Print Pagina | Close Window

TONY

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=5859
Print Datum: 27 September 2024 om 13:52
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: TONY
Bericht van: naatje
Onderwerp: TONY
Datum bericht: 16 September 2008 om 20:23

MIJN HOBBYDOOS OMA TONY[ANTONIA]HEEFT HET VOLGENS MIJ DE LAATSTE TIJD OOK
NIET MAKKELIJK.ZE IS VEEL MINDER OP
HET FORUM AANWEZIG ALS VOORHEEN.
WEET DAT ZE HET NIET MAKKELIJK HEEFT IVM DE MAN VAN HAAR
OVERLEDEN VRIENDIN.HOOP DAT ZE ZICH RED EN ER WEER BOVEN OP KOMT.
ZE SCHRIJFT ALTIJD VAN DIE LIEVE COMENTAARTJES,IK MIS DIE GEWOON.
LIEVE TONY ALS WE IETS VOOR JE KUNNEN BETEKENEN GEEF JE MAAR EEN GILLETJE.

RENATE
[/IMG]

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl



Antwoorden:
Bericht van: panda
Datum bericht: 16 September 2008 om 20:25
lieve tony heel veel sterkte hoor

-------------
Groetjes Paula


Bericht van: breinaald
Datum bericht: 16 September 2008 om 20:29
dikke knuffel van breinaald

-------------
quality=


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 16 September 2008 om 20:35

ook een dikke knuffel van mij en dat je je maar snel weer wat beter mag voelen

groetjes



-------------


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 16 September 2008 om 21:42
Ja Tony ook ik wil je een heleboel knuffels toewerpen in de hoop dat het je wat kan helpen. Je weet dat je hier altijd mensen hebt die naar je willen luisteren. Dus als je je ei kwijt wilt kan dat altijd,misschien helpt het.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: stridje
Datum bericht: 16 September 2008 om 22:20
beste tonny we denken aan je hoor en hopen dat je beter gaat.
groetjes stridje


Bericht van: Meia
Datum bericht: 17 September 2008 om 00:26
Ook voor Onze lieve Tony heel veel sterkte met alles.

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 17 September 2008 om 06:26
Lieve Tony,ook hel veel sterkte met alles wat je de latste tijd te verwerken krijgt

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: perle
Datum bericht: 17 September 2008 om 07:25

 

Tony !!!!Mag ik van hieruit ook je veel sterkte en moed toewensen?Denk alleen aan de leuke dingen en hopelijk word het leven je wat milder!

Je bent een fantastisch persoon !!!!!

Veel liefs,Perle!



-------------


Bericht van: corine
Datum bericht: 17 September 2008 om 08:28
Lieve Tony sterkte toegewenst.

-------------


Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 17 September 2008 om 08:30

HOI LIEVE TONY,HEEL VEEL STERKTE EN WE MISSEN JE VERSCHRIKKEWLIJK EEN DIKKE  VAN MIJ GROETJES VAN DIANA.



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 17 September 2008 om 08:56

Ik miste je hier ook al.......Veel sterkte toegewenst 



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 17 September 2008 om 09:14
IK WIL JE HEEL VEEL STERKTE TOEWENSEN. MET EEN HELE DIKKE KNUFFEL.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 17 September 2008 om 09:53

HALLO TONY

IK HOOP DAT JE JE SNEL WEER WAT BETER VOELT,

ZODAT JE HIER WEER JE GEZELLIGE BERICHTJES KAN PLAATSEN

EN WIJ ER WEER VAN  KUNNEN GENIETEN.

STERKTE!!!!

GROETJES HESTERKG1



-------------
GROETJES HESTER


Bericht van: boek
Datum bericht: 17 September 2008 om 10:00
Originally posted by hesterkerstgek1 hesterkerstgek1 wrote:

HALLO TONY

IK HOOP DAT JE JE SNEL WEER WAT BETER VOELT,

ZODAT JE HIER WEER JE GEZELLIGE BERICHTJES KAN PLAATSEN

EN WIJ ER WEER VAN  KUNNEN GENIETEN.

STERKTE!!!!

GROETJES HESTERKG1

heb ik niks aan toe tevoegen



-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 17 September 2008 om 10:00
Lieve Tony heel veel sterkte toegewenst en van mij ook een hele dikke

-------------
GROETJES


Bericht van: mamio
Datum bericht: 17 September 2008 om 11:09
lieve tony ook van mij een lieve dikke knuffel

-------------
mamio


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 17 September 2008 om 12:02

Hoi Tony

vele dikke knuffels

En als je ons nodig hebt geef dan maar een gil naar de zotte hobbydozen



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: catharina
Datum bericht: 17 September 2008 om 13:10

Lieve Tony.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het heel erg vind en hoop je spoedig weer meer te lezen hier!!!!



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: tammie
Datum bericht: 17 September 2008 om 16:48
ook jij heel veel sterkte.

-------------
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 17 September 2008 om 19:11
heel veel sterkte en kracht Tony om alle narigheid door te komen en een dikke  

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Antonia
Datum bericht: 18 September 2008 om 16:30

Lieve vriendinnen,

Ik ben er even stil van, zoveel medeleven, van mensen die je niet eens persoonlijk kennen. Ik kan je niet vertellen hoe goed dat doet.

Ik heb gisteren weer bijna 2 uur naast hem gezeten, en op hem ingepraat. Af en toe lijkt het of er een moment van herkenning is, en komt er een glimlach op zijn gezicht, of knijpt hij in je hand. Maar volgens de dokters is alles weg, zijn hart is echter nog heel sterk, en het kan een lange lijdens weg worden. Zijn kinderen houden mij van dag tot dag op de hoogte, en hebben me ook de volledige vrijheid gegeven om hem te bezoeken. Ik hoop dat ik voor hen ook een beetje tot steun kan zijn.

Waar ik echter vreselijk boos om kan worden, zijn die mensen, hier uit de flat, die nu plotseling toch even naar het ziekenhuis willen, want nu moeten ze het toch wel even gezien hebben hoe hij erbij ligt.    WAAR WAREN ZIJ TOEN HIJ IEMAND NODIG HAD OM MEE TE PRATEN ?????

Ik word niet gauw boos, maar dan moet ik me toch wel inhouden.

Bij dit alles, of misschien wel door dit alles, verga ik op het ogenblik ook van de pijn. En begint het gevoel in mijn linker arm en hand steeds sneller weg te vallen. Ik hoop dat ik toch nog een beetje kan blijven handwerken, maar heb met mijn dochter al besproken wat ik dan nog wel zal kunnen met één hand. Ben echt niet van plan om bij de pakken neer te gaan zitten, en de afspraak voor 12 Okt. blijft staan. Als ik jullie maar niet tot last ben.

Hierbij kwam nog dat Ziggo ons lelijk in de kou liet staan, 2 dagen geen TV - internet of telefoon in heel de flat hier. Daardoor kon ik ook niet op het forum komen......kun je het voorstellen....een flat vol senioren die prinsjes dag niet konden volgen !!!!  Gelukkig heb ik zelf nog telefoon van KPN, want bellen om de storing te melden.....en dan 20 min. aan het lijntje te worden gehouden......met een mobieltje, is een kostelijke zaak.

Ik zal nu verder gaan, met te proberen om alles bij te lezen, maar hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen als ik niet overal op reageer.

Bedankt voor al jullie lieve boodschappen  .



-------------
TONY


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 18 September 2008 om 16:48

NATUURLIJK NEMEN WE HET JE NIET KWALIJK DAT JE NIET OVERAL OP REAGEERT. DOE MAAR RUSTIG AAN EN NEEM DE TIJD VOOR JEZELF.

VERVELEND DAT INEENS ALLES IN DE FLAT ERUIT LIGT. DAT IS IETS WAT EIGENLIJK NIET KAN. ZEKER OMDAT JE HET ZO NODIG HEBT ALS JE OUDER WORDT.

IK WENS JE ONGELOFELIJK VEEL STERKTE MET DE PIJN IN JE HAND EN POLS. IK HOOP VAN HARTE DAT HET TIJDELIJK IS. LIEVE TONY, JE BENT MIJ NIET TOT LAST EN IK KAN ME NIET VOORSTELLEN DAT JE DAT ANDEREN WEL ZOU KUNNEN ZIJN HIER OP HET FORUM. KOM MAAR LEKKER MET JE VERHAAL. IK ZAL VOOR JE BIDDEN.



-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 18 September 2008 om 17:13
Daar voeg mij volledig bij aan jij bent ons niet tot last lieve Tony.Gelijk ik al tevoren zei als je ons nodig hebt roep dan heel hard naar die zotte hobbydozen

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 18 September 2008 om 18:49

wat erg van je hand,hoop dat het toch nog goed komt,je krijgt het aardig voor je kiezen.

wat kunnen mensen soms toch vervelend zijn,het is meer om hun eigen geweten te sussen.

Ons ben je natuurlijk nooit tot last,hoe durf je dat te denken,ben je veel te lief en te goed voor.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: geesje
Datum bericht: 18 September 2008 om 20:06
                    

-------------
groetjes geesje


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 19 September 2008 om 08:14

Lieve Tony,

Wat ben jij toch een schat van een vrouw, zelf vergaan van de pijn en de problemen en toch nog altijd het meest begaan zijn met een ander ! Weet je zulke mensen doen me geloven dat er echte engelen bestaan !!!

Ik hoop dat voor jou ook de spreuk van mijn moeder zaliger bewaarheid wordt : "wie goed doet, goed ontmoet".

Héél véél sterkte en een dikke knuffel uit het verre België !!!



-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: naatje
Datum bericht: 19 September 2008 om 13:12
STERKTE TONY ,MET ALLES.

RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Josl
Datum bericht: 19 September 2008 om 17:47
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

wat erg van je hand,hoop dat het toch nog goed komt,je krijgt het aardig voor je kiezen.

wat kunnen mensen soms toch vervelend zijn,het is meer om hun eigen geweten te sussen.

Ons ben je natuurlijk nooit tot last,hoe durf je dat te denken,ben je veel te lief en te goed voor.

Lieve Tony, hier sluit ik me van harte bij aan. Ben toevallig een weekje niet op het forum geweest dus heb niet snel kunnen reageren.

Verheug me er erg op je 12 oktober te ontmoeten!! Heel veel sterkte, liefs, knuffels,

Joke 



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: T Looman
Datum bericht: 19 September 2008 om 21:13
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

wat erg van je hand,hoop dat het toch nog goed komt,je krijgt het aardig voor je kiezen.

wat kunnen mensen soms toch vervelend zijn,het is meer om hun eigen geweten te sussen.

Ons ben je natuurlijk nooit tot last,hoe durf je dat te denken,ben je veel te lief en te goed voor.

hier sluit ik mij bij aan 



-------------
groetjes Thea


Bericht van: Dikky
Datum bericht: 19 September 2008 om 21:18

Tony,

Eigenlijk is alles al gezegd en heb niets meer toe te voegen. Wil je enkel veel sterkte toewensen en hoop dat het met jezelf snel weer beter zal gaan.



-------------
Groetjes,
Dorine


Bericht van: Antonia
Datum bericht: 21 September 2008 om 00:38

Vandaag hebben we afscheid moeten nemen van mijn lieve vriend...... vanmorgen om half 4, heeft hij de strijd opgegeven.

Het is vreselijk voor de kinderen, in Mei hun moeder, mijn vriendin, en dan nu hun vader, een vrolijke, vitale, gezonde man. Onbegrijpelijk.

Ik ben blij en hoop, dat ik sinds mijn vriendin is overleden, hem heb kunnen steunen. Ik merk wel aan de kinderen dat hij dat ook aan hen heeft laten weten.

Het wordt een hele vreemde week, en ik zal misschien niet zo vaak aanwezig zijn hier, eerst Donderdag de crematie, en dan Zaterdag feest omdat mijn dochter 50 wordt, en de week daarna naar het ziekenhuis voor een darmonderzoek.

Ik hoop dat ik 12 Okt. toch een beetje ontspannen kan zijn, dat is tenminste iets leuks om naar uit te kijken.   



-------------
TONY


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 21 September 2008 om 08:08

Hoi Tony,

Heel veel moed en sterkte in deze voor jou zeer moeilijke week !!! Ik leef met je mee, en zal in gedachten bij jou zij  !!!



-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: naatje
Datum bericht: 21 September 2008 om 10:19
SPONTAAN SCHIETEN DE TRANEN MIJ IN DE OGEN.ELKE KEER ALS IK ZOIETS LEES DAN VOELT ALLES WEER ZO DICHTBIJ.VOORAL NU OMDAT HET VOOR ONS BIJNA EEN JAAR GELEDEN IS.ER KOMEN ZOVEEL MOMENTEN TERUG VAN VERLEDEN JAAR.
MAAR GOED WE HEBBEN HET NIET OVER MIJ MAAR OVER TONY.
LIEVE SCHAT IK WENS JE ALLE STERKTE TOE EN STEUN VAN DE REST VAN ZIJN FAMILIE.WEET NIET MEER WAT IK MOET SCHRIJVEN OM JE TE HELPEN,WEET ALLEEN DAT ER AAN JE GEDACHT WORD EN WE SNAPPEN HEUS WEL DAT JE ER NU NIET ZO VAAK BENT. VANAF HIER EEN HELE DIKKE KNUFFEL.

RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Josl
Datum bericht: 21 September 2008 om 10:39

Lieve Tony, heel veel sterkte toegewenst. Deze mijnheer heeft in ieder geval heel veel liefde van je ontvangen.

groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: Houtdraakje
Datum bericht: 21 September 2008 om 10:59

Tony,

Je bent een engel.



-------------
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 21 September 2008 om 14:14
Originally posted by Houtdraakje Houtdraakje wrote:

Tony,

Je bent een engel.

IK WEET HIER NIETS AAN TOE TE VOEGEN. HEEL VEEL STERKTE.



-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 21 September 2008 om 14:32
Lieve Tony,weet niet zo goed wat te zeggen,in ieder geval heel veel sterkte.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: catharina
Datum bericht: 21 September 2008 om 19:23

Tony, wat een verdriet.In een jaar tijd je vriendin en haar man verliezen.Dan de wetenschap dat hun kinderen in zo'n korte tijd beide ouders hebben moeten verliezen.Zij hebben de herinnering van hun ouders en een hele lieve vriendin die hun vader heeft gesteund in de laatste moeilijke tijden van zijn leven.Jij houdt de herinnering aan een stel lieve vrienden.Je mist ze maar de herinnering blijft.

  Vergeet toch nooit Uw schoonste uren
  Al zijn ze wellicht
 lang voorbij
  Ge weet toch immers in het leven gaan vreugd en smart zij
  aan zij
  Wees in Uw hart toch altijd dankbaar voor alles wat Ge hebt 
  beleeft
  En waarvan de herinnering U nog dikwijls lieflijk voor de ogen 
  zweeft
  Beklaag niet als op de wereld 
  "t geluk vroegtijdig van U ging
  De mooiste uren van ons leven
  Beleven we in herinnering.

  

Een heel oud gedicht die ikzelf  heel erg mooi vind.

Tony heel veel sterkte!


 



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: catharina
Datum bericht: 21 September 2008 om 19:29

Renate, jij hebt het ook moeilijk.Bijna een jaar geleden dat jij je man moest verliezen, en de kinderen hun vader.

Ik heb dit gedicht ook voor jou geschreven, niet denkende dat je nu alleen blij kunt zijn met de herinnering.Het is allemaal nog te vers.Maar misschien ooit.....zul je dit gedicht herinneren.

Ik denk aan je......



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: miep
Datum bericht: 21 September 2008 om 19:57
Lieve Tony, je krijgt het behoorlijk voor de kiezen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!


Bericht van: breinaald
Datum bericht: 21 September 2008 om 20:25
heel veel sterkte

-------------
quality=


Bericht van: Antonia
Datum bericht: 21 September 2008 om 22:48

Bedankt lieve Catharina, het is een heel mooi gedicht,

en de herinneringen zijn inderdaad het mooiste dat blijft, niemand kan ons die afnemen Renate

alle lieve vriendinnen  



-------------
TONY


Bericht van: naatje
Datum bericht: 22 September 2008 om 20:11
CATHARINA,TONY

HEEL MOOI GEDICHT,DE HERINNERINGEN KUNNEN ZE INDERDAAD NIET VAN JE AFNEMEN.
ER ZEI IEMAND LAATST TEGEN MIJ DAT IK ZIJN SPULLEN,KLEREN ETC WEG MOEST GOOIEN OF OPBERGEN,IK VROEG';WAAROM?NOU DAT WAS MAKKELIJKER VOOR MIJ WANT DAN WERD IK ER NIET DE HELE DAG AAN HERINNERD.IK ZEI TOEN ALS IK ER NIET AAN ZOU WILLEN DENKEN DAN MOET IK MIJN HUIS AFBRANDEN ,MIJN KINDEREN OMLEGGEN EN MIJN HART ER
UIT TREKKEN,WANT DAN PAS ZIJN MIJN HERINNERINGEN WEG.
SOMMIGE MENSEN WETEN GEWOON NIET WAT ZE ZEGGEN.HET ZIT HEM NIET ALLEEN IN DE SPULLEN,IK BESLIS ZELF WEL WANNEER IK ER AAN TOE BEN OK IETS WEG TE DOEN.
HEB 3 WEKEN GELEDEN EINDELIJK DE MOED GEKREGEN OM DE REISTAS VAN MIJN MAN LEEG TE MAKEN.DIE HAD IK OP ZOLDER GEZET EN IEDERE KEER ALS IK HEM OPEN DEED DAN ZAG IK ZIJN WOLLE MUTS EN DAN WAS HET GRIENEN GEBLAZEN,DUS DEED IK HEM WEER DICHT.
NU IS HIJ DAN EINDELIJK LEEG GEHAALD EN STAAT HET MUTSJE OP ZO'N GLAZEN HOOFD.

TONY HEEL VEEL STERKTE VOOR AANKOMENDE DONDERDAG.

RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Fietje
Datum bericht: 22 September 2008 om 20:49

heel veel sterkte met alles!

groetjes Fenny



-------------
Geniet van elke dag!


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 22 September 2008 om 20:58
JE KOMT ER WEL RENATE. RUSTIG AAN. OP JE EIGEN TEMPO. EN LUISTER ALSJEBLIEFT NIET NAAR AL DIE GOED BEDOELDE RAAD VAN ANDEREN. HOOP DAT IK HET OOK NIET DOE. WANT JE BENT ZO SNEL GENEIGD OM MENSEN TE 'HELPEN'. TERWIJL JIJ DAAR NIET OM VRAAGT.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: geesje
Datum bericht: 22 September 2008 om 23:32

..Lieve Tony,aan alles wat hier boven staat beschreven heb ik niets meer aan toe te voegen...



-------------
groetjes geesje


Bericht van: naatje
Datum bericht: 22 September 2008 om 23:36
NEE HOOR CLARA DAT DOE JE NIET,MAAR SOMMIGE MENSEN WETEN GEWOON NIET WAT ZE ZEGGEN.
IN HET BEGIN ZEI EEN KLANT IN DE WINKEL TEGEN MIJ DAT HET MAAR GOED WAS DAT HET AFGELOPEN WAS,DAT IK NU TENMINSTE GEEN ZORGEN MEER HAD EN EINDELIJK EENS RUSTIG AAN KON DOEN.ALSOF IK ER BLIJ MEE MOEST ZIJN.
IK KON DIE VENT WEL AANVLIEGEN.BEN NAAR ACHTER GELOPEN EN VRESELIJK ZITTEN GRIENEN.
DIE MAN IS EEN WEEK LATER TERUG GEKOMEN EN HEEFT MIJ GEVRAAGD OF IK HEM ALSJEBLIEFT WILDE VERGEVEN.NOU DAT HEB IK GEDAAN MAAR VERGETEN DOE IK HET NIET,IEDERE KEER ALS IK HEM ZIE GAAN MIJN NEKHAREN OVEREND STAAN.
WEET JE EEN HELEBOEL MENSEN WETEN NIET WAT ZE MOETEN ZEGGEN MAAR DINGEN ALS;HIJ WAS WEL ERG DIK HE,EN HET ZAT ER EEN KEERTJE AAN TE KOMEN DAT HOOR JE TOCH LIEVER NIET.ZEG DAN NIKS OF CONDOLEER IEMAND ALLEEN.
ER IS GEEN GEBRUIKSAANWIJZING VOOR HET VERWERKEN VAN JE VERDRIET,IEDEREEN DOET HET OP ZIJN EIGEN MANIER,HET IS ALLEEN HEEL FIJN OM TE WETEN DAT ER EEN PLEKJE IS WAAR MEN NAAR JE WIL LUISTEREN EN JE ER DOOR HEEN TREKT ALS JE HET EVEN NIET MEER HEB.IK HEB MIJN PLEKJE GEVONDEN,THUIS MET MIJN JONGENS EN HIER OP DIT HARTVERWARMENDE FORUM.

BEDANKT AAN ALLEN DIE DIT LEEST


RENATE

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 23 September 2008 om 06:48

Lieve Renate, Tony en ......

 



-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: catharina
Datum bericht: 23 September 2008 om 08:45

Lieve Renate.

Voor alles in het leven staat een tijd en hoelang die tijd is weet niemand.Alleen jij komt er ooit achter wanneer het zover is om te beginnen met loslaten.Het is nog geen jaar geleden zou toch gek zijn als je het nu al zou kunnen.Hoe groot is Dan je liefde geweest?Heb jij maar ,, lekker,, verdriet en grien er maar op los zolang het maar te hanteren is.En dat je man fors was heeft dat met een karakter en liefde uit te staan???Liefde blijft altijd een plek in je hart houden dat is juist zo mooi aan echte liefde.

Sterkte hoor en wees gewoon jezelf.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: pralientje
Datum bericht: 23 September 2008 om 12:13

..Lieve Tony,aan alles wat hier boven staat beschreven heb ik niets meer aan toe te voegen...



__________________
groetjes geesje

Ik ook niet veel strekte



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: ab63
Datum bericht: 23 September 2008 om 21:28
Originally posted by Dikky Dikky wrote:

Tony,

Eigenlijk is alles al gezegd en heb niets meer toe te voegen. Wil je enkel veel sterkte toewensen en hoop dat het met jezelf snel weer beter zal gaan.

ook van mij Tony



-------------
GROETJES ANGELA


Bericht van: boek
Datum bericht: 23 September 2008 om 21:50
Tony en ook Renate en al die anderen die wel een beetje sterkte kunnen gebruiken

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: Josl
Datum bericht: 24 September 2008 om 10:43

Tony en Renate (en anderen die een arm nodig hebben):

ik leg hierbij een arm om jullie schouder, zo maar, heel even.

groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: pralientje
Datum bericht: 24 September 2008 om 11:46
Dat geld ook voor jou Renate heel veel knuffels

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net