oppassen Ian
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=6347
Print Datum: 09 November 2025 om 17:02 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: oppassen Ian
Bericht van: catharina
Onderwerp: oppassen Ian
Datum bericht: 20 Oktober 2008 om 20:54
Tony, jij vroeg om een verslagje van het oppassen. Nou meneertje ligt nu net in bed.Wou eerst niet, huilen!!! Dan maar even weer mee naar beneden.Nog even gespeeld, en samen met de duplo blokken en daarna toch maar naar bed. Het is zo'n heerlijk mannetje.Hij probeert op allerlei manieren te lopen.Been vooruit schoppen of achteruit. Eten gaat met de handen.Hij schudt nee als ik hem een lepeltje wil geven, dus de aard. en andijvie gingen er met de handen in.Ach ja, moet nog even kunnen he? Hij laat windjes waaien en kijkt dan naar ons en begint heel hard te lachen, dikke boef. Begint al echt met allemaal woordjes te teuten, zo mooi!!!!!
Kreeg een sms-je dat de kinderen veilig geland zijn, is moeders ook weer rustig. Morgen de tweede dag.
------------- Groetjes Catharina
|
Antwoorden:
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 20 Oktober 2008 om 21:00
|
Klinkt erg gezellig, en idd af en toe met de handen moet kunnen. Ach en als opa en oma er zijn is het toch feest?
Fijn dat jullie kinderen veilig aangekomen zijn, zit je zelf ook wat rustiger nietwaar?
Veel plezier de overige dagen, maar dat lukt zekers wel.
|
Bericht van: ab63
Datum bericht: 20 Oktober 2008 om 21:03
Ennas wrote:
Klinkt erg gezellig, en idd af en toe met de handen moet kunnen. Ach en als opa en oma er zijn is het toch feest?
Fijn dat jullie kinderen veilig aangekomen zijn, zit je zelf ook wat rustiger nietwaar?
Veel plezier de overige dagen, maar dat lukt zekers wel.
|
ik kan het niet beter verwoorden
------------- GROETJES ANGELA
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 20 Oktober 2008 om 22:32
|
leuk he je kleinkind te logeren, zelf heb ik mijn kleindochter vanmiddag opgehaald ze is 10 en komt een dag of wat logeren ook zo een feest, en nu op stickerjacht bij de fam. langs want ze zoekt nog wat dierenstickers, komen er vast wel
Catharine als je net zo geniet als ik van mijn kleindochter, dan heb je een supertijd met de kleine, nog veel gezellig uurtjes
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: breinaald
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 07:04
|
ach daar ben je toch oma voor
moeders doet het maar weer op haar manier
-------------
quality=
|
Bericht van: corine
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 08:20
boek wrote:
leuk he je kleinkind te logeren, zelf heb ik mijn kleindochter vanmiddag opgehaald ze is 10 en komt een dag of wat logeren ook zo een feest, en nu op stickerjacht bij de fam. langs want ze zoekt nog wat dierenstickers, komen er vast wel
Catharine als je net zo geniet als ik van mijn kleindochter, dan heb je een supertijd met de kleine, nog veel gezellig uurtjes | Ik heb er ook nog wel wat, ( stickers) stuur je via een pm je adres even Tineke.
-------------
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 08:48
|
Wat heerlijk Catharina !!!!! Zo te horen heb jij je "handjes" ook vol aan die kleine rakker.
Daar zijn we oma voor lekker van genieten en verwennen ( binnen de perken ), en als ze dan vervelend worden terug naar moeder .
Die brabbeltaaltjes, gek je verstaat ze nog ook hé.
Je kunt hier nog lang van genieten ...... want iedere leeftijd heeft zijn eigen charme ..... Zondag had ik mijn kleinzoon op visite om te eten, hij had op een gender meeting, een meisje ontmoet, mocht hij haar meebrengen ? Natuurlijk !!!! Toch heerlijk dat hij voelt dat dat bij oma kan.
Ben benieuwd naar het verslag van de tweede dag .
------------- TONY
|
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 09:35
Wat een heerlijk bericht Catherina, geniet de aankomende dagen nog.
------------- GROETJES
|
Bericht van: Tinkerbel
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 09:48
Heerlijk zo lekker genieten van dat kleine ventje!!! En straks als papa en mama weer uitgerust thuis zijn van een heerlijke vakantie dan kan je terugkijken op weer een fijne week met je kleinzoon en lekker uitrusten, want handenbindertjes dat zijn het Heel veel plezier de komende week!!!!
------------- Groetjes
|
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 10:03
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 10:49
|
Hoi Catharina,
Het lijkt me dat je de tijd van je leven meemaakt met je lieve kleinzoon !!! het moet inderdaad leuk zijn weer zo'n kleine ukkepuk in de familie te hebben. Nog héél véél plezier met jullie kleine 'boef' !!! Zo vergeet je toch eigenlijk bijna al je zorgen !!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: naatje
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 11:59
HEERLIJK CATHARINA ZO'N KLEIN MANNEKE OM JE HEEN.
GENIETR ER MAAR LEKKER VAN.
RENATE
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 14:01
zo te horen geniet je wel elk minuut ervan. en natuurlijk blijven doen. ik hoop dat we hier je berichtjes kunnen blijven lezen
-------------
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 14:06
|
HEERLIJK he, oma zijn!!
groetjes, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 14:10
Ja geniet er maar lekker van hij zal je vast wel lekker bezig houden die kleine man.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 14:29
Geniet er maar met volle teugen van
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Datum bericht: 21 Oktober 2008 om 22:21
Een kort verslagje van onze boef. Eigenlijk is het gelijk aan gisteren.Meneertje wil zelf eten wat wel voor problemen zorgt omdat hij z'n lepeltje nog niet goed vast houdt.Maar probeer maar te helpen..........nee dus. Vanavond in bad zag ik wat vreemds drijven.Ja hoor, een poepje. De rest kwam er achter aan.Hij zat eerst met z'n oogjes stijf dicht te bidden.Ik denk dat hij alvast om vergeving vroeg , hij wist natuurlijk dat er meer kwam  
Nijntje dvd.....geweldig.Hij danst zich suf zodra het liedje weer begint.Zo schattig als je dat ziet.Z'n hele lichaampje doet mee, armen zwaaien in het rond kontje wiebelt alle kanten op en zelfs zijn tongetje klakt mee.
Jan zit de halve dag met z'n trui omhoog, Ian wil steeds opa's buik zien Nu begrijp ik dat wel hoor 
Goed, het was van avond naar overdag dit verslag maar deze oma is ook erg aan haar bed toe. Ik groet jullie en wens jullie een goede nachtrust toe.
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 22 Oktober 2008 om 18:54
OH JE ZULT OOK WEL VERSLETEN ZIJN. MAAR HEERLIJK ZO'N KLEINE MAN OM VOOR TE ZORGEN. EN FANTASTISCH ZO ALS ZE UIT DE HOEK KUNNEN KOMEN EN ZELF DINGEN WILLEN DOEN. LAAT HEM MAAR LEKKER TOBBEN NU. ALS MAMA STRAKS TERUG KOMT MAG HIJ VAST NIET MEER MET ZIJN HANDEN ETEN. DIE KANS VAN NU KRIJGT HIJ NIET MEER...
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Datum bericht: 22 Oktober 2008 om 20:30
Vanmorgen was hij 0m 9.00 uur wakker. Keurig mannetje he? Denkt ook aan zijn opa en oma  Samen met ons naar de winkel gelopen, echt zo geweldig zo'n ukkie tussen je in en dan af en toe omhoog kijkend.Plat knuffelen kun je hem dan wel. Vanavond mocht ik hem , met veel afleiding, wel z'n eten geven. Na het eten nog even spelen en toen weer lekker in bad. Nu ligt hij te spelen in z'n bedje.Ik hoor hem af en toe evn praten.Lekkere schat. Het vliegtuig van de kinderen had pech, zij komen vanavond pas laat thuis. Helaas moest Jan daarom alleen naar huis vanwege een afspraak. Hij komt mij vrijdag weer halen en dan zit onze vakantie er ook op. Maandag weer alles z'n normale gangetje.
Dit was het dan betreffende het oppassen op Ian.
|
Bericht van: T Looman
Datum bericht: 22 Oktober 2008 om 21:30
wat leuk al je verhalen te lezen Catharina veel plezier nog de rest van de week
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: JessDijk
Datum bericht: 27 Oktober 2008 om 13:20
Laat ik ook maar weer eens een berichtje gaan plaatsen. Met zo'n klein monstertje om je heen is computeren een stuk lastiger geworden. Weinig tijd, maar ik zal proberen weer wat vaker te komen. Ik zat net even in de map van fotoos te kijken van het oppassen. Helaas zijn het niet zo veel fotoos geworden, maar hier dan een foto van mijn moeder (die staat er een klein beetje op) en Ian die in bad zit (ik bespaar jullie de poepfotoos hahaha). Ian heeft het geweldig gevonden dat opa en oma op hem gepast hebben, want toen mijn vader mijn moeder kwam halen vrijdag en ze wegreden heeft hij heel hard gehuild.
Groetjes, Jessica

-------------
|
Bericht van: eNGELIEN
Datum bericht: 27 Oktober 2008 om 14:13
Wat een schattig kindje.
Groetjes Lien
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 27 Oktober 2008 om 14:23
wat een schatje
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: Houtdraakje
Datum bericht: 27 Oktober 2008 om 16:15
oooh wat schattig en wat een leuke verhalen. Ik had ze nog niet eerder gezien, geniet maar lekker van dat knulletje met z'n allen hoor. 
------------- Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 28 Oktober 2008 om 00:07
|
Ik ben nu een beetje aan het bijlezen catharina, en geniet van je heerlijke verhalen. Wat is het toch een scheetje ( letterlijk en figuurlijk heb ik begrepen ).
Ik ben nu een beetje rustiger geworden, al zijn we alle ellende nog niet te boven. Ze zullen nu toch wat sneller gaan opereren, ze mag tot die tijd niet haar bed uit, dus ook niet naar huis. Vandaag had ze trouwens ook weer wat koorts en haar been voelde erg warm.
Jij kunt nu ook weer uitrusten, het oppassen wordt wel wat makkelijker als ze een beetje groter worden, maar ik zelf heb deze tijd altijd heerlijk geveonden.
Toen mijn man was overleden, ik was 49, en werd ik oppas moeder in een gezin met 1 manneke van 18 maanden en een pas geboren tweeling, jongen en meisje. De moeder ( nu 50 ) vraagt me nu nog af en toe, waar haalde je de energie vandaan ?
lieve groetjes TONY
------------- TONY
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 28 Oktober 2008 om 08:13
fijn dat je een leuke week hebt gehad, en iets waar je op terug kijkt, heb ook een heerlijk week met mijn klein dochter gehad, samen zwemmen, samen naar de film samen leuke dingen doen de week is omgevlogen, ze heeft ook hyves dus haar nog een lief berichtje gestuurd waarop een reactie kom snel weer hoor beppe, leuk he
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Datum bericht: 31 Oktober 2008 om 10:05
|
He Jessica, wat geweldig dat je er ook weer bent.
Wat heb jij een lief zoontje, een scheetje hoor  
|
|