jean greenhowe
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Gezocht
Forum: Zoek je een patroon of blad zet het dan hier neer
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=546
Print Datum: 15 September 2025 om 18:59 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: jean greenhowe
Bericht van: Guests
Onderwerp: jean greenhowe
Datum bericht: 20 Augustus 2006 om 13:47
ik zoek patroontjes van jean greenhowe.maak niet uit wat.heb er zelf al wat gekocht bij de handwerkkist.maar dat loopt ook aardig op.misschien heeft een van jullie wel een ander patroon.
groetjes puck holleman
|
Antwoorden:
Bericht van: Tess
Datum bericht: 25 Augustus 2006 om 10:19
Ik ken de patroontjes van Jean Greenhowe niet. Is het kleding of zijn het poppen ?
------------- Liefs Tess
|
Bericht van: betty
Datum bericht: 25 Augustus 2006 om 20:03
ik heb voor je op google gekeken , maar daar was niets over te vinden.
sorry, maar succes verder.
------------- betty van graas
|
Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 26 Augustus 2006 om 11:24
Hoi Puck,kijk eens op dit adres http://www.breiwinkel.nl" rel="nofollow - http://www.breiwinkel.nl moet je kijken bij dacht ik boeken groetjes van diana.
|
Datum bericht: 26 Augustus 2006 om 15:29
allemaal bedankt voor het zoeken.ik heb ook al alles gedaan marktplaatst enz.maar ik ga de boeken bestellen in engeland.het breien zal wel moeilijk zijn;maar, je hebt ook breitermen op het internet.maar ik had gedacht dat misschien 1 van onze leden een patroon hadden.helaas verkeerd gedacht.
gelijk voor tess het zijn poppen ,beesten enz maar als je ze eenmaal gebreid hebt ben je verkocht aan de patronen,veel werk maar heel orgineel.wij verkopen ze op de bouts de chiffon.ze zijn nog niet van de naald of hup,verkocht.
groetjes puck holleman
|
Bericht van: Cintia
Datum bericht: 26 Augustus 2006 om 16:31
Hoi Hoi,
Als je naar breienenhakenmettruus gaat en daar gratis lid wordt en dan de patronen vragen daar zij zoveel leden misschien heeft iemand er wel patronen van.
Veel succes
Groetjes Marianne.
------------- Breien en haken is mijn hobby
|
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 28 Augustus 2006 om 08:32
het zijn helemooie breisels van jean greenhowe, maar in Nederland moeilijk te krijgen alleen bij de handwerkkist.
maar erg de moeite waard.
-------------
 ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Datum bericht: 22 Februari 2007 om 12:10
ik ben op zoek naar Jemina Jane van jean greenhowe.In het engels heb ik ze al,maar ik zoek ze in het nederlands.Misschien is er iemand van jullie die ze heeft.Zou er erg blij mee zijn.Ik brei voor een goed doel.
Vriendelijke groetjes puck
|
Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 28 Maart 2007 om 16:34
Datum bericht: 01 April 2007 om 19:25
trouwens puck, ik zie dat ik knitted animals en golfing clown, spongebob,tom (van jerry), wel in het nederlands heb. kan ik wel doormailen??
lisa
|
Datum bericht: 02 April 2007 om 14:02
ik zal knitted animals vanavond verzenden puck, na mijn werk. Veel plezier ermee alvast!
|
Datum bericht: 03 April 2007 om 09:28
hoi lisa
zou je knitted animals( in het nederlands) ook naar mij kunnen sturen?
alvast bedankt
-------------
 ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Datum bericht: 03 April 2007 om 11:08
Eugenie,
Ik heb ze net naar je doorgezonden. Het ligt even aan de grootte van je mailbox of je ze binnen kreeg. Het is een behoorlijk groot bestand en sommige emailbozen kunnen dat niet aan. Dus ik hoor het wel of het gelukt is,
groetjes
lisa
|
Datum bericht: 03 April 2007 om 11:17
Eugenie, het is goed gegaan hoor, je moet ze nu binnen hebben.
veel plezier ermee!
|
Datum bericht: 03 April 2007 om 11:29
dank je wel!!! het is net binnen.
-------------
|
Datum bericht: 12 April 2007 om 22:21
Puck vraagje,
heb jij zelf nog leuke knuffelpatronen, eventueel franse?? groetjes lisa
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 12 April 2007 om 22:48
Hallo Lisa, mag ik je ook vragen om de patronen van knitted animals, in het Nederlands???????????????????? Groetjes Geesje 
------------- groetjes geesje
|
Datum bericht: 13 April 2007 om 07:19
ik mail ze zo naar je toe Geesje, ligt even aan de grootte van je mailbox of je ze binnenkrijgt. Veel plezier ermee
|
Datum bericht: 13 April 2007 om 12:41
hallo lisa
ik heb inderdaad nog leuke knuffels in het frans.uit tijdschriften bouton d,or en anny blat.dan moet me man ze inscannen ,en zal ze uitzoeken.ik hoor het wel als je ze wil hebben.
groetjes puck 
|
Datum bericht: 13 April 2007 om 15:19
Hallo, puck, lijkt me hartstikke leuk, als je zou willen doen?? Hartstikke bedankt, lisa
|
Bericht van: annele
Datum bericht: 15 Juni 2007 om 17:25
hallo puck
ik heb inmiddels vele patronen van de handwerkkist.
de vogelverschrikker familie compleet
de schotse familie compleet
kerst carol, een kerstkrans, complete kerststal, 2 sneeuwpoppen, kerstsokken
kerstman en zijn vrouw, kerstboomfee, tommy, spike, pingu met knapzak
yogi beer, pigling bland, pinga, jemima puddle duck, melkboer melko, stadsomroeper egel, agent ploeter, erik eend de gehele beroepen serie Mascot doll genaamd, inky inkt vis, opa en oma humpty dumpty, familie eend, hond met bot, gelaarsde kat, uil, schoorsteenveger egel,, postbode egel, sandwichbord egel, van de little gifts heksje, soldaat, schoorsteenvegel, bellboy, zuster, bruid en bruidegom
alle beschrijvingen zijn in het nederlands.
laat me weten waar je interesse in hebt.
------------- m.v.g. annelies
|
Bericht van: breioma
Datum bericht: 15 Juni 2007 om 18:52
Hoi, Annelies, ik zie dat jij een uil hebt ,zou ik die van jou mogen hebben/????
Groetjes Corry
|
Datum bericht: 15 Juni 2007 om 18:55
Hoi Lisa, mag ik van jou ook de knitted animals in het nederlands, ik heb zelf het konijn van de handwerkkist, goed patroon.Alvast bedankt
groetjes Corry
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 15 Juni 2007 om 21:39
Hoi Annelies, omdat je het zo vriendelijk vraagt mag ik jemima,erik en fam. eend en de gelaarsde kat.????????gr. Geesje 
------------- groetjes geesje
|
Datum bericht: 15 Juni 2007 om 22:07
breioma wrote:
natuurlijk kan dat breioma corry. het is een echte proffessor uil.
Hoi Lisa, mag ik van jou ook de knitted animals in het nederlands, ik heb zelf het konijn van de handwerkkist, goed patroon.Alvast bedankt
groetjes Corry |
|
Datum bericht: 15 Juni 2007 om 22:10
hallo geesje,
natuurlijk kan dat tegen een geringe vergoeding. hoeveel dat moet nog blijken. naar welk adres kan ik de copieen opsturen.
geesje wrote:
Hoi Annelies, omdat je het zo vriendelijk vraagt mag ik jemima,erik en fam. eend en de gelaarsde kat.????????gr. Geesje  |
|
Datum bericht: 17 Juni 2007 om 11:19
hallo corry, zijn verzonden naar je. Ik heb verder alles al van de handwerkkist, of van de hele wereld geloof ik. Teveel in elk geval Als ik je nog ergens mee kan helpen? alleen 90 % is wel engels
|
Datum bericht: 17 Juni 2007 om 13:58
Annelies,vraagje ,zou jij mij nu de uil toesturen.ik weet het niet meer,en doe je dat dan per mail of per post i.v.m. porto en kopie kosten.Wil je het even laten weten?
groetjes Corry
|
Datum bericht: 17 Juni 2007 om 14:02
[QUOTE=lisa189]hallo corry, zijn verzonden naar je. Ik heb verder alles al van de handwerkkist, of van de hele wereld geloof ik. Teveel in elk geval Als ik je nog ergens mee kan helpen? alleen 90 % is wel engels[/QUOTEhoi Lisa,heb een mail ontvangen en opgeslagen,erg leuk en dank je wel voor de moeite,weet niet of het compleet is ,was ee'n mail.Mocht ik iets zien dan geef ik wel een gil,ik probeer nu engels haken en dat valt wel mee, dus breien moet ook lukken.
Groetjes Corry
|
Datum bericht: 17 Juni 2007 om 16:49
breioma wrote:
naar welk adres moet ik de uil dan sturen?
Annelies,vraagje ,zou jij mij nu de uil toesturen.ik weet het niet meer,en doe je dat dan per mail of per post i.v.m. porto en kopie kosten.Wil je het even laten weten?
groetjes Corry |
|
Datum bericht: 17 Juni 2007 om 16:52
annele wrote:
hallo geesje,
de kosten zijn 2,00
over te maken op rekening348707215 op naam van a.hofstede in olst
natuurlijk kan dat tegen een geringe vergoeding. hoeveel dat moet nog blijken. naar welk adres kan ik de copieen opsturen.
geesje wrote:
Hoi Annelies, omdat je het zo vriendelijk vraagt mag ik jemima,erik en fam. eend en de gelaarsde kat.????????gr. Geesje  | |
|
Datum bericht: 17 Juni 2007 om 16:59
Anneies, mijn adres staat in een pm bij jou.
Groetjes Corry
Ik heb alvast je gironummer genoteerd.
|
Datum bericht: 17 Juni 2007 om 18:11
corry, de uil zit al in de knitted animals. dus die heb je al hoor! je 2e mail had even een verzendstoring, is inmiddels onderweg
|
Datum bericht: 17 Juni 2007 om 18:47
Hoi Lisa ik heb alles ontvangen,hartelijk dank voor alle moeite, er staan erg leuke dingen bij
Groetjes Corry
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 10:38
Hallo Annelies
Ik zou graag de patronen van je ontvangen in het nederlands,ik was weer buiten werking,nog steeds problemen met de live box en door het onweer wat haast iedere avond begint.Ik schrijf alleen wat ik zelf al heb,dat zijn kerststal,pigly band,jemina duck,inky de inktvis,en de gelaarsde kat.Alvast heeeeel vriendelijk bedankt. puck holleman
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 12:09
hallo puck,
ik neem dan aan dat je alle andere patronen die ik noemde zou willen hebben. die zal ik eerst moeten copieeren dan weet ik de kosten daarvan.
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 13:02
Hallo annelies
Als je ze allemaal moet copieeren.dan moet je het maar niet doen.Ik dacht dat je ze zo door zou scannen.En de verzendkosten naar frankrijk zijn ook nogal pittig.Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod.
Groetjes puck
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 14:29
Hallo Annelies,post ontvangen,hartelijk dank daarvoor,maar wat zijn je onkosten?
groetjes Corry
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 14:54
Hallo Puck, ik heb van Lisa veel gekregen,zal ik wat doorsturen?
Groetjes Corry
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 15:19
Hallo Breioma
Heel graag als dat wil doen,mij @mail adres staat in m,n profiel.
Alvast vriendelijk bedankt.
groetjes puck
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 15:41
Hallo Puch ,je hebt als het goed is mail, ik heb maar verstuurd, misschien heb je al iets van.Beter mee verlegen dan om verlegen zullen we maar zeggen .Succes ermee
Groetjes corry
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 17:31
Puck, heb je iets ontvangen,kreeg een melding,maar alles is verzonden ,zo te zien
Groetjes Corry
Het waren 5 mailtjes
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 17:55
hallo breioma,
de prijs van die copieen is niet van belang daar dat een heel laag bedrag is en dus krijgt u ze gratis van mij
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 18:19
Dank je wel, Annelies, als je eens wat anders nodig hebt dan hoor ik het wel
Groetjes Corry
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 19:26
bedankt corrie voor de patroontjes.ik heb al iets gezien,maar mij man moet ze voor me binnnenhalen wat dat kan ik niet.
Nogmaals bedankt en groetjes puck
misschien kan jou met het een en ander toesturen,
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 19:47
Ik heb nog zoveel liggen,maar bedankt
Groetjes Corry
|
|