Print Pagina | Close Window

Kerstmarkt Chrisje

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=5793
Print Datum: 09 November 2025 om 17:02
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Kerstmarkt Chrisje
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Kerstmarkt Chrisje
Datum bericht: 10 September 2008 om 22:24
Ik maak maar een nieuw item, want het zit zo diep ondertussen. Chrisje ik heb een doos klaar staan met 10 tasjes en spulletjes. Kan ik die naar Postoffice Putte sturen? Ik had nu een grote doos en hij zit plat vol, komt er nog meer dan haal ik een nieuwe doos.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Antwoorden:
Datum bericht: 11 September 2008 om 16:33
Ton wil morgen voor me naar het postkantoor fietsen, daar zeg ik geen nee op. Is het goed, Chrisje?

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: willie
Datum bericht: 11 September 2008 om 17:44

Ha Chrisje,ik ben ook voor je aan het haken voor je kerstmarkt.

Ik hoop dat er veel mensen aan meedoen

gr Wilma

-------------
wil

Bericht van: Corry R
Datum bericht: 11 September 2008 om 18:05

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ton wil morgen voor me naar het postkantoor fietsen, daar zeg ik geen nee op. Is het goed, Chrisje?

Misschien is ze nog niet in staat om te halen,ik stuur haar zo wel even een mail,denk dat ze niet naar het forum kijkt.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek

Datum bericht: 11 September 2008 om 18:06
ik heb in het voorjaar al het een en ander gestuurd en nu ligt er weer wat klaar.

-------------

Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 11 September 2008 om 18:28
Heb deze week een groot pakket opgestuurd voor de kerstmarkt van Chrisje, volgens de website van de post, waar je het pakket kan volgen, zou het vandaag afgeleverd zijn bij Chrisje.

-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!

Bericht van: odette
Datum bericht: 11 September 2008 om 20:50
Wanneer is de datum dat het uiterlijk bij Chrisje moet zijn. Wil dit jaar ook best wel weer iets maken.

-------------
odette

Bericht van: Josl
Datum bericht: 11 September 2008 om 21:35

Ik neem in ieder geval een aantal tasjes mee naar onze dag op 12 oktober. Misschien kunnen we bij elkaar één doos vullen, scheelt portokosten.

groetjes, Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Datum bericht: 12 September 2008 om 10:30
Originally posted by odette odette wrote:

Wanneer is de datum dat het uiterlijk bij Chrisje moet zijn. Wil dit jaar ook best wel weer iets maken.

De markt is begin december. Het zou voor Chrisje fijn zijn als ze begin november al weet wat ze allemaal heeft.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: odette
Datum bericht: 12 September 2008 om 11:05
Oh dat is slim om het 12 oktober mee te nemen. Zal zorgen dat ik voor die tijd wat af heb. Als ik dan kom de 12de kan ik het meenemen.

-------------
odette

Bericht van: Ennas
Datum bericht: 12 September 2008 om 17:43

Ik zorg dat er een doos(dozen) klaarstaat voor de spullen/potjes voor Corrie en voor Chrisje.

Datum bericht: 12 September 2008 om 18:23
ik heb hier ook wat spullen voor chrisje,en wil alles wel meenemen om te versturen.

-------------

Datum bericht: 12 September 2008 om 20:44
Het pakketnummer is 3SPA5795677, te volgen op tracktrace.nl. Het is bij Trees, zei Ton.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 16 September 2008 om 09:51
Corry, heb jij nog iets gehoord van Chrisje? Laat het postkantoor haar weten als er een pakket staat? Anders krijg ik het misschien terug, als het niet wordt afgehaald.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 21 September 2008 om 17:50

ik mag dit nog niet te veel (pc dus, hihi!) , maar lees net even stiekem mee-

hartelijk dank allemaal, live lieve hobbymaatjes die ik zo mis, snik!!!!!!!

magtelt, ik ga morgen naar het postkantoor, hoor!

Datum bericht: 21 September 2008 om 17:57
Blij je even te zien,niet teveel graag anders krijg je misschien weer problemen.

-------------

Datum bericht: 21 September 2008 om 19:39
Waren er maar computers met stemcontrole, dan mocht je wel.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Sirk
Datum bericht: 22 September 2008 om 15:53
Ik kan spijtig genoeg nog lang niet goed genoeg breien om mijn brei-steentje bij te dragen aan het goede doel, maar als Chrisje in Putte bij Mechelen woont, wil ik gerust een knuffeltje komen kopen op de markt! En nog een knuffel voor vriendje, en voor broertje, en voor mama, en voor ... 

Bericht van: boek
Datum bericht: 22 September 2008 om 16:01

Originally posted by Sirk Sirk wrote:

Ik kan spijtig genoeg nog lang niet goed genoeg breien om mijn brei-steentje bij te dragen aan het goede doel, maar als Chrisje in Putte bij Mechelen woont, wil ik gerust een knuffeltje komen kopen op de markt! En nog een knuffel voor vriendje, en voor broertje, en voor mama, en voor ... 

goed dooroefenen met breien volgend jaar staat ze er vast wel weer

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>

Bericht van: T Looman
Datum bericht: 22 September 2008 om 21:00
fijn dat je er even was Crisje ik hoop dat het goed gaat met jou pols

-------------
groetjes Thea

Datum bericht: 29 Oktober 2008 om 19:56
Ik heb vandaag de doos met spullen van iedereen verstuurd.Het kon niet eerder omdat het postkantoor in Putte  werd verbouwd.

-------------

Datum bericht: 29 Oktober 2008 om 20:42
Gaat het dan wel door?

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: boek
Datum bericht: 30 Oktober 2008 om 15:26
ja wie weet dit

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>

Datum bericht: 30 Oktober 2008 om 18:01

volgende week ga ik de (juiste!!!!!) datum waarschijnlijk door krijgen, en dan reserveer ik alvast. Ik zie dan of er voldoende hulp in de buurt is, en dan kan ik he vat leggen!  ik duim alvast volle bak, hihi!  (mijn schoonzusje heeft veel kerstconcerten in die periode)

corry en hobbydoosjes: bedankt voor het versturen én meehelpen vooral dit moois! ik ga morgen al even kijken, hoor!

Datum bericht: 30 Oktober 2008 om 21:16
Heee Chrisje, goed op de datum letten, hoor. Fijn dat het doorgaat. Ik moet nog draadjes afhechten van een roze gehaakt/gebreide sjaal en een roze tas in elkaar zetten, dan stuur ik die ook nog op. En dan kijk ik wel of ik nog tijd heb voor meer dingen.

Heb je voldoende tasjes bij elkaar gekregen voor het weeshuis?

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 06 November 2008 om 21:36

hoi allemaal: ben er weer even bij!!!!

op dit moment (afkloppen!) reageert mijn pootje positief op de pijnstillers. de cyste blijkt op een plek te zitten die gevaarlijk is om te opereren én dan bovendien nog op een plek die de pijn niet KAN veroorzaken...

Maar blijkbaar gaat het toch een beetje de goede kant op, want de pijnstillers werken nu in ieder geval wél... Al kan iik nog geen haaknaald vasthouden, hoor..; maar ja, af en toe die pijn weg is al zooooo'n voruitgang, vind ik!

Mijn super-grote dank voor de helpende hobbydoosjes! ik heb de schatkist die corry heeft opgestuurd aangekregen en de spullen zijn allemaal zoooo geweldig!!! nogmaals mijn hartelijke dank dus!!!! Zoveel leuks: knuffels, sjaaltje, tasjes, barbies mt kleertjes, zeepjes in een mooie tasje, vilt-poppetjes, heel mooi lijstje, enz enz... te veel om op te noemen... Echt, ik kan er naar blijven kijken, hoor! Ik had al zoveel gekregen van jullie en nu weer deze spulletjes! ook dank voor de leuke kaartjes!!!!

Ik maak even een nieuw topic voor kerstmarkt en kerstmis Sri Lanka, goed?

Datum bericht: 06 November 2008 om 22:00
En hoe staat het met de 100 tasjes, zijn er nog nodig? Heb je mijn doos nog gekregen of is die bij de verbouwing zoekgeraakt? Hij is niet teruggekomen in ieder geval.

Fijn dat de pijn weg is. Nu maar hopen dat je eens weer kunt gaan haken.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 07 November 2008 om 18:01

En hoe staat het met de 100 tasjes, zijn er nog nodig? Heb je mijn doos nog gekregen of is die bij de verbouwing zoekgeraakt? Hij is niet teruggekomen in ieder geval.

Fijn dat de pijn weg is. Nu maar hopen dat je eens weer kunt gaan haken.

De doos met die leuke tasjes, toch hé Magtelt??? (zat in een doos van "voor oranje blijven we thuis" met een lief berenkaartje erbij, ik weet het nog zo goed!!!) Ik dacht dat ik je daar een mailtje voor hd gestuurd... Als dat niet zo is, dan mijn hele grote verontschuldigingen hiervoor, moet ergens iets zijn misgegaan dan... Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt, want ik dacht echt dat ik dat gedaan had... Wat vreselijk van me... Ik schaam me rot, hoor...

We hebben nu 96 tasjes en morgen hoor ik waarschijnlijk hoeveel meisjes er op dit ogenblik in het tehuis zijn. Maar hier liggen er nog een aantal waar alleen wat frutseltjes nog aan moeten, dus komt helemaal goed!

Datum bericht: 07 November 2008 om 19:07
Oh gelukkig. Dat is bijna 100. Zijn die meisjes allemaal van dezelfde leeftijd of zitten er ook baby's en peuters bij? Misschien is je mailtje wel zoekgeraakt toen onze computer crashte, toen zijn er een paar zoekgeraakt. En we zijn een maand offline geweest, net toen ik op een paar breiboekjes van Marktplaats geboden had. Dat was balen. Gelukkig kreeg ik later een tweede kans bij een andere verkoper.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: T Looman
Datum bericht: 07 November 2008 om 20:56
fijn dat je even geen pijn hebt Crisje hopelijk blijft het een tijdje zo

-------------
groetjes Thea

Datum bericht: 08 November 2008 om 02:39
Onderin de doos met poppen en poppenkleertjes voor de Kerstmarkt zitten ook nog 10 tasjes. Maar die heb je misschien nooit gekregen, volgens tracktrace staat die in Goes.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 08 November 2008 om 16:12

Onderin de doos met poppen en poppenkleertjes voor de Kerstmarkt zitten ook nog 10 tasjes. Maar die heb je misschien nooit gekregen, volgens tracktrace staat die in Goes.

echt waar?????? Die heb ik inderdaad  Moet ik maandag even langs het postkantoor gaan en vragen wat er nu moet gebeuren, Magtelt?nooit gekregen, wist ik niets van...; Wat een ramp.... Ik dacht dat je die tasjes bedoelde die jij "te groot" vond... (ik dus niet!!!) Wat nu?????????????

Zal ik maandag even langs gaan hier in Putte en vragen of ze die kunnen opvragen? heb je de code nog liggen? Ik hoop het.... Ik hoop dat dit goed komt, snik!!!!!

groetjes, chrisje

Datum bericht: 08 November 2008 om 16:27
Natuurlijk komt het goed, anders had ik 'm toch al terug gehad? Ze zitten er in Goes mee te spelen. Het trek nummer van Trees is : 3SPA5795677 en ze willen de postcode weten waar ie naar toe moet, dat is 4645 HA, van het Puttese postkantoor. Het is een doos formaat Lays Chips of Pampers. Dus geen kleintje.

En die nieuwe tasjes hadden het correcte formaat om me te revancheren voor de te grote. Het voorbeeldkartonnetje ligt er nog, voor het geval er niet genoeg waren.

Maar het was een mooie oranje doos, toch, die had ik voor Ton gescored bij de Plus, er zaten nootjes ed. in.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 08 November 2008 om 17:03

Natuurlijk komt het goed, anders had ik 'm toch al terug gehad? Ze zitten er in Goes mee te spelen. Het trek nummer van Trees is : 3SPA5795677 en ze willen de postcode weten waar ie naar toe moet, dat is 4645 HA, van het Puttese postkantoor. Het is een doos formaat Lays Chips of Pampers. Dus geen kleintje.

En die nieuwe tasjes hadden het correcte formaat om me te revancheren voor de te grote. Het voorbeeldkartonnetje ligt er nog, voor het geval er niet genoeg waren.

Maar het was een mooie oranje doos, toch, die had ik voor Ton gescored bij de Plus, er zaten nootjes ed. in.

de eerste doos met alleen de tasjes was ook een oranje, maar een kleintje dan, jullie zijn echte fans! Ze moesten zich schamen in Goes, met onze spulletjes zitten spelen, whoehaaaa!

Datum bericht: 08 November 2008 om 17:28
Er zaten leuke popjes bij, maar mannen spelen liever met zand; als de weg is opgebroken, zie je nooit vrouwen graven en kabeltjes leggen.

Ik weet niet meer of deze doos ook oranje was, ik heb nogal wat verstuurd dit jaar. Elke keer denken we dat de zolder leeg is en dan vinden we weer spul voor Marktplaats, de één zijn zooi, is de ander zijn prooi, of hoe luidt dat gezegde?

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: Josl
Datum bericht: 09 November 2008 om 13:53

DIE vind ik leuk "de één zijn zooi is de ander zijn prooi" nooit gehoord!!

groetjes, Joke

Magtelt, hoort hier niet thuis maar meld je toch al dat ik pop Sammie heb gekocht bij, inderdaad, Wibra in Leiden.

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Datum bericht: 09 November 2008 om 16:46
Ik heb er ook nog twee gekocht, bij die ene die ik al in doos had en degene die ongekleed op zolder ligt. Ik vond dat boekje met poppenkleertjes zo leuk, echt hoot koetuur voor poppen.

Het gezegde was vrij vertaald uit het Engels : One man's trash is another man's treasure.

-------------

wat rozengeur.

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net