Print Pagina | Close Window

FEESTSFEER GEDAAN ;) JULLIE OOK ?

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=6964
Print Datum: 10 November 2025 om 20:27
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: FEESTSFEER GEDAAN ;) JULLIE OOK ?
Bericht van: RIKA
Onderwerp: FEESTSFEER GEDAAN ;) JULLIE OOK ?
Datum bericht: 03 December 2008 om 13:05

HALLO KERSTMEIDEN ;)

VANMORGEN HEB IK MET HUL.P SAMEN HEEL GEZELLIG GEHAD.

WIJ HEBBEN ALLE EXTRA KERSTVERLICHTINGEN OP PLAFOND GEHANGEN , EN RAAM OOK .

EN GEEN KERSTBOOM VOOR DEZE JAAR.

VANWEGE DJOEIMIE RENNEN.

NU IS ALLES KLAAR MET KERSTVERLICHTINGEN .

EN HEB OOK EXTRA BIJ GEDAAN .

ALLE KERSTBALLEN HANGEN MET VERLICHTINGEN .

IK ZAL VANAVOND FOTO MAKEN . EN ZET IK OP FORUM PLAATSEN .

HET IS WEL GEZELLIG. WANT IK VOEL GOED IN HELE DECEMBER MET WARME KERSTVERLICHIING.

HEB GEEN GEMIST DIE KERSTBOOM NU .

NORMAAL DOE IK ALTIJD NA SINT PAS KERSTBOOM, MAAR DEZE IS WEL ANDERS OMDAT DIE LIJKT OP VEEL : DISCO KERSTVERLICHINGEN . LOL ....HI

HEBBEN JULLIE OOK AL GEDAAN  OF NOG TE VROEG .... HI

-------------
GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA

Antwoorden:
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 03 December 2008 om 13:18

WIJ VERSIEREN NA SINTERKLAAS DE KAMER IN KERSTSFEER. SINDS 3 JAAR DOEN WE HET EEN KLEINE WEEK VOOR KERST PAS. NA 16 DECEMBER KOMEN DE BOOM EN DE VERSIERINGEN DE KAMER IN.

WAAROM? 16 DECEMBER 2005 IS MIJN OPA (MIJN VADERS VADER) OVERLEDEN EN WILLEN WE EERST HEM GEDENKEN DIE DAGEN EN DAARNA KOMT DE BOOM.

WE VERSIEREN SINDS 3 JAAR OOK VEEL MINDER DAN DAARVOOR. MAAR DE BOOM, BALLEN, KERSTSTAL, SLINGERS ED KOMEN ER WEL.

Bericht van: miep
Datum bericht: 03 December 2008 om 13:43
We hebben nog niets versierd, eerst moet Sinterklaas weer naar Spanje, dan langzamerhand een beetje versieren. Ben nu druk bezig met de kerstman van Alan Dart en wil dan voor de kerst ook nog een paar engeltjes maken.

Bericht van: Josl
Datum bericht: 03 December 2008 om 14:25

Wij wachten er ook mee totdat Sint het land weer uit is. WEL branden bij ons het hele jaar door waxinelichtjes in allerlei soorten (gewoon) glas. Blijf ik gezellig vinden.

groetjes, Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Bericht van: breinaald
Datum bericht: 03 December 2008 om 14:43
na de sint komt bij ons de kerstboom erin

-------------
quality=

Bericht van: Corry R
Datum bericht: 03 December 2008 om 14:50
Pas een week voor de kerst komt de boom erin,verder versier ik niet zoveel,hou van een beetje rustig.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek

Bericht van: Haaknaald
Datum bericht: 03 December 2008 om 16:10

Wij hebben nog niets versierd hoor.

Ik wacht altijd tot een week na de sinterklaas en dan begin ik met versieren.

Groetjes Els.

-------------
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/

Bericht van: Katuma
Datum bericht: 03 December 2008 om 16:32
Hier is nog niets versierd, ik wacht altijd tot een week na de sint om alles op te zetten, ik breng al wel lekker de sfeer erin door af en toe wat kerstmuziek op te zetten via youtube maar dat is enkel omdat ik er al zo naar verlang, beginnen de traantjes ook al te komen

-------------
Veel liefs,
Jana.

Bericht van: tikoes
Datum bericht: 03 December 2008 om 16:34
Mijn kunstkerstboom staat al ruim 6 weken. Toen ik kerstballen ging haken heb ik hem gezet met lampjes. Nu hangt hij vol en geniet elke dag met volle teugen van de speciale sfeer.

Bericht van: T Looman
Datum bericht: 03 December 2008 om 16:52
bij ons komt de kerstboom ook pas een week voor de kerst in huis

-------------
groetjes Thea

Datum bericht: 03 December 2008 om 17:01

HI ERG LEUK TE LEZEN ;)

EERST SINTFEEEST GENIETEN .....

IK WOON NU ALLEEN , MIJN DOCHTER WOONT OP KAMER.

MAAR IK GA WEL HAAR VERRASSING .

DUS VRIJDAG GA IK SMSJE NAAR MIJN DOCHTER . DAN ZEG IK : OJEE ZWARTE PIET IS HIER GEWEEST.

DAN ZIE WEL HOE MIJN DOCHTER REAGEERD....

EN ALS ZE KOMT , DAN GA IK GELIJK LEKKER WARME CHOCOLADE MELK MET LEKKERS BIJ .

IK BEN AL LEKKER 3 KILO AANGEKOMEN .

PFF ...DUS LAAT MAAR ZO LEKKER SMULLEN ....TOT 4 JANUARI OPNIEUW OP DIEET .....EN FITNESSEN ( BOVEN IN MIJN KAMER ) , OP MOMENT HEB GEEN ZIN IN .

TE VEEL GEBREID IN LAATSTE TIJD. OMDAT IK LEUKER VINDT MET ZO,N SFEER NU ...

EN GAAN  JULLIE OOK EEN SINTFEEST ?

-------------
GROETJES RIKA

Bericht van: su
Datum bericht: 03 December 2008 om 17:43

van het weekend maar eens kijken op zolder wat er nog allemaal staat  en ligt,

en de buiten verlichting ff op hangen buiten

Bericht van: esthertje
Datum bericht: 03 December 2008 om 19:06

vrijdag vieren wij thuis pakjes avond. en ik mag van de kinderen nog niks neerzetten omdat de sint anders niet komt. ze geloven nog zo lekker. dus ik wacht tot vrijdagavond tot zij naar bed zijn en dan gaat mama lekker met de kerstboom beginnen. als die alvast opstaat en de takken allemaal goed staan(kunstboom) dan kan ik zaterdag met de kinderen de boom versieren.

ik heb er al wel veel zin in. vooral nu ik met de kerststalfiguren bezig ben. ik hoop dat ik voor zaterdag de meesten af heb. em amders komen die er later bij staan. ik moet als laatste de koningen en die komen in het verhaal ook als laatste dus dat komt goed uit.

-------------

Bericht van: boek
Datum bericht: 04 December 2008 om 03:28

Sint moet eerst weer naar Spanje en om dat die zondag pas komt bij ons, ga ik begin volgende week, niet 1 maar 2 boompjes halen

toen ik zwanger was van onze jongste dochter vroegen de andere kinderen wanneer komt de baby, en dan was mijn antwoord als de kerstboom in huis staat, nu was ik bijna 14 dagen overtijd , toen ik op een avond tegen mijn man zei de boom in huis, want straks komt er helemaal geen boom als het zo doorgaat, savonds de boom nog versierd geen centje last nog, de andere dag lag de baby in de wieg, mem had woord gehouden.

en nu staat de boom dus altijd voor haar verjaardag in huis, dat hoort dus zo bij ons, al komt de boom voor mijn gevoel wel steeds vroeger in huis maar het is ook zo gezellig

hij blijft meestal ook vrijlang staan bij ons

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>

Bericht van: Iris74
Datum bericht: 04 December 2008 om 08:21

Goedemorgen,

Wij versieren het pas in de week van kerst, maar dat omdat wij op vakantie gaan, de week voor kerst. Mijn dochters vinden het wel erg leuk om het huis uitgebreid te versieren, dus wij gaan de week van kerst hard aan de slag, haha!!!!

groetjes

Iris

Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 04 December 2008 om 09:26
GOEDEMORGEN OOK IK VIER SINTERKLAAS MET CHOCOLADEMELK EN WAT LEKKERS ERBIJ.MAAR ER HANGT BIJ MIJ VOOR HET KAMERRAAM WEL AL EEN ADVENTSTER OMDAT DIE 30 NOVENBER IS BEGONNEN DE REST DOE IK A.S ZONDAG OPZETTEN MET MANLIEF SAMEN.DE KINDEREN MOET HUN EIGEN KERSTBOOM GAAN OPZETTEN.MIJN  DOCHTER VOOR HET EERST DIT JAAR,GROETJES VAN DIANA.

Bericht van: odette
Datum bericht: 04 December 2008 om 11:03

Toen mijn kinderen nog geloofd mochten er van hun ook geen kerstdingen in huis want dat was zielig voor Sinterklaas. Ook om de spullen in de winkel konden ze zich vroeger heel kwaad maken.

Maar toch ondanks dat ze niet meer geloven gaan we toch pas na sinterklaas versieren. Waarschijnlijk volgende week woensdagmiddag.

-------------
odette

Bericht van: sassa
Datum bericht: 04 December 2008 om 11:26
Bij ons is het al volop kerstsfeer, de boom, de decoratie aan de schoorsteen, alles staat en hangt, we wachten enkel tot na Sinterklaas om de lichtjes aan te steken, anders wordt die goede man misschien een beetje knorrig

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 04 December 2008 om 12:34
Volgende week komt de boom maar in huis en die blijft dan staan tot de eert-ste week na nieuwjaar

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 04 December 2008 om 13:02

Eerst moet de Sint gevierd. Ik ben er erg op tegen dat kerst die lieve Sint wegduwt. Het Sinterklaasfeest is het grootste feest dat er is voor kinderen en blijft mij ook al zijn ze nu groot zijn plaats behouden.

Eind volgende week komen wel wat kerstdecoraties en aangepaste kleedjes op de tafe 

De verse boom komt ongeveer een week voor kerst de woonkamer in.

En een paar dagen  voor kerst een bloemstuk met verste bloemen.

En dan ergens tussenin worden nog her en der nog wat lichtjes en slingers opgehangen

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG

Bericht van: Antonia
Datum bericht: 04 December 2008 om 15:14

Bij mij komt het ook altijd pas na de Sint, ook al komt hij hier niet meer.

De Kerst versiering wordt dit jaar wat aangepast, mijn grootste Kerststuk (mijn dochter) zit midden in de kamer, daar bouwen we gewoon omheen. Een piek erop en we zijn klaar   .

-------------
TONY

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 04 December 2008 om 15:22
Ik versierde vroeger voor Sinterklaas met kleurplaten en rood crêpepapier en er stond een schaal sinaasappels of mandarijnen. Later een sinaasappel met kruidnagels erin. En na 6 december kwamen de Kerstversieringen pas van zolder.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: ab63
Datum bericht: 04 December 2008 om 18:38
BIJ MIJ GAAT HIJ ALTIJD DE WEEKEND NA SINTERKLAAS IN DE STANDAARD.

-------------
GROETJES ANGELA

Bericht van: Houtdraakje
Datum bericht: 04 December 2008 om 20:29
ik ga dit weekend de boom neerzetten. Mijn dochter woont ook op zichzelf, sinds kort met haar vriend samen. Maar we hebben elkaar een mailtje gestuurd dat de sint langs is geweest haha, grappig he??

-------------
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen

Bericht van: culimieke
Datum bericht: 05 December 2008 om 07:18
piep

hey doosjes ben blij te horen dat jullie ook wachten tot de sint weg is, hier in antwerpen lijken ze wel gek, eerste week van november waren er al kerstetalages,
ja daaaaaaaaaag............

bij on sop 18december, samen emt dochter gaan we huisje versieren

knuf frutselmieke

-------------
[URL=http://imageshack.us][img]

Bericht van: Meia
Datum bericht: 05 December 2008 om 13:54

De laatste paar jaar ben ik steeds erg laat met de kerstboom, dit jaar doe ik het toch hopelijk wat eerder, volgende week, altijd eerst sinterklaas natuurlijk.

Ik heb nu alleen wat voor de kleinkinderen gekocht want het was te vermoeiend om voor iedereen wat te kopen en de kinderen hebben daar alle begrip voor natuurlijk.

Het is geen overdaad bij mij in huis met kerstspullen maar wel heel gezellig. Wel heel veel kaarsen en waxinelichtjes. k heb ook nooit gewone verlichting aan met kerst. Helaas moet is eerst nog wat orde scheppen in mijn kamer, het is een beetje erg rommelig

-------------
     All you need is love.

Bericht van: su
Datum bericht: 06 December 2008 om 19:03

zo kerst boom staat en lampjes om de ramen morgen de buiten verlichting doen.

wel gezellig zo al die lampjes

Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 06 December 2008 om 19:35
Ik zet de kerstboom het volgend weekend op.
Altijd 2 weken voor de kerst tot 1 januari.
Dat is nog vroeg genoeg vind ik.
3 weken de kerstboom en de versierselen in de kamer is lang zat.
De kerstkaarten gaan maandag de deur uit,ik ga ze zondag schrijven.
Groetjes Hetty.

Bericht van: Ennas
Datum bericht: 06 December 2008 om 20:25
Mijn vader wilde vandaag de boom al halen. Vond mijn moeder te vroeg, nu gaan we volgende week zaterdag de boom al halen. Hij blijft staan tot 6 januari, 3 koningen.

Bericht van: esthertje
Datum bericht: 06 December 2008 om 21:05

wij hebben een kunst boom en we hebben hem vandaag opgezet. ook in de kamer al wat versierd en morgen de rest doen. ik vind het altijd gezellig met die lampjes. hij blijft in idder geval staan tot de kinderen weer naar school gaan. en misschien wel tot 7 januari. maar dat ligt eraan wat er in die week allemaal op het programma staat.

veel plezier allemaal met het versieren.

-------------

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 07 December 2008 om 14:10
Originally posted by Ennas Ennas wrote:

Mijn vader wilde vandaag de boom al halen. Vond mijn moeder te vroeg, nu gaan we volgende week zaterdag de boom al halen. Hij blijft staan tot 6 januari, 3 koningen.

Zo was het bij mij thuis ook, Sanne, het stalletje stond onder de boom en de drie koningen reisden de hele kamer door tot ze 6 januari aankwamen, heel zielig, want één zat de hele reis op zijn knieën.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Datum bericht: 07 December 2008 om 18:25

HIER IS BELOOFDE FOTO`S .

EERDER KON IK NIET,WANT MIJN ZAPPA ( KAKETOE ) HEEFT VERLICHTING STUK GEBIJTEN . HAHAHA

JA ZE HOUD VAN SPEELGOED MET GLINTEREN .

GELUKKIG HEB IK GEEN STROOM AAN .

DAN WORDT GEBRADEN ZAPPA.

OJEE DAAR WIL IK NIET WETEN .

HIER IS FOTO VAN KAMER UITZICHT

">

MIJN BREIPLEK ;)

">

EETTAFEL  ;)

">

-------------
GROETJES RIKA

Bericht van: odette
Datum bericht: 07 December 2008 om 18:50

Gezellig Rika zo een zee van lichtjes in huis.

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

het stalletje stond onder de boom en de drie koningen reisden de hele kamer door tot ze 6 januari aankwamen

Zo doen mij kinderen het ook ieder jaar. Stalletje staat onder de boom. Maria en Jozef komen ieder dag een stukje dichterbij. Jezus ligt ergens in de la van de salontafel en die komt te voorschijn op kerstavond en dan gaan de wijzen ook aan de wandel richting stal.  Iedere dag mag een ander kind de popjes verzetten.

Wij hebben een nep boom dus die is snelgepakt van zolder. Waarschijnlijk aankomende woensdagmiddag. Maar morgenavond ga ik op de school van mijn dochtertje kerstversiering op hangen in de gangen en mischien heb ik dan wel de smaak te pakken dat ik dindagochtend alles al ga pakken en neerzetten.

-------------
odette

Bericht van: Houtdraakje
Datum bericht: 08 December 2008 om 16:12

Leuk Rika,

lekker veel lampjes ook. Doe maar niet gebraden Zappa hoor ieuw...

-------------
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 08 December 2008 om 17:31
Originally posted by boek boek wrote:

Sint moet eerst weer naar Spanje en om dat die zondag pas komt bij ons, ga ik begin volgende week, niet 1 maar 2 boompjes halen

toen ik zwanger was van onze jongste dochter vroegen de andere kinderen wanneer komt de baby, en dan was mijn antwoord als de kerstboom in huis staat, nu was ik bijna 14 dagen overtijd , toen ik op een avond tegen mijn man zei de boom in huis, want straks komt er helemaal geen boom als het zo doorgaat, savonds de boom nog versierd geen centje last nog, de andere dag lag de baby in de wieg, mem had woord gehouden.

en nu staat de boom dus altijd voor haar verjaardag in huis, dat hoort dus zo bij ons, al komt de boom voor mijn gevoel wel steeds vroeger in huis maar het is ook zo gezellig

hij blijft meestal ook vrijlang staan bij ons

hihi,dat is een leuk verhaal!

Wij doen ook rustig en alleen "veilige" spullen nogal hoog..; Wij hebben een heel ondeugende... poes die dol is op dat soort spulletjes!  Heb nog een bon van de Intratuin, dus ik wil wel even kijken of er een leuke kerststal is..; Ik zou er eentje haken, maar dat ging niet door! Maar niet getreurd, dat komt ooooit nog wel eens!

Bericht van: Josl
Datum bericht: 08 December 2008 om 17:33

Wat is het bij jou al gezellig Rika!!

groetjes, Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net