Print Pagina | Close Window

NAATJE OVER RENATE

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=5669
Print Datum: 08 Juni 2024 om 03:26
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: NAATJE OVER RENATE
Bericht van: naatje
Onderwerp: NAATJE OVER RENATE
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 20:46
DAG LIEVE HOBBYDOOSJES.
BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE REACTIE'S OP DE OPROEP VAN ANGELA.
IK ZAL PROBEREN TE BESCHRIJVEN WAT ER BIJ MIJ DE LAATSTE TIJD SPEELT.IK SCHRIJF DIT OP OMDAT HET MISSCHIEN OOK EENS OPLUCHT,NIET OM MEDELIJDEN OF IETS MAAR GEWOON MISSCHIEN EEN BEETJE BEGRIP.
ZOALS JULLIE WETEN HEB IK MIJN MAN ROB NA 26 JAAR SAMEN ZIJN OP 4 NOVEMBER 2007 VERLOREN.ROB WAS 49 JAAR EN EEN LIEVERD.
HIJ WAS 2 METER 5 EN WOOG 120 KILO TOEN IK HEM LEERDE KENNEN,EEN BROK SPIER,NET EEN JEROMMEKE IN HET GROOT.
MAAR TOEN HIJ THUIS KWAM TE ZITTEN OMDAT ZIJN RUGGENWERFELS WAREN VERSLETEN [IETS WAAR IK NU DUS OOK MEE KAMP]GING HET MET HEM ACHTERUIT.NIET MEER KUNNEN FIETSEN,LOPEN EN SPORTEN.HIJ WERD STEEDS ZWAARDER EN OP EEN GEGEVEN MOMENT WOOG HIJ ZELFS 260 KILO.
ZOALS IEDEREEN WEET MET OVERGEWICHT KRIJG JE DAAR NATUURLIJK DE NODIGE KLACHTEN VAN,HIJ HAD EEN HOGE BLOEDDRUK,HIELD HEEL VEEL VOCHT VAST IN ZIJN BENEN,ZO ERG DAT ALS JE HEM LICHT AANRAAKTE ZIJN BEEN SPONTAAN BEGON TE LEKKEN.HIJ HAD HARTRITME STOORNIS EN SLIKTE OP EEN GEGEVEN MOMENT 10 VERSCHILLENDE MEDICIJNEN.
HIJ VIEL OP EIGEN KRACHT 60 KILO AF ,MAAR TOEN SLOEG ZIJN SCHILDKLIER OP HOL EN HEBBEN ZE DIE MET MEDICATIE STILGELEGD[EEN JAAR LANG]NA DAT JAAR WILDE DE SCHILDKLIER NIET GOED OPGANG KOMEN DUS WEER EEN PILLETJE ERBIJ.MAAR DAARDOOR KWAM HIJ OOK WEER AAN[240 KILO]TOEN KREEG HIJ ALVLEESKLIER ONTSTEKINGEN,GALBLAAS AANVALLEN,WONDROOS IN ZIJN BEEN.
GALBLAAS ERUIT EN HIJ KNAPTE WEER OP.TOEN NOG ZIJN GEWICHT AANPAKKEN WANT INMIDDELS KON HIJ DE TRAP NIET MEER OP EN SLIEP HIJ BENEDEN OP DE GROND,DAAR WASTE IK HEM EN HIELP HEM MET AANKLEDEN EN NAAR DE WC GAAN.
NA 2 JAAR KON IK NIET MEER [WERKTE NATUURLIJK OOK NOG EENS 40 UUR PER WEEK] EN HEB IK EEN HOOG LAAG BED GEREGELD ZODAT HIJ FATSOENLIJK BENEDEN KON SLAPEN EN IK HEM OP BED KON WASSEN.DOOR ZIJN OVERGEWICHT KREGEN ZIJN LONGEN TE WEINIG LUCHT EN HEEFT HIJ EEN HALF JAAR AAN DE ZUURSTOFMACHINE GEZETEN.
VIA DE HUISARTS ZIJN WE IN BELGIE GEKOMEN VOOR EEN OPERATIE AAN DE MAAG ZODAT HIJ NIET MEER ZWAARDER ZOU WORDEN.MAAR OMDAT HIJ TE ZWAAR WAS MOEST ER EERST DMV EEN MAAGBALLON WAT KILO'S AF OMDAT ANDERS DE OPERATIE TE RISICOVOL WAS.
MET DE MAAGBALLON VIEL HIJ 40 KILO AF[NA 20 KILO KON HIJ VAN DE ZUURSTOF AF EN BEGON HIJ WEER KLEINE STUKJES TE LOPEN] EN WAS HIJ KLAAR VOOR DE OPERATIE,IETS WAAR HIJ HEEL BANG VOOR WAS.
IK GA NAAR HET SLACHTHUIS ZEI HIJ LACHEND,IK KOM NIET MEER THUIS.
TUURLIJK WEL GEKKIE ZEI IK HEM NOG.
DE OPERATIE HEEFT HIJ GOED DOORSTAAN EN WE HEBBEN SAMEN ZITTEN JANKEN VAN BLIJDSCHAP TOEN HIJ WAKKER WERD.
2 DAGEN NA DE OPERATIE KREEG ROB KOORTS,WAS NIET VAN DE WOND,MEN WIST NIET WAAR HET VANDAAN KWAM.
ANTIBIOTICA SLOEG NIET AAN.ZATERDAG AVOND WAS HIJ HEEL BENAUWD EN SUF,IK HEB HEM WELTRUSTEN GEWENST EN HIJ GLIMLACHTE NAAR ME,PAKTE MIJN HAND EN ZEI :HET IS GOED ZO.
SNAPTE ER NIETS VAN,NU WEL.WANT EEN AANTAL UREN DAARNA WAS HIJ ER NIET MEER.
ZE HADDEN HEM OM 11 UUR IN SLAAP GEBRACHT EN EEN ZUURSTOFSLANG NAAR BINNEN GEBRACHT,FOTO'S GEMAAKT VAN ZIJN LONGEN EN DAARUIT BLEEK DAT HIJ EEN LONGONTSTEKING HAD,DIE HAD ZIJN BLOED VERGIFTIGD ,MEN HEEFT METEEN DE JUISTE ANTIBIOTICA GEGEVEN MAAR HET WAS AL TE LAAT ,HIJ KREEG EEN HARTSTILSTAND,HET LICHAAM WAS OP VAN AL HET KNOKKEN.IK HEB DE JONGENS THUIS GEBELD EN DAN HOOR JE ZE HUILEN EN ROEPEN DAT HET NIET WAAR IS EN DAN ZOU JE WEL DOOR DE TELEFOON WILLEN KRUIPEN.

WAT ER NU BIJ MIJ SPEELT IS DAT IK HEM VRESELIJK MIS,VOORAL NU IK LICHAMELIJK NIET IN ORDE BEN.
IK BEN JAREN LANG ZIEKENHUIS IN EN UIT GEGAAN MET HEM,TIENTALLEN KEREN ACHTER HEM AAN GEFIETST ALS HIJ MIDDEN IN DE NACHT WEER OPGENOMEN MOEST WORDEN,IK WAS ER ALTIJD VOOR HEM EN HIJ HEEFT VELEDEN JAAR EEN BRIEFJE OP MIJN BED LATEN LEGGEN DOOR DAAN WAAROP HIJ HAD GESCHREVEN HOEVEEL HIJ VAN MIJ HIELD EN DAT HIJ ZOU ZORGEN DAT ALLES GOED MET HEM KWAM EN DAT HIJ DAN MIJ NET ZO ZOU HELPEN ZOALS IK HEM ALTIJD HAD GEHOLPEN.HIJ ZOU VOORTAAN OOK ALTIJD MET MIJ MEE GAAN ALS IK NAAR HET ZIEKENHUIS MOEST.VAN DE WEEK VOND IK DAT BRIEFJE EN DAN KOMEN ER ZOVEEL GEVOELENS LOS,VERDRIET ,BOOSHEID,ONMACHT.
WANT IK HEB HET SOMS ZO NODIG DIE GROTE ARM OM MIJ HEEN,WETEN DAT HIJ THUIS MIJ OP KAN VANGEN.
TOEN IK VAN DE WEEK TE HOREN KREEG DAT MIJN RUG DUS ERNSTIG ACHTERUIT WAS GEGAAN KLAPTE IK GEWOON IN.
WEER NAAR HET ZIEKENHUIS EN HOE MOET HET ALS IK ZO METEEN NIET MEER KAN WERKEN,KAN IK DAN WEL DIT HUIS BLIJVEN BETALEN EN DE REST VAN DE REKENINGEN?
DAT SCHIET DAN DOOR JE KOPPIE,HELEMAAL NU OMDAT IK PIJNSTILLERS HEB GEHAD EN DAAR WORD IK LOOM VAN EN ALS IK LOOM BEN DAN KOMT ER NIET VEEL UIT MIJN HANDEN EN GAAN JE GEDACHTEN WEER DWALEN.IK HAD EVEN NERGENS GEEN ZIN MEER IN.ZELFS NIET IN HET FORUM TERWIJL IK WEET DAT ER DAAR OOK MENSEN ZITTEN MET VERDRIET EN NARE ZIEKTES ,ETC,MAAR IK TROK HET GEWOON EVEN NIET.DAT IS VOOR MIJN DOEN OOK VREEMD WANT IK GA EIGENLIJK ALTIJD WEL DOOR,BEN EEN HEEL POSITIEF MENSJE EN STA GRAAG VOOR ANDERE KLAAR,MAAR KON HET NU GEWOON EVEN NIET OP BRENGEN.
DUS ALLE HOBBYDOOSJES MET ELLENDE ,STERKTE EN BETERSCHAP.
BEN WEER BEGONNEN AAN MIJN GANG,WANT IK HAD EVEN HET IDEE VAN WAAROM DOE JE DIT ALLEMAAL ER IS TOCH NIEMAND DIE HET ZIET.
HEEL VEEL VAN ONZE VRIENDEN KOMEN ALLANG NIET MEER OMDAT WIJ NOOIT NAAR HUN TOE KWAMEN EN HUN WEL NAAR ONS.ROB ZAT GRAAG THUIS,OOK VANWEGE ZIJN OMVANG EN OMDAT HIJ HEEL VEEL NAAR HET TOILET MOEST[PLASTABLETTEN].IN HET WEEKEND WAS HIJ ZO BLIJ DAT IEDEREEN THUIS WAS ,DUS DAN GA JE OOK NIET ZO GAUW WEG.MAAR IK DOE HET DUS GEWOON LEKKER VOOR IKKIE,WANT IK WORD ER BLIJ VAN DUS GA IK NU GEWOON DOOR MET OPKNAPPEN.

ZO DAT IS ERUIT,ONDERTUSSEN IS MIJN TOETSENBORD BESMEURD MET DIKKE TRANEN MAAR DAT DOET ER NIET TOE,VIND HET SOMS HEEL PRETTIG OM LEKKER TE JANKEN.
NOGMAALS ,IK HEB DIT NIET GESCHREVEN OM MEDELIJDEN OP TE WEKKEN,MAAR GEWOON OM UIT TE LEGGEN HOE HET ZIT.
DIKKE KNUFFELS ALLEMAAL

RENATE


-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl



Antwoorden:
Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 20:55


-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 20:58
lieve Renate wat verschrikkelijk allemaal als ik wat voor je kan doen zou ik dat graag doen je zegt het maar heel veel sterkte en   

-------------
groetjes Thea


Bericht van: esthervanbuuren
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 21:06

renate

ik heb er geen woorden voor, wat een ellende ik hoop dat je er bovenop komt.

ik wens je beterschap met je rug maar ook zeker moed en geluk bij het verwerken van het verlies.

groeten esther.

 



Bericht van: Dikky
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 21:10

Renate,

Je hebt de laatste jaren ook wel erg veel meegemaakt en na Robs dood heb je ook nog niets anders gedaan dan de jongens ondersteunen en maar doordouwen en doorgaan. Een dip als deze kon ook echt niet uitblijven en komt inderdaad als je jezelf niet goed voelt, dus op wat jij denkt het verkeerde moment. Maar misschien is de timing juist wel goed en ben je nu zover dat je je verdriet ook hiermee een plaatsje kunt geven.
Renate doe het lekker rustig aan en probeer wat tijd voor jezelf vrij te maken want die heb je net als ieder ander mens ook nodig al heb jij de laatste jaren gedacht van niet. Dus langs deze kant wil ik je heel veel sterkte toewensen en dat je maar snel weer op mag krabbelen.

Heel veel groetjes en hou je taai maar geef ook je tranen en verdriet een kans dat is ook heel gezond en nodig,

Dorine



Bericht van: Spekkie
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 21:16
En van mij een drie dubbele knuffel terug


Bericht van: tammie
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 21:23
zo wat een verhaal, heb er eigenlijk ook geen worden voor maar heel veel sterkte.

-------------
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/


Bericht van: Daan
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 22:03

He mam!!,

Zo! Dat zit ik even van te kijken! Wat een vrehaal en zo krijg je en ikzelf ook een duidelijk beeld wat die man ook allemaal heeft meegemaakt. En ook wil ik bij deze gelijk iets bij het verhaal toevoegen: hij bleef altijd lachen en als je dan naar die waslijst aan klachten ziet, vind ik dat ook heel knap  Gelukkig heeft hij dat ook te danken aan de aller- aller- allerliefste/zorgzaamste moeder/vrouw van de hele wereld. Zou een als Renate zijn er maar weinig meer!!  Samen komen we er doorheen ma. Dit is niet de eerste keer dat je in zo'n dip zit, dus het komt allemaal weer goed. Ook hetgeen dat U altijd tegen U zelf zei als er weer iets aan de hand was met pappa. We gaan ervoor, zodat het weer goed komt!!

Tot slot veel sterkte en 3 dubeel in het kwadraar vermenigvuldigd met 1000000 veel knuffels

Je favorietste jongste zoon,

Daan



-------------
Kom! We gaan foto's maken! :-) Nu ook te zien op: www.daanhendriksfotografie.nl


Bericht van: esthervanbuuren
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 22:06

hee daan jij ook sterkte gewenst, help je moeder maar en doe zoals je zecht, ga er maar voor tot dat het goed komt.

groet esther.

 



Bericht van: Roos39
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 22:11

Goh Renate,

Wat een epistel. Er zijn wel eens documentaires over zware mensen op televisie, en welke zorg daar allemaal bij komt kijken. En jij bent dus 1 van die zorgers geweest. En nu ben jij aan zorg en begeleiding toe en mis je die sterke arm om je heen.

Renate, ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt, al zullen er waarschijnlijk steeds meer herinneringen komen en daarmee steeds het gemis. Als je de negatieve cirkel doorbreekt, de medicijnen af kunt bouwen, meer energie, meer activiteit, minder neerslachtig enz. zul je zien dat alles wat nu steevast slechter wordt, dan langzaam weer beter wordt. Oftewel na regen komt...

Renate, als je wil, laat dan over een tijdje nog eens horen hoe het met jou gaat. Want veel mensen zullen dit niet verwacht hebben. Ook omdat jij altijd zo lief reageert op t forum.

Sterkte,

Rosemarie



Bericht van: esthervanbuuren
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 22:15

ja ik blijf graag op de hoogte, dat geld voor iedereen die zo'n bericht heb neer gezet, de namen weet ik niet meer zo goed maar die oma die haar kleinkind opgevangen heeft drie maanden daar wil ik ook graag van weten hoe het verder gaat.

hou ons op de hoogte hoor als je wilt en het is een goede uitlaatklep hoop ik

groeten esther.



Bericht van: corine
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 22:39
Renate en daan veel sterkte gewenst

-------------


Bericht van: geesje
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 23:50
...

-------------
groetjes geesje


Bericht van: catharina
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 23:52

Renate lieverd. Ik huil met je mee terwijl ik je bericht lees.

Toch (wat je zelf ook wel weet denk ik) zijn dit fases in het rouwproces waar je heel diep doorheen moet gaan om het goed te kunnen verwerken.Stop het niet weg, wordt boos, huil,schreeuw (typ) al je ellende eruit.

Ik vind het allemaal heel erg, vooral nu jij zelf niet goed bent (lichamelijk) kun je het  allemaal niet aan. Begrijpelijk, normaal.Wel heel vervelend, maar het moet z'n tijd hebben.Iemand waar je 26 jaar mee samen bent geweest en de laatste jaren volledig hebt verzorgd is niet in 9 maanden vergeten.Ook al was hij niet ziek geweest dan kan je het nog niet in 9 mnd. verwerkt hebben. Gun je de tijd, jemag verdriet hebben, heel veel verdriet. Nu ga je weer verder met je hobby, heel goed van jou, daar is nu even weer tijd voor.Overal is een bepaalde tijd voor.

Ik wens je en je Lieve Daan die zo veel van zijn moeder houdt heel veel sterkte en liefde voor elkaar toe.

Ook wil ik je sterkte en beterschap wensen met je rugklachten.

Hele dikke knuffel en kus van mij.......



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Fietje
Datum bericht: 30 Augustus 2008 om 23:58

Hoi Renate,

T's goed om je hart te luchten!!!!

Heel veel sterkte met alles!!

groetjes Fietje



-------------
Geniet van elke dag!


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 09:36
Hoi Renate en Daan en je andere zoon natuurlijk ook ik wens jullie heel vee sterkte en knuffels. En ik hoop dat jij je snel weer lekker in je vel voelt Renate

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: hanny bennes
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 09:48
respect renate, dat je dit alles zo op hebt kunnen schrijven. wens jou met je zoons heel veel sterkte en doorzettingsvermogen.

-------------


we sit good in our skin.....

creaida


Bericht van: breinaald
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 09:58

wat een verhaal hoop dat je snel weer een beetje de oude renate bent

heel veel sterkte meid

dikke knuffel



-------------
quality=


Bericht van: Mistig
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 10:08

Hallo Renate,

Ik wil je heel, heel veel sterkte wensen.

Mistig



-------------
Bloei daar waar je geplant wordt.


Bericht van: boek
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 10:50

Hallo Renate

we hadden al eens heen en weer gemailt, dus kende ik je verhaal en leef ook ik erg met je mee, ik leef met veronderstelling dat niets in het leven toevallig is maar alles een doel heeft, ik weet ook zeker dat je man van  nu nog steeds bij je is, en dat je hem ook voelt, alleen niet meer ziet.

de tranen stonden weer dik in mijn ogen toen ik alles nog eens nalas, ik gun je zoveel meer dan je hebt maar vertrouw er komt een dag dan gaat alles weer wat beter, en ook dan gaat het met vallen en opstaan maar zullen de tranen steeds vaker plaats maken voor een lach.

lieve Renate als er wat is schrijf het op,daarmee verwerk je je verdriet en wordt het verwerken een stuk makkelijker, en wij hier aan de andere kant luisteren naar je zonder in de rede te vallen, en reiken onze armen naar je uit omarmen je, en knuffelen je plat zodat je weer verder kunt dus zoals ik wel vaker schrijf achter elke donker wolk schijnt een stralend zon



-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 11:01
Originally posted by boek boek wrote:

Hallo Renate

we hadden al eens heen en weer gemailt, dus kende ik je verhaal en leef ook ik erg met je mee, ik leef met veronderstelling dat niets in het leven toevallig is maar alles een doel heeft, ik weet ook zeker dat je man van  nu nog steeds bij je is, en dat je hem ook voelt, alleen niet meer ziet.

de tranen stonden weer dik in mijn ogen toen ik alles nog eens nalas, ik gun je zoveel meer dan je hebt maar vertrouw er komt een dag dan gaat alles weer wat beter, en ook dan gaat het met vallen en opstaan maar zullen de tranen steeds vaker plaats maken voor een lach.

lieve Renate als er wat is schrijf het op,daarmee verwerk je je verdriet en wordt het verwerken een stuk makkelijker, en wij hier aan de andere kant luisteren naar je zonder in de rede te vallen, en reiken onze armen naar je uit omarmen je, en knuffelen je plat zodat je weer verder kunt dus zoals ik wel vaker schrijf achter elke donker wolk schijnt een stralend zon

Ik kan het niet beter verwoorden,.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: naatje
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 11:05
DANK JULLIE WEL VOOR JULLIE LIEVE REACTIE'S.

IK VOEL GEWOON AL DIE FRUSTATIES TERUG KOMEN VAN IN HET BEGIN.
KINDEREN DIE HUILEN EN JIJ KAN NIET BIJ ZE ZIJN OMDAT JE NOG IN BELGIE ZIT EN MOET WACHTEN TOT IEMAND JE KOMT HALEN.

WIM DIE ZICH 5 WEKEN GROOT HIELD VOOR MIJ EN DAAN,EEN TROOSTENDE SCHOUDER BOOD MAAR ZELF NIET KON HUILEN TOTDAT DE URN VAN ZIJN VADER WEER THUIS WAS.
TERWIJL ZIJN OGEN ZICH VULDE MET TRANEN ZEI HIJ;MAM IS DIT NU ALLES WAT VAN HEM OVER IS,ZO'N GROTE MAN IN DIT POTJE?HIJ KOMT NU ECHT NIET MEER THUIS HE ?IK ZEI NEE JONGEN NOOIT MEER EN HIJ STORTE GEWOON DOOR ZIJN KNIEEN OP DE GROND EN HEEFT DAAR EEN HELE TIJD VRESELIJK ZITTEN HUILEN.

DIE BEELDEN EN GEVOELENS VULLEN NU MIJN HOOFD EN MAKEN MIJ OPNIEUW HEEL ERG VERDRIETIG,IK WEET DAT ER EEN TIJD KOMT DAT HET MINDER WORD MAAR OP HET MOMENT DOET ALLES GEWOON WEER ZO ZEER.

MAAR JULLIE REACTIE'S DOEN MIJ ALTIJD WEER HEEL VEEL GOEDS EN DAAR BEN IK JULLIE ZEER DANKBAAR VOOR.

GA ZOMETEEN MIJ MAAR EENS UITLEVEN OP DE GANG.

RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Houtdraakje
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 11:29

hoi Renate,

Goedzo, schrijf het maar van je af...... En dankjewel voor je verhaal, want het maakt dat we jou ook beter kunnen begrijpen.



-------------
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen


Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 13:17

hallo renate

het opschrijven van je verhaal lucht je op,net zoals mijn berichtje dat voor mij deed.en huilen mag gewoon hoor, zeg ik ook altijd.iedereen heeft op zijn eigen manier verdriet en het verwerken van het overlijden van een geliefde kan soms voor de achterblijvers een leve lang duren!!!

en nu je zelf ook last heb met je gezondheid,ja dat kan soms voor een dipje zorgen,maar ik weet zeker zo positief als jij bent ingesteld ,dat je hier ook wel weer uitkomt hoor,ik wens je heel veel sterkte!!!!!

en goed van je dat je nu gewoon positief met de gang verder gaat om die af te maken,toppie!!!!

groetjes hesterkg1



-------------
GROETJES HESTER


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 13:22

IK HEB AL HEEL VEEL REACTIES GELEZEN LIEVE RENATE, EN SLUIT ME HELEMAAL AAN BIJ AL DIE LIEVE BERICHTEN. IK VIND JE ZO'N ENORM DAPPER MENS. JUIST OMDAT HET NU EVEN NIET MEER GAAT. LAAT MAAR KOMEN EN LAAT MAAR GAAN. HET MOET ER UIT. ALS ZELFS IK AL EEN BROK IN MIJN KEEL KRIJG BIJ HET LEZEN VAN JE BERICHTJE MOET JIJ HELEMAAL VERDRIETIG KUNNEN ZIJN ALS JE ALLES VAN ZO DICHTBIJ HEBT MEEGEMAAKT. IK WENS JOU, DAAN EN WIM HEEL VEEL STERKTE TOE EN KRACHT OM ALLES TE KUNNEN VERWERKEN. HOUD ONS OP DE HOOGTE.



-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: stridje
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 13:22
betse renate

goed van je dat je is alles eruit gooit,je zoon en de mensen op het forum hebben alles al gezegt,ik geloof ook dat het veel tijd nodig zal hebben ,met up and downs,maar je kmt er zeker,je bent een sterke vrouw anders had je de zorgtaak van je man ook niet kunnen volbrengen en dat heb jij zeker helemaal met alles wat je had volbracht,ik weet zeker dat je man bij je is daar geloof ik nou eenmaal in.
misschien voel jij het ook met de dingen die je doet of door wat dan ook.
kijk maar naar de jongens dat is al een bewijs.
naatje we steunen jou,groetjes stridje


Bericht van: panda
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 13:43
word hier ongelooflijk stil van



-------------
Groetjes Paula


Bericht van: Lizzi
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 14:01
Lieve Renate, ook ik word stil van je verhaal! Waarom moeten sommige mensen toch zoveel ellende meemaken?!? En waarschijnlijk vraag je je dikwijls af ' waarom wij'? Het leven is niet eerlijk!
Ik wens jou en je gezin ontzettend veel sterkte toe! 

-------------
groetjes, Marlies


Bericht van: RIKA
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 14:09

LIEVERD RENATE,

 

BEN HEEL STIL NU ....DOOR JE HEEL LANGE VERHAAL DIE IK AL BEKEND . DOORDAT WIJ VELE KEREN GEMAILD .

MAAR DIE MIJN GEVOELENS VOEL  NOG STEEDS PIJN DOOR MEELEVEN MET JOU EN JE ZONEN .

 

HET BLIJFT MAAR TRAAN OP TAFEL ZONDER AFVEGEN , WANT DIE NATTE IS NIET BELANGRIJK MAAR JE TEKSTEN WEL !

JE HEBT HEEL GOED GESCHREVEN VAN A TOT MET Z.

HEEL ERG GOED ZELFS.

HEB NU FLINK BROK SLIK PIJN VAN TRANEN ....NIET ERG, WANT IK VOEL MET JE MEE. DIE AL IN BEGINT TOT NU NOG STEEDS.

DAAR HEBT JE VRIENDEN VOOR ..

 

FF WATER HALEN ......

 

ZO BEN ER WEER...

 

LIEVE RENATE,

JE HEBT TIJD NODIG VOOR JEZELF ZOALS IK AL ZEI..... VERWERKEN VRAGEN HEEL VEEL TIJD.

HOE LANG SAMEN EN OOK HEEL LANG VERWERKEN .... WAT JE VOELT MET BOOSHEID ENZ...IS NORMAAL .

DAT IS OOK GOED VOOR JE VERWERKEN .

GEEN SCHAAMTE ..NIET NODIG. JE BENT MENSELIJK .

JE HOUDT VEEL TE VEEL VAN HEM ....

DAAROM VOELT JE ZO PIJN .

DAT IS BIJZONDER LIEFDE TUSSEN JULLIE..

ROB HEEFT GEBOFT MET ZO,N ZORGZAAM VROUW HEEFT .

EN OOK NOG BIJZONDER ZONEN . DIE DAAN HEEFT PRACHTITGE TEKSTEN GESCHREVEN OP DEZE FORUM

DAAR MOET IK HEEL ERG TROTS OP JE DAAN .

JULLIE STAAN HEEL STERK EN OOK OPEN BLIJVEN VOOR ELKAAR. IS HEEL GOED VOOR JULLIE OM SAMEN TE REDDEN .

VERGEET NIET DIE VRIENDEN IS OOK BESTAAT VOOR JOU .

ZOALS JIJ AL GOED GEDAAN IN FORUM ZETTEN , VOOR JE UITEN .

 

HIER IS HEEL LANGE DIKKE KNUFFIE VOOR JE KRACHT , OOK VOOR JE ZONEN .

 

DENK NU AAN JE RUG ....PROBEER LEUKE DINGEN DOEN WAAR JIJ NIET ZWAAR VOELT.

PRATEN IS JUIST GOED ..TRANEN LATEN LOPEN IS GEZONDEN .

DENKEN IS JUIST GOED VOOR OPEN BLIJVEN .

IK BEN ER OOK VOOR JOU ...OOK ANDERE .

 

ALLE REAKTIE`S VAN HIER . IS HEEL VOLLE LIEVE MENSEN DIE VOOR JOU GESTEUND,

 

NOGMAALS HEEL VEEL STERKTE ....

IN MIJN HART VOELT MET JE MEE......

TOT GAUW LIEVERD

 



-------------
GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 16:16

Hallo Naatje,

Weet niet goed wat ik hier nu moet schrijven... als je al veel geliefden verloren hebt in je leven kan je begrijpen wat je nu meemaakt. Er zijn zoveel stappen in een rouwproces : verdriet, eenzaamheid, boosheid, ongeloof, woede, bitterheid....

Ik denk dat het voor jou nu ook belangrijk is om mensen te hebben waar je iets kan tegen zeggen, dus schrijf gerust op het forum neer wat je verdrietig maakt... en zoek steun bij ons hier.

Anderzijds probeer je eigen leven stilletjes op te pakken met dingen die je graag doet en die niet te veel vergen van je eigen gezondheid en gestel... troost je met de liefde van je kinderen... als je de berichtjes leest van je zoon voel je hoeveel hij van je houdt...

Echt lieve Naatje, als je iemand verliest waarvan je houdt kost het zo enorm veel moeite en tijd om alles weer te boven te komen... probeer echt je zegeningen te tellen en je leven weer op te nemen in de eerste plaats voor jezelf en ook voor je lieve kinderen.

Héél véél liefs, en als je een luisterend oor nodig hebt kun je me altijd mailen of hier via het forum je verhaal vertellen.

Veel moed en sterkte.

 



-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: Antonia
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 17:07

Lieve Renate, ik heb hier met je mee zitten huilen.....werd even 20 jaar in de tijd terug gezet toen ik net een soortgelijke situatie achter de rug had.

Ik voel de physieke pijn met je mee, alsof je in stukken gescheurd wordt. En ja, als je je eigen niet goed voelt, wordt het allemaal even te veel. Dan kun je het even niet meer aan.

Als ze toen tegen mij gezegd hadden, dat ik met hem mee moest gaan, zou ik geen moment getwijfeld hebben.

Ik heb me toen gelukkig ook aan mijn kinderen vast kunnen houden, net als jij nu aan jouw schatten van jongens kunt doen. Zij zullen je nog zoveel steun en ook leuke dingen in de toekomst geven. Denk aan Daan's foto's en vis wedstrijd, waar hij je steeds bij betrekt.

Die momenten van eenzaamheid, dat verlangen naar die arm om je schouder, kan niemand voor je op vangen, wij kunnen alleen maar onze armen om je heen slaan en hopen dat daardoor de pijn een beetje verzacht.

Probeer met kleine stapjes je leven weer te hervatten, ieder dag een klein lichtpuntje te zien, en uit je gerust naar ons toe, je staat niet alleen, je hebt veel vrienden, want je bent zelf ook, een hele lieve begrijpende vriendin   .

 

 



-------------
TONY


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 19:47

hoi renate en daan.

ik ben helemaal stil van dit verhaal. en net als alle andere schrijf ik naar jullie. doe het rustig aan en je moet alles wel goed verwerken want anders kom je jezelf weer tegen. vooral als je nu zelf zo'n slecht bericht hebt ontvangen. ik hoop dat alles met jullie goed mag gaan binnenkort. en zit je ergens mee. schrijf het hier maar van je af en laat die tranen maar lopen. dat is heel goed dat je dat kunt.

veel sterkte en dikken knuffels

esther



Bericht van: miep
Datum bericht: 31 Augustus 2008 om 20:12
Lieve Renate, bijna alles is al geschreven en ik sluit me er helemaal bij aan. Je kunt na nog niet eens een jaar na het overlijden van Rob verwachten dat je alles hebt verwerkt. Een rouwproces duurt lang en alles moet een plek krijgen. Het gaat je lukken, samen met je lieve jongens. Heel veel sterkte!


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 01 September 2008 om 10:36

Hoi Renate en Daan,

Veel stekte voor beide ,en als je goesting hebt om te huilen huil dan maar niet opkroppen dat is niet goed .Heel veel liefs en vele knuffels



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: odette
Datum bericht: 01 September 2008 om 11:34

Je weet dat het op den duur beter zal gaan, maar in de tussentijd heb je het er toch maar flink moeilijk mee. Ik denk dat alleen iemand die het zelfde heeft meegemaakt weet hoe jij je voelt.

Ik kan je alleen maar veel sterkte toewensen en je boft maar met die kinderen van je.

Af en toe even lekker je donkere wolken van je af schrijven hier.



-------------
odette


Bericht van: breigek
Datum bericht: 01 September 2008 om 12:50
na je bericht en na de reacties van anderen weet ik eigenlijk niet wat ik moet zeggen. woorden schieten tekort daarom:   


Bericht van: mamio
Datum bericht: 01 September 2008 om 14:20
lieve naatje ik sluit me helemaal bij de dames aan. er is bijna alles al gezegd. heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. ook voor je zonen. probeer het niet weg te stoppen. liefs

-------------
mamio


Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 01 September 2008 om 16:49

Lieve Renate,

Ook ik sluit me helemaal bij de dames aan, bijna alles is al gezegd. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en jullie krijgen ook van mij een hele dikke knuffel.



-------------
GROETJES


Bericht van: Josl
Datum bericht: 01 September 2008 om 18:43

Lieve Renate (en die schat van een Daan),

Wat geweldig dat jullie dit met ons willen (en kunnen) delen! Naatje, kan me voorstellen dat je, nu je zelf ook in de lappenmand zit, NOG slechter met je grote verdriet om kunt gaan. Het is zeker niet zo dat er een bepaalde tijd "voor staat" voordat je het grootste deel van je verdriet hebt verwerkt, al vinden sommige mensen van wel. Die vrienden die niet meer komen en kwamen: dat zijn flapdrollen die niet van je houden. Ook dat is een heel nare ervaring, zij kunnen zich niet inleven.

Ik wil dolgraag een arm om je heen slaan al is het dan op afstand.

knuffels, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 01 September 2008 om 19:14

Kweet niet wat ik nog moet zeggen, sluit me bij de andere aan.....heel veel sterkte....



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 01 September 2008 om 21:12
heel veel sterkte Renate en Daan   

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 02 September 2008 om 07:59
lieve Renate, ik weet niet wat ik meer tegen je zeggen kan dan heel veel sterkte! voor jouw en Daan.

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~





Bericht van: Tinkerbel
Datum bericht: 02 September 2008 om 08:35

Hi lieve Renate (en Daan en Wim), Sorry dat ik niet eerder hebt gereageerd. Ik heb wel steeds op het punt gestaan (want heb je verhaal over en over gelezen en steeds weer kwamen de tranen) maar wist gewoon niet wat te schrijven. Er zijn geen woorden die echt alles omschrijven hoe ik zou willen reageren, eigenlijk zou ik alleen maar een arm om je heen willen slaan en met je meehuilen, dan komen de woorden van troost vanzelf..... 

Jullie liefde voor elkaar is op dit moment even het belangrijkste en houdt jullie op de been. Ik kan me voorstellen dat je je (een beetje misschien) groot wilt houden voor Daan en Wim, maar ik hoop dat je iemand hebt waar je je helemaal bij kan laten gaan, want dat is wel heel belangrijk. Je zult zien dat als jij weer (met de nodige ups en downs) na verloop van tijd beter in je vel zit, het met je rug ook beter zal gaan. Mijn therapeut zei altijd, daar waar je het sterkst bent in je lichaam, daar komen het eerst de lichamelijke problemen!!!!!

Neem de tijd voor het verwerken van alles wat je is overkomen. Het verwerken van de zware periode voor je mans dood is ook nu pas begonnen!!!! Misschien heb je er langer voor nodig dan een ander, maar dat is niet erg want het gaat om jou en niet wat een ander denkt dat de periode zou moeten zijn!!!

Iemand vergeleek het verwerken eens met de hoofdstukken uit een boek. Alle hoofdstukken konden worden afgesloten behalve die van de herinnering!!!! In het begin is het heel erg pijnlijk dit hoofdstuk te lezen en lees je misschien maar een heel klein deel en doe je het boek weer snel dicht. In verloop van tijd zul je merken dat je steeds langer kunt gaan lezen en er zo af en toe zelfs een glimlach op je gezicht te zien zal zijn..... je bent bezig met het een plek geven want vergeten zul je het nooit!!!

Lieve Renate en Daan en Wim ik wens jullie heeeeeeel veel sterkte en sla op papier een lange arm om jullie heen



-------------
Groetjes


Bericht van: ab63
Datum bericht: 02 September 2008 om 09:32
Originally posted by Tinkerbel Tinkerbel wrote:

Hi lieve Renate (en Daan en Wim), Sorry dat ik niet eerder hebt gereageerd. Ik heb wel steeds op het punt gestaan (want heb je verhaal over en over gelezen en steeds weer kwamen de tranen) maar wist gewoon niet wat te schrijven. Er zijn geen woorden die echt alles omschrijven hoe ik zou willen reageren, eigenlijk zou ik alleen maar een arm om je heen willen slaan en met je meehuilen, dan komen de woorden van troost vanzelf..... 

Jullie liefde voor elkaar is op dit moment even het belangrijkste en houdt jullie op de been. Ik kan me voorstellen dat je je (een beetje misschien) groot wilt houden voor Daan en Wim, maar ik hoop dat je iemand hebt waar je je helemaal bij kan laten gaan, want dat is wel heel belangrijk. Je zult zien dat als jij weer (met de nodige ups en downs) na verloop van tijd beter in je vel zit, het met je rug ook beter zal gaan. Mijn therapeut zei altijd, daar waar je het sterkst bent in je lichaam, daar komen het eerst de lichamelijke problemen!!!!!

Neem de tijd voor het verwerken van alles wat je is overkomen. Het verwerken van de zware periode voor je mans dood is ook nu pas begonnen!!!! Misschien heb je er langer voor nodig dan een ander, maar dat is niet erg want het gaat om jou en niet wat een ander denkt dat de periode zou moeten zijn!!!

Iemand vergeleek het verwerken eens met de hoofdstukken uit een boek. Alle hoofdstukken konden worden afgesloten behalve die van de herinnering!!!! In het begin is het heel erg pijnlijk dit hoofdstuk te lezen en lees je misschien maar een heel klein deel en doe je het boek weer snel dicht. In verloop van tijd zul je merken dat je steeds langer kunt gaan lezen en er zo af en toe zelfs een glimlach op je gezicht te zien zal zijn..... je bent bezig met het een plek geven want vergeten zul je het nooit!!!

Lieve Renate en Daan en Wim ik wens jullie heeeeeeel veel sterkte en sla op papier een lange arm om jullie heen

kan het niet mooier verwoorden dan hierboven.

Daan, wat een ontzettend mooie woorden heb jij gescheven naar je moeder toe op dit forum. dat zal haar vast zeer goed doen. een dikke voor jou en voor de rest van de familie.



-------------
GROETJES ANGELA


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 02 September 2008 om 11:25
Tinkerbel zegt het inderdaad heel goed en sluit erg aan bij wat ik wil zeggen, maar niet op papier krijg... een dikke kus van Chrisje!!!!!!!


Bericht van: naatje
Datum bericht: 03 September 2008 om 11:23
BEDANKT LIEVE HOBBYMEIDEN VOOR AL JULLIE FIJN,HARTVERWARMENDE REACTIE'S.
DAT DOET EEN MENS GOED.
GA ER WEER LEKKER TEGEN AAN.
BEN WEER VOLOP BEZIG.
HEB NET EEN SJAAL AFGEMAAKT EN BEN NU BEZIG MET EEN BIJPASSENDE PET.

EN MIJN GANG SCHIET OOK AL AARDIG OP.

RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 03 September 2008 om 11:29

Hallo Naatje,

Goed zo, je zinnen verzetten met dingen die je graag doet is de beste oplossing !!!!



-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 03 September 2008 om 15:00
FIJN DAT JE DAT WEER EEN BEETJE ZIET ZITTEN EN JE WEER EEN BEETJE AAN HET OMHOOGKRUIPEN BENT. MAAR IK BLIJF AAN JE DENKEN HOOR. JE BENT EEN LIEVE DAPPERE VROUW!

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 03 September 2008 om 19:08
klopt clara, naatje is één van de lieve, dappere en sterke meiden die ik via het forum leerde kennen!


Bericht van: Tinkerbel
Datum bericht: 03 September 2008 om 19:21
Lieve Renate, gelukkig dat je je lekker creatief kan uitleven. Dat is voor mij altijd een hele goede therapie gebleken

-------------
Groetjes


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 03 September 2008 om 19:33
Fijn dat je nu even uit het dal bent,al blijft het vallen en opstaan,maar er komt en tijd dat het vallen minder pijn doet.en creatief bezig zijn is een goede afleiding en geeft toch vaak ook wat kracht,bij mij in ieder geval wel.Je bent sterk en dapper en komt er wel,maar neem de tijd.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 03 September 2008 om 21:10
fijn dat je je weer wat beter voelt

-------------
groetjes Thea


Bericht van: petunia
Datum bericht: 03 September 2008 om 22:50

 

renate en daan ,het zal niet altijd gemakkelijk zijn  om dit verlies te verwerken

en je hebt groot gelijk om het van je af te schrijven,beter dan alles op te kroppen.Heel veel sterkte.



-------------
denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig


Bericht van: marianneke
Datum bericht: 04 September 2008 om 09:41
Wat een verhaal Renate. Een hele dikke  en nog heel veel sterkte.


Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 04 September 2008 om 15:21

Hallo Renate,

Blij dat ik weer wat van je lees en dat je weer met van alles en nog wat bezig bent, doet me goed dat te lezen meid. Dikke knuffie



-------------
GROETJES


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 04 September 2008 om 16:35

Fijn dat je nu even uit het dal bent,al blijft het vallen en opstaan,maar er komt en tijd dat het vallen minder pijn doet.en creatief bezig zijn is een goede afleiding en geeft toch vaak ook wat kracht,bij mij in ieder geval wel.Je bent sterk en dapper en komt er wel,maar neem de tijd.

__________________
 

Daar sluit ik mij volledig bij aan



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Houtdraakje
Datum bericht: 04 September 2008 om 17:41
Originally posted by naatje naatje wrote:

.
HEB NET EEN SJAAL AFGEMAAKT EN BEN NU BEZIG MET EEN BIJPASSENDE PET.

EN MIJN GANG SCHIET OOK AL AARDIG OP.

RENATE
Je bent weer aan de "gang", zeg maar. Het was me inderdaad opgevallen, dat je weer aan het reageren was op de berichtjes.  Je was gisteren aldoor net na mij....

-------------
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen


Bericht van: ab63
Datum bericht: 04 September 2008 om 18:02
Renate  

-------------
GROETJES ANGELA


Bericht van: naatje
Datum bericht: 04 September 2008 om 20:13
BEN INDERDAAD WEER BEZIG,WEL WAT RUSTIGER AAN MAAR TOCH.
DE TUSSENWERFELSCHIJF DIE TUSSEN MIJN LAATSTE WERFEL EN STUITJE ZIT DIE IS HEEL ERG VERSLETEN EN DAARDOOR KOMEN ER ZENUWEN KNEL TE ZITTEN WAARDOOR IK UITSTRALENDE PIJN HEB IN MIJN LIEZEN EN BENEN.MIJN BLAAS PROTESTEERD DAARDOOR OOK,ALS IK NIET METEEN GA DAN DOET MIJN RUG NOG MEER PIJN EN PIEPELIER IK ZOWAT IN MIJN BROEK

MOET 1 OKTOBER TERUG VOOR MIJN POLS EN DAN BEKIJKEN ZE METEEN MIJN RUG EN HOOR IK VAN DE NEUROLOOG WAT DE VOLGENDE STAPPEN ZIJN.

IN DE GANG HANGEN NU DE BLAADJES IN DE BOOM,ZIET ER HEEL SFEERVOL UIT,DE FIGUURTJES DIE IK UIT GEZAAGD HEB GA IK VAN HET WEEKEND SCHILDEREN EN DAN KUNNEN ZE ER OOK OP.MAAK STEEDS FOTO'S EN ALS HET AF IS ZAL IK ZE PLAATSEN.

RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: geesje
Datum bericht: 04 September 2008 om 22:26

...........ben heel erg nieuwsgierig...............weet in

ieder geval dat het niet tegenvalt



-------------
groetjes geesje


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 05 September 2008 om 13:46
Naar die foto kijk ik ook al uit

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 05 September 2008 om 21:17
mijn man heeft ook versleten wervels en gaat nu naar de pijnpoli misschien is dit ook wat voor jou ze gaan siliconen tussen de wervels spuiten we nu moeten wachten op een oproep als hij een behandeling heeft gehad hou ik je op de hoogte als je dat wilt

-------------
groetjes Thea


Bericht van: naatje
Datum bericht: 05 September 2008 om 21:33
DANK JE WEL THEA,HOU MIJ MAAR OP DE HOOGTE,BEN BENIEUWD.

RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 06 September 2008 om 09:58
Lieve Renate, Wim en Daan, wat een narigheid, verdriet en pijn hebben jullie doorgemaakt. Maar toen ik je verhaal las, sprong er voor mij wel één ding uit en dat is dat jullie een lieve man en vader hadden, die nooit gewild zou hebben dat jullie zoveel verdriet zouden hebben. Ik hoop dat het gauw mogelijk zal zijn, dat jullie over hem kunnen praten met een glimlach voor de herinnering aan zijn liefde voor jullie. En met die prachtige foto's van Daan en de viswedstrijden geef je hem alle eer, ik vind het fijn dat jullie dat met ons kunnen delen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: mamio
Datum bericht: 08 September 2008 om 13:52
fijn dat het beter met je gaat naatje

-------------
mamio


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 08 September 2008 om 15:56

Hoi Thea:

Ik heb al een nieuwe discus tussen de wervels zitten ,maar nu is er nog een zenuw gekneld in de rug.En moet nog tot 10okt. wachten



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 08 September 2008 om 22:02
Conny wat is een discus en die beknelde zenuw is dat een hernia? enwat vervelend dat je zo lang moet wachten

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Meia
Datum bericht: 09 September 2008 om 00:26

Lieve Renate, ik lees nu je verhaal pas, goed dat e het hoer even van je af hebt geschreven, dat kan alleen maar opluchten!

Wat afschuwelijk om dit te  oeten meemaken en ook voor je man is het natuurlijk verschrikkelijk zwaar geweest.

Dat je daardoor af en toe helemaal van slag bent is heel begrijpelijk en huil je tranen maar naar buiten lieverd, dat is goed voor je.

Wat heb je lieve zoons, voor hen is het ook niet gemakkelijk maar samen zijn jullie sterk!!! Vrienden die niet inzien dat het voor jullie niet goed haalbaar was om de deur uit te gaan zijn geen echte vrienden, in nood leer je je echte vrienden kennen hè. Mocht het zo zijn dat er niemand meer over is? Ze zijn het dan ook niet waard om te mogen blijven vind ik.

Jij bouwt wel weer een vriendenkring op na verloop van tijd. En wie weet wat je zoons je nog brengen in je leven hè.

Je bent een dappere lieve vrouw waar mensen heel veel steun aan hebben dat blijkt wel op dit forum alleen al.

Ga jij maar fijn door met je mooie huisje en geniet er maar van. Af en toe even terugvallen omdat je naar een paar stevige schouders hunkert, huil dan maar even en denk terug aan de mooie momenten in julli leven en ga dan weer verder hoe moeilijk dat ook is.

Ik wens je heel veel sterkte lieve Renate



-------------
     All you need is love.



Bericht van: pralientje
Datum bericht: 09 September 2008 om 10:18

Een discus is een nieuwe wervel die versleten was en de zenuwen die er rond lopen is er een van gekneld .die hebben ze een maand geleden verdoofd en dat hielp ,en nu gaan ze die platspuiten dat die weg is daar tussen.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Antonia
Datum bericht: 10 September 2008 om 09:14

Ik hoop voor je Conny dat die spuit helpt, bij mij lukte dat niet en ik heb nu een T.E.N.S.E. apparaat, dat met electrode's stroomstootjes doorgeeft naar de zenuwen die klem zitten in mijn nek. Heb daar best veel baat bij.

Zou wel willen dat ze dat voor de zenuwen in mijn rug ook konden, maar dat gaat niet venwege het corset dat ik moet dragen.

Veel sterkte en succes met de spuit.



-------------
TONY


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 10 September 2008 om 12:39
Als mijn nek vast zit ga ik naar de geropractor een die heel goed is die gaat alle jaren nog bijleren in Amerika

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: naatje
Datum bericht: 01 Oktober 2008 om 16:20
BEN VANDAAG NAAR HET ZIEKENHUIS GEWEEST VOOR MIJN RUG.
TOEN IK LANGS DE DIJK FIETSTE MOEST IK AAN ROB DENKEN,HOE HIJ ALTIJD NAAST MIJ REED IN ZIJN SCOOTMOBIEL.
DE DIJK IS NIET ZO BREED EN ALS AUTO'S ELKAAR PASSEREN DAN GAAN ZE ALTIJD EEN DEEL OVER HET FIETSPAD,BEST WEL ENG SOMS.DUS ALS WIJ DAN WEG GINGEN DAN GING ROB NAAST MIJ RIJDEN MAAR ZIJN SCOOTMOBIEL WAS HEEL GROOT EN HIJ REED DAN VOOR EEN DEEL OP DE AUTOBAAN.IK ZEI DAN DAT HIJ MAAR ACHTER MIJ MOEST GAAN RIJDEN OMDAT HIJ ZO IN DE WEG REED.DAT DEED HIJ DUS NIET WANT HIJ ZEI;ZO WEET IK ZEKER DAT ZE JOU NIET AANRIJDEN EN MIJ ZIEN ZE ECHT NIET OVER HET HOOFD.
MAAR JA DE AUTOMOBILISTEN VONDEN DAT NIET ZO LEUK DUS MEESTAL ZATEN ZE TE TOETEREN EN ALS ZE DAN VOORBIJ GINGEN BALDE ZE HUN VUIST OF STAKEN DE MIDDELVINGER OP.ROB ZWAAIDE DAN TERUG EN ZEI;ZIE JE NOU WEL ZE VINDEN ME AARDIG WANT ZE ZWAAIEN NAAR ME .
MOEST DAN ALTIJD LACHEN EN VOELDE ME ZO WEL BESCHERMD.

TOEN IK DUS VANMORGEN ALLEEN OVER DE DIJK REED VOELDE IK NET ALSOF HIJ WEER MET MIJ MEE REED,RAAR HE,VOELDE ME TOCH WEER HEEL ERG BESCHERMD.HIJ WAS ALTIJD ZO ZUINIG OP MIJ,DE SCHEET.

IN HET ZIEKENHUIS BEN IK ONDERZOCHT EN MOET IK 13 OKTOBER OPNIEUW EEN MRI SCAN MAKEN WANT ZE VERMOEDEN DAT IK EEN HERNIA HEB.MIJN POLS WORD OOK OPNIEUW GEOPEREERD MAAR EERST DE RUG EVEN AFWACHTEN.

BEN SNEL WEER NAAR HUIS GEFIETST OM SAMEN MET DAAN NAAR DE DIERENARTS TE GAAN MET ONZE HOND BEAN.
DEZE HEEFT EEN KNOBBEL ONDERIN ZIJNNEK.
ER IS EEN BIOPSIE GEMAAKT EN WE HOREN VRIJDAG OF HET EEN TUMOR IS OF EEN ONTSTOKEN LYMFKLIER.
DUIMEN MAAR DAT HET HET TWEEDE IS.

HEERLIJK HOOR OM EVEN HET HART TE LUCHTEN.
BENDANKT LIEVE DAMES RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Josl
Datum bericht: 01 Oktober 2008 om 16:34

Hé Renate,

apart dat het net is of Rob je weer beschermde op die dijk. Hij is volgens mij jouw "reuze engelbewaarder".

Voor de rest kan ik niets anders zeggen dan veel sterkte met je rug en pols en natuurlijk met Bean.

liefs, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: mamio
Datum bericht: 01 Oktober 2008 om 16:35
lucht maar lekker je hart hoor. wat voelt het fijn he dat hij nog bij je is. hij zal je altijd beschermen over de dijk. hoop dat de mri scan meevalt en dat het geen hernia is. wat vervelend voor bean. ik wens je veel stekte de komende tijd. liefs

-------------
mamio


Bericht van: RIKA
Datum bericht: 01 Oktober 2008 om 16:56

LIEVERD , DAT IS WEL BIJZONDER DIE ROB EN OOK BEWUST DAT HIJ VAN JOU BESCHERMD . HEEL DUIDELIJK DAT HIJ JOU NIET WILT VOORBIJ . ROB IS ''ENGELBEWAARDER ''

HEEL ERG FIJN DAT JIJ WEL DOOR DURF OP ONVEILIG DIJK KAN NOG FIETSEN .

ROB HEEFT JOU MOED GEGEVEN VOOR TOEKOMST .

EN HEEL ERG FIJN DAT JIJ MOEDIG DOOR KAN VERDER MET JE LEVEN ONDANKS ZONDER ROB .

ROB HEEFT JOU KRACHT GEGEVEN OM NIET BANG TE ZIJN .

EN JE GEEST BLIJFT ALTIJD HANGEN '' ROB IN JE HART EN GEDACHTEN ''

 

EN OVER BEAN.....

HEB HELE MIDDAG AAN JULLIE GEDACHTEN .....DUIMEN DUIMEN TOT JE REAKTIE .....PAS VRIJDAG UITSLAG ...AFWACHTN . DENK ERAAN . BLIJFT MAAR POSTITIEF DENKEN , IS BESTE HE ?

IK ZAL DIE VRIJDAG KAARS BRANDEN VOOR BEAN .........HEEL HARD FLINK DUIMEN DRAAIEN .....

 

EN VOOR JOU POLS OOK ZELFDE .

 

HET IS WEL VEEL TEGELIJK OP 1 DAG ....DIE MANIER GEDAAN .

 

STERKTE MEID , OOK VOOR BEAN....

 

DIKKE KNUFFIE



-------------
GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 01 Oktober 2008 om 17:53
ik sluit me volledig aan wat Rika zegd ik kan het niet beter verwoorden ,veel succes

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 01 Oktober 2008 om 21:11
wat fijn dat je je zo beschermd voelt op de dijk Renate sterkte voor vrijdag met Bean en voor de mri scan

-------------
groetjes Thea


Bericht van: geesje
Datum bericht: 01 Oktober 2008 om 22:45

Originally posted by pralientje pralientje wrote:

ik sluit me volledig aan wat Rika zegd ik kan het niet beter verwoorden ,veel succes

Renate ook van mij    



-------------
groetjes geesje


Bericht van: naatje
Datum bericht: 02 Oktober 2008 om 21:32
WE KREGEN DE UITSLAG VAN BEAN VANMIDDAG AL.
HET IS HELAAS EEN TUMOR EN MOET DUS VERWIJDERD WORDEN.
MORGEN HOREN WE WANNEER DAT KAN.ZE HALEN HEM ER DAN UIT EN OOK NOG EENS 3 CM EXTRA EROMHEEN.NOU MAAR DUIMEN DAT HET GOEDAARDIG IS.
BLIJF MAAR POSITIEF ANDERS GA IK HET ECHT NIET TREKKEN,HET IS ONZE GROTE WITTE VRIEND EN DIE IS ZO MENSELIJK ALS WAT.HET IS ALSOF HIJ ONS ALTIJD BEGRIJPT,JE GEVOELENS AANVOELT,WEET IN WAT VOOR BUI JE BENT EN OOK WEET WANNEER JE TROOST NODIG HEBT.
DIT MOET GEWOON HELEMAAL GOED GAAN KOMEN.

RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: geesje
Datum bericht: 02 Oktober 2008 om 22:05
 Renate ik hoop mee 

-------------
groetjes geesje


Bericht van: RIKA
Datum bericht: 02 Oktober 2008 om 22:30

IK GA MORGEN BRANDEN KAARS AAN VOOR BEAN .......HET MOET GOEDHAARDIG ZIJN .

IK BLIJF FLINK DUIMEN DRAAIEN ...

 

HOU JE TAAI

KNUFIE



-------------
GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 02 Oktober 2008 om 22:43
Ik doe mee hoor met duimen draaien. Heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 10:44
ik doe ook mee

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: perle
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 10:56

 

Och!!Naatje!!!!!!!Hopelijk is het goedaardig!!!!!!

Jammer dat je toch zo veraf woont,hé!!!Deden we een groepsknuffel!!!!!!

Maar wat ik wel fijn vind is dat je beseft dat Rob nooit echt weg zal zijn!!!Hij leeft in je!!!!!Goed voor je!!!!!

Veel succes!!!!!Wij duimen!!!!!!!!



-------------


Bericht van: odette
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 11:28
Hopenlijk valt het voor Bean allemaal achteraf toch mee. Veel sterkte......

-------------
odette


Bericht van: Ticia
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 12:09

 Renate, Wim en Daan.

Ik weet niet wat ik zeggen moet,

hoe jij je nu voelen moet  dus hier een gedicht.

KrabbelGadget.nl

Veel sterkte, kracht en liefde toegwenst.



Bericht van: naatje
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 13:40
IK HEB NET GEHOORD DAT BEAN DONDERDAG OCHTEND GEOPEREERD WORD.ZE HALEN DAN METEEN OOK HET KNOBBELTJE
WEG ONDER ZIJN OKSEL.OF WE DAN OOK METEEN WETEN OF HET GOED OF SLECHT IS WEET IK NOG NIET.
DAAN IS IN IEDER GEVAL DE HELE DAG BIJ HEM.
HIJ LOOPT DONDERDAGS EN VRIJDAGS STAGE BIJ DE DIERENARTS..MAAR DE OPERATIE ZELF WIL HIJ NIET BIJWONEN,NORMAAL VIND HIJ DAT ALLEMAAL REUZE INTRESSANT OM TE ZIEN MAAR MET EEN DIER VAN JEZELF IS DAT TOCH EVEN ANDERS.HIJ IS IN IEDER GEVAL BIJ HEM ALS HIJ WEER WAKKER WORD.WE MOETEN DUS GEDULD HEBBEN EN AFWACHTEN.

RENATE


-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 14:49

Oh jeetje, Renate ik lees dit nu pas

Hopelijk gaat het gauw beter met Bean en is het goedaardig. Verwen hem na de operatie maar lekker, zodat hij gauw mag opknappen.



Bericht van: linnie
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 14:58
HEEL VEEL STERKTE!!

-------------
Groetjes Linda



Bericht van: Sirk
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 15:57
Renate, ik zit hier nog maar pas en ik ken je dus nog helemaal niet, maar jouw verhaal raakt me wel. Ik wens je veel sterkte en beterschap toe! 


Bericht van: Josl
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 16:03

Lieve Renate, logisch dat Daan niet bij die operatie wil/kan zijn, het is immer "eigen". Vind de reactie van Sirk die hier nog maar pas is ook heel erg lief. Dat wordt volgens mij ook één van "de" hobbydoosjes!

Knuffel, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: catharina
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 17:40
Originally posted by Josl Josl wrote:

Lieve Renate, logisch dat Daan niet bij die operatie wil/kan zijn, het is immer "eigen". Vind de reactie van Sirk die hier nog maar pas is ook heel erg lief. Dat wordt volgens mij ook één van "de" hobbydoosjes!

Knuffel, Joke

Kan het niet beter verwoorden!!!!!



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: stridje
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 18:07
renate heb je je mail al gelezen .groetjes stridje


Bericht van: sassa
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 18:21

heel veel sterkte voor jou en voor daan

lieve groetjes sandra



Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 18:39
LEES HET NU PAS. EVEN WAT MINDER OP HET FORUM GEZETEN. WAT EEN NARIGHEID MET BEAN. IK SNAP DAT DAAN HET NIET ZIET ZITTEN OM BIJ DE OPERATIE TE ZIJN. GELUKKIG KAN ALLES REDELIJK SNEL GEBEUREN. IK DUIM MEE MET DE REST VAN DE HOBBYDOOSJES EN HOOP DAT HET GOEDAARDIG IS. HEEL VEEL STERKTE.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 Oktober 2008 om 20:18
Heel veel sterkte! Wel fijn dat Daan in de buurt is als Bean wordt geopereerd. Als een van mijn geliefden een operatie moet ondergaan, zit ik in het ziekenhuisrestaurant te breien, om toch dichtbij te zijn.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 04 Oktober 2008 om 06:15
heel veel sterkte,wel fijn dat daan in de buurt is,maar kan me ook voorstellen dat hij er niet bij wil zijn.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 04 Oktober 2008 om 07:27

Dag Renate en Daan,

In deze moeilijke periode voor jullie :



-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 04 Oktober 2008 om 09:18
Ik sluit me volledig hierbij aan vele knuffels

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 04 Oktober 2008 om 09:59
Renate,Daan en Wim heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed komt met Bean. Ook voor hem zal ik een kaarsje branden en extra goede gedachten zijn richting opsturen.

-------------
Groetjes Teunie



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net