Print Pagina | Close Window

Grote vakantie!!

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=5078
Print Datum: 18 Mei 2024 om 02:40
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Grote vakantie!!
Bericht van: Lizzi
Onderwerp: Grote vakantie!!
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 10:25
Jippie! Voor mij is de grote vakantie begonnen! Ik sta in het onderwijs en dat betekent hier 2 maanden vakantie!!! Is dat in Nederland ook zo?
Volgende week vertrek ik met mn ventje naar Frankrijk, de Provence. Ik kijk er zoooo enorm naar uit! Naar waar gaan jullie??



-------------
groetjes, Marlies



Antwoorden:
Bericht van: boek
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 10:51

ik ga niet zo ver wij hebben een stacaravan op camping het veenmeer in Tynaarlo Drente. halfuurtje rijden

Mannetje heeft heel veel vee en hij kan daar niet zonder,gaat de ene dag naar huis en komt de andere dag weer, en als hij er dan is moet die naar de kinderboerderij elke middag, terwijl die thuis meer vee heeft.

en ik heb het voor elkaar ga in oktober een weekje naar Kreta met een vriendin, haar man wil ook niet te ver weg mooie oplossing gaan we samen



-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 11:23

Thuis,lukt niet met het lijf dit jaar,hopelijk volgend jaar weer,en dan het liefst naar terschelling.

Fijne vakantie marlies!



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 12:22

HALLO MARLIES,

HIER BEGOINT DE VAKANTIE VOOR DE KIDS OP 19 JULI

TOT 1 SEPTEMBER.WIJ GAAN ALTIJD GEWOON DAGJES WEG MET DE KIDS,EEN ECHTE VAKANTOIE ZIT ER NIET IN.

MAAR WE GENIETEN ALTIJD HOOR,

 

GROETJES HESTERKG1



-------------
GROETJES HESTER


Bericht van: miep
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 12:40
Fijne vakantie hoor. Ik moet nog een weekje aan het werk, dan heerlijk vier weken vrij. We blijven gewoon lekker thuis (ik heb teveel knutselwerkjes op het programma staan) en maken uitstapjes.


Bericht van: naatje
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 12:43
WIJ GAAN OOK NIET WEG.
VROEGER GINGEN WE OOK ALTIJD DAGJES WEG.

GEEN CENTJES VOOR BUITELANDSE TRIPJES,MAAR GEEFT NIET HOOR
VERMAKEN DOE IK ME WEL.

IEDEREEN ALVAST EEN HELE FIJNE VAKANTIE TOEGWENST,HOPEN DAT HET WEER MEEWERKT EN GENIET ER VAN.

RENATE


-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: marianneke
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 13:01
Ik heb nu geen vakantie moet gewoon werken komende maanden. Maar ik ben in februari/ maart wel al een maand vrij geweest voor een rondreis door Thailand.


Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 14:11
Dit jaar gaan wij dagjes weg.
Afgelopen jaar 2x met vakantie geweest naar het buitenland.
Volgend jaar gaan wij weer een vliegreis maken.
Groetjes Hetty.


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 14:21

De kinderen hebben ook 2 maanden verlof .Mijn man moet nog 2 weken werken ,en dan is hij een week van brandweer en dan vertrekken we vanf 18/07 tot 25/07 naar frankerijk Center parcs tegen Tours voor een week .Als we terug zijn moet de jongste vakantie werk gaan doen,en hopelijk heeft de oudste dan ook al werk.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: kapitein
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 16:10

Mijn kinderen hebben 6 weken vakantie en die begint op 19 juli.

Wij gaan met de auto naar Italië, Umbirë. We hebben daar een prive huis met zwembad gehuurd midden in de olijf boomgaard. Heerlijk rustig en voor de kinderen lekker zwemmen. We gaan er natuurlijk ook veel op uit. Valt daar veel te zien en te doen.

Mijn dochter mag deze vakantie ook alleen zwemmen. Zij moet 12 juli afzwemmen voor haar B-diploma en kan dan samen met haar broer lekker zwemmen. Hoef ik niet altijd meer mee.  Vanaf de veranda van het huis kijk ik zo op het zwembad dus ik houd het wel in de gaten.

Alvast allemaal een hele fijne vakantie toegewenst



-------------
Sandra
<a rel=nofollow href="http:www.barbiekleertjes.com ">http:www.mijnwebwinkel.nl/winkel/barbiekleertjes, </a>


Bericht van: Corrie
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 16:12

zodra er bramen zijn ga ik plukken dat is mijn vakantie

VORIG JAAR 95 KILO GEPLUKT

 

grioetjes Corrie



-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 16:20

Ik ga volgende week mijn vakantie bespreken, lekker op tijd hè?

Ga samen met een vriendin en we hebben geeeeeen idee waar we heen zouden willen. Het wordt of met de auto zelf rijden of allebei voor het eerst vliegen...



Bericht van: amandel
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 16:57

Voor iedereen die met vakantie gaat, heel veel plezier toegewenst.

Wij gaan/willen sinds jaren kamperen, waar ... nog geen idee. We wachten op heel mooi standvastig weer

groetjes irene

 



-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.


Bericht van: boek
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 17:25
Originally posted by corrigami corrigami wrote:

zodra er bramen zijn ga ik plukken dat is mijn vakantie

VORIG JAAR 95 KILO GEPLUKT

 

grioetjes Corrie

wat ga je met al die bramen doen? ben wel een beetje nieuwsgierig



-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 18:15
wij zouden naar sri lanka gaan, had al veel gepland daar... (het weeshuis, vrienden, enz...) maar hebben we afgezegd omdat het nu niet veilig is daar. Is een weekje griekenland geworden in augustus, ben ik nog nooit geweest...


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 18:23

Ik zit ook in het onderwijs. (onderwijs assistente) 6 heerlijke lange weken. De eerste drie weken heeft Marco (mijn man) ook vakantie. We mogen elk jaar 2 weken in de chalet van mijn schoonouders. Die staat in Overijssel. We gaan gelijk vrijdag de 18e. Kan bijna niet wachten!

Voor iedereen (of je nu thuis blijft of weggaat): een hele fijne vakantie toegewenst.

Groetjes



-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: eNGELIEN
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 18:29
Wij gaan niet met vakantie omdat mijn man dat niet meer kan.Hij heeft het aan zijn hart en voelt zich dikwijls ziek omdat ook zijn zltvleesklier niet meer werkt Wij krijgen wel een vriendin uit polen op visite begin augustus.Dan ga ik met haar veel wandelen langs het strand dat vindt zij erg leuk.
           Groetjes Lien


Bericht van: odette
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 18:46

Wij hier in Noord-Holland hebben deze week al vakantie. Wel erg vroeg dit jaar. En dan hebben ze vrij tot 8 augustus (mijn jongens zelf nog wat langer die beginnen in het VO).

Wij gaan wel op vakantie en wel naar Italie....heerlijk 3 weken naar de zon.

Hopelijk wordt het voor de thuisblijvers hier in nederland ook mooi weer dit jaar.



-------------
odette


Bericht van: stridje
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 19:52
hele fijne vakantie en voor iedereen die vrij is en lekker kunnen doen waar ze zin in hebben.
ik ben al weer aan het werk.
groetjes stridje


Bericht van: Dikky
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 20:01

Iedereen een hele fijne vakantie en zoals ik hierboven al heb begrepen gebeurt dat op vele manieren, en zo hoort dat ook. Ieder doet wat hem het leukst of handigst lijkt.

Bij ons moeten ze nog een weekje naar school en dan beginnen voor ons de 6 vakantieweken. We hebben niets gepland en vieren onze vakantie thuis. We bedenken dan per dag wat we gaan doen.



-------------
Groetjes,
Dorine


Bericht van: ab63
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 21:08
Ik ga naar Praag van 2 t/m 6 oktober. (heel impulsief geboekt) PRETTIGE VAKANTIE IEDEREEN  VERDER

-------------
GROETJES ANGELA


Bericht van: corine
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 21:58
Wij gaan over drie weken naar de Achterhoek.

-------------


Bericht van: Nouk
Datum bericht: 28 Juni 2008 om 22:09

Originally posted by Lizzi Lizzi wrote:

Jippie! Voor mij is de grote vakantie begonnen! Ik sta in het onderwijs en dat betekent hier 2 maanden vakantie!!! Is dat in Nederland ook zo?
Volgende week vertrek ik met mn ventje naar Frankrijk, de Provence. Ik kijk er zoooo enorm naar uit! Naar waar gaan jullie??

Ik weet inderdaad van mn zwager en schoonzus dat ze twee maanden hebben. Ik heb helaas maar 5 weken... Zelfs al werk ik (nog) in het onderwijs... Nog twee weken met leerlingen, dan nog een weekje opruimen en inpakken en danis het gedaan...



-------------


Bericht van: Tony
Datum bericht: 29 Juni 2008 om 08:59

HEERLIJK al die vakantie plannen,  en ik wens iedereen een hele fijne vakantie....en straks allemaal weer gezond thuis.

Voor mij zit het er niet meer in om op vakantie te gaan, maar ik klaag niet, ben 2,5 x de wereld rond geweest. Heb gevaren, gevlogen, gebust, met de auto en gelopen. Wat kan een mens nog meer verlangen.

Ik geniet van al de vakantie verhalen en van mijn eigen herinneringen. en als het weer meewerkt, van er op uit gaan met mijn scootmobiel.

Zo ik tegen mijn kinderen altijd zeg, "doe niets wat ik niet zou doen, dan heb je een groot veld om op te spelen".  



-------------
Antonia


Bericht van: marinda
Datum bericht: 29 Juni 2008 om 15:49

nou allemaal een prettige vakantie toegewenst.

zelf ben ik al in april/mei naar tjechié geweest dus die van mij zit erop. het was wel even heerlijk om er tussenuit te zijn.

genieten jullie er ook maar van

groetjes marinda



-------------
alles kunnen we leren. (hoop ik)


Bericht van: Ticia
Datum bericht: 29 Juni 2008 om 20:23

Hallo allemaal,

Iedereen een fijne vakantie toegewenst.

Op welke manier je ook vakantie gaat vieren.

Wij gaan naar Zuid-Duitsland toe vlak bij Regensburg.

Groetjes van mij Patricia. 



-------------


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 29 Juni 2008 om 20:51

 

wij gaan 2 augustus 14 dagen met de caravan naar Zeeland voor iedereen een hele fijne vakantie en kom allemaal gezond weer terug



-------------
groetjes Thea


Bericht van: tdv
Datum bericht: 29 Juni 2008 om 21:47
wij gaan vrijdag een weekje naar duitsland heb er erg veel zin in.

-------------
groetjes tine


Bericht van: Dansk
Datum bericht: 29 Juni 2008 om 21:55

Jeee, 2 maanden. Ik voel me al zo rijk met onze 7 weken. Kinderen op middelbaar onderwijs en wij in het onderwijs. Alles ingepakt om te kamperen in Frankrijk. Gaan deze week weg en zien wel of we over 4 of 5 weken terug komen. Heerlijk. Voor alle thuisblijvers hoop ik op mooi weer en ook thuis vakantie vieren is fijn.

Groeten



-------------
Annemarie


Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 30 Juni 2008 om 09:06
nog een paar weken en dan gaan we voor 2 bijna 3 weken naar Tsjechië. heerlijk!!!

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~





Bericht van: pralientje
Datum bericht: 30 Juni 2008 om 09:34
Wij gaan op 18/07 naar Frankrijk voor een weekje Center-parcs .Tegen Tours,voor iedereen een fijne vakantie

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 30 Juni 2008 om 14:11

Iedereen die nog op vakantie gaat een hele fijne tijd toegewenst, geniet en rust uit.

Wij zelf gaan met de boot op vakantie in Nederland. We hebben heerlijk 5 weken en dat heeft mijn manneke wel verdiend naar al het werk met daarnaast een HBO opleiding.

Groetjes Ellen



Bericht van: Guests
Datum bericht: 01 Juli 2008 om 16:08

allemaal een fijne vakantie ,op welke manier dan ook.Wij gaan ook niet,maar hebben het voorrecht om in frankrijk te wonen in de correze het groenste gebied van frankrijk.Maar nu is het heet en zitten met de luiken dicht om de warmte buiten te houden.

groetjes puck



Bericht van: krieltje
Datum bericht: 01 Juli 2008 om 20:32
mijn man en ik zijn onze dochter in kreta op gaan zoeken begin juni, geweldig. en wel luxe hoor, zomaar een week met zijn 2en. (het was voor het eerst weer sinds 21 jaar)
 Maar de andere kids willen ook nog, dus misschien gaan we kamperen. We hebben in elk geval nog 3 weken vrij met allemaal, dus dat vind ik ontzettend leuk. Zelfs de oudste (20) wil deze keer met ons mee en een vriend van hem, dus we gaan, ondanks dat onze dochter er niet bij is, weer met 7 man op vakantie.

-------------
krieltje


Bericht van: Daan
Datum bericht: 01 Juli 2008 om 20:36

Originally posted by naatje naatje wrote:

WIJ GAAN OOK NIET WEG.
VROEGER GINGEN WE OOK ALTIJD DAGJES WEG.

GEEN CENTJES VOOR BUITELANDSE TRIPJES,MAAR GEEFT NIET HOOR
VERMAKEN DOE IK ME WEL.

IEDEREEN ALVAST EEN HELE FIJNE VAKANTIE TOEGWENST,HOPEN DAT HET WEER MEEWERKT EN GENIET ER VAN.

RENATE

Ik heb ook lekker vakantie en blijf lekker thuis bij moeders!!  Maar ook een paar weken werken om wat geld bij elkaar te verdienen.

Misschien dat we in de herfst een weekendje naar de veluwe of zo gaan.



-------------
Kom! We gaan foto's maken! :-) Nu ook te zien op: www.daanhendriksfotografie.nl


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 02 Juli 2008 om 19:39
ik heb maar 2 1/2 week en dan in september, dus moet nog even. En iedereen de hele vakantie opvangen op het werk...


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 03 Juli 2008 om 18:53

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

ik heb maar 2 1/2 week en dan in september, dus moet nog even. En iedereen de hele vakantie opvangen op het werk...

ai... da's nog even volhouden dan!!! Maar september is meestal een prachtige maand, hé!!!



Bericht van: Ennas
Datum bericht: 06 Juli 2008 om 14:40

Ik heb gisteren met een vriendin de vakantie besproken. Het is nog niet helemaal zeker welk hotel het wordt, maar we gaan in ieder geval naar Mallorca!

Heb er al helemaal zin in en maak me nu al zenuwachtig over de vliegreis. (we gaan beiden voor de eerste keer vliegen)

Het hotel waar we heen willen zit vol, maar er waren nog wat kamers op aanvraag. Dat hebben we nu gedaan, mocht er toch geen kamer meer beschikbaar zijn dan hebben we nog 2 andere waar we uit kunnen kiezen, ook op Mallorca.

Dus als het meezit gaan we van 6 augustus t/m 13 augustus naar Mallorca. En de 13e gaan we weer naar huis en die dag ben ik ook nog eens jarig!



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 06 Juli 2008 om 18:51
Wij wonen op de Veluwe, dus we hoeven niet weg. Deze vakantie heb ik alleen de twee buurpoezen te verzorgen, dat is luxe. Vorig jaar had ik 9 poezen en 8 konijnen, verdeeld over 3 huizen, én een logeercavia. Ik ga wel naar allerlei antiekmarkten en kofferbakverkopen en wat winkelen in andere steden (heel andere Hema, Wibra etc). Ik zou wel naar de apies willen, maar na die Bokito-affaire....?

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 06 Juli 2008 om 20:29

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Wij wonen op de Veluwe, dus we hoeven niet weg. Deze vakantie heb ik alleen de twee buurpoezen te verzorgen, dat is luxe. Vorig jaar had ik 9 poezen en 8 konijnen, verdeeld over 3 huizen, én een logeercavia. Ik ga wel naar allerlei antiekmarkten en kofferbakverkopen en wat winkelen in andere steden (heel andere Hema, Wibra etc). Ik zou wel naar de apies willen, maar na die Bokito-affaire....?

Even heel off-topic: jij hebt het nu over Bokito en tegelijkertijd dat ik dit lees, is Bokito op tv.



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 06 Juli 2008 om 21:38
Is dat zo? Wat toevallig. Bokito-proef is toch ook officieel een nieuw woord? Dat beest heeft wat losgemaakt.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 06 Juli 2008 om 22:34

Ik weet niet of het een officieel woord is geworden, weet wel dat het iig toen veel werd gebruikt.

Er is elke week op sbs een programma`de 25 meest....' En nu was Bokito op nummer 1. Ik weet alleen niet welke 25 het was, iets met de 25 meest spraakmakende....



Bericht van: Ennas
Datum bericht: 07 Juli 2008 om 12:50
Originally posted by Ennas Ennas wrote:

Ik heb gisteren met een vriendin de vakantie besproken. Het is nog niet helemaal zeker welk hotel het wordt, maar we gaan in ieder geval naar Mallorca!

Heb er al helemaal zin in en maak me nu al zenuwachtig over de vliegreis. (we gaan beiden voor de eerste keer vliegen)

Het hotel waar we heen willen zit vol, maar er waren nog wat kamers op aanvraag. Dat hebben we nu gedaan, mocht er toch geen kamer meer beschikbaar zijn dan hebben we nog 2 andere waar we uit kunnen kiezen, ook op Mallorca.

Dus als het meezit gaan we van 6 augustus t/m 13 augustus naar Mallorca. En de 13e gaan we weer naar huis en die dag ben ik ook nog eens jarig!

Helaas zijn er in het hotel van onze eerste keuze geen kamers meer vrij. We zijn dus weer verder aan het zoeken... Het blijft wel spannend zo.



Bericht van: Josl
Datum bericht: 07 Juli 2008 om 13:41

Alemaal op je eigen manier vakantie doorbrengen: heel veel plezier en mooi weer toegewenst.

groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: Ennas
Datum bericht: 07 Juli 2008 om 21:14

Helaas gaat Mallorca zeer waarschijnlijk helemaal niet meer door!

Vriendin zei net dat ze het toch te duur vond en liever in Nl of België gaat vanwege de kosten, of iets verder met eigen auto.

Ben toch wel een beetje boos en teleurgesteld. Had me zo verheugd op een heerlijke zonvakantie en het vliegen...

Zomervakantie is voor mij echt even lekker beetje ver weg, veel zon, lekker temperatuurtje, strand.

Na een rottige periode vond ik dat toch wel een beetje verdiend te hebben en nu gaat dat niet door...

Jullie hebben er niets aan, maar ik ben het toch even kwijt... Waarschijnlijk gaan we morgen nog zoeken naar iets waar we wel heen kunnen.



Bericht van: Teunie
Datum bericht: 08 Juli 2008 om 08:27
Wat lullig voor je Sanne. Ik hoop dat je toch nog een fijne vakantie zult hebben

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Juli 2008 om 09:55
Het is wel een teleurstelling, maar in Nederland zijn ook veel leuke vakantiebestemmingen. Kastelen, dierentuinen, openluchtzwembaden, het strand, lekker de stad in ergens waar je nog nooit geweest bent (Bijenkorf), er zijn overal wel festiviteiten. Maar ik kan me wel voorstellen dat een eerste vliegreis, naar een warme bestemming heel bizonder zou zijn geweest.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 08 Juli 2008 om 11:26
bah, best even slikken dan, sanne... Maar dat vliegen komt wel een keer, en plezier moet je zelf maken!!! Veel succes met zoeken! komt vast wel goed!!!


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 08 Juli 2008 om 12:16

Hallo Sanne,

Je moet eens op center-parcs kijken voor jullie 2 kan je wel een mooie last minnuit krijgen voor iets minder ,en als het weer niet mee zit kan je altijd in het water.En je bent er ook eens van tussen



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 08 Juli 2008 om 13:08

Dank jullie wel voor de reacties en tips.

Ik ben al op centerparcs en landalgreenparcs geweest, maar ook daar ben je nog een hoop geld kwijt.

Het zal allemaal wel goed komen...



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Juli 2008 om 16:09
Er worden ook wel eens mensen gevraagd om op huisdieren te passen, daar zou je je voor op kunnen geven met je vriendin. Dan zit je in een gewoon huis en je hoeft toch niet de hele dag bezig te zijn met de dieren, dus dan kun je je in de omgeving vermaken. Geen Bokito's natuurlijk, poezen of kippen ofzo.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Meia
Datum bericht: 08 Juli 2008 om 21:48
Ik blijf thuis, ben in maart  2weken naar Terschelling geweest, en dat was heerlijk.

-------------
     All you need is love.



Bericht van: tammie
Datum bericht: 09 Juli 2008 om 07:12
blijf ook thuis ben ook nog nooit op vakantie geweest omdat we daar de centjes niet voor hebben. wel ben ik ooit eens op kamp met school geweest, maar dat is toch anders dan met je ouders. maar ben er nooit minder van geworden dus dit jaar ook vast niet.

-------------
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/


Bericht van: Tony
Datum bericht: 09 Juli 2008 om 09:16
Zo is het Tammie, en je bent nog zo jong en hebt nog een heel leven voor je om op vakantie te gaan.

-------------
Antonia


Bericht van: breigek
Datum bericht: 09 Juli 2008 om 09:39
 wij gaan voor het eerst sinds twee jaar weer op vakantie. we blijven wel in nederland. dit ivm de ziekte van mijn man. we gaan de laatste week van de vakantie naar hapert. op 18 augustus begint hier het vo weer (de basisscholen een week eerder). vrijdags daarvoor komen we thuis. onze oudste had op 24 april al de laatste schooldag. hij heeft nml examen vmbo gedaan. onze jongste heeft 7 weken vakantie .

-------------


Bericht van: liek
Datum bericht: 09 Juli 2008 om 22:27
Wij blijven heerlijk thuis.......voor mij hoeft vakantie niet zo....ben een echte huismus.....


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 10 Juli 2008 om 08:43
Wij gaan ook niet op vakantie we zitten ook het liefst lekker thuis

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Doorntje
Datum bericht: 10 Juli 2008 om 09:26
Wij gaan 14 dagen naar Noorwegen. Overnachten in een gehuurd huisje. Overdag met gehuurde auto omgeving en natuur bewonderen.
Het belooft alvast de moeite te worden.


Bericht van: Guests
Datum bericht: 10 Juli 2008 om 10:06

Ik ben alweer terug. Was voor twee weken in Toscane, heerlijk. Nu thuis leuke dingen doen en wat meer werken bij mijn bijbaantje.



Bericht van: creaans
Datum bericht: 10 Juli 2008 om 19:13

Wij gaan eind augustus 15 dagen naar mallorca. Zijn daar nog nooit geweest.

Wordt een uitdaging, daar de omgeving te verkennen.

Groeten Creaans.



Bericht van: Ennas
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 13:25

Nou heb net die vriendin gesproken en we gaan NIET op vakantie. Ze heeft te veel dingen die niet opgelost kunnen worden en de enige oplossing voor haar is thuisblijven...

Ben nu even boos en teleurgesteld. Ga nu op zoek naar iets voormezelf dat ik er toch even uit ben...



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 13:49
Wat vervelend dat je vriendin eerst de indruk wekte, dat ze met je op reis wilde, en het later liet afweten.
Maar beter nu, dan dat je al op weg was en ze ineens grillig gedrag ging vertonen. Nu weet je wat je aan haar hebt. Anders was het zonde van je geld geweest als de vakantie verpest was. Ik hoop dat er zich nog iets leuks voordoet voor je. Dat heb je zeker verdiend.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 13:54

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Wat vervelend dat je vriendin eerst de indruk wekte, dat ze met je op reis wilde, en het later liet afweten.
Maar beter nu, dan dat je al op weg was en ze ineens grillig gedrag ging vertonen. Nu weet je wat je aan haar hebt. Anders was het zonde van je geld geweest als de vakantie verpest was. Ik hoop dat er zich nog iets leuks voordoet voor je. Dat heb je zeker verdiend.

Dank je wel.



Bericht van: krieltje
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 15:47
oooooooo, wat een....streek.
Ik kan me wel voorstellen dat er iets tussen kan komen, maar dat had ze ook al veel eerder kunnen zeggen toch!!!!!!
En nu??? ga je zelf lekker iets zoeken!! lekker wat knutsels mee en de zon op zoeken of doe je dat liever niet alleen?!
succes


-------------
krieltje


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 16:45

Ik vind het wel spannend om zo alleen weg te gaan, maar ik wil wel heel graag nog even de (buitenlandse) zon meepakken.

Ben al aan het kijken bij single/alleen reizen, maar ik kijk verkeerd geloof ik. Allemaal dure reizen. En alleen naar de plaats die we eerst hadden, Mallorca, kan ook maar ben bang dat ik dan `alleen' blijf zeg maar. Bijna iedereen is wel met iemand en ik ben niet iemand die zich opdringt...

En ik heb aan huisoppas gedacht, maar tja das ongeveer hetzelfde als thuis..

Maar ik heb t/m 1 september ong. de tijd dus er zal best wel iets op mijn pad komen...



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 18:37
Huisoppas kan heel anders zijn. We gingen als Amsterdamse bleekneusjes elke zomer in een huis in Hilversum oppassen op de telefoon (dokter) en op de jongste dochter, dus we hadden er een zusje bij en we gingen vaak de hei op en overal in het Gooi wandelen. Als je in een andere omgeving zit, ben je er helemaal uit. En als je niets vuil maakt, is er ook niet veel werk aan het huis. Elke avond patatje halen, lunch en ontbijt van hetzelfde bord, even onder de kraan, klaar.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: krieltje
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 19:50
Een pizza uit een doos, een broodjes shoarma geeft ook geen rommel. Gemixed voer bij de ah zo in de magnetron. wc dat kan ook buiten, dus die hoef je dan ook niet schoon te maken!! toch magtelt...
Hoe lang wil je eigenlijk??



-------------
krieltje


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 20:01

Hahahaha tja, zo wordt oppassen wel makkelijk ja (en ongezond)

De huisoppas-huizen die ik heb gezien op internet vragen vaak oudere mensen of stellen. En tja... ik ben geen van beiden. Ook single/alleengaandenreizen zijn veelal voor 45 + (of erg duur)

Tijdsduur maakt mij op dit moment eigenlijk niet uit. Als ik er maar even tussenuit ben. Even geen gedachten aan emoties, school, enz enz.

Ben druk aan het zoeken, maar dan is het of te duur, of niet beschikbaar meer, of geen zwembad, bla bla bla.

Hahahaha ik ben ook niet kieskeurig ofzo.



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 14 Juli 2008 om 12:48
Originally posted by krieltje krieltje wrote:

Een pizza uit een doos, een broodjes shoarma geeft ook geen rommel. Gemixed voer bij de ah zo in de magnetron. wc dat kan ook buiten, dus die hoef je dan ook niet schoon te maken!! toch magtelt...Hoe lang wil je eigenlijk??

Ik gaf ook maar een paar voorbeelden. En als je gezond wilt, eet je er sla en fruit bij, dat kun je ook kant en klaar schoongemaakt en gesneden in plastic bakjes kopen.
En w.c.? Een papiertje onderin leggen, zo'n flesje aan de rand hangen en mannen mogen niet staan. Die blijft wel schoon zo.
Eén van mijn motto's is: Lui geboren wordt nooit actief.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: borduurmiep
Datum bericht: 14 Juli 2008 om 20:02

Wij zijn net terug van 8 daagjes Marllorca heerlijk genoten van het te warme weer. Gelukkig zijn we wel weer thuis in dit aangename weer.

Moet nodig mijn brei en haak projecten bij gaan werken.



-------------
Rats are my life. Everything else is just small detail -Heather-

Gr Carmen


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 15 Juli 2008 om 12:39

Haha het lijkt bijna een topic van mij met zoveel berichten van mij erin.

Ik sprak net een andere vriendin en die bood aan om een weekendje/weekje in Nederland nog met mij er op uit te gaan. Ze overlegt met haar vriend of hij het goed vind en dan gaan we misschien met zijn 2tjes een weekje naar blanes, spanje.

Maar iig ik ga er dus nog wel even tussenuit. Waar maakt me op dit moment eigenlijk niets meer uit, als ik er maar even tussenuit kan.

Volgende week en de week erop ga ik nog 4 x 1 dag oppassen op 2 kinderen. Ze gaan daar de benedenverdieping helemaal verbouwen, dus we kunnen alleen boven zitten. Ik plan die dagen gewoon vol met dagje dierentuin, bos, strand, speeltuin, enz enz. Nu nog goed weer.



Bericht van: Ennas
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 15:44

Daar was ik weer

Ik ga aanstaande vrijdag of de vrijdag daarop een lang weekend weg hier in de buurt. Tussen het oppassen door er even op uit. Het wordt zeer waarschijnlijk Epe/Emst/Nunspeet ergens die kant op.

Alleen, met de caravan, dagje uit en dagje wandelen/`strand' aan het meer/fietsen en de vakantie is ingevuld.

Misschien in Augustus nog een lang weekend met een vriendin, logeren bij familie en oppasgezinnen.

Het goede weer komt er ook aan dus het komt helemaal goed. Heb genoeg breiwerk in de planning (net 6 boekjes overgekocht met poppenklerenpatronen )



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 16:19
Het viel me de laaste dagen op, dat poppenkleertjes wel sneller klaar zijn, maar je moet evenveel draden wegwerken als in kinder- of volwassen kleren. Het is wel leuk om de poppen telkens iets nieuws aan te trekken en te kijken hoe het staat. Heb je die 3 suissesboekjes of wat modernere?

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 16:24

Ik heb de Andrea Kreativ in Nederlands en Duits. Voor `gewone' poppen(jes) en de re-bornpoppen. En een enkele barbiepatroon.

De poppenkleertjes zijn idd sneller gebreid dan volwassenkleren. Dat is ook de reden dat ik geen kleren voor mezelf maak, ik zie te langzaam resultaat en bij de poppenkleertjes al heel snel. En mijn oma vind het zo leuk als ik de pop meeneem om de kleertjes te passen.



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 19:47
Ik heb twee babypopjes aangekleed en een mummyslaapzak bezorgd. Kwam laatst een vriendin op de koffie en die ging er mee zitten spelen. Ze kreeg gelijk ook zin. De slaapzak is een haakpatroon maar kan ook gebreid worden. Voor een pop van ongeveer 30 cm.: Een lap van 66 bij 21 (ongeveer) cm maken, aan de onderkant 20 cm omvouwen en aan beide kanten vastzetten, aan de bovenkant de punten naar binnenvouwen en de bovenkant aan elkaar naaien, zodat hij om het hoofdje past. Je kunt er een sierrandje omhaken, maar het staat nergens in de wet dat dat moet. Breder en groter is hij geschikt voor grotere poppen.


-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 21:14
Zo'n mummyslaapzak is ook een leuk idee. Makkelijk te maken, ik heb nog een hele grote bol blauwe harige wol, daar kan ik een warme slaapzak van maken. Maar eerst mijn rijtje patronen afmaken.


Bericht van: krieltje
Datum bericht: 22 Juli 2008 om 10:41
dag allemaal
Ik ben vanaf morgen een paar weken op vakantie.
Op naar duitsland :-) feesten, en er lekker uit,
en een breiwerk mee natuurlijk
geniet lekker sanne


-------------
krieltje


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 22 Juli 2008 om 12:40

magtelt,

wat een leuk idee. ik denk dat ik dat ook een keer ga maken. maar eerst het konijn rosa af maken.

gr esther



Bericht van: Lizzi
Datum bericht: 22 Juli 2008 om 13:21
Wij zijn ondertussen al terug van onze vakantie in Frankrijk. Zalig was het! 14 dagen schitterend weer!! Ik heb nu nog 6 weken vakantie om lekker te frutselen,maar mn ventje is spijtig genoeg weer aan het werk. In augustus gaan we wel nog een weekje naar de ardennen. Dus voorlopig nog even vakantie voor mij! 


-------------
groetjes, Marlies


Bericht van: eNGELIEN
Datum bericht: 22 Juli 2008 om 13:54
Heel veel plezier op jullie vakantie.
           Groetjes Lien


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 22 Juli 2008 om 18:50

Krieltje, fijne vakantie!

 



Bericht van: RIKA
Datum bericht: 23 Juli 2008 om 01:07

IK GA DEZE JAAR NIET OP VAKANTIE , MAAR WEL 4 KEER PER JAAR NAAR BELGIE NAAR MIJN  DOVE VRIENDIN , EN ZIJ OOK HIER BIJ MIJ . EN BEN VORIGE JAAR EXTRA VAKANTIE IN 10 JAAR NIET GEDAAN , BEN IN CURACAO GEWEEST.

HET IS HEEL ONVERGEET 2 WEKEN , MAAR HET IS WEL VRESELIJK SNIK HEET DAN IK VERWACHT WANT CURACAO IN MAAND VAN JANUARI  IS KOUDSTE GRADEN ZO,N 24 GRADEN MAAR IK WAS DAAR WAS ZO,N 35 GRADEN PFF ....

VOOR MIJ NIET ERG, MAAR WEL VOOR MIJN GELEIDEHOND . TE VEEL HIJGEN , DUS MOEST HEEL VEEL ZOEKEN IN SCHADUW . IS NIKS VOOOR HONDEN . GELUKKIG DAAR NIET VEEL HONDEN TE ZIEN . WEL ZWERVER. MAAR WILT NIET AAN DENKEN OMDAT ZE ERG MAGER IS . PFF DAAR KAN IK NIET VERDRAGEN . WILT HONDEN MEE NAAR HOLLAND, MAAR HELAAS.

SORRY DAT IK ZO FLAPUIT TE VERTELLEN ....

DEZE JAAAR BLIJFT IK HEERLIJK THUIS WANT IK VOEL ME DAGELIJKS VAKANTIE . ;)



-------------
GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 26 Juli 2008 om 17:14

Hallo iedereen

Terug uit frankrijk een zalige week met veel zon,en ik heb mijn naaiwerk meegenomen.Een beetje genaaid dat manlief en zoon gaan vissen waren



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 26 Juli 2008 om 17:20
Ik heb wel in de voormiddagen gerust en veel dafalgan geslikt voor de pijn,op de fiets en in het water was het zalig dan had ik geen pijn.Maar maandag kan ik bellen voor de uitslag,het weer maakte alles wel goed

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 26 Juli 2008 om 19:06
welkom terug Conny fijn dat het zo heerlijk was in Frankrijk sterkte maandag

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 27 Juli 2008 om 11:59

Welkom terug Conny en succes voor maandag.



-------------
GROETJES


Bericht van: panda
Datum bericht: 27 Juli 2008 om 12:13
Wij zijn naar Rhodos geweest! gelukkig op tijd thuis voor de bosbranden er waren 

-------------
Groetjes Paula


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 27 Juli 2008 om 19:27
Dank u allemaal ik laat morgenavond wel iets weten,manlief is nog een week thuis en dan is het 's avonds een beetje bijlezen

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net