Catharina
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=5097
Print Datum: 08 November 2025 om 08:30 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Catharina
Bericht van: boek
Onderwerp: Catharina
Datum bericht: 01 Juli 2008 om 10:08
en hoe gaat het nu met onze Catharina
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Antwoorden:
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 01 Juli 2008 om 10:39
|
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar.
Groetjes Ellen
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 01 Juli 2008 om 11:11
Wat heeft Catharina juist want ik ben nog niet zo lang op het forum
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 01 Juli 2008 om 12:52
..............ja ik ben ook erg benieuwd hoe het met Catharina is..............
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 01 Juli 2008 om 16:34
|
Idem hier, zou graag wat van haar horen.
|
Bericht van: Tony
Datum bericht: 01 Juli 2008 om 20:33
|
Hoop dat je je eigen snel weer goed voelt Catharina !!!!!
Lieve groetjes Tony
------------- Antonia
|
Bericht van: T Looman
Datum bericht: 01 Juli 2008 om 21:26
geesje wrote:
..............ja ik ben ook erg benieuwd hoe het met Catharina is.............. | ik ook
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 02 Juli 2008 om 12:45
|
Lief dat jullie naar mij vragen.
Het gaat redelijk hoor.Neus is van binnen nog gezwollen denk ik , kan er nog niet goed door ademhalen.
Heb een hele nare ervaring tijdens de operatie gehad, maar wil dat morgen eerst met de desbetreffende KNO-arts bespreken.
Wat ik wel kan vertellen is dat ik ( ) te lui was om uit de narcose te komen.Heb twee uur langer op de O.K gelegen voordat ik naar de uitslaapkamer mocht, en tot middernacht moest ik aan de zuurstof blijven.Ik was 's morgens om elf uur geopereerd.En nu.....(aanstellerij) maar ben echt nog steeds heel moe.
Kort verslagje en stelt niets voor bij verschillende andere dames hier.
Bedankt dat jullie mij misten.
------------- Groetjes Catharina
|
Bericht van: amandel
Datum bericht: 02 Juli 2008 om 13:42
|
Hallo Catharina, gelukkig heb je dit al achter de rug
Het zal even tijd nodig hebben, komt vast allemaal goed.
beterschap hoor, groetjes irene.
------------- Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 02 Juli 2008 om 14:44
ik vindt je verhaal toch aangrijpend het is niet niks en zo,n narcose moet niet ligt over gedacht worden,daar kan je nog een flinke nasleep van hebben. een neus is ook heel gevoelig.neem de tijd om weer te herstellen iedereen is weer anders.en ervaart het anders.je ziet het aan gerard jolling bv,ligt voor een blinde darm een hele week in ziekenhuis ,waar de ander met een dag naar huis mag. heel veel sterkte groetjes stridje
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 02 Juli 2008 om 17:46
|
Hoi Catharina,
Wens je veel beterschap toe.
Groeten Creaans.
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 02 Juli 2008 om 18:14
Ik hoop dat je snel weer opknapt.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Datum bericht: 02 Juli 2008 om 18:27
|
Sterkte met het gesprek morgen, een spoedig herstel gewenst!
|
Bericht van: tammie
Datum bericht: 02 Juli 2008 om 19:42
beterschap en hoop dat je weer snel op de been bent.
------------- http://tammysplace1.blogspot.nl/ http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/
|
Bericht van: Dikky
Datum bericht: 02 Juli 2008 om 20:30
|
Catharina,
Geeft niet hoor zo'n kort verhaaltje. We weten nu toch dat het weer de goede kant op gaat met je. Rust nog maar lekker uit en heel veel beterschap nog. Ben benieuwd hoe het gesprek met de kno-arts zal gaan verlopen, maar ook dat zal wel op zijn pootjes terecht komen. Vertel hem in ieder geval wat je dwars zit en blijf er vooral niet mee zitten.
------------- Groetjes,
Dorine
|
Datum bericht: 02 Juli 2008 om 23:28
Fijn dat we weer wat van je hoorden. en heel veel beterschap 
|
Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 03 Juli 2008 om 08:08
|
hoi catherina,wat fijn weer wat van je te horen succes met de bespreking.en sterkte wordt snel weer beter want we missen heeeeeeeeeeeel er,groetjes van diana.
|
Datum bericht: 03 Juli 2008 om 09:51
|
Ik ben heel blij dat je het zelf al weer kunt komen vertellen Catharina. En hoop dat je vlug weer de oude bent .
Doe het rustig aan hé.
------------- Antonia
|
Datum bericht: 03 Juli 2008 om 10:27
|
Fijn een berichtje te lezen Catharina, lekker rustig aan doen en heel veel beterschap gewenst.
Groetjes Ellen
|
Datum bericht: 03 Juli 2008 om 11:46
Van die narcose kan nog tot een half jaar in je lijf hangen.Maar alle dagen een beetje beter
|
Datum bericht: 03 Juli 2008 om 15:34
....fijn weer iets van je te horen Catharina..............doe maar rustig aan 
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 03 Juli 2008 om 18:49
|
ik ben blij dat ik je weer even hoor!!!! Zo'n narcose is echt bij iedereen anders... Kan echt lang in je lijf blijven hangen en dan ben je inderdaad gewoon zo moe!!!!
|
Datum bericht: 03 Juli 2008 om 21:08
wat fijn om weer iets van je te horen Catharina rust maar lekker uit en laat je maar een beetje verwennen heel veel beterschap
|
Datum bericht: 04 Juli 2008 om 12:29
|
Even een naar WAARHEID verslagje. Communicatie is niet het sterkste punt in dat ziekenhuis denk ik.
Door de annesthesist, intake-verpleegkundige, opname-verpleegkundige is verteld , wat ik zelf ook had begrepen van de KNO-arts, dat mijn neusschotje recht gezet zou worden en mijn bijholtes zouden ruimer gemaakt worden.
Lig op de O.K komt er een chirurg in opleiding en zegt dat hij mij gaat opereren. ???????? Ja, mijn arts zou er zelf ook bij zijn.Goed dus.
Gaat hij vertellen wat er staat te gebeuren.Uitstulping van het neusschotje weghalen en de neusschelpen kleiner maken.Nee, dat ben ik niet dat en dat zal gaan gebeuren.Komt even later de arts zelf , nee hoor ik ben fout.Maar ik kon al niet meer reageren.Naar begonnen met de operatie vind ik dus.
Daarnaast heb ik 2uur langer op de uitslaapkamer gelegen omdat ik niet wakker kon worden.Vandaar ook de zuurstof.Niets O.K. en enge gedachten.
Gisteren dus alles besproken met de KNO-arts, maar meneer was niet zo beleefd als die keer ervoor.Liet mij niet uitpraten, walste gewoon over mij heen.Maar ik heb net zo hard terug gewalst hoor, wat denkt hij wel.Natuurlijk begrijp ik best dat hij ook boos was omdat het mis is gelopen en hij dat heel vervelend vindt, maar dat moet hii met met het ziekenhuis personeel bespreken.Het ging nu om mij.
Nou ja, het is gebeurt, klaar.
Mijn neus ziet er goed uit en kan nu gaan genezen zij hij.Twee oktober moet ik terug komen.
Dit was het hoofdstuk Catharina. 
|
Bericht van: panda
Datum bericht: 04 Juli 2008 om 12:52
fijn dat het goed gaat 
------------- Groetjes Paula
|
Datum bericht: 04 Juli 2008 om 13:32
|
...................ja ja ik weet er alles van...................
Ik wens je een goede genezing toe laiverd
|
Datum bericht: 04 Juli 2008 om 13:35
|
Dokters wat kan het toch heerlijk gaan he Catharina, net of jij het fout hebt gedaan. Ik ben blij dat het goed met je gaat en je neus er goed uitziet en nu verder kan genezen.
Groetjes Ellen
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 04 Juli 2008 om 15:01
|
Hoi Catharina,
Leuk dat alles weer goed gaat, ik zeg dikwijls als je in handen valt van dokters en... heb je je lot niet meer in eigen handen !
Van harte een spoedig en algeheel herstel toegewenst !!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: ab63
Datum bericht: 04 Juli 2008 om 16:28
Catharina van harte beterschap hoor. Ik weet precies wat je meemaakt. Ben blij dat je weer veilig thuis bent en dat we jou weer hebben gesproken.
------------- GROETJES ANGELA
|
Datum bericht: 04 Juli 2008 om 18:31
Tjee ,wat vervelend toch die artsen weet er inmiddels aardig wat van,maar gelukkig gaat het met jou nu beter.
|
Bericht van: eNGELIEN
Datum bericht: 04 Juli 2008 om 18:34
Ook van mij heel veel beterschap
Groetjes Lien
|
Datum bericht: 04 Juli 2008 om 19:57
|
Pff, voor hetzelfde geld had je dus een heel ander neusje gehad. Maar goed dat je het nog kon aangeven. Lang leve de dokteren, maar gelukkig had hij van jou een weerwoord (gebeurt ook lang niet altijd). Sterkte en beterschap!
|
Bericht van: petunia
Datum bericht: 05 Juli 2008 om 12:18
|
ik wens je veel beterschap catharina
------------- denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig
|
Datum bericht: 05 Juli 2008 om 13:22
|
je mag tegenwoordig wel een briefje op je zelf plakken met wat er zou gebeuren voor je het weet vreten ze ik weet niet wat uit met je
fijn dat het met jouw nog goed is afgelopen
|
Datum bericht: 05 Juli 2008 om 19:58
fijn dat het alsnog goed is gekomen Catharina nu nog genezen heel veel beterschap
|
Datum bericht: 06 Juli 2008 om 16:27
Van harte beterschap
|
Bericht van: Dikky
Datum bericht: 06 Juli 2008 om 19:38
|
Catharina,
Wat een verhaal, zo weggelopen uit een horrorfilm. Je moet jezelf tegenwoordig dus met pijlen beschilderen en daarbij een brief plakken wat en waar het euvel zit. Verschrikkelijk. Maar gelukkig had je je wals bij je in het gesprek. Vind het altijd zo vervelend die air en die houding van die artsten. Laten ze dan ook ruiterlijk toegeven dat het bijna misgegaan was.
Maar nu ben je dus veilig weer thuis en kun je rustig aan gaan genezen. Gelukkig en nog veel beterschap.
------------- Groetjes,
Dorine
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 07 Juli 2008 om 13:44
|
Hoi Catharine: wat een horken die artsen!!
Rust maar lekker verder uit, beterschap en groetjes, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: Ticia
Datum bericht: 08 Juli 2008 om 21:04
|
heey,
die artsten ook, lastig zeg .
Er werd gewoon niet naar je geluisterd dat is toch wel heel erg .
Hopelijk wordt je snel weer beter .
Groetjes van mij Patricia.
-------------
|
Bericht van: Meia
Datum bericht: 08 Juli 2008 om 22:07
|
Tjonge wat een verhaal, eigenlijk moet je gewoon de operaties door ass weigeren, ik weet wel ze moeten het ook leren maar er is materiaal genoeg tegenwoordig.
Deze arts die maakt het ook weer erg bont vind ik zeg, vreselijk, ik zou eenklacht indienen als ik jou was Catharina. Zodat het misschien bij een volgende patient niet weer gebeurd.
Ik heb ook een klacht ingediend, zal nog wel eens op een hoorzitting moeten verschijnen maar dan moeten ze maar wachten tot na mijn chemo en bestralingen. Lekker puh!!! Ik wil gewoon voorkomen dat een andere patient in dezelfde situatie het niet mee hoeft te maken hè.
Heel veel sterkte met je herstel en ik hoop dat alles echt goed is nu.
------------- All you need is love.
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 09 Juli 2008 om 08:42
Hoi Catharina wat een verhaal zeg je zou die dokters af en toe wel over de knie willen leggen er eens lekker op los rammen he? Vooral als ze zo eigenwijs zijn. Maar het is gelukkig goed met je afgelopen. En je kan inderdaad heel lang naweeën van zo'n narcose houden
------------- Groetjes Teunie
|
Datum bericht: 10 Juli 2008 om 14:53
|
BehaLve een was er door draaien had ik vandaag even niets wat moet gebeuren.Geen wekker gezet dus.Jullie mogen gokken hoe laat ik wakker werd.........vreselijk echt.Om twee uur werd ik pas wakker. Schandalig he? Halve dag weg.
Mijn gezicht voelt naar, strak aan en het is net of ik vocht vast houd in mijn gezicht.Kan nog niet zeggen dat het mooi is om te zien .Verschillende keren wakker geworden omdat ik het heel benauwd had, moest echt naar lucht happen.Neus werkt dus nog niet zoals het moet.Ook nog kort dag he?
|
Datum bericht: 10 Juli 2008 om 14:59
|
..............nou die slaap had je nodig dus...........
..het is kort dag zoals je het zelf uitdrukt.... .....maar toch even in de gaten
houden hoor...............
|
Datum bericht: 10 Juli 2008 om 21:09
als je zolang slaapt dan zal je het vast hard nodig hebben en wat vervelend dat je het zo benauwd hebt gehad pas goed op jezelf voor jou
|
Datum bericht: 11 Juli 2008 om 09:53
Geen wonder dat de dag gisteren zo kort leek.....daar zat een heel gat in..... had Catharina er in geslapen....ik ben echt een beetje jaloers.....kan dat absoluut niet, als ik om 7.30 wakker word, heb ik het gevoel dat ik me verslapen heb.
------------- Antonia
|
Datum bericht: 11 Juli 2008 om 12:45
Hoef je niet jaloers op te zijn hoor Tony.Ik zou zelfs normaal graag wat minder moe willen zijn en lekker fit het bed uit willen stappen.Zo hebben wij allemaal onze wensen he?
|
Datum bericht: 11 Juli 2008 om 12:51
....ik ben in mijn gewone -regelmaat- een langslaper......
|
Datum bericht: 11 Juli 2008 om 13:02
Ga je dan ook laat naar bed Geesje?
|
Datum bericht: 11 Juli 2008 om 19:47
.................vroeger wel maar nu niet meer.............lig er toch wel ong. om 23.00 in...............het is wel lastig hoor want vanmorgen om 8.45 belt mijn vriendin om naar de sporthal te gaan........................en natuurlijk werd ik wakker van haar telefoontje dat ze eraan kwam................mooi niet dus......ben vanmiddag pas gegaan
|
Bericht van: naatje
Datum bericht: 11 Juli 2008 om 23:23
HEY CATHARINA,SORRY DAT IK ZO LAAT REAGEER,WAS EEN BEETJE DRUK.
FIJN DAT HET ALLEMAAL ACHTER DE RUG IS,MAAR NU NOG OPKNAPPEN.LEKKER AAN JEZELF DENKEN EN DE BOEL DE BOEL LATEN.HOOP DAT JE JE GAUW WAT FITTER VOELT.
RENATE
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 12 Juli 2008 om 10:51
|
He Catharina,
Het valt niet mee een neus operatie. Als die van mij verstopt zit voel ik me al zo beroerd. laat staan dat ze hem hebben geopereerd.
Slaap maar lekker goed bij. Dat heb je blijkbaar nodig. En houd jezelf in de gaten. Liever een keer teveel gevraagt of alles wel klopt dan een keer te weinig.
Beterschap en groetjes,
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 09:42
|
Ik heb ook chronische vermoeidheid Catharina, maar kan niet lang aan een stuk in mijn bed liggen.....dus las ik 's middags een paar uurtjes rust in om mijn batterijen weer wat op te laden.
Ga ook meestal pas rond 1.00 naar bed.
Zorg goed voor jezelf hé, luister naar je lichaam,en neem rust als voelt dat je dat nodig hebt. 
Groetjes Tony
------------- Antonia
|
Bericht van: krieltje
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 15:55
O die narcoses, ik heb een keer ook heel lang geslapen er op. en ook heel lang moe geweest. de keer daarna ging het beter. Maar geef er gewoon aan toe hoor, anders duurt het nog langer! Ik hoop dat je de innerlijke rust houdt om het rustig aan te doen. sterkte met alles.
------------- krieltje
|
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 17:20
|
Ik probeer zo rustig mogelijk te blijven.Wordt mij wel moeilijk gemaakt.Heb nog steeds knallende hoofdpijn en ben erg vermoeid.
Nu heeft mijn broer problemen (hij woont in Canada) en wil dat ik kom.Dat kan dus niet en ik wil het niet.Kan het helemaal nog niet aan.En als ik het wel zou kunnen zou ik het ook niet doen.Heb Jan thuis, de kinderen, kleinzoon m'n ouders waar ik voor zorg enz. enz.Hij heeft mij ook nooit zo gerespecteerd als mijn tweelingzus, en dan zou ik z'n handje moeten vast houden.....
Nog meer hoofdpijn dus,want ik vertel jullie maar niet wat hij heeft gezegd omdat ik niet naar hem toe wil.
|
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 19:58
pfff catharina, wat waardeloos  Echt niet leuk. Ik ben blij dat je goed voor ogen houd wat je hier hebt en wat belangrijk is. sterkte en dus maar een dikke knuffel.
------------- krieltje
|
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 20:29
|
Vervelend dat je dit probleem er ook nog bij hebt. Naar hoor, maar ja, af en toe moet een mens ook voor zichzelf kiezen!
|
Datum bericht: 13 Juli 2008 om 20:38
|
........ .....erg goed dat je voor je zelfgekozen hebt
Catharina.......... .
|
Bericht van: Tinkerbel
Datum bericht: 14 Juli 2008 om 11:29
Hi Catharina, ik lees je verhaal nu pas. Je krijgt het wel voor de kiezen hè. Wat vervelend!!! Ik vind het heel erg goed dat je voor jezelf, je gezin en je ouders hebt gekozen. Laat je broer zich maar eens in jou situatie verplaatsen, dan zou hij ook niet anders hebben beslist!!!!! Zo'n eind vliegen met een dichte neus en hoofdpijn... pffff.... ik moet er niet aan denken. Probeer er maar niet meer over te piekeren (al is dat natuurlijk heel erg moeilijk) in dit soort situaties doe je het nooit goed voor een ander. Het belangrijkste is hoe jij erin staat en die beslissing heeft hij te respecteren!!!! Heel veel beterschap en ik hoop dat je snel weer de oude bent!!!! 
------------- Groetjes
|
Datum bericht: 14 Juli 2008 om 18:35
Denk maar goed aan jezelf,met zo'n hoofd is het niet prettig vliegen en wat dacht je van de fybro,al die tijd opgevouwen in een stoel,goed dat je niet gaat.
|
Datum bericht: 14 Juli 2008 om 19:50
|
Ik zou nu niet anders kunnen.
Ga woensdagochtend eerst naar mijn huisarts om over die hoofdpijn te praten.Wil even weten of het er nu bij hoort, dat de pijn erger (behoorlijk erger) is geworden.
Paracetamol help niet afdoende, misschien kan zij mij iets anders tegen de pijn geven.Ik weet dat mijn neus en omgeving gekneusd is, maar zo kan ik niet goed uit de voeten komen.
Afwachten maar.
|
Datum bericht: 14 Juli 2008 om 19:53
Het zal allemaal wel meevallen
|
Datum bericht: 14 Juli 2008 om 22:10
..............goedzo Catharine.........dan heb je zekerheid
|
Datum bericht: 16 Juli 2008 om 09:32
Ik ben vanmorgen om half negen al geweest.Lekker vroeg.Moet de pijnstillers laten staan want daar kun je juist hoofdpijn van krijgen.Gek he? Neem je iets in tegen hoofdpijn , krijg je het er van.Moet gewoon regelmatig even rusten op de bank, hoofd neer leggen.Nou dat wil ik wel hoor, verplicht mijzelf altijd om van alles te doen, kan ik nu een paar keer per dag lekker lezen.Mijn boek is n.l. wel heeeel mooi.
|
Datum bericht: 16 Juli 2008 om 19:28

|
Datum bericht: 16 Juli 2008 om 19:36
Houd er de moed in ,maar het heeft zijn tijd nodig .Veel rusten
|
Datum bericht: 17 Juli 2008 om 21:13
rust maar geregeld een poosje en denk eerst aan je zelf Catharina hopelijk gaat het dan snel weer een beetje beter
|
Datum bericht: 18 Juli 2008 om 09:20
|
Goed dat je nu een beetje aan jezelf denkt Catharina.....laat je broer maar razen, ook al kan dat heel kwetsend zijn....denkt hij er wel eens aan de zorg voor je ouders die jij op je schouders neemt....waar is hij dan?
Je hebt helaas van die egocentrische mensen,die alleen maar denken aan hoe erg het allemaal is voor henzelf.....ik maak het op het ogenblik ook weer mee...een nichtje,42 jaar, breekt haar voet....je moet mijn broer en zijn vrouw horen hoe erg dat toch wel is.... ze moet een hele week met haar voet omhoog op de bank...is natuurlijk niet leuk.....maar dat ik hier, na 4 operaties, 8 maanden met mijn voet omhoog op de bank moest zitten...och ja, daar walsen ze maar overheen.
Geniet maar lekker van je boek op de bank, en van je eigen gezin, en laat ons maar weten hoe het met je gaat, oprechte belangstelling doet altijd heel goed.
Dikke knuffels willen ook wel eens helpen, zelfs al doen ze je er soms letterlijk pijn mee, die hardhandige knullen .
TONY
------------- Antonia
|
Datum bericht: 18 Juli 2008 om 09:37
|
Goh, bijzonder zeg, wist ik ook niet dat je van pijnstillers hoofdpijn kunt krijgen. Lekker gaan rusten en hopelijk knapt het dan snel op. Sterkte!
|
Datum bericht: 18 Juli 2008 om 12:26
|
Lieverds!!!!!!! Dank, dank, dank!!!!!!!!!!!
Vanwege mijn broer leef ik nu in hele grote onzekerheid.Dat doet dus niet goed aan mijn hoofdpijn.Kan hier niet vertellen waarom, omdat ik niet weet wie dit allemaal lezen naast ons clubje. Ooit zij een vriendin in Canada tegen mij als er grote problemen waren ,, stront met streepjes" dan half Nederland, Engels uitsprekend. En zo is het nu, het beheerst mijn leven terwijl ik het totaal NIET wil.Ik wil er afstand van nemen maar het lukt niet.Zie ik mijn ouders met hun vermoeide gezichten kan ik wel huilen.Die schatten verdienen dit niet van hem, van niemand.
Stop maar, gaat te ver.
|
Datum bericht: 18 Juli 2008 om 15:39

|
Bericht van: eNGELIEN
Datum bericht: 18 Juli 2008 om 16:20
Je moet de moet niet laten zakken ,en veel rust nemen ik wens jou heel veel sterkte .
Groetjes Lien
|
Datum bericht: 18 Juli 2008 om 17:57
gewoon maar een dikke knuffel omdat woorden toch te kort schieten in zo een situatie
------------- krieltje
|
Datum bericht: 19 Juli 2008 om 21:00
voor Catharina  
|
Datum bericht: 19 Juli 2008 om 23:03
|
Heb vanavond gehoord dat het iets beter met mijn broer gaat.Hij heeft in elk geval een goede beslissing gemaakt wat mij heel goed doet.
He, een hele opluchting.
Nu zo lekker slapen (hoop ik. )
|
Bericht van: naatje
Datum bericht: 19 Juli 2008 om 23:22
LEES NET PAS DE LAATSTE TWEE PAGINA'S.
WAARDELOOS ALLEMAAL ZEG,MAAR BEN NU BLIJ DAT HET WAT BETER GAAT.IK HOOP OOK DAT JE LEKKER KAN SLAPEN.
DENK GOED AAN JEZELF EN SPUI MAAR LEKKER BIJ ONS
RENATE
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 19 Juli 2008 om 23:53
catherina ,denk aan jezelf,dan word je vast sneller beter. heel veel sterkte,groetjes stridje.
|
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 11:06
|
Ik lees ook net de laatste 2 pagina's, jeetje wat een toestand, iets wat jij ook beslist niet kunt gebruiken. Ik hoop ook dat het beter blijft gaan met je broer en dat jij lekker kunt slapen, denk maar aan jezelf, des de sneller je opknapt.
Groetjes Ellen
|
Bericht van: RIKA
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 12:54
|
LLIEVE CATHARINE,
HEB HELE PAGINA`S GELEZEN .
DAT IS WEL ERG ZWAAR VOOR JE ZELF.
ZO BLIJVEN IS NIKS VOOR JE , DIE PIJNLIJK / VERDRIETINGHEID.
LAATSTE MOMENT VAN JE BERICHT.
DIE JE BROER IETS BETER GAAT.
HET IS ERG FIJN OM TE HOREN DAT GAAT VOORUIT BEGINNNEN . HOU JE GOED VAST .
PROBEER OOK AAN JE ZELF DENKEN WANT JE BROER WILT OOK NIET DAT ZIJN ZUS AAN HET VERDRIETIG .
HOPELIJK DAT JE GOED VANNACHT GESLAPEN .
DAT IS JE VERDIENT .
KNUFF VOOR JE KRACHT.
------------- GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
|
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 13:57
|
lieve Dames.
Ik ben heel blij dat jullie mij zo hebben gesteund met jullie bemoedigende reactie's.
Het gaat goed met mij en met mijn broer komt het wel goed, heb er alle vertrouwen in.
Graag zou ik nu deze topic willen sluiten!!!!!!!!
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 15:46
|
Maar: niet zonder een dikke knuffel voor jou van mij!!!!!
liefs, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 21 Juli 2008 om 14:44
|
Hoi Catharina,
Graag wil ik mij bij Joke aansluiten met een dikke knuffel voor jou !!!!

------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
|