Print Pagina | Close Window

Eindelijk!!!

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=559
Print Datum: 21 September 2024 om 08:09
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Eindelijk!!!
Bericht van: Syl***
Onderwerp: Eindelijk!!!
Datum bericht: 24 Augustus 2006 om 21:13

Eindelijk, het is zover.

Bij "mijn creaties" heeft iedereen wel gezien dat ik graag tassen maak. Een tijd terug ben ik gevraagd om een tassenlijn/merk te ontwerpen. Hier ben ik met twee andere aan begonnen, ieder met zijn eigen stijl en eigen tassen. Nu is het dan eindelijk zover; 16 september is de presentatie van ons nieuwe merk/lijn. De kracht ervan zit 'm in het handwerk en het unieke. Voor de meeste hier dagelijkse kost maar voor veel mensen ook niet. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan lopen.

Ikzelf vind het ontzettend leuk om persoonlijke tassen te maken, passend  bij die persoon dus. Ik zou het ook geweldig vinden om workshops te  gaan geven of 1 op 1 werken met mensen.

Onze website is nog niet helemaal klaar, zogauw als die er is zet ik 'm even op het forum. De foto's van de opening en de tassen komen na 16 september in mijn eigen fotoalbum (zie mijn website) Dit was het voorlopig, wordt vervolgt.

Oja het merk    Fan-Tas-Tic

groetjes Syl

 




Antwoorden:
Bericht van: cormout
Datum bericht: 24 Augustus 2006 om 21:42
Wat een leuke naam !!!!!

Veel succes

Groetjes Cormout


Bericht van: Corrie
Datum bericht: 24 Augustus 2006 om 21:53
leuk zeg

-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: Christien
Datum bericht: 25 Augustus 2006 om 09:32

Heel veel succes

Christien



Bericht van: Tess
Datum bericht: 25 Augustus 2006 om 10:20
Hey wat leuk zeg !! Heel veel succes ermee, ik ben benieuwd !

-------------
Liefs Tess


Bericht van: Soesje
Datum bericht: 25 Augustus 2006 om 10:38
Wat leuk Syl! Ben benieuwd naar de foto's!


Bericht van: Edith
Datum bericht: 25 Augustus 2006 om 16:10

Heel veel succes met de start van jullie nieuwe merk/lijn. Wat leuk om zo van je hobby een eigen 'zaak' te maken. En ik denk dat het heel leuk is om te zien dat anderen jouw tassen willen hebben.

Nu alleen maar hopen dat het maken van tassen op grotere schaal je niet tegen gaat staan.



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 25 Augustus 2006 om 18:57

Bedankt allemaal voor jullie fijne reacties

Ik heb er inderdaad ook over nagedacht of het wel leuk zal blijven als ik op grote schaal tassen zal (moeten) maken. Het idee dat het op grote schaal zal worden, vind ik wel leuk, want dan verkopen ze ook goed! Dit is afwachten dus. Voorlopig zit ik nog vol met ideeen. bij alles dat ik zie krijg ik weer nieuwe inspiratie, ook lastig soms. Als ik het zelf niet zie is het wel een van mijn zoons die zegt; mam dat is iets voor op een tas.

Ik vind het wel erg leuk om dit met jullie te delen: jullie weten hoeveel tijd en energie in handwerk kan zitten.

wordt vervolgt!!!

groetjes Syl



Bericht van: betty
Datum bericht: 25 Augustus 2006 om 19:58
hee syl, wat ontzettend leuk voor je en wat een prachtige naam hebben jullie gekozen!!!!
heel veel succes en ik kijk uit naar jullie website.
groetjes van betty./


Bericht van: Botticelligrrrl
Datum bericht: 25 Augustus 2006 om 21:11

Hoi Syl,

Wat ben je goed bezig!! En idd een heel erg leuke naam Fan-Tas-Tic!

Ik heb al enkele van je tassen gezien hier op het forum en vind ze heel erg knap!!

Ook een goed idee om workshops te geven!! Mensen onder elkaar gaan elkaar inspireren hé!

Veel succes nog! Ik kijk alvast uit naar jullie fan-tas-tic-sche site!

Groetjes, Kim.



Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 26 Augustus 2006 om 09:06

harstikke gefeliciteerd.

leuke naam. sucses



-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~





Bericht van: Viola
Datum bericht: 26 Augustus 2006 om 20:37
gaafffffffffffff zeg Zijn er al foto`s

-------------
http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 27 Augustus 2006 om 11:55

Leuk al die positieve reacties!!

Foto's komen na 16 september, wel staan er al foto's in mijn fotoalbum. Deze tassen zijn niet voor de verkoop maar voor    mijzelf, of persoonlijke tassen (memory bag) die ik voor mensen heb gemaakt. Vandaag ga ik weer iemand verassen, ben benieuwd of ze de memory bag leuk vindt.

Als je onder mijn berichten op www klikt dan kom je in mijn fotoalbum. In het midden staat een grote foto, rechts kleintjes waar je naar onder kunt scrollen en klikken, zodat ze in het grote vlak verschijnen. Ga nu de laatste erbij zetten.

groetjes Syl



Bericht van: Viola
Datum bericht: 27 Augustus 2006 om 15:20

Je tassen zijn erg leuk ik vind trouwens die ene hoed ook geweldig

Die met die bontrand is die gehaakt?? hij is echt gaaf.

Je maakt leuke mooie dingen



-------------
http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam


Bericht van: jeanet
Datum bericht: 29 Augustus 2006 om 16:06
Hai, koop je dan die tassen en maak je er dan wat moois van? of maak je ze van het begin af aan?

-------------
Jeanet,
beginneling in handwerken


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 29 Augustus 2006 om 18:17

Hoi Viola,

Leuk is dat hoedje he, was ook erg leuk om te maken/ haken inderdaad. Patroon staat in het boekje van renske; hippe hoeden en mutsen. De moeite waard.

groetjes Syl



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 29 Augustus 2006 om 18:32

Hoi Jeanet,

In het begin toverde ik alleen orginele oude legertassen om tot een "nieuwe" tas.Ikzelf ben namelijk helemaal gek van die legertassen. Ze hebben al een "leven"  achter de rug.En kunnen zeker nog wel een leven mee. Ze zijn oersterk, daarom heb ik mijn vingers ook altijd kapot als ik weer een tas klaar heb. Meestal moet het met de hand genaaid, vaak komt de machine er niet eens door. Het speciale vind ik ook, het stoere gecombineerd met (vaak) fijn handwerk.

Aangezien niet iedereen dit mooi vindt en ik nu niet meer alleen voor mijzelf tassen mag maken ben ik ze nu ook volledig zelf gaan maken. Het model van de tas weet ik vaak pas als ik stof, handwerk enz. bij elkaar heb. Alle tassen zijn wel af, ik bedoel met kralenhangers, gevilte/gehaakte bloemen enz. Als het maar mooi combineert. Vandaag was ik bv in een sportviswinkel, ik keek mijn ogen uit naar al dat moois dat een visser gebruikt bij het vissen. Hiervan komt zeker iets terug op mijn tassen.

 Zoals je merkt kan ik er nog uren over doorgaan, pagina's vol schrijven. Zal nu maar stoppen en wachten op de volgende vraag, als iemand nog durft.

Als je op naailes gaat, let dan goed op bij het ritsen inzetten, daar heb ik nu geregeld ruzie mee. Oja de foto's van die (helemaal) zelfgemaakte tassen zijn nog strikt geheim, komen na 16 september op mijn fotoalbum.

Groetjes Syl



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 29 Augustus 2006 om 18:34
Oeps wel een erg lang verhaal weer


Bericht van: Viola
Datum bericht: 29 Augustus 2006 om 19:39
geheimmmmmmmmmm oke ik zeg niets

-------------
http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 29 Augustus 2006 om 20:00
spannend!!


Bericht van: Polgara
Datum bericht: 10 September 2006 om 21:00

Hoi

Ik vind je tassen echt wel de max. Zelf heb ik nochal een tassen tic en ben niet gelukkig als ik er niet minstens een aantal per jaar kan kopen ^^ Jouw tassen lijken ook allemaal zo lekker groot kun je lekker veel in kwijt ^^

Als je ooit een workshop geeft moet je zeker iets laten weten. Dan heb ik zeker interresse !!

Ik hoop dat je tassenlijn een succes wordt maar dat zal we als ik zo naar de foto´s kijk ^^

Groetjes



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 10 September 2006 om 21:18

Hallo Andrea,

Bedankt voor je leuke reactie, zogauw als alles rond is voor de workshop laat ik het je weten.

groetjes Syl



Bericht van: Trientsje
Datum bericht: 12 September 2006 om 20:02


Dag Syl,

Ben weer eens online en heb je site bekeken. Mooooie tassen hoor, echt geweldig, als je workshops gaat geven laat je het dan ff weten??

Heel veel succes

Trientsje


-------------
Trientsje


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 12 September 2006 om 20:29

Hoi Trientsje,

Gezellig dat je er weer bent. Bedankt voor je reactie.Als alles goed gaat, komt vanavond de echte site, daar staan nog meer tassen op.

Ik wil de workshops goed voorbereiden dus er zal nog wel even overheen gaan, maar ik zet je vast op het lijstje.

groetjes Syl



Bericht van: Edith
Datum bericht: 12 September 2006 om 22:14

Hoi Syl,

Wat is het adres van je website? Ik ben erg benieuwd.

Succes nog met de lancering van het tassenmerk.



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 12 September 2006 om 22:27

Hallo Edith,

Nou, vanavond komen de foto's er niet meer op, balen. Zoveel als we van handwerken weten zo ontzettend weinig weten we van computers. En al helemaal niet van een website maken.Er staat nu een stukje tekst, maar de foto's en de layout lukken nog niet. Toch maar een professional in de arm nemen??

site is www.fan-tas-tic.nl . Op mijn fotoalbum zal ik de foto's zogauw ik ze binnen heb ook neer zetten.

ps. Jullie zijn natuurlijk allemaal van harte welkom om ze in Venlo zelf te komen bekijken. Zaterdag is de presentatie en daarna blijven ze in de winkel staan voor de verkoop.

groetjes Syl



Bericht van: Lorie
Datum bericht: 13 September 2006 om 09:36

Mooie tassen zeg !!

Vooral die met die groene bloem op, geniet mijn voorkeur.

Ik zal je later s moeten vragen naar het patroontje van die gehaakte bloemekes, zou die ooit wel s op een sjaal willen naaien, zijn zo mooi.

Succes verder met de tassen!



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 13 September 2006 om 22:49

Hallo Lorie,

Welke gehaakte bloemetjes bedoel je?

groetjes Syl



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 18 September 2006 om 10:32

Nou de opening zaterdag was geweldig, ik heb er echt van genoten.

Met het maken van een site gaat het niet zo geweldig. Ik heb wel de foto's ergens staan. Als je onder op mijn www klikt dan kom je er. (evt. nog op vernieuwen klikken)

hier ook de link http://fan-tas-tic-specyal.spaces.live.com/ 

groetjes Syl



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Rubia
Datum bericht: 18 September 2006 om 18:59

Hoi Syl,

Je tassen zien er mooi uit! En nog gefeliciteerd met de opening.

Komt er ook een webshop???

Succes met je site.



Bericht van: Edith
Datum bericht: 18 September 2006 om 19:03

Ze zien er inderdaad erg mooi uit. Is alles goed gegaan met de introductie?

Ik wens je nog veel inspiratie en maakplezier toe.



Bericht van: betty
Datum bericht: 18 September 2006 om 21:11
hoi syl, nou dat ziet er goed uit zeg!!!!!
wat een assortiment zeg!!!!
ga zo door en nog veel succes!!!!

groetjes van betty


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 19 September 2006 om 18:25

Allemaal bedankt voor julie reactie's.De opening was geweldig . Champagne, bloemen, kado's en veel complimentjes, kortom een feest.

De webshop komt er op zeer korte termijn aan. Iemand nog tips over welke shop?

groetjes Syl



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Rubia
Datum bericht: 19 September 2006 om 20:11

Hoi Syl,

Je kunt zelf toch een webshop beginnen? Even googlen en je zult zien dat er 1001 mogelijkheden zijn.

Ben benieuwd of het je lukt (vast wel). Gaat lopen als een trein!



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 19 September 2006 om 21:20

Hoi Gerda,

Ik wil ook zelf een shop beginnen, maar zal er eerst een moeten bestellen. Ik wil een simpele in gebruik, maar met een geweldige uitstraling. Ik heb er zo weinig verstand van dat kiezen uit 1001 erg moeilijk zal worden. Dus daarom mijn vraag om tips van ervaringsdeskundige

groetjes Syl

ga toch even googlen



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Rubia
Datum bericht: 19 September 2006 om 22:28

Ik heb er ook geen ervaring mee maar misschien dat Renske iets weet? En anders eens kijken bij andere shops? Daar staat vaak op de pagina hoe die gemaakt is. Mocht het niet lukken help ik je graag zoeken!

Succes! (Komt goed)



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 20 September 2006 om 10:07

Als je iets leuks tegenkomt hoor ik het graag.  In ieder geval alvast bedankt voor het meezoeken

groetjes Syl



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Viola
Datum bericht: 18 Oktober 2006 om 18:46

Leukkkkkkkkk die tassen ben een beetje laat geloof ik maar geweldig.

En je wilt een shop beginnen met kant en klare tassen want patronen alleen zijn denk ik ook wel te verkopen.



-------------
http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 19 Oktober 2006 om 08:15

Hoi Viola, Bedankt voor je reactie

Dat is inderdaad ook nog een idee.

Voorlopig wachten we eerst de internet winkel af, (deze laat even op zich wachten. is wel aangevraagd.)

groetjes Syl



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Meia
Datum bericht: 21 Oktober 2006 om 01:13

Ben ook wat laat maar  Gefeliciteerd, Geweldig voor je zeg!

Ik vind je tassen heel erg leuk, ik heb dan ook een tassentik 

Die legertassen zijn oersterk en wat kun je er leuke dingen mee doen. Gaan gewoon een levenlang mee. Echt hartstikke leuk

Succes meid en die ideeen blijven wel komen volgens mij als ik zie wat je nu al hebt gemaakt



-------------
     All you need is love.



Bericht van: corine
Datum bericht: 21 Oktober 2006 om 14:06

Wouw Syl koop zeker een tas van je als je webshop er is

Corine



-------------


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 21 Oktober 2006 om 15:21
Leuk om te horen Corine. Had je er al een uitgezocht?

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 06 December 2006 om 18:20

De online shop is er dus; www.Fan-Tas-Tic.nl

(ik wil niet dat dit onderwerp verdwijnt van de lijst , hier staat het onstaan van de tassenlijn. Is me toch wel dierbaar. Dus daarom even een berichtje).



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: corine
Datum bericht: 07 December 2006 om 08:19

Ik ga gauw weer eens kijken hij stond bij mij al onder favorieten.

Corine.



-------------


Bericht van: Guests
Datum bericht: 08 December 2006 om 16:59

hallo syl

ik heb al een paar gekeken,en m, zussen ook.

het is echt erg fan-tas-tic.

heel veel success puck holleman



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 02 Juli 2007 om 09:01

Hallo allemaal hier even een kleine update. We hebben gisteren op een textielmarkt gestaan  bij een textielmuseum in Duitsland. Mijn eerste echte markt!!!

Het was SUPER, Super weer, super gezellig, super mooie dingen gekocht, maar ook super verkocht, de mensen waren ook super enthousiast, mijn duits was minder.

We hebben VIJF tassen verkocht en heel veel kleinere dingen. Twee opdrachten voor een P/M-Bag en voor een heupwerktasje ("bijdehandje")

Nou kom ik waarschijnlijk ook nog in de Duitse krant, zal hier even een foto plaatsen. Ben helemaal happy!!! Heb gisteren nog tot 1uur een boek gemaakt van mooie stukjes band die ik had gevonden, en weinig geslapen!

Ga nu iets haken met mijn nieuwe hemelsblauwe zijde en mijn nieuwe (hele oude) engelse haaknaald van ivoor!!



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 02 Juli 2007 om 09:08
da's leuk, zeg! geeft toch altijd weer zin om nieuwe dingen te maken, als mensen enthousiast zijn!


Bericht van: Tony
Datum bericht: 02 Juli 2007 om 09:51

Het lijkt mij ook een hele gezellige markt zo te zien op de foto, en dan mooi weer, en veel nieuwe dingen zien die je aantrekken. Heerlijk gewoon . Ik mis het echt, op markten staan.

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 02 Juli 2007 om 12:28
Het was idd lekker, de mensen die het bezochten hebben allemaal een liefde voor textiel en/of handwerken. Ik heb zelfs een gevilte brille-etui geruild voor een zeer oude onderjurk/hemd met gehaakte bovenrand en helpen(?)

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 02 Juli 2007 om 12:56
Had je het gastenboek gelezen, Cath? Bij jou berichtje heb ik iets bij geschreven

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: miep
Datum bericht: 02 Juli 2007 om 15:20

Hoi Syl, je tassen zien er stuk voor stuk geweldig uit. Heel mooi.

Groetjes, Carla



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 20:11

Hallo allemaal,

De webshop heeft een nieuw uiterlijk gekregen. Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden! Er staan al wat nieuwe tassen op, maarja die hebben jullie natuurlijk allang hier op hobbydoos gezien hihi.

www.fan-tas-tic.nl Als je het leuk vind kun je ook wat in het gastenboek schrijven.

groetjes Syl



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Meia
Datum bericht: 12 Januari 2008 om 22:52
Leuk Syl, fijn voor je dat het zo gezellig was. Ik ga even kijken op je site, natuurlijk al veel vaker gedaan

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 10:25
Leuk Meia, dat je even bent wezen kijken, en lief van je dat je een berichtje hebt achtergelaten.

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: boek
Datum bericht: 13 Januari 2008 om 12:24

Ben ook weer even wezen kijken, nu ben ik ook redelijk creatief maar jouw tassen zijn helemaal super, nu vond ik laatst bij mij op zolder nog zo'n ptt zak dus wie weet mijn vingers kriebelen wel bijzoveel moois. en het ontbreekt hier ook niet aan frutsel kantjes en bandjes maar ja, het moet wel gebeuren he.

succes maar bovenal veel plezier bij het maken.

groetjes Tineke




Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net