CORRY BREIOMA HEEFT HET MOEILIJK
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=5858
Print Datum: 09 November 2025 om 10:29 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: CORRY BREIOMA HEEFT HET MOEILIJK
Bericht van: naatje
Onderwerp: CORRY BREIOMA HEEFT HET MOEILIJK
Datum bericht: 16 September 2008 om 20:16
HOI LIEVE MENSEN.
IK WIL JULLIE EVEN MELDEN DAT CORRY[BREIOMA]ER EEN BEETJE DOOR HEEN ZIT.
ZOALS JULLIE WETEN IS ZIJ AL JAREN AAN HET DOKTEREN EN IEDERE KEER HOOPT ZE DAT ER NA EEN ONDERZOEK IETS POSITIEFS TE MELDEN VALT.
HELAAS VOOR ONZE LIEVE CORRY IS DIT TOT NU TOE NIET HET GEVAL.ZE HEEFT MIJ DE AFGELOPEN MAANDEN HEEL ERG VEEL GESTEUND[ZOALS MEERDERE VAN JULLIE]EN NU WIL IK HAAR VIA DEZE WEG HEEL ERG VEEL STERKTE WENSEN EN HOPEN DAT ZE OOIT[LIEFST OP KORTE TERMIJN]VAN HAAR PIJN AF KOMT.
LIEVE CORRY,TOI,TOI,TOI.
RENATE
 [/IMG]
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Antwoorden:
Bericht van: panda
Datum bericht: 16 September 2008 om 20:23
Wel van mij ook : heel veel sterkte hoor
------------- Groetjes Paula
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 16 September 2008 om 20:27
|
Corry ik sluit me er helemaal bij aan en hoop dat ze nu snel een keer iets gaan vinden, zodat er iets aan je pijn gedaan kan worden. Hopelijk heb je nog een beetje steun aan het haken en breien en het gezellige geklets hier. Dikke knuffel!
|
Bericht van: breinaald
Datum bericht: 16 September 2008 om 20:27
|
ook van mij
ik wens je heel veel gezondheid toe
-------------
quality=
|
Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 16 September 2008 om 20:31
Ik sluit mij er ook bij aan. Heel veel beterschap ik hoop dat je snel weer van de pijn af bent groetjes Hetty.
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 16 September 2008 om 20:34
|
corry,
ook van mij heel veel sterkte en dat je je maar snal weer wat beter mag voelen.
gr esther
-------------
|
Bericht van: Spekkie
Datum bericht: 16 September 2008 om 21:00
|
Van mij ook heel veel liefs.
|
Bericht van: NaOmi_W
Datum bericht: 16 September 2008 om 21:04
veel sterkte! ik hoop dat je toch nog wat vreugde kunt halen uit de kleine fijne dingen in het leven
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 16 September 2008 om 21:39
Hoi Corry ook namens mij heel veel sterkte. Ik hoop dat ze inderdaad snel iets vinden zodat ze je van jou pijn af kunnen helpen. Heel veel knuffels en hou je taai.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 16 September 2008 om 22:18
beste corry ik hoop ook voor jou betere tijden heel veel sterkte, groetjes stridje
|
Bericht van: breigek
Datum bericht: 16 September 2008 om 22:32
Bericht van: geesje
Datum bericht: 16 September 2008 om 22:42
..lieve Corry..... 
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: Tess
Datum bericht: 16 September 2008 om 23:16
|
Zoveel duimpjes en knuffels en hartjes voelen vast heel bijzonder. Ook namens mij een hart onder de riem !
Liefs Tess
------------- Liefs Tess
|
Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 16 September 2008 om 23:22
|
hallo corry,
ook namens mij wens ik je heel veel sterkte,
en hoop dat ze iets vinden waar jij baat bj hebt,
zodat de pijn minder word,
dikke knuffels van mij,
groetjes hesterkg1
------------- GROETJES HESTER
|
Bericht van: Meia
Datum bericht: 17 September 2008 om 00:25
Hallo Corry, vervelend dat je er helemaal doorzit, ik snap dat best en wil je vanaf hier dan ook heel veel sterkte wensen. Hier een dikke knuffel van mij. En koppie op hè, niet te langnegatief denken ook al heb je pijn.
------------- All you need is love.
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 17 September 2008 om 06:18
|
Hallo lieve mensen,dank jullie wel,heb nu even wat steun nodig.Al jaren heb ik fybromialgie,dat geeft al de nodige pijn en beperkingen,minder energie,maar daar kan ik wel mee uit de voeten,Sinds anderhalf jaar heb ik heftige pijn in het hele schaamgebied tot en met stuitje.Heb zoveel onderzoeken en artsen gehad,allemaal zeer vervelend,maar nu te horen gekregen dat ze geen oorzaak kunnen vinden,stoppen met verder zoeken,en door met de pijnpoli,daar loop ik ook al 7 maanden,maar tot nu toe geen resultaat.Ik kan niet lopen zonder veel pijn,de fiets staat al heel lang stil,zitten is pijnlijk,alleen als ik lig gaat het beter,maar dat is geen optie natuurlijk.en natuurlijk ga je door,ben van nature een actief mens,maar het betekent wel dat je constant aan het vechten bent tegen de pijn,de auto is mijn vervoermiddel en ik probeer ook zoveel mogelijk de dingen door te laten gaan,maar nu na dit bericht ben ik even op.deze pijn is erg overheersend en bijna niet te negeren.
Ben geen negatief mens,haal veel kracht uit mijn hobby,en heb veel plezier hier op het forum,ook dat helpt allemaal,en natuurlijk geniet ik van heel veel dingen,zelfs nu.Maar ben erg moe ,steeds weer ziekenhuis,onderzoeken en dan weer een nee en op naar de volgende,wachttijden enz.Ik heb nu het het gevoel,dat ik er nooit vanaf kom,terwijl ik weet dat er waarschijnlijk nog wel iets te doen is via pijnbestrijding,had alleen gehoopt op een definitieve oplossing,en dat mag niet zo zijn.Dus even slikken,mezelf weer bij elkaar rapen en verder.
Ik wil beslist niet zielig doen,vrijdag een gesprek op de pijnpoli en dan zien wat er verder moet gebeuren.Ik ga weer verder met handwerken.
Ben erg blij met jullie steun,het doet mij ongelofelijk goed.
Denk dat iedereen nu wel snapt waarom ik zoveel tijd heb en veel produceer,dat is mijn manier van omgaan met vervelende dingen.Ik kan nu niet veel anders.
nogmaals dank je wel,jullie zijn schatten!
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: monica
Datum bericht: 17 September 2008 om 07:03
ook van mij veel sterkte
------------- groetjes janny
|
Bericht van: perle
Datum bericht: 17 September 2008 om 07:34
|
Corry!!!!
Wat een hele nare toestand!!!!!!!Hoe stom toch weer dat ze niet vinden en nog stommer dat ze er niets aan kunnen doen!!!!!! ik heb enorm veel bewondering voor je sterke kracht !!!!!!
gelukkig ben jij er ook zo eentje met enorm veel talenten !!!!
Ik denk altijd aan die parabel van de 10 talenten!!!!!
Wel jij hebt er 10 gekregen en hebt ze niet in de grond gestopt of verwaarloosd(zoals in het verhaal)je hebt er 20 van gemaakt!!!!!!!
Lieve ...eentje uit de duizendmeid!!!!!!hou je goed ,veel breiplezier en hopelijk brengt de tijd toch wijsheid!!!!!!En een oplossing voor je medisch probleem!!!!
Perle!!!!!X
-------------
|
Bericht van: corine
Datum bericht: 17 September 2008 om 08:25
Corry veel sterkte toe gewenst hoor.
-------------
|
Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 17 September 2008 om 08:34
CORRY,HEEL VEEL STERKTE GEWENST,GROETJES VAN DIANA.
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 17 September 2008 om 08:49
|
ik zal aan je denken vrijdag als je naar de pijnpoli gaat. ookal hebben ze de oorzaak niet kunnen vinden als ze nu maar wel wat met de pijn kunnen doen.
het is goed van je dat je wel kunt handwerken en dat je daar dan je rust kunt vinden. dat geeft je moed om door te gaan.
heel veel sterkte en een dikke knuffel
-------------
|
Bericht van: Syl***
Datum bericht: 17 September 2008 om 08:54
Corry wat vervelend allemaal voor je. Ik hoop dat er voor jou een oplossing komt zodat je er toch mee om kunt gaan. Heel veel sterkte
------------- Groetjes Syl
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 17 September 2008 om 09:18
|
HEEL VEEL STERKTE. IK VIND JE EEN ONGELOFELIJK DAPPER MENS EN BEN BLIJ DAT JE ENERGIE UIT JE HANDWERK KRIJGT. HOU DAT VOL. IK HOOP DAT VRIJDAG HET GESPREK WAT OPLEVERD. OOK VOOR JOU EEN DIKKE KNUFFEL.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: tdv
Datum bericht: 17 September 2008 om 09:36
lieve corrie, ik wens je ook heel veel sterkte toe en hopelijk eens wat goed nieuws
------------- groetjes tine
|
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 17 September 2008 om 10:08
Corry heel veel sterkte toegewenst en een dikke
------------- GROETJES
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 17 September 2008 om 10:10
Corry heel veel sterkte liefs en kracht omverder te gaan
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: mamio
Datum bericht: 17 September 2008 om 10:57
corry heel veel sterkte en een hele dikke knuffel
------------- mamio
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 17 September 2008 om 11:56
Bericht van: The Anny
Datum bericht: 17 September 2008 om 12:08
|
Hey Corry,
Ik wens je heel veel sterkte en moed toe. Het is helemaal niet gemakkelijk om elke dag weer op te staan weten dat je overal pijn hebt en de dokters geen goed nieuws brengen. Toch moet je de hoop niet opgeven, de dokters worden er slimmer op en hopelijk is er wel een dag dat ze wel goed nieuws hebben.
Ik denk vrijdag aan je.
Kop op meid!. Groetjes Ann
-------------
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 17 September 2008 om 13:08
Lieve Corry.   Ik denk aan je !!!!
------------- Groetjes Catharina
|
Bericht van: sassa
Datum bericht: 17 September 2008 om 13:12
|
Lieve Corry,
Langs deze weg, ook van mij ontzettend veel knuffels om je op te monteren en te sterken. Hopelijk vinden ze snel iets om je van je pijn af te helpen.
groetjes sandra
|
Bericht van: tammie
Datum bericht: 17 September 2008 om 16:43
heel veel sterkte lieve corry.
------------- http://tammysplace1.blogspot.nl/ http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/
|
Bericht van: T Looman
Datum bericht: 17 September 2008 om 19:18
ook ik wens je heel veel sterkte en hoop dat er toch nog iets gevonden wordt tegen de pijn dikke 
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: Dikky
Datum bericht: 17 September 2008 om 20:16
|
Corry,
Ik kan natuurlijk niet achterblijven bij al deze lieve woorden van iedereen. Ik kan er alleen weinig aan toevoegen. Dus wederom dezelfde riedel: Heel veel sterkte. Ik denk aan je vrijdag en zal een kaarsje voor je laten branden.
Groetjes, Dorine
------------- Groetjes,
Dorine
|
Bericht van: amandel
Datum bericht: 17 September 2008 om 20:56
Cory, heel veel sterkte toegewenst, en ik hoop en duim voor je dat de pijnpoly iets kan doen voor je, groetjes Irene.
------------- Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 18 September 2008 om 08:37
|
Lieve Corrie, sorry dat ik zo laat reageer.....ziggo heeft ons weer eens in de steek gelaten.....de hele flat 2 dagen zonder TV - Internet - en telefoon, die een compleet pakket hebben.
Gelukkig heb ik nog steeds telefoon van KPN, want met je mobiel bellen ( en dan 20 min. aan de lijn gehouden worden voor ze antwoorden) is een duur grapje.
Maar daar gaat het nu niet over.....ik leef heel erg met je mee, en weet uit ervaring wat het is, om altijd pijn te hebben.....je wordt er zo moe van hé....heel dapper dat je toch nog door blijft gaan, met al die activiteiten. Kunnen ze bij de pijn poli niet iets met een T.E.N.S.E. apparaat voor je ? Dat heeft bij mij tenminste iets verlichting gebracht.
Ze zeggen wel eens, pijn lijden ach dat went,
Maar iemand die dat zegt, heeft nooit echte pijn gekend.
Je wilt niet laten merken dat je bijna door de grond gaat,
Want zelf ben jij degene, die zich er weer doorheen slaat.
Je komt er telkens bovenop, na weken, maanden, soms een jaar,
Dan ben je van de pijn zo moe, dat je denkt, bekijk het maar.
Maar ook die erge momenten, van pijn en daarbij je verdriet,
Dan blijf je steeds weer vechten, met altijd die aanwezige lach,
En een traan, die niemand ziet !!!!

Veel liefs en sterkte TONY
------------- TONY
|
Bericht van: RIKA
Datum bericht: 18 September 2008 om 08:59
|
LIEVE CORRY,
IK LAS NU PAS .
HEBT JE ECHT TE DOEN .
GELUKKIG HIER HEEL VEEL LIEVE WARME MENSEN OM JE HEEN / STEUNEN .
DIE PIJN.....IS ECHT ROT GEVOELD ....
HOPELIJK MORGEN WORDT JE GOED NIEUWS TEGENMOET .
IK GA MORGEN KAARSEN BRANDEN VOOR JOU . OMDAT IK JE HEEL GRAAG MAG ;)
HEEL VEEL STERKTE MET HEEL LANGE KNUFFIE OM JE KRACHT TE BLIJVEN EN OOK PIJN GAAT VERMINDEREN ...
RIKA...
------------- GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
|
Datum bericht: 18 September 2008 om 09:00
|
Tony,je slaat de spijker op de kop,zo voelt het ook,het moeilijkste voor mij is nu ,dat ze de oorzaak niet kunnen achterhalen.
Het kan zijn dat er eerst nog een blokkade gedaan wordt en als dat niet werkt krijg ik waarschijnlijk en soort pacemaker die in de rug geplaatst wordt en dan met een geleider langs mijn wervel,die moet er voor zorgen dat de pijn minder gaat worden.Dat hoor ik vrijdag.
Ook wil ik iedereen bedanken voor de lieve woorden ,mailtjes ,kaarten, en pm;tjes ,het doet me erg goed,knap er weer wat van op en het geeft weer wat moed,doorgaan doe ik toch wel,maar een steuntje in de rug was meer dan welkom.
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 18 September 2008 om 10:28
|
Tony lieverd, dat gedichtje........zo is het precies.
------------- Groetjes Catharina
|
Datum bericht: 18 September 2008 om 11:01
|
Hoi Tony;
Dat gedichtje is prachtig, die woorden zo juist .
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Datum bericht: 18 September 2008 om 17:26
KIPPENVEL TONY VAN JE GEDICHT. HEEL MOOI.
|
Datum bericht: 18 September 2008 om 17:58
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 19 September 2008 om 08:30
|
Lieve breioma Corry,
Als ik vandaag dit item las kreeg ik effkes kippenvel. Wat moet het lastig zijn voortdurend heen en weer geslingerd te worden tussen artsen en onderzoeken en afwachten.... en uiteindelijk toch niets aan de weet te komen !!!
Gelukkig vind je troost in een babbel hier of in je schitterend handwerken... ze zijn dan ook allemaal om ter mooist !!!
Hopelijk komt er vandaag iets positiefs uit de bus voor jou... zodat je leven een stukje aangenamer wordt en je de dingen die je graag doet (wandelen, fietsen...) toch weer een beetje kunt doen !!!
Een dikke warme knuffel uit het verre België !!!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: corine
Datum bericht: 19 September 2008 om 08:46
|
Tony, zoals jij het verwoordt is het precies
-------------
|
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 19 September 2008 om 09:41
Tony je gedicht is prachtig
------------- GROETJES
|
Datum bericht: 19 September 2008 om 13:11
HEEL ERG MOOI VERWOORD TONY
RENATE
-------------
|
Datum bericht: 19 September 2008 om 16:51
HOE WAS HET VANDAAG, BREIOMA? BEN HEEL BENIEUWD.
|
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 19 September 2008 om 16:57
|
tony, wat een prachtig gedicht.
Corry, veel liefs en een dikke knuffel.
-------------
 ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Datum bericht: 19 September 2008 om 17:13
|
Hallo allemaal,vanmiddag naar de pijnpoli geweest,goed gesprek gehad,ik krijg nu over 4 weken een wortelblokkade,net onder mijn stuitje,ze pakken dan alle zenuwen tegelijk.Er zijn al eerder zenuwen geblokkerd maar dat hielp niet,dus nu een andere plek proberen.Als dat niet werkt,dat weet ik pas over 6 weken,dan kom ik in aanmerking voor een pijnpacemaker,eerst een uitwendige en als het werkt een onderhuidse,met afstandsbediening,kan ik de pijn zelf regelen.Er komt dus volgens de arts een einde aan,het gaat alleen nog maanden duren,tenzij de blokkade werkt.Geeft weer wat moed en hoop,moet alleen mijn denken nog anders zien te krijgen,is heel moeilijk te accepteren dat ze er geen oorzaak van kunnen vinden,maar dank zij jullie kom ik al weer een heel eind.
Het heeft me echt heel goed gedaan,al die lieve woorden en berichtjes.
|
Bericht van: Corrie
Datum bericht: 19 September 2008 om 17:15
Corry ook van mij heel heel veel sterkte
------------- Hou de eer aan jezelf
|
Datum bericht: 19 September 2008 om 20:20
.....ja zo gaat het dan..............in ieder geval toch WEER iets om positief naar uit te kijken ....en hopen dat het helpt ....
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: Dikky
Datum bericht: 19 September 2008 om 21:24
|
Corry,
Fijn dat er weer een glimpje hoop is. Het is inderdaad moeilijk om te accepteren en gewoon een knop om te kunnen zetten. Zou ik ook niet kunnen. We merken het wel als breioma weer helemaal terug is. Neem er je tijd voor.
------------- Groetjes,
Dorine
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 19 September 2008 om 21:41
|
Hoi Breioma Corry,
Je hebt nu toch weer iets om je aan vast te houden... hopelijk werkt er iets, en kan je opnieuw pijnvrij door het leven gaan !!! In elk geval duimen maar !
"Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld
en verdriet gedeeld "
Dus klop maar gerust bij ons aan met je verhaal !!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Datum bericht: 19 September 2008 om 23:57
WAT FIJN VOOR JE CORRY DAT ER EINDELIJK EEN OPLOSSING VOOR JE IS IN DE TOEKOMST.
IK SNAP JE FRUSTATIE HELEMAAL,JE HAD LIEVER GEHAD DAT ZE DE OORZAAK HADDEN GEVONDEN EN DAT HADDEN KUNNEN VERHELPEN MAAR ZE GAAN IN IEDER GEVAL DE PIJN BIJ JE WEGHALEN[OOK AL DUURT DAT WEL WEER EVEN]EN DAT IS TOCH FIJN OM TE WTEN.
STERKTE,DIKKE KNUFFEL RENATE
-------------
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 20 September 2008 om 09:29
|
hoi Corrie,
ik hoop dat die wortel blokkade werkt......en dat je eindelijk van die pijn verlost bent......ik zal alvast gaan duimen.

lieve groetjes Tony
------------- TONY
|
Datum bericht: 20 September 2008 om 10:33
|
IK HELP DE ANDERE HOBBYDOOSJES MEE HOPEN DAT HET WERKT. DIE BLOKKADE MAAR GELIJK. DAN BEN JE ER METEEN VAN AF. NEEM DE TIJD EN DE RUST VOOR JEZELF OM TE ACCEPTEREN DAT HET NIET MEER BETER WORDT. STOP HET NIET WEG WANT DAN KOM JE HET LATER WEER TEGEN. JE MAG ER GERUST VAN BALEN EN AF EN TOE EENS FLINK DE PEE ER IN HEBBEN.
|
Datum bericht: 20 September 2008 om 18:30
|
.....ja zo gaat het dan..............in ieder geval toch WEER iets om positief naar uit te kijken ....en hopen dat het helpt ....
__________________ groetjes geesje
Daar sluit ik mij volledig bij aan zo een spuit krijg ik ook op 10 okt.
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: perle
Datum bericht: 20 September 2008 om 19:47
|
Hallo,Corry!!!!!!
Dat is toch supergoed nieuws!!!!!!Het is wel niet voor onmiddelijk maar...er komt een einde aan!!!!!!!!!Net een bolletje wol!!!!!!!
Na deze vervelende,nare en pijnlijke periode komt er iets nieuws!Dan zal je verlost zijn van dat altijd durende en haast op de'n duur onverdraaglijke gevoel!!!!!!
Weet nu elke dag is er eentje minder!!!!!!!!En de dag komt echt!!!!Reken maar van Yes!!!!!!!!
OOOOOOOOOOJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!Zal je dan NOG creatiever worden of zal je dan meer es je huisje verlaten!!!!!Want mogelijks ga je dan totaal anders leven en meer genieten!!!!!!!!!!!
Ik ben héééééél blij voor je!!!!!!!!!!!dikke knuffel!!!!!!!!!!! Perle!!!!!!!
-------------
|
Bericht van: breidje
Datum bericht: 20 September 2008 om 19:56
|
corry, ik ben blij voor je dat er licht aan het einde van de tunnel schijnt.
blijf aub positief
------------- wil 
|
Bericht van: T Looman
Datum bericht: 20 September 2008 om 20:41
Antonia wrote:
hoi Corrie,
ik hoop dat die wortel blokkade werkt......en dat je eindelijk van die pijn verlost bent......ik zal alvast gaan duimen.
ik duim met Tony mee

lieve groetjes Tony
|
------------- groetjes Thea
|
Datum bericht: 21 September 2008 om 08:49
perle wrote:
Hallo,Corry!!!!!!
Dat is toch supergoed nieuws!!!!!!Het is wel niet voor onmiddelijk maar...er komt een einde aan!!!!!!!!!Net een bolletje wol!!!!!!!
Na deze vervelende,nare en pijnlijke periode komt er iets nieuws!Dan zal je verlost zijn van dat altijd durende en haast op de'n duur onverdraaglijke gevoel!!!!!!
Weet nu elke dag is er eentje minder!!!!!!!!En de dag komt echt!!!!Reken maar van Yes!!!!!!!!
OOOOOOOOOOJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!Zal je dan NOG creatiever worden of zal je dan meer es je huisje verlaten!!!!!Want mogelijks ga je dan totaal anders leven en meer genieten!!!!!!!!!!!
Ik ben héééééél blij voor je!!!!!!!!!!!dikke knuffel!!!!!!!!!!! Perle!!!!!!!
|
Mooie vergelijking,het waren heel veel bolletjes,en ik zal waarschijnlijk iets minder doen,even weer naar buiten voor een wandelingetje en in het voorjaar hopelijk weer eens op de fiets,daar verheug ik me echt op!Maar handwerken blijf ik doen hoor,veel te leuk.
|
Bericht van: RIKA
Datum bericht: 21 September 2008 om 10:40
|
OH DAT IS HEEL GOEDE NIEUWS.
WAT EEN OPGLUCHT DIE ZWAARSTE TIJD WEER VOORBIJ .
NU OP WEG NAAR ....GOEDE KANT OP .
IK ZING NU : TRALALALAAAAAAAAAAA , KOM FF DANSEN ?
HIHI
RUST MAAR GOED UIT, GA LEKKER WAT JE NAAR WENS , ZOALS MET JE HOBBY....
DIKKE KNUFFIE ..... MET GLIMLACHT ...
------------- GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
|
Bericht van: Houtdraakje
Datum bericht: 21 September 2008 om 10:53
|
Hoi Breioma Corry,
Wat een dapper mens ben je toch. Ik hoop dat de behandeling je gaat helpen. Heel veel sterkte toegewenst hoor..
------------- Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
|
Bericht van: tammie
Datum bericht: 21 September 2008 om 11:22
|
fijn om te horen dat in iedergeval de pijn minder word. ik zal voor je duimen.
------------- http://tammysplace1.blogspot.nl/ http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/
|
Bericht van: ab63
Datum bericht: 24 September 2008 om 12:34
|
Lieve Corry, ik las nu pas dit bericht . Veel kan ik niet toevoegen aan wat de anderen al hebben geschreven. Ik wil je wel van mijn kant uit sterkte wensen (want ik weet wat een hele dag pijn is) en een hele dikke van deze kant.
------------- GROETJES ANGELA
|
Bericht van: EllyM.
Datum bericht: 25 September 2008 om 11:34
|
Lieve Corry,
heel veel dank voor je prachtige poppenpatroontjes en veel sterkte met je pijn,
liefs Elly
|
|