NIEUWE FOTO MAMIO[WANDA]
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=5230
Print Datum: 09 November 2025 om 05:37 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: NIEUWE FOTO MAMIO[WANDA]
Bericht van: naatje
Onderwerp: NIEUWE FOTO MAMIO[WANDA]
Datum bericht: 15 Juli 2008 om 20:03
HALLO MEDE HOBBYDOZEN.
WANDA HEEFT MIJ GEVRAAGD EEN FOTO VAN HAAR TE PLAATSEN,
ZODAT WE KUNNEN ZIEN VOOR WIE WIJ DUIMEN DRAAIEN.
IK WILDE HEM HIER EVEN ZETTEN[EN ZOMETEEN OOK BIJ HET JUISTE TOPIC]OMDAT DE MEESTE METEEN KIJKEN BIJ EEN NIEUW ONDERWERP
RENATE  [/IMG]
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Antwoorden:
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 15 Juli 2008 om 20:04
Een knappe foto van Wanda
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: ab63
Datum bericht: 15 Juli 2008 om 22:55
Leuk je te leren kennen Wanda.
------------- GROETJES ANGELA
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 15 Juli 2008 om 23:02
fijn weer een gezicht, en nogmaals sterkte en beterschap
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: Tony
Datum bericht: 16 Juli 2008 om 08:42
Hallo Wanda, heerlijk om er een Nescafé drinker bij te hebben, mijnduimen zijn wel wat gevoelloos op het ogenblik, maar ik blijf ze draaien voor je hoor. 
------------- Antonia
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 16 Juli 2008 om 09:20
|
Hoi Wanda.
Ik ga hier maar reageren voor jou, blijft het wat overzichterlijk.
Ik wens je voor vandaag heel veel sterkte met de chemokuur.Gelukkig is er een begin gemaakt nu naar genezing.Mijn vriendin heeft dezelfde vorm van borstkanker gehad, chemo's bestralingen en nu alleen nog de hormoonpillen.Zij is er prima van hersteld.Nare tijd ga je tegemoet, is niet anders, maar hou vooral in gedachten. genezing!!!!!!!! Daar doe je het allemaal voor.
Nogmaals heel veel sterkte,
klein p/s je. Voelde wel met je mee toen je schreef dat je naar de kapper zou gaan, wel heel verstandig van jou!
------------- Groetjes Catharina
|
Bericht van: Wanda
Datum bericht: 16 Juli 2008 om 09:52
|
zie ik dat ik een naamgenoot heb op het forum, leuk hoor
begrijp dat je aan een chemokuur begint, wil je alle sterkte toewensen
------------- WANDA Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 16 Juli 2008 om 10:30
Hoi Wanda wat een leuke foto zeg. Heel veel sterkte met je chemo kuur vandaag ik zal aan je denken.
------------- Groetjes Teunie
|
Datum bericht: 17 Juli 2008 om 00:20
HEY WANDA,BEN JE VANDAAG DE DAG EEN BEETJE DOORGEKOMEN?
HOOP GAUW WAT VAN JE TE HOREN
RENATE
-------------
|
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 17 Juli 2008 om 10:15
|
Hallo Wanda,
Leuke foto van jou en ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.
Groetjes Ellen
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 17 Juli 2008 om 10:22
|
Hoi Wanda, leuke foto. Ik wens je heel veel sterkte en de duimen blijven draaien!
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 17 Juli 2008 om 16:39
beste wanda ik lees zoal wat je allemaal moet meemaken ,ik wens je heel veel sterkte ,ik hoop dat je uit deze mailtjes van iedereen wat kracht kan putten. het zijn echte lieverds.groetjes stridje
|
Bericht van: mamio
Datum bericht: 18 Juli 2008 om 12:16
hallo allemaal... naatje nogmaals bedankt voor het plaatsen van de foto. en alle lieve doosjes ook bedankt voor de positieve energie en gedachten die mijn kant opkomen. erg fijn want positief sta ik ook in het leven. mijn leven houd niet op bij borstkanker. het is op mn pad gekomen met een bepaalde bedoeling en ik zal er ook alles uithalen. de chemokuur op zich ben ik heel goed doorgekomen.heb nog helemaal geen bijwerkingen, wat alsnog komen kan. voorlopig geniet ik van ieder uur dat ik me fijn voel. heb net mn haren laten knippen door een vriendin. wel lol gehad. heb nu een pittig kort koppie. staat ook heel erg leuk moet ik toegeven. en maar afwachten nu. naatje ik stuur je binnenkort ook een foto. ik ga straks lekker de markt op. nu ben ik nog fit. smiddags moet ik altijd even liggen want dan begint mn hoofd te tintelen. daar neem ik eigenlijk nooit de tijd voor.nu wordt ik gedwongen.ik voel me blij en vrolijk, ga verder met het leven, ben blij met jullie allemaal. positief blijven dames. aan iedereen de groetjes en een hele dikke knuffel. o ja tony voor jou een teleurstelling. ik drink nooit koffie. alleen maar water en thee hihi.  
------------- mamio
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 16:15
|
Lieve Mamio, WAT een perfecte instelling heb jij EN wat een geweldige foto. Je levenslust straalt er vanaf. Tuurlijk blijven we duimen (kom zo langzamerhand duimen tekort), knuffel
Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 18:23
prachtige foto, en dat korte kopje staat je vast ook geweldig! Dat duimen doen we met alle plezier, en helemaal gratis en voor niks, haha! nou ja, we willen natuurlijk wel even horen hoe het met je gaat! Grapje, hoor! snap ook wel dat je wat anders aan je kop hebt dan die hobbydozen...  Maar natuurlijk altijd leuk om even iets te horen van je!
|
Bericht van: T Looman
Datum bericht: 20 Juli 2008 om 19:19
wat een leuke foto Mamio en korte haren staan vast ook erg leuk heel veel sterkte en een dikke 
------------- groetjes Thea
|
Datum bericht: 21 Juli 2008 om 08:34
|
Ik zag die dozen van Nescafé op de achtergrond......vandaar.....je weet niet wat je mist .
Ik weet zeker dat kort haar je ook heel leuk zal staan....positief blijven denken hé. 
------------- Antonia
|
Datum bericht: 21 Juli 2008 om 11:06
ha doosjes.. even proberen wat te schrijven. ben het weekend goed doorgekomen. wat vermoeider dan anders. met spierpijn van de korte nekharen. wat trouwens ook heel leuk staat. pittig en makkelijk. voel iedere morgen of het er nog op zit. gelukkig nog niks eraf gevallen. zal niet al te lang meer op zich wachten. met wat hotpacks in de schouders was de spierpijn na een dag weer weg. vannacht werd ik wakker met pijn in de keel. leek wel of mn klieren begonnen op te zetten. slokje water genomen maar dat werkte niet. kreeg daar ontzettend pijn van in mn maag. dan maar spoelen met zoutwater. vanmorgen ben ik een beetje gammel. ga straks op de bank liggen. wat haakwerkjes doen. heb al een aapje af. ben bezig met een kraampakket en hoop 10 kadootjes af te hebben. morgen moet ik voor een botscan naar het ziekenhuis. ik hou jullie op de hoogte. alle doosjes bedankt voor de positieve berichten. doet een mens goed. luf you all  
------------- mamio
|
Datum bericht: 21 Juli 2008 om 12:57
Ha doosje fijn even iets van je te lezen.De klachtjes beginnen dus te komen , zat er aan te komen he?Je hebt gelijk om lekker op de bank te gaan liggen haken.Er tegen vechten heeft geen enkele zin nu.Ik wens je succes morgen met de botscan.Wanneer krijg je de uitslag?
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 21 Juli 2008 om 14:28
|
Hoi Wanda,
Mijn eerste reactie : CHAPEAU !!! Wat een sterke, moedige vrouw ben jij.... ik wil dat ook graag zeggen dat ik ontzettend met je meeleef en duim voor een goede afloop.... hou de moed erin... en als je een uitlaatklep nodig hebt.... dan zijn we er voor jou !!!!
Veel sterkte !!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Datum bericht: 23 Juli 2008 om 16:23
|
Hallo Doosje Wanda,
Hoe is het nu met je, heb je de uitslag van de botscan al en hoe voel je je nu. Ik hoop snel weer iets van je te lezen en wens je veel sterkte toe en mijn duimen blijven draaien.
Groetjes Doosje Ellen
|
Datum bericht: 25 Juli 2008 om 11:36
hallo allemaal... de botscan is prima verlopen. de uitslag hoor ik 6 aug. en dan mag ik gelijk door naar de volgende chemo. van deze chemo heb ik niet erg veel klachten... nog niet. ben wel wat gammel geweest, maar dat kwam door een aanslag op mn maag door teveel pillen. foutje... dat gaan we de volgende keer in het ziekenhuis uitzoeken. ik ben te lang door gegaan omdat ik van het ziekenhuis apotheek een buisje kreeg waarop stond te gebruiken dag 1 t/m 5. waren er 15 teveel. ziek ziek ziek maagremmers gehaald bij de huisarts en nu gaat het weer. ik voel me toppie. heb plannen om volgend weekend naar parijs te gaan... dus . het is vandaag marktdag. en ik ben gek op de markt. dus ga ik jullie nu verlaten voor de markt. groet aan alle doosjes en knuf vanuit frieslan
------------- mamio
|
Datum bericht: 25 Juli 2008 om 12:43
Fijn dat je zo goed bent!!! Genieten dan maar op de markt.Had wel met je mee gewild......ben ook gek op markten.
|
Datum bericht: 25 Juli 2008 om 22:03
fijn dat het goed gaat Mamio ik vind markten ook heerlijk mag ik ook mee 
|
Datum bericht: 25 Juli 2008 om 22:56
Gezellig Thea, met z'n allen naar de markt .
|
Datum bericht: 27 Juli 2008 om 19:40
HEY WANDA HIER STOND JE DUS,HAD AL WAT OVER JE GESCHREVEN BIJ JE ANDERE ITEM.IK DACHT LAAT IK ZE EVEN GERUST STELLEN.
RENATE
-------------
|
Datum bericht: 27 Juli 2008 om 20:00
|
Lekker dat het goed gaat, en mocht je gaan dan bij deze alvast veel plezier gewenst in Parijs.
|
Datum bericht: 07 Augustus 2008 om 13:24
HOI HEB NET FOTO'S BINNEN GEKREGEN VAN WANDA MET HAAR NIEUWE COUPE.
STAAT JE GOED HOOR DAT KORTE KOPJE.
LEUK MUTSJE TROUWENS,JE BENT INDERDAAD NET EEN KLEIN ELFJE
GROETJES RENATE [/IMG]
-------------
|
Datum bericht: 07 Augustus 2008 om 13:27
EN NOG EEN FOTO
RENATE [/IMG]
-------------
|
Datum bericht: 07 Augustus 2008 om 13:32
Leuke foto's het doet me plezier dat alles goed gaat nu
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 07 Augustus 2008 om 13:33
Hoe was het in Parijs, Wanda? En hoe was de chemo gisteren en de uitslag van de botscan? Fijn dat je je steeds zo goed voelde en balen van die pillen. Ben heel benieuwd naar je volgende berichtje!
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Datum bericht: 07 Augustus 2008 om 13:48
Ik lees op je andere topic dat het goed gegaan is gisteren. Had het nog niet gelezen, sorry .
|
Datum bericht: 11 Augustus 2008 om 15:36
hallo alle lieve doosjes even een berichtje. ik sta inderdaad ook ergens anders op een andere topic. erg verwarrend soms. heb net wat paracetamol ingenomen. spierpijn en wat gewrichtspijntjes. woensdag de chemo gehad. donderdag naar een vriendin geweest. s avonds was ik toch wat moe om achter de pc te kruipen. vrijdag moest ik naar de bedrijfsarts. wederom s avonds bekaf. zaterdag ging het wel weer, maar zondag begonnen de pijntjes. ik had zo n last van mn hoofd. de haartjes deden zeer. de tondeuze gepakt en gevraagd of mn man alles eraf wil halen. ben nu kaal en het bevalt me wel. vanmorgen had ik wat minder pijn op het hoofd, dus het gaat de goede kant op.als de spierpijn ook nog wegtrekt dan is alles ok. afwachten dus.
------------- mamio
|
Bericht van: esthervanbuuren
Datum bericht: 11 Augustus 2008 om 16:03
|
beterschap wanda en blijf vechten als dat moet,
en dat haar is wel goed gekomen hoor het staat je wel.
groet esther
|
Bericht van: Houtdraakje
Datum bericht: 11 Augustus 2008 om 23:07
Dapper mens, en ook nog aan het jurkjes maken zag ik op het andere topic .
------------- Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
|
Datum bericht: 12 Augustus 2008 om 09:24
|
Probeer jezelf bezig te houden Wanda, dat leidt in ieder geval wat af.
Je bent een sterke vrouw .
------------- Antonia
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 12 Augustus 2008 om 12:56
|
Hoi Wanda,
Wat staat het korte haar je goed en wat een leuk mutsje heb je.
En lekker bezig zijn met je handen, geeft rust en voldoening.
Wens je veel sterkte toe.
Groeten Creaans.
|
Datum bericht: 12 Augustus 2008 om 15:30
WANDA
RENATE
-------------
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 12 Augustus 2008 om 19:23
Heel veel sterkte.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Datum bericht: 12 Augustus 2008 om 19:45
|
Veel sterkte gwenst en dat korte haar staat je erg goed.
|
Datum bericht: 13 Augustus 2008 om 15:45
HIER EEN FOTO VAN WANDA MET ALWEER EEN NIEUWE LOOK
OOK JOU STAAT DAT KALE KOPPIE HELEMAAL NIET VERKEERD.
RENATE [/IMG]
-------------
|
Datum bericht: 13 Augustus 2008 om 17:19
ben even stil, en weet niet goed wat te schrijven zo flink als je bent, wens je heel veel sterkte en beterschap 
|
Bericht van: Meia
Datum bericht: 13 Augustus 2008 om 19:31
|
Joh ik ben helemaal verbaasd over je kale koppie, het staat je goed moet ik zeggen, wat gek is dat hè. Bij mij is dat ook zo zegt men.
Ik heb Wanda vorige week ontmoet in het ziekenhuis. Ik had het allemaal gemist van haar borstkanker maar ze zat te haken en ik was natuurlijk reuze nieuwsgierig wat ze maakte en zo kwamen we aan de praat. Je moet in het ziekenhuis toch altijd wel ff wachten voor je aan de beurt bent hè.
Zo kwamen we over elkaars borstkanker te praat en ineens zegt ze: "Zit jij op het hobbyforum? Ben jij Meia? Ik herken je verhaal."
Nou we waren helemaal perplex, zo leuk! Dus samen gingen we aan onze kuur die dag en over 2 weken zien we elkaar weer.
Ik heb Wanda dus gezien zoals op de foto met het mutsje. Vandaar dat ik helemaal verbaasd ben over de laatste foto.
Nou dat haaruitval is maar bijzaak hè, dat groeit wel weer aan. Het enige vervelende eraan is dat de steekmuggen mij steeds op mijn hoofd prikken. Volgens mij vallen ze van het gif in mijn bloed ook meteen dood neer en dat is hun verdiende loon Ik slaap dus maar met een doek om mijn hoofd de laatste paar nachten.
Ik zal niet meer verder inbreken op je eigen topic en mijn verhaal schrijven in mijn eigen topic!
Dikke knuffel, Meia.
------------- All you need is love.
|
Datum bericht: 13 Augustus 2008 om 19:52
|
Hoi Wanda,deze look staat je ook goed.
leuk dat je Meia hebt ontmoet,liever onder andere omstandigheden natuurlijk,.
Ook jij heel veel sterkte.
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 13 Augustus 2008 om 21:01
wat een byzonder vehaal,je vraagt je af,waarom jullie elkaar daar zo treffen. ik wil jullie beiden heel veel moed en sterkte toewensen.groetjes stridje
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 13 Augustus 2008 om 21:50
|
Wat toevallig dat jullie elkaar tegenkwamen in het ziekenhuis.
Maar inderdaad wat Meia zegt de haaruitval is maar bijzaak, het beter worden staat op de eerste plaats.
------------- odette
|
Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 14 Augustus 2008 om 01:12
|
Hoi Wanda,
Je ziet er geweldig goed uit. Het was wel een verassing dat net jij en Meia mekaar net daar moeten ontmoeten. Maar wel erg leuk hebben jullie dadelijk een heleboel gemeen om over te praten.
Ik kan alleen maar zeggen blijf possitief en tracht toch zoveel mogelijk te genieten. De chemo's zijn echt geen pretje en de bijwerkingen soms erg naar maar het is het enige dat helpt. Doorzetten dus dames jullie komen er wel want ik jullie hebben heel veel hobbydozen achter je staan die heel hard in jullie geloven (Ik speek hier eigenlijk ook een beetje voor Meia)
------------- Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
|
Datum bericht: 14 Augustus 2008 om 07:21
|
Hoi Mamio,
Je blijft een leuk koppie houden hoor. En van die mooie donkere ogen. heel veel sterkte en ook voor Meia. Mooi dat jullie elkaar tegen zijn gekomen.
|
Datum bericht: 14 Augustus 2008 om 08:36
Datum bericht: 14 Augustus 2008 om 09:01
Het staat je inderdaad, Wanda. Hiermee kun je goed voor de dag komen. Ik vind je zo'n dapper mens. Ik heb diep respect voor jou. Weer heel veel sterkte voor de volgende chemo. En doe rustig aan, luister goed naar je lichaam en geniet van je geliefden om je heen. Blijf ook voor jou bidden.
|
Datum bericht: 14 Augustus 2008 om 10:50
ben even stil, en weet niet goed wat te schrijven zo flink als je bent, wens je heel veel sterkte en beterschap 
__________________ groetjes Tineke Daar sluit ik mij volledig bij aan ,laat de moed niet zakken
|
Datum bericht: 15 Augustus 2008 om 09:36
ha allemaal, was wel even stil toen ik mn koppie zag. maar ik vind het nog steeds leuk. dat is allemaal bijzaak en ik wordt zo creatief met mutsjes. en een hele enthousiaste vriendin die door blijft haken en steeds mutscreatiever wordt. er is weer een nieuwe in de maak. hihi ik moest wel lachen van de muggen meia. ook ik heb er heel erg last van. en dan woon jij nog in leeuwarden. daar heb je minder muggen dan in het boerendorpje waar ik woon. vannacht zat er eentje me op te wachten. probeerde me bovenop mn hoofd te steken. ik denk dat we juist lekker smaken meia. het zijn junkmuggen . wat een leuke reacties dames. ik blijf stralen als ik dit allemaal lees. zoveel positiefs dat doet een mens goed. bedankt allemaal schrijf ik met een glimlach.
------------- mamio
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 20 Augustus 2008 om 20:27
wat heb je prachtige ogen, Mamio, viel me erg op bij deze foto!!! en die kop met haar, bijzaak maar komt wel terug! Ik heb makkelijk praten, dat snap ik heel goed! Moest zelf erg slikken toen ik mijn broer de eerste keer met zijn "knikkertje" zag, maar we gaan dubbel mee genieten van je eerste nieuwe sprietjes!!!! volhouden meid, wij duimen mee!!!!! En misschien muggenspray op doen als je gaat slapen?  Had er zelf veel last van in Sri lanka en dan sprayde (werkwoord sprayen???) ik een kringetje van dat stinkspul op mijn hoofdkussen... Jakkie, enge beesten zijn het, hé!!!!
|
Datum bericht: 20 Augustus 2008 om 20:35
|
Wat geweldig dat jullie elkaar in het ziekenhuis hebben ontmoet.Ik ben het met Tony eens, dit is geen toeval.Samen ben je sterk!!!!!!!!!!
En haar????? Natuurlijk erg dat je het tijdelijk moet missen, maar het belangrijkste is gezond zijn!
Jullie twee over twee weken niet het ziekenhuis op z'n kop zetten hoor!!!! De hobbydoos moet een goede naam houden.   
Sterkte lieverds!!!!!!!!
|
Datum bericht: 20 Augustus 2008 om 22:12
ik had het niet beter kunnen verwoorden 
|
Datum bericht: 21 Augustus 2008 om 14:42
|
bedankt allemaal
------------- mamio
|
Datum bericht: 21 Augustus 2008 om 15:23
T Looman wrote:
ik had het niet beter kunnen verwoorden  |
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 21 Augustus 2008 om 20:00
........kweet niet wat ik moet zeggen, STERKTE MEISJES
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: Syl***
Datum bericht: 21 Augustus 2008 om 21:09
|
Ben er net als Geesje stil van.......heel veel sterkte
------------- Groetjes Syl
|
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 09:56
|
halohalo. gister weer chemo gehad. de 3de. we zijn op de helft. gelukkig schiet het op en kan ik gaan aftellen. gister ging het heel vlot. de botscan was ook goed. geen byzonderheden. we hebben gezellig zitten haken met zn drieen. meia had een kennis op bezoek. het was heel gezellig . ja je moet er wel wat van maken he. ik hoor net mn wekkertje afgaan voor de dagelijkse pillen die bij de chemo horen. hou het hier kort want anders vergeet ik ze nog in te nemen. ga zo dadelijk weer een blokje om. daarna naar een vriendin gezellig werkjes bewonderen. ze doet aan kantklossen.doeg
------------- mamio
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 10:16
Je ziet er inderdaad goed uit met je kale koppie. En wat leuk dat jullie elkaar in het ziekenhuis tegen kwamen. Nu hebben jullie tenminste ook wat gezelschap aan elkaar.
------------- Groetjes Teunie
|
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 11:43
SLIM OM STEEDS EEN WEKKERTJE TE ZETTEN. ANDERS ZOU JE ZE MISSCHIEN VERGETEN. IK WENS JE WEER HEEL VEEL STERKTE!!!
|
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 14:52
Koningsdochter wrote:
SLIM OM STEEDS EEN WEKKERTJE TE ZETTEN. ANDERS ZOU JE ZE MISSCHIEN VERGETEN. IK WENS JE WEER HEEL VEEL STERKTE!!! | Ben het er helemaal mee ens.
|
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 15:57
Sterkte voor jou en ik ben blij dat je niet alleen in het ziekenhuis zit
|
Datum bericht: 28 Augustus 2008 om 19:20
Ik kan je alleen maar sterkte wensen,vind dat je het geweldig doet.
|
Datum bericht: 29 Augustus 2008 om 10:33
dankje dames. het is inderdaad fijn om gezelschap te hebben. we hebben nu al een klein hobbyclubje in de behandelkamer en dat voelt fijn. ben je niet zo alleen
------------- mamio
|
Bericht van: krieltje
Datum bericht: 29 Augustus 2008 om 13:13
weet je mamio, ik denk zo vaak aan je en ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Sterkte?? of hou vol? of ik leef met je mee? allemaal woorden, maar ik kan niet beschrijven hoe het voelt in mij, dus heel veel sterkte "Hang in there", "keep the good faith"

------------- krieltje
|
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 12:06
geeft niet hoor krieltje, ook de positieve energie ontvang ik. ik sta zo open voor alle energie dat ik maar kan inpikken en geloof me .... it werkt. ik hoor van meer mensen die er helemaal verbaasd over zijn hoe ik met mn ziekte omga, maar ja als je ergens voor open staat.... . ik geniet nu dubbel van de dingen en mensen om me heen. heb daar meer waardering voor gekregen. ik ben blij dat ik verder mag leven als een gewoon mens en tegelijk ook ontzettend nieuwsgierig naar de rest van mn leven. ik vind ook heel veel steun op deze site. het geeft me veel voldoening. jullie lieve en steunende woorden die zuig ik allemaal naar binnen als een spons .dus.. we will hang in there dikke knuf
------------- mamio
|
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 12:19
|
Hallo Mamio,
Als ik zo lees hoe jij (en ook Meia) met jullie ziekte omgaan sta ik vol bewondering... hoe doen jullie het toch ???
Ik wens jullie allebei héél véél sterkte, héél véél vriendschap en een spoedige genezing !!! Ik leef met jullie mee en duim voor een goede afloop !!
------------- Groetjes,
Rita.
|
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 17:23
|
ik ben een beetje laat weer maar geweldig dat jullie elkaar tegen het lijf lopen.
mooi man ik wens jullie alletwee beterschap en een lang leven toe.
goeten esther
|
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 18:10
|
.......blijf genieten van alle leuke dingen die in je leven gebeuren.Elk vogeltje die zingt, de mooie kleuren, geuren liefde van je medemens.
Dit kan alleen als je zelf ook openstaat en eerlijk bent over je zieke.
Toen ik het had zij een tante, dat ik er met niemand over moest gaan praten.Het gekke was dat ik ,, vies,, was want in haar kronkelige gedachte had ik het zelf veroorzaakt.Zo is mijn moeder toen ook beinvloed.Ik weet nu wel beter.
|
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 21:18
rita_1709 wrote:
Hallo Mamio,
Als ik zo lees hoe jij (en ook Meia) met jullie ziekte omgaan sta ik vol bewondering... hoe doen jullie het toch ???
Ik wens jullie allebei héél véél sterkte, héél véél vriendschap en een spoedige genezing !!! Ik leef met jullie mee en duim voor een goede afloop !!
ik had het niet beter kunnen zeggen  |
|
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 11:54
catharina wrote:
Toen ik het had zij een tante, dat ik er met niemand over moest gaan praten.Het gekke was dat ik ,, vies,, was want in haar kronkelige gedachte had ik het zelf veroorzaakt.Zo is mijn moeder toen ook beinvloed.Ik weet nu wel beter.
| Goedzo Catharina, ik kom ook uit zo'n familie, niet wijs zijn ze .
En Mamio, ook vanuit Assen komt je weer wat positieve energie tegemoet hoor
|
Datum bericht: 01 September 2008 om 17:11
|
Hallo Wanda,
Ik ben weer vandaag voor het eerst online na 4 weken vakantie en heb na mijn laastste berichtje alles gelezen wat er in de tussentijd allemaal is gebeurd. Ik zie jullie (Meia en jij) al zitten met een handwerkje in het MCL.(De hobbydozen)
Echt veel bewondering heb ik voor je. Ik wens je nog heel veel sterkte toe voor de komende tijd.
------------- GROETJES
|
Datum bericht: 01 September 2008 om 20:14
|
catharina en houtdraakje, ik vergeet iederekeer je naam maar deze is ook goed.
maar wat lees ik nu? zijn er mensen die denken dat je je zo'n ziekte je zelf aandoet????????????????????????????????????????????????????? ??????
dat past niet in mijn systeem hoor.
groeten esther ps niet luisteren naar zulke mensen.
|
Datum bericht: 01 September 2008 om 20:24
catharina wrote:
.......blijf genieten van alle leuke dingen die in je leven gebeuren.Elk vogeltje die zingt, de mooie kleuren, geuren liefde van je medemens.
Dit kan alleen als je zelf ook openstaat en eerlijk bent over je zieke.
| Je wenst het niemand maar zo'n tante........
Je hebt je daar hopelijk niks van aangetrokken hè, erover praten is juist goed al is dat misschien niet altijd makkelijk. 
|
Datum bericht: 01 September 2008 om 20:28
|
ja Meia vind ik ook maar in zo'n situatie is het erg moeilijk om je er niets van aan te terekken lijkt mij.
ja en zo'n tante hoef ik ook niet.
|
Datum bericht: 01 September 2008 om 20:46
ik denk dat niemand zo'n tante wil 
|
Datum bericht: 02 September 2008 om 09:45
ach weer zo n tante geval hihi. niks aantrekken van zulke tantes. zijn misschien wel verbitterd. breng haar maar een bosje bloemen
------------- mamio
|
Datum bericht: 02 September 2008 om 10:18
Laat je niet doen door die tante,het is zoals Mamio zegt breng haar een bos bloemen
|
Datum bericht: 02 September 2008 om 13:40
|
hoera mn haar begint weer te groeien. ik lijk net een baby aapje met donshaartjes. toch wel een fijn gevoel dat het er van de winter weer op zit.iedere dag wordt het voller. zag dat ik ook een afspraak heb met de mammapolie op ma. 15 sept. dan worden er voor de eerste keer weer fotos gemaakt. spannend.
------------- mamio
|
Datum bericht: 02 September 2008 om 16:18
Ik ben heel blij voor u ,ik kijk al uit naar jouw foto met haar
|
Datum bericht: 02 September 2008 om 16:20
Ik ben ook heel blij voor je Wanda en kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de foto's, echt een spannende tijd.
------------- GROETJES
|
Datum bericht: 02 September 2008 om 16:28
HOERA!! WAT FIJN. HEERLIJK. GELUKKIG DAT HET WEER AANGROEID ZEG. GENIET ER MAAR VAN!! BEN HEEL BENIEUWD NAAR DE FOTO DE 15E
|
Datum bericht: 02 September 2008 om 16:29
O !!! Wat leuk voor jou !!!! Tegen de winter zal je al weer een bescherming hebben....
------------- Groetjes,
Rita.
|
Datum bericht: 02 September 2008 om 18:24
Wat fijn voor je!!!!!!!!! Ik wacht ook in spanning af wat de uitslag van de foto's zullen zijn de 15e. (goed natuurlijk, positief blijven denken!!!).
|
Datum bericht: 02 September 2008 om 20:12
|
catharina wrote:
Wat fijn voor je!!!!!!!!! Ik wacht ook in spanning af wat de uitslag van de foto's zullen zijn de 15e. (goed natuurlijk, positief blijven denken!!!). |
ik kan het niet beter zeggen
|
Datum bericht: 03 September 2008 om 10:30
Goedzo 
|
Datum bericht: 07 September 2008 om 16:09
|
Groeit je haar echt zo hard? Wat grappig! Hopelijk heb je als het echt koud is weer haar vanjezelf genoeg om je hoofd warm te houden. Alhoewel, jij hebt leuke mutsje genoeg
Het mijne wel iets maar je kunt precies zien welke haartjes, die zijn een paar mm langer en dof en dun, donzig. Dat schijnt heel normaal te zijn maar gaat na een poosje over in je normale haar.
|
Datum bericht: 07 September 2008 om 19:58
|
Heerlijk voor je. We rekenen op goede uitslag hoor!
|
Datum bericht: 07 September 2008 om 20:20
WANDA WAT FIJN VOOR JE.
VOOR JOU OOK MEIA.
BEN BENIEUWD NAAR DE UITSLAG,DUIMEN DRAAIEN WEER OP VOLLE TOEREN.
RENATE
-------------
|
|