Er zijn klanten die in de winkel een brood snijden en in meerdere zakjes verpakken om met anderen te delen. Ik heb zelfs al gezien dat iemand een stokbrood in stukken brak die elk apart in een zakje gingen.

Die Aldi broden heb ik nog niet geprobeerd. Als ik een heel brood koop is het te veel. Als ik een brood in de machine bak is het een halfje en dat is al beter aan de maat. En als ik meer  moeite wil doen bak ik zelf een klein broodje, precies aan de maat.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 05 December 2020 om 14:41
Toen ik toevallig een keer bij de Vomar was zag ik dat ook .Je kon nog kiezen dikke of dunne sneden ,maar wat een gehannes omdat in de zak te krijgen .Kreeg steeds meer respect voor de dames bij de snijafdeling bij ons in de supermarkt .

Wij hebben op redelijke afstand nog wel een bakker ,maar daar staan ze momenteel buiten om op afstand te kunnen blijven .

De apotheek is hier dicht ,dat lukte niet meer op afstand en mijn man moest laatst achteruit door de tuin een hek door en zo weer naar de weg bij de huisarts .


Bericht van: Cocos
Datum bericht: 05 December 2020 om 15:00
Bij mijn huisarts is het ook heel lastig om onderweg niet tegen anderen aan te botsen. Vanaf het trottoir is een pad met hagen, dat te smal is. Je kunt door die hagen niet verder opzij gaan. Hetzelfde pad is zowel in als uitgaand tussen de openbare weg en de praktijk. Binnen hebben ze nu wel een looprichting met een aparte ingang en uitgang. Maar die voeren beide naar dat smalle pad.


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 15 December 2020 om 12:32
goede middag Smile waar ik eindeloos en hevig tegenaan heb gehikt heb ik nu toch gedaan, ik ben naar lidl geweest
en ik moet zeggen, blij dat ik het gedaan heb als is 't maar omdat ik het nu achter de rug heb
nee, het viel me in alle opzichten reuze mee. het was niet druk op de weg en niet druk in de winkel
de winkel was helemaal veranderd waardoor het er veel ruimer/overzichtelijker was of leek. ik kon in ieder geval alles makkelijk vinden en zo heb ik nu een flinke voorraad noten, gedroogd fruit (heb ik nog nooit bij een ander zo lekker geproefd) (soja)melk, eieren, bloem en goudreinetten. kortom alles voor de kerst en oud/nieuw bakfestijnen; hoera!! en vleesvervangers, ook lekker.
ik ga er voor de noten en het gedroogde fruit en daar heb ik nu voldoende van. en zij hebben ook goed recycled wc en keukenpapier en nu heel veel biologische artikelen.
dan ga ik volgend weekend beginnen met bakken en breng zo hier en daar taart of brood om mensen te bedanken en/of hen een hart onder de riem te steken Hug
beetje lief zijn voor elkaar.....Smile


Bericht van: Cocos
Datum bericht: 16 December 2020 om 12:04
Ik heb ook gedaan wat ik steeds maar uitstelde en eigenlijk niet wilde doen omdat ik de mensenmassa niet in wilde:

Maandag ben ik na het nieuws toch naar de Action gegaan. Voor een paar voor mij noodzakelijke dingen, die waarschijnlijk niet vallen onder de definitie "essentieel" van de regering. Het was druk op straat rondom de winkels. Auto´s reden echt in file. Binnen was de roltrap stil gezet, zodat mensen makkelijker afstand konden houden en iedereen stond tot buiten aan toe netjes op afstand in de rij.

Helaas waren er mensen die boven aan de roltrap zich ineens bedachten en weer terug naar beneden liepen. Geen kans om ze dan te ontlopen. Ze passeerden op hooguit 20 cm afstand iedereen die zelf probeerde anderhalve meter afstand te houden. Geen mogelijkheid om ze te ontlopen. Wat moet je dan? Ik heb er wat van gezegd, maar dat hielp natuurlijk niks. Beter had ik me met mijn rug naar hun toe kunnen draaien om hun adem niet binnen te krijgen. Want mensen die zich zo onverantwoordelijk gedragen doen dat ook elders en kunnen zo ook zelf besmet zijn.

Vandaag maakte Action bekend dat ze weer open gaan, maar met beperkt assortiment. Maar het is gedaan. Ik kan weer 5 weken thuis blijven. Het enige wat ik de komende weken nog moet aanvullen is verse groenten. Aldi blijft open en is dichtbij.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 16 December 2020 om 17:46
Ik heb vandaag naar het winkelcentrum gewandeld, het was nog mistig, maar de zon wilde al doorbreken. En daar slaagde hij ook in.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 16 December 2020 om 18:55
mijn aquariumpompje is kapot. zal eens op zooplus kijken of die het hebben....


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 17 December 2020 om 10:52
goede morgen Smile




Bericht van: Mutti
Datum bericht: 17 December 2020 om 10:58
Het zelfd ,hier met een lekker zonnetje


Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 17 December 2020 om 11:31


-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 17 December 2020 om 12:12
dank jullie wel! Smile


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 18 December 2020 om 10:50
goede morgen Smile

gisteren heb ik een voorraad gedroogd fruit gesneden en in het vocht gezet om te wellen, daar ga ik straks met nog heel veel noten en een beetje eieren en meel een brood van bakken.
en daarmee zijn mijn jaarlijkse bakdagen officieel begonnen; Yeaeaeahhhhh, Joeppiee, Hoeraaaaaa LOL



Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 18 December 2020 om 10:53


-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 18 December 2020 om 15:56
Doe iets geks ,

Denk iets moois ,

Zeg iets liefs

Dan heeft elke dag iets positiefs.



Bericht van: carolina2
Datum bericht: 18 December 2020 om 18:10
Mutti Clap


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 18 December 2020 om 18:26
twee vruchten-noten-broden gebakken en weggegeven; dat doe ik elk jaar
straks maak ik weer vruchten klein en laat ze een nacht wellen, dan bak ik morgen weer twee broden en geef ze weg.

nu ben ik walgelijke kippensoep aan het koken voor mijn zieke buurvrouw en ik noem het walgelijk omdat er dood dier in zit, dus het zegt alleen iets over mij. de soep is goed.

tussendoor brei ik aan de tweede mouw.

ik heb het zo druk als de engel in het kerstverhaal Wink


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 18 December 2020 om 18:28
over het kerstverhaal gesproken....
mijn buren hebben een ster in de tuin gehangen, zo groot en fel dat ik elk moment verwacht wijzen te zien aankomen LOL


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 18 December 2020 om 18:44
mijn hondje loopt met een gelukzalig gezichtje door het huis bij de geur van die kip LOL 'kheb haar maar een stukje gegeven, ze is zo'n schat Heart



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 19 December 2020 om 09:10
Oh, heerlijk, ze kunnen soms zo genieten van mensenvlees, bekje aflikken of lief kijken! Ik had ooit een kat, die me vriendelijk aan zat te kijken, als ik een boterham met rosbief at, natuurlijk werd het een boterham met tevredenheid en een tevreden kat.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Chrissie
Datum bericht: 19 December 2020 om 12:01
Mijn hond heeft dit met kaas. :)

-------------
https://imgbb.com/" rel="nofollow">


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 19 December 2020 om 12:08
goede morgen,



Bericht van: Cocos
Datum bericht: 19 December 2020 om 12:14
Mijn kat heeft dat met alles wat ik eet. Geef ik hem een stukje kip van mijn eten, dan is dat helemaal top. Maar geef ik hem dezelfde kip in zijn voerbakje dan vind hij dat niks.


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 19 December 2020 om 12:30

Wij gebruikten kaas ook veel als trainingsmiddel bij geleide honden .We hadden altijd een tube smeerkaas bij ons


Bericht van: Chrissie
Datum bericht: 19 December 2020 om 12:37
Geleidehonden zijn superhonden. Smile

-------------
https://imgbb.com/" rel="nofollow">


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 19 December 2020 om 13:29
Ja en het is dankbaar werk om ze op te voeden .




Bericht van: Chrissie
Datum bericht: 19 December 2020 om 14:46
Wat voor rassen heb je opgevoed?

-------------
https://imgbb.com/" rel="nofollow">


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 19 December 2020 om 16:26
Labrador , Golden Retriever ,Witte Herder en Kruisingen van Labrador Retriever .



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 19 December 2020 om 17:44
Originally posted by Cocos Cocos wrote:

Mijn kat heeft dat met alles wat ik eet. Geef ik hem een stukje kip van mijn eten, dan is dat helemaal top. Maar geef ik hem dezelfde kip in zijn voerbakje dan vind hij dat niks.


Vandaag stond een vreemde kat onder de vogelvoederpaal te kauwen, waarschijnlijk een stukje vetbol. Als je dat in zijn bakje zou doen, keek hij je nooit meer aan, maar gejat is lekker.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Chrissie
Datum bericht: 19 December 2020 om 17:57
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Labrador , Golden Retriever ,Witte Herder en Kruisingen van Labrador Retriever .


Leuk hoor. Ik ben dol op puppy's.


-------------
https://imgbb.com/" rel="nofollow">


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 19 December 2020 om 18:40
hallo


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 21 December 2020 om 10:11
goeiemorgen Big smile




Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 21 December 2020 om 11:42


-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"


Bericht van: Cocos
Datum bericht: 21 December 2020 om 14:17
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Vandaag stond een vreemde kat onder de vogelvoederpaal te kauwen, waarschijnlijk een stukje vetbol. Als je dat in zijn bakje zou doen, keek hij je nooit meer aan, maar gejat is lekker.

Ik trof ooit een kat aan in het kippenhok, die kippenvoer korrels aan het eten was. Dat is niet goed voor een kat, maar kennelijk had hij honger. Ik gaf hem kattenbrokken en water. Hij bleef slapen bij de kippen, het was een zwerver zonder huis. Langzamerhand is hij bij de buurman in gaan wonen. We hebben hem mee naar de dierenarts genomen, die vertelde dat hij een hart afwijking had. Sommige mensen zetten hun dieren op straat als de artsenkosten te hoog worden.

Hij heeft nog jaren geleefd en was heel tevreden bij de buurman.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 21 December 2020 om 17:17
Als ik wel eens op de site van ons asiel kijk, dan zijn er altijd veel dieren bij met een speciaal dieet. Ik vraag me dan af welke smoes mensen hadden om hem daar te brengen. Gelukkig moeten ze wel een bedrag neertellen. Ooit zag ik een kater die "niet kon aarden in de flat na een verhuizing". Toevallig was dat ooit een buurkat van mijn dochter, die 7 jaar daarvoor verhuisd was. En natuurlijk nu een blaasgruisdieet had.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: lw1463
Datum bericht: 21 December 2020 om 20:42
Bij ons asiel kun je wel uit 100 katten kiezen (daarom was het ook zo moeilijk de laatste keer). Honden hebben ze maar een handvol en al
die honden zijn moeilijk en niet voor een beginner . . . jammer voor mij, want ik wil best een hond.


-------------
http://brandlos.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://brandlos.blogspot.nl/


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 22 December 2020 om 09:01
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Bij ons asiel kun je wel uit 100 katten kiezen (daarom was het ook zo moeilijk de laatste keer). Honden hebben ze maar een handvol en al
die honden zijn moeilijk en niet voor een beginner . . . jammer voor mij, want ik wil best een hond.


Bij sommige asiels kon je, althans vóór corona, honden uitlaten, eerst met een begeleider, later alleen. Zo kun je op je gemak ervaren hoe een hond met jou omgaat en op jou reageert. Voor de niet gekozen honden was het in ieder geval een leuk uitje met een vreempie.

In ons asiel kon men ook katknuffelen, en dat werd vooral door tieners gedaan. Die dan verslag uitbrachten over het gedrag van de kat, qua aanhaligheid of afstandelijkheid. Dat kwam dan in het grote boek en kon aan de nieuwe bedienden verteld worden.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: carolina2
Datum bericht: 22 December 2020 om 09:37
goede morgen Smile
ziezo de trui voor mijn ex ligt klaar en ik ben blij dat het zo ver is. loop over van de nieuwe ideeen, daaraan heb ik gelukkig nooit een gebrek.
straks maar eens simpel beginnen en kijken waar het naartoe gaat.

fijne dag voor iedereen!



Bericht van: Lao-tse
Datum bericht: 22 December 2020 om 10:04


-------------
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 22 December 2020 om 10:17
LW .

Mijn dochter wilde ook een hond (je) en die heeft er een uit Griekenland .
Was wat angstig voor mannen ,werd erbij gezegd ,maar verder geen problemen . Die angst is inmiddels ook over .

Onze overburen hebben er een uit Spanje , daar lopen de kinderen gewoon mee Dus ook geen problemen .
Die van mijn dochter heeft een paspoort ,is door een dierenarts gekeurd . Hij is rustig een dag bij mij ,geen gepiep of gejank .
misschien is dat wat .


Bericht van: lw1463
Datum bericht: 22 December 2020 om 10:31
@Mutti, ik volg Takis (op Kreta) en dan zie je zoveel leuke honden en dan denk je hoe is het mogelijk. Als er nou geen Corona zou zijn
had ik misschien wel net zo lang gedramd tot we heel ver op vakantie zouden gaan. Want het allermooiste dat ik daar gezien heb
is dat honden zelf hun baasje kiezen. Ze hebben hier ook pleeggezinnen, maar daar komen steeds alleen puppies heen, en ik wil liever een hond
net zoals ik de kat gekozen heb, net iets ouder zodat ze niet meer in de gordijnen hangen.

Ik denk dat er ooit een hond komt, maar ik heb altijd tijd nodig voordat ik ECHT zo ver ben.

En nu ga ik eerst de koffie van Lao-Tse eens drinken.


-------------
http://brandlos.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://brandlos.blogspot.nl/



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net