HOBBYDOOSJESDAG
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=6130
Print Datum: 09 November 2025 om 19:28 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: HOBBYDOOSJESDAG
Bericht van: naatje
Onderwerp: HOBBYDOOSJESDAG
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 11:04
HOI DAMES,WEET NOG GOED DAT ER BIJ DE VORIGE HOBBYDOOSJES DAG WERD AFGETELD,DUS IK DACHT LAAT IK DAT OOK EENS DOEN.HET ZIJN DUS NOG 7 NACHTJES SLAPEN EN DAN
WORD HET EEN GEZELLIGE BOEL.
IK ZELF KOM NU ZONDAG DIRECT VANUIT BENNEBROEK OMDAT IK BEAN NIET EERDER ALLEEN WIL LATEN.
ZOU IN EERSTE INSTANSIE VRIJDAGOCHTEND NAAR RIKA GAAN EN DAN DAAR EEN LANG WEEKEND BLIJVEN,MAAR NU MET ONZE HOND DOE IK DAT NIET.
VRIJDAG EN ZATERDAG BEN IK LEKKER BIJ HEM EN ZONDAG IS DAAN THUIS EN KOMT OOK WIM OPPASSEN.
KIJK ER ECHT NAAR UIT.
DUS MEIDEN NOG7NACHTJES
RENATE
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Antwoorden:
Bericht van: tammie
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 12:13
veel plezier voor iedereen die gaat.
------------- http://tammysplace1.blogspot.nl/ http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 14:04
Spannend he????? Ik zie er erg naar uit om jullie allemaal persoonlijk te ontmoeten.
------------- Groetjes Catharina
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 14:05
|
als ik nou een telefoonnr van de opendag heb,zet ik heel de dag de teleoon open kan ik toch meedoen
groetjes puck
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 15:11
|
dat wordt aftellen. en voor als ik hetvergeet te vertellen. dames heel veel plezier volgende week en laat ons even weten hoe jullie het hebben gehad dan kunnen wij ook nog even genieten.
-------------
|
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 15:20
Echt aftellen voor iedereen, veel plezier allemaal.
------------- GROETJES
|
Bericht van: breinaald
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 15:54
heel veel plezier voor iedereen die gaat. 
-------------
quality=
|
Bericht van: Fietje
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 17:55
|
Iedereen die gaat heel veel plezier!
xxx
------------- Geniet van elke dag!
|
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 19:06
|
Dank jullie wel!
Dat gaat zeker ook wel lukken! Iig Renate: nog 7 nachten!!
Sneu dat het niet goed met bean gaat, begrijpelijk dat je lekker bij hem wilt blijven en op de dag zelf hierheen komt.
|
Bericht van: Judy
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 19:33
|
Hoi Renate,
Hoe ga jij? Met de trein of met de auto. We kunnen ook samen gaan, als ik vrij ben, is veel gezelliger, maakt mij niet uit hoe.
Groetjes,
Judy
------------- groetjes,
geniet en leef in het hier en nu.
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 19:37
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 19:40
Pelote wrote:
als ik nou een telefoonnr van de opendag heb,zet ik heel de dag de teleoon open kan ik toch meedoen
groetjes puck
|
Heb je een webcam? Gaan we met zijn allen achter de computer met webcam hier zitten 
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 21:08
|
Gewoon telefoon aan , op de speaker, en je bent bij ons.
Doe ik ook wel met mijn dochter , kan ik ook met Ian praten Al valt het niet altijd bij hem in goede aarde want dan schud hij ,, nee ,,. Nou dan maar alleen gezellig met Jessica.
------------- Groetjes Catharina
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 22:08
maken jullie wel foto,s ,en heel veel plezier natuurlijk ik hoor graag hoe jullie het allen gehad hebben.zijn we er toch een beetje bij .groetjes stridje
|
Datum bericht: 05 Oktober 2008 om 22:49
HOI JUDY,IK GA MET DE TREIN VANUIT HAARLEM.
HEB JE EEN PM GESTUURD,GEEF MAAR EEN GIL TERUG.
RENATE
-------------
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 08:52
|
Er is zeker niemand met wie ik samen kan reizen??? Is gezelliger dan alleen. Misschien kan ik ook wel met de trein gaan en dan over Haarlem (ik kom uit Heerhugowaard). Kan dat .... ik ben niet zo bekend met treinritten.
------------- odette
|
Bericht van: Judy
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 09:03
|
Hoi allemaal,
Helaas gooit mijn werk roet in het eten. Per 1 oktober zou een nieuw rooster in gaan. Het was de vraag of ik zondag wel of niet zou moeten werken.
Het rooster is nog niet ingegaan en ik heb net gezien dat ik 's morgens (tot 13.00 uur) toch moet werken. I
k zal dit feest dus moeten missen, want voordat ik dan in Leusden ben is de middag vrijwel voorbij. Jammer, want ik had graag de gezichten gezien achter de namen op het forum.
Ik verheug me op de foto's, zodat ik toch het gevoel heb er bij geweest te zijn.
Judy
------------- groetjes,
geniet en leef in het hier en nu.
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 10:01
|
hallo hobbydoosjes,
ik wens iedereen veel plezier met de hobbydoosdag bij sanne. het zal zeker een leuke dag worden, vind het spijtig dat ik er niet kan bijzijn... maar ja de foto's en de verhalen achteraf zullen wel iets goed maken.
héél véél plezier allemaal !!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 10:21
|
Is het misschien een goed idee om een naamspeldje op te doen?? Ik ben heeeeeel slecht in namen bij gezichten onthouden en raak na 3 namen volkomen de weg kwijt (hihihihi).
Groetjes, Joke
PS: nog 6 nachtjes
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: marianneke
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 10:33
|
Voor mij zou dat ook niet verkeerd zijn. Ben heel goed in het onthouden van gezichten en namen maar heb wat moeite om de juiste naam bij het juiste gezicht te plakken
Ik heb nog wel een zelf in elkaar geknutsled naamspeldje liggen van een meeting met een ander forum. Zal hem in ieder geval meenemen.
|
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 13:11
ja leuk allemaal een creatief naamspeldje op.
------------- odette
|
Bericht van: Houtdraakje
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 13:18
Josl wrote:
Is het misschien een goed idee om een naamspeldje op te doen?? Ik ben heeeeeel slecht in namen bij gezichten onthouden en raak na 3 namen volkomen de weg kwijt (hihihihi).
Groetjes, Joke
PS: nog 6 nachtjes
 supergoed idee, ik ben daar ook heeel slecht in..
|
------------- Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 13:42
veel plezier voor diegene die meegaan
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 15:16
HOI ODETTE.
IK HEB EVEN VOOR JE GEKEKEN.JE GAAT VANUIT HEERHUGOWAARD NAAR AMSTERDAMCENTRAAL EN DAN DAAR OVERSTAPPEN VOOR AMERSFOORT.
IK MOET VANUIT HAARLEM OOK EERST NAAR AMSTERDAM.
ALS WE DE TIJDEN KUNNEN MATCHEN DAN ZIE IK JE DAAR OP HET PERRON.MOET IK ALLEEN EVEN KIJKEN WELK PERRON.
HEB ALLES NAGEKEKEN EN JE EEN MAILTJE GESTUURD.
GROETJES RENATE
-------------
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 16:30
|
Hoi...Hoi....ik ben niet de enige met een naam en gezicht probleem....... .....zit hier al dagen met mijn foto album voor mijn neus......
heb soms zelfs problemen met de namen van mijn kleinkinderen....dan heb ik heel het rijtje al gehad voor ik de goeie heb
------------- TONY
|
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 16:58
|
Morgen ga ik een treinkaartje kopen bij de kruitvat. Had ik verleden jaar voor de snb dag in Rotterdan ook gedaan. Scheelt best wel veel geld.
Nu nog een naamkaartje maken en bedenken wat ik voor lekkers meeneem.
------------- odette
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 06 Oktober 2008 om 18:27
Lukt me niet meer om er een te haken of te borduren,dus het wordt een simpel papiertje.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: Meia
Datum bericht: 07 Oktober 2008 om 14:15
Ik wens iedereen heel veel plezier!!!!!
------------- All you need is love.
|
Datum bericht: 07 Oktober 2008 om 22:22
NOG MAAR 5NACHTJES TE GAAN MEISJES
RENATE
-------------
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 07 Oktober 2008 om 22:26
Datum bericht: 08 Oktober 2008 om 08:45
|
En nu nog maar 4 nachtjes!!!!!
|
Bericht van: sassa
Datum bericht: 08 Oktober 2008 om 14:03
|
aan elk van de hobbydoosjes, een flinke knuffel, en een fijne dag
groetjes sandra 
|
Bericht van: tdv
Datum bericht: 08 Oktober 2008 om 15:36
fijne dag allemaal toegewenst
------------- groetjes tine
|
Bericht van: breidje
Datum bericht: 09 Oktober 2008 om 00:00
|
[QUOTE=Pelote]
groetjes puck
[/QUOTE

------------- wil 
|
Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 09 Oktober 2008 om 16:46
Ik wou dat ik ook kon komen... wat jammer dat het zo ver is 
Maar ik wens jullie hééééél veel plezier! En hoop dat het een gezellige middag wordt!!! Nog 3 keer slapen!!
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 09 Oktober 2008 om 17:31
|
breidje/wil ik bel via de computer zit in het abonnement.de verbinding is niet altijd even goed,maar meestal wel.
groetjes puck
|
Bericht van: ab63
Datum bericht: 09 Oktober 2008 om 17:32
Renate en Odette, zie jullie zondagmorgen op het centraal station
------------- GROETJES ANGELA
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 09 Oktober 2008 om 19:38
BEN TOCH ECHT EEN BEETJE JALOERS OP AL DIE MENSEN DIE KUNNEN. ZOU ZO GRAAG MEE WILLEN. MAAR HET IS NIET ANDERS. VOLGENDE KEER OP EEN ZATERDAG HE MEIDEN. DAN KOM IK OOK. ZEKER WETEN. NU WIL IK EEN HEEL UITGEBREID VERSLAG. WANT IK WIL MEEGENIETEN.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Datum bericht: 09 Oktober 2008 om 19:40
Ojee ben ik toch dat hele naamspeldje vergeten....nou ja ik heb nog 2 dagen.
------------- odette
|
Datum bericht: 09 Oktober 2008 om 19:42
|
odette wrote:
Ojee ben ik toch dat hele naamspeldje vergeten....nou ja ik heb nog 2 dagen. |
En anders heb ik hier nog wel knutselpapier en een veiligheidsspeld 
|
Datum bericht: 09 Oktober 2008 om 20:48
leuke begin activiteit, knutsel je eigen naamspeldje
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 10 Oktober 2008 om 10:16
|
Bij mij zal het wel bij een gewoon schrijfsel blijven hoor! Mijn heksje moet nog af en verder nog .............. een heleboel voornemens.
groetjes, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Datum bericht: 10 Oktober 2008 om 10:23
|
NOG 2 NACHTJES!!
Mijn ouders zijn net vertrokken, mijn broertje is naar school, de accu van de camera is opgeladen , nu kan de schoonmaak beginnen. 
Heb er al heel veel zin in.
|
Datum bericht: 10 Oktober 2008 om 13:03
VOLGENS MIJ KENT IEDEREEN MIJ WEL VAN AL DIE FOTO'S MET RIKA SAMEN .MAAR ZAL VOOR DE ZEKERHEID WEL WAT OPSPELDEN.
RENATE
-------------
|
Datum bericht: 10 Oktober 2008 om 13:06
Bericht van: creaans
Datum bericht: 10 Oktober 2008 om 15:05
Hoi Allemaal,
Ik wil jullie een hele fijne en gezellige dag toewensen.
Het is voor mij helaas niet haalbaar om ook te komen,
ik heb ME (Chronisch Vermoeidheids Syndroom).
En dan is zo'n dag te druk en te lang.
Maar ik heb de voorbereiding op de PC gevolgd en er van genoten.
Allemaal veel plezier en lees wel hoe of het is geweest.
Groeten Creaans.
|
Datum bericht: 10 Oktober 2008 om 15:13
|
creaans wrote:
Hoi Allemaal, Ik wil jullie een hele fijne en gezellige dag toewensen. Het is voor mij helaas niet haalbaar om ook te komen, ik heb ME (Chronisch Vermoeidheids Syndroom). En dan is zo'n dag te druk en te lang. Maar ik heb de voorbereiding op de PC gevolgd en er van genoten. Allemaal veel plezier en lees wel hoe of het is geweest. Groeten Creaans. |
Jammer, maar begrijpelijk. Lijkt me vervelend om ME te hebben, bij vriendin van me hebben ze gedacht dat ze het zou hebben, gelukkig voor haar had ze het niet.
Fijn te lezen dat je van de voorbereiding hebt genoten. We zullen zondag foto's maken, zodat je (en anderen) er toch een beetje bij bent.
Is het niet mogelijk even te komen, iedereen is vrij zo kort of lang te komen als ze kunnen/willen. We hebben een opklapbaar bed dat zo beneden staat, zodat je kan uitrusten.. Niets is verplicht maar weet dat er een mogelijkheid is te komen en te rusten.
|
Bericht van: Corrie
Datum bericht: 10 Oktober 2008 om 15:39
WENS IEDEREEN EEN HEEL FIJNE DAG , ZAL BEST LUKKEN DENK IK EN GENIET ALS JE THUIS BENT MAAR VAN MIJN JAM DAN DENKEN JULLIE OOK AAN EEN HOBBYDOOSJE DAT GAAT DANSEN
------------- Hou de eer aan jezelf
|
Bericht van: perle
Datum bericht: 10 Oktober 2008 om 16:58
|
Sanne!!!!
Voor zo'n jong meisje ben je toch wel héél lief en verstandig!!!!
Dat je zo veel rekening neemt met iedereen en zelfs een bedje klaarstaan hebt!!
Knap van je!!!!!Veel plezier allemaal en we zijn benieuwd naar de foto's!!!Wees allemaal voorzichtig onderweg en kom heelhuids thuis!!!!Veel creagenot!!!Neem niet te moeilijke dingen mee want kwebbelen en handwerken? 2 naalden breien en er 4 terug aftrekken!hahahaha!!!!Sanne ,je weet wel wat ik bedoel,hé!!!
Groetjes,Perle!!
-------------
|
Datum bericht: 10 Oktober 2008 om 17:11
perle wrote:
Sanne!!!!
Voor zo'n jong meisje ben je toch wel héél lief en verstandig!!!!
Dat je zo veel rekening neemt met iedereen en zelfs een bedje klaarstaan hebt!!
Knap van je!!!!!Veel plezier allemaal en we zijn benieuwd naar de foto's!!!Wees allemaal voorzichtig onderweg en kom heelhuids thuis!!!!Veel creagenot!!!Neem niet te moeilijke dingen mee want kwebbelen en handwerken? 2 naalden breien en er 4 terug aftrekken!hahahaha!!!!Sanne ,je weet wel wat ik bedoel,hé!!!
Groetjes,Perle!!
|
Dank je wel , maar het is een kleine moeite om iets klaar te zetten voor iemand, zodat diegene misschien toch kan komen. Wij hebben hier 2 logeerbedden, 1 al kant en klaar moet alleen op poten gezet worden en 1 die kant en klaar is en opgevouwen. Die kan dus heel makkelijk beneden gezet worden. Als dat de drempel is zodat iemand toch kan komen, doe ik dat graag.
Enne... ik begrijp je ik ga mezelf de taak geven om het drinken te serveren enzo... geen gebrei voor mij  
|
Bericht van: shoppie
Datum bericht: 10 Oktober 2008 om 21:33
iedereen die gaat een fijne hobbydoosjesdag toegewenst
Groetjes, Jolanda
|
|