drama !!
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=7642
Print Datum: 12 November 2025 om 00:11 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: drama !!
Bericht van: rita_1709
Onderwerp: drama !!
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 15:06
|
België is in shock, na een zoveelste onzinnige moord !!! Een 28-jarige man dringt een kinderdagverblijf binnen, en doodt er twee kleintjes van minder dan één jaar en een oppas. Er zijn nog zo'n 14 gewonden, waaronder nog verschillende in levensgevaar !!! Hij richt er met een aantal messen een enorm bloedbad aan !!!
Ongelooflijk, onzinnig, waanzinnig, hoe is dit mogelijk ???????? In welke maatschappij leven wij ??? Mijn gedachten en medeleven gaan uit naar de slachtoffers en hun familie !!!

------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Antwoorden:
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 15:17
Ach jeetje, ik krijg er de koude rillingen van.............en ja hoe is dit mogelijk dat zoiets kan gebeuren. Mijn gedachten en medeleven gaan ook uit naar de slachtoffers en hun familie.
------------- GROETJES
|
Bericht van: Eeyore82
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 15:25
... en dan denk je dat je kindje veilig aan het spelen is......
Heel erg.......
|
Bericht van: tikoes
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 15:34
Allemachtig............wat verschrikkelijk. Ik heb hier geen woorden voor. Wat erg voor de getroffen gezinnen. Zulke mensen horen niet in de maatschappij los rond te lopen.
Mijn medeleven en gedachten gaan ook uit naar hen die op onmenselijke manier zijn getroffen
|
Bericht van: petunia
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 15:36
|
Ja Rita ik hoor het ook al heel de morgen op de radio,dit is vreselijk,hier zijn geen woorden voor.
Vreselijk voor de ouders en familie,als je zo'n bericht thuis krijgt.,dit hou je niet meer voor mogelijk.
De man zou geestes ziek zijn,(waarom laten ze hem dan nog los als men het weet.)
Het is altijd hetzelfde Eerst moet er iets gebeuren en dan gaat men hier in belgie maatregelen treffen, maar daar hebben die kleintjes en hun oppas niks meer aan., verschrikkelijk
groetjes jacqueline
------------- denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 15:54
Ja, wat een vreselijk bericht hé.
Je wordt er koud van!
Groeten Creaans.
|
Bericht van: sandyvr
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 16:49
woorden schieten hier tekort
onbegrijpelijk koude rillingen
|
Bericht van: ab63
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 16:53
Bericht van: odette
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 16:55
Ik hoorde het toevallig net het nieuwsbericht. Wat vreselijk dat zoiets kan gebeuren.
------------- odette
|
Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 16:56
Dit is vreselijk wat een ramp. Vreselijk voor de ouders ,familie enz om dit bericht te krijgen. Groetjes Hetty.
|
Bericht van: Molemieke
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 17:04
|
Wat een vreselijk nieuws. Ben direct even gaan kijken op de site van de krant en die man wil niet eens zijn identiteit onthullen ... brrrr... hoe kil kan iemand zijn zeg.
------------- http://molemiekeshobby.blogspot.be/" rel="nofollow - http://molemiekeshobby.blogspot.be http://molemiekesnaaiblog.blogspot.be/" rel="nofollow - http://molemiekesnaaiblog.blogspot.be
|
Bericht van: naatje
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 17:06
HIER ZIJN GEEN WOORDEN VOOR,IN EN IN TRIEST.
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Bericht van: NaJa
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 17:38
verschrikkelijk he! Dan denk je dat je ze veilig achterlaat en dan gebeurt dit...
------------- Groetjes
Nathalie
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 17:50
ik heb er geen woorde voor... Heb een aantal kleine neefjes en een nichtje die ook naar een kribbe gaan, je kan dfit niet bevatten... Waarom?????
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 19:00
|
Het is gewoon afschuwelijk!!!!Ik had het vanmorgen ook op de radio gehoord. Ik ga er niet diep over nadenken, dan word ik niet goed.
Een waarschuwing, heb ik geleerd toen ik mijn eerste baan kreeg, nooit, maar dan ook nooit een gesminkt persoon binnen laten.Je kunt niets aan het gezicht zien.Niet dat dit een verwijt is , echt alleen maar een waarschuwing.
------------- Groetjes Catharina
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 19:15
Ze zeggen juist op het nieuws dat hij met alles lacht en nog een adres bij had van andere kinder opvangen .Ze hebben hem opgepakt dat hij naar dat 2de kinderopvang rijde. Ik hoop dat ze hem voorgoed in de bak steken ,en dat ze hem niet vrij krijgen onder verzachtende omstandigheden, zoals hij een slechte jeugd heeft gehad daar komen ze bij crieminelen altijd mee af.Ik vind het zo erg voor de familie's
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: Viola
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 19:27
ja het is verschrikkelijk hoebedoel je geestelijk gestoord. Het zal je kind maar wezen en dan de hulpverleners sta daar ook eens bij stil zeg. ze liepen gewoon in het bloed. Moet je toch echt niet aan denken zeg
------------- http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam
|
Bericht van: sassa
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 19:32
hier zijn geen woorden voor
------------- <a rel=nofollow href="http://imageshack.us"> </a> groetjes sandra
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 19:38
|
Ik heb het ook gehoord op het nieuws. Verschrikkelijk, waar is het voor nodig en wat een onnodig leed wordt hier weer door veroorzaakt.
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 19:38
ik ben met stomheid geslagen, hier zijn geen woorden, heel veel sterkte voor de nabestaanden
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 19:41
Het is toch niet te geloven wat sommige mensen allemaal voor waanzin in hun hoofd hebben. Ik kan het nog steeds niet begrijpen.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: Fietje
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 19:55
|
Ik word er gewoon miselijk van!!
ook ik denk aan hun familie!!, je word er gewoon bang van!
------------- Geniet van elke dag!
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 20:02
JE WIL ER NIET OVER NADENKEN WAT HET MET JE DOET ALS JE ZELF EEN VAN DIE OUDERS BENT. OF DE FAMILIE VAN DIE LEIDSTER. VRESELIJK GEWOON.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: licht
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 20:53
|
Rita ik krijg iedere keer weer kippevel als ik het hoor !Er zijn al zo vele malen op scholen kinderen vermoord .Maar dit slaat alles kleine stumpertjes natabenen van 0 tot 3 jaar en niet te vergeten de oppas die nog een van de kindertjes heeft willen redden
En wat denken jullie van de kinderen die zwaar gewond zijn . wat voor een trauma die over zullen houden , dat is niet te vatten!
Wat een verschrikkelijke schok voor de ouders .
groetjes van Rita 2
1
------------- wees een licht voor iedereen
|
Bericht van: Dikky
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 20:59
|
Goh, het is verschrikkelijk dat zoiets kan gebeuren!!! Ben zelf moeder van 3 nog jonge kinderen, maar moet er niet aan denken dat zo iemand een school, peuterspeelzaal of in dit geval kinderdagverblijf zou kunnen binnenkomen.
Ik ben al geschokt laat staan de ouders in Dendermonde. Voel met ze mee.
------------- Groetjes,
Dorine
|
Bericht van: Ansie
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 21:42
Daar kun je niet bij met je verstand he dat iemand zo iets kan doen
en dan nog zo'n onschuldige babykes heb mijn kindjes direct nog eens een extra knuffel gegeven
|
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 21:43
8 maand en 9 maand alle komaan dat is niet in te beelden gewoon,zijn baby's ocharme de jongen net 20 jaar zeg,waar haalt hij het om zoiets te doen 
|
Bericht van: Ansie
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 21:45
|
geen idee daar zul je als normaal persoon niet achter komen
|
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 21:47
Nee ansie algoed mss anders zou er met ons ook iets aan de hand zijn
probeer het te bevatten, maar kan het niet alle die mama's en die baby's verschrikkelijk gewoon
|
Bericht van: Ellewol
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 22:18
Vreselijk!!! Ik heb er geen woorden voor. Dat mensen zoiets kunnen
doen.
------------- Groetjes Elly
Liefde kun je niet verspillen
-----------------------------
http://home.kpn.nl/elly.storm
|
Bericht van: dine
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 22:21
|
Ik zit nu pas achter mijn pc en wil dit onderwerp ter sprake brengen maar ik merk dat jullie al je afschuw geuit hebben.
Gewoon geen woorden voor !!!!!!!!!!
Het enige 'positieve' nieuws is dat de andere 10 kindjes buiten levensgevaar zijn, (maar wel levensgevaarlijk gewond)
Ik erger mij weeral aan de commerciele zenders die : de ene het nieuws op een 'sensatiebeluste' ipv serene manier brengt en de andere het lef heeft om vanavond 'scary movie' uit te zenden !!!!!! met als onderwerp : met masker en mes mensen ombrengen............. ongehoord ............
Nadine
|
Bericht van: Nousje
Datum bericht: 23 Januari 2009 om 22:51
Het is onbegrijpelijk hoe haalt iemand het in zijn hoofd. Dan sta je toch ook even stil bij het feit dat je eigen zoontje ook naar de opvang gaat......
Diep triest dat dit kan gebeuren.
------------- groetjes anouschka
|
Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 24 Januari 2009 om 09:47
Dine, de scary-movie film is afgelast en werd vervangen door een andere film . Alsook de show 'Steracteur Sterartiest' op één.
Het is inderdaad helemaal niet te vatten wat daar gebeurd is... Op het nieuws zeiden ze gisterenavond dat hij na de eerste crèche binnengevallen te zijn, op weg was naar een 2de, hij had een kogelvrije vest aan en had nog een BIJL in zijn rugzak zitten om daar toe te slaan... Dit is toch allemaal te gek voor woorden.
Eigenlijk is hier maar één woord voor: ONBEGRIJPELIJK.
Groetjes
|
Bericht van: Maria Johanna
Datum bericht: 24 Januari 2009 om 12:15
|
Ik snap ook werkelijk niet hoe het toch kan dat de omgeving dit niet heeft zien aankomen. Of...sommige geestelijke ziektes komen heel plotseling op. Heeft de hulpverlening gefaalt??? Ik hoorde er vanmorgen voor het eerst over. Ik werd echt niet goed....
Maria
|
Bericht van: griet
Datum bericht: 24 Januari 2009 om 12:24
|
het is niet te vatten wat er gebeurd is
maar hier in hoogerheide komt alles weer boven wat hier is gebeurd met jesse
Eigenlijk is hier maar één woord voor: ONBEGRIJPELIJK.
------------- http://www.animaatjes.nl/mini-plaatjes/" rel="nofollow">
groetjes grietje
|
Bericht van: perle
Datum bericht: 24 Januari 2009 om 14:08
|
pralientje wrote:
Ze zeggen juist op het nieuws dat hij met alles lacht en nog een adres bij had van andere kinder opvangen .Ze hebben hem opgepakt dat hij naar dat 2de kinderopvang rijde. Ik hoop dat ze hem voorgoed in de bak steken ,en dat ze hem niet vrij krijgen onder verzachtende omstandigheden, zoals hij een slechte jeugd heeft gehad daar komen ze bij crieminelen altijd mee af.Ik vind het zo erg voor de familie's |
Ja!Terug vreselijke dingen in Belgie!!!!!!
Ge zou haast beschaamd zijn hier te wonen maar ja!!!Zonder treffelijke regering kun je echt wel alles verwachten!Niet vergeten dat lieverdje Dutroux Stempelgeld en geld van de ziekenbond tegelijk ontvangde !!!!!!!Die ontvangde gewoon dubbel loon!En kon dan zich lekker amuseren met lieve kleintjes die er spijtig genoeg in gebleven zijn!Maar gewone mensen die moeten hemel en aarde bewegen om iets te bekomen!
Persoonlijk vind ik het ook erg voor de familie van die'n jonge gast!!!Zijt daar maar es moeder of zus van!!!!!!!Je voelt je schuldig en kunt niets doen!!!!!!
P. Rita!!!!!Neen levenslang in de'n bak?Als Dutroux?En wekelijks zijn eiskes stellen?En weeral met het belastingengeld? Dus...Ons geld?
Neen ze mogen van mij gelijk wat doen bv dwangarbeid of iets dergelijke!Als hij maar opbrengt!Nooit kan hij die mensen vergoeden voor alle leed!
Zelfs Sadam Houssein (die ze opgeknoopt hebben)kon nuttig geweest zijn in de maatschappij! Hadden ze hem gewoon opgesloten,eten gegeven en laten werken van 's ochtends tot 's avonds!Tot hij een normale dood stierf! Maar hij werd behandeld zoals hij handelde en ...heeft dit iets opgebracht? Behalve mijn grootste afkeer? Oog om oog? Neen ik denk het niet!!!!!! Maar terug loslaten zoals ze hier in belgie zo graag doen!!!!nee!neen!!!!!
Ge leest het wel,hé!!!Ik word hierom pisnijdig!!!!
Mais enfin!!!!!probeer er ook niet teveel aan te denken!heb te doen met die 2 baby's (eentje van 6 maanden en eentje van 9 maanden) en begeleidster . En al die op gruwelijke wijze bewerkte baby's die momenteel in ziekenhuis verblijven momenteel weliswaar reeds uit levensgevaar maar toch wel zwaar verminkt!!!!!
Persoonlijk las ik in de krant dat hij NIET geestesziek is!Geen drugs of alcohol gebruikt had (dus ...hij was blijkbaar in z'n normale doen!)
-------------
|
Bericht van: breinaald
Datum bericht: 24 Januari 2009 om 14:25
|
heb er geen woorden voor
dit is verschrikkelijk
-------------
quality=
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 24 Januari 2009 om 14:26
|
Ja Rita,
ik heb er ook kippevel van gekregen, mijn gedachten gaan ook naar de slachtoffers en hun ouders.
VRESELIJK
In welke maatschappij leven wij?
groetjes rita
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 24 Januari 2009 om 16:42
|
Perle, ik ben het helemaal met je eens!!!!!!Het zal maar je kind of broer zijn.....
Wat betreft de straf, inderdaad laat ze maar hard werken i.p.v. in onze ( Nederland precies zo) ,, hotels,, zitten.
Daar hebben ze nog meer rechten dan wij in het ,, werkende en betalende,, dagelijks bestaan.
Sorrie ander hoofdstuk, maar ik word daar ook vreselijk verontwaardigd over.
------------- Groetjes Catharina
|
Bericht van: Iris74
Datum bericht: 24 Januari 2009 om 17:22
|
Hallo, allemaal,
Wat verschrikkelijk, he, wat er is gebeurd. Mijn gedachten gaan uit naar de kindertjes en de ouders, familie en vrienden van de kindjes en leidsters. Wat een drama!!!
Groetjes
Iris
|
Bericht van: elsje
Datum bericht: 24 Januari 2009 om 17:31
bah verschrikkelijk. ik moet er niet aan denken *zelf ook 2 kindjes in de opvang*
wel anders maar toch.
en dan je blijft achter als kind of familie van een kind of zoals ik eerder las als familie vam de dader
in een woord afschuwelijk
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 24 Januari 2009 om 19:45
ik ben er helemaal stil van,vindt het zo vreselijk,dat dit kon gebeuren,zometeen durven ouders hun kindjes niet meer te brengen daar je toch denkt dat ze veilig zijn. een eng idee dat je hersenen met je aan de loop kunnen gaan.het is allemaal niet te bevatten. want zou je dit echt met volle verstand kunnen doen? dat vraag ik me dan af.als je al in hun lieve oogjes kijkt dan smelt je toch.kan het niet bevatten,vreselijk voor de ouders een nachtmerrie.heel veel sterkte voor de ouders. astrid 
|
Bericht van: Meia
Datum bericht: 24 Januari 2009 om 21:51
|
Verschrikkelijk! Je snapt niet dat zoiets zo maar kan gebeuren.
Deze man mogen ze dan ook nooit meer vrijlaten maar ik denk dat wanneer hij in de gevangenis terecht komt.......... Ik denk niet dat medegevangenen er tegen kunnen dat er zomaar op baby's ingehakt wordt.
Maar goed, dat is gelukkig niet onze zaak om di eman te berechten want dan zou ik de doodstraf weer in willen voeren en dat kan natuurlijk ook niet.
Meeleven met de ouders en familie van de slachtoffers is wat wij kunnen doen, ik heb dan ook even het plaatje van Rita gepikt, met dat beertje vond ik wel heel toepasselijk een brandend kaarsje.

------------- All you need is love.
|
Bericht van: perle
Datum bericht: 25 Januari 2009 om 00:28
|
Verder vernomen uit het nieuws...er werd inderdaad gevreesd voor wraakacties bij medegevangen
en hij (de dader)werd vanavond geplaatst in de gevangenis in Brugge!Onder zwaar toezicht voor z'n eigen veiligheid!Een 30 km van mijn huis!!!!!brrrrrrrr
Blijkbaar wil hij niet meewerken,gaf hij tot 5 maal een andere identiteit op en lacht hij de onderzoekers vierkant uit! Laatst bericht !Hij is pas 20 jaar oud!!!!!
Eigenlijk zelf nog ...een kind!Dat net ineens z'n hele leven vergooid heeft met...ja...met wat?
Ik vraag me af wat hem bezielde!? Boosheid? Protest? Geen zin om levenslang te gaan werken en hopende als ik een toer speel mag ik levenslang op vakantie?Ik kan het niet vatten!Spijtig dat dit alles heeft kunnen gebeuren!
De burgemeester van Dendermonde sprak over grote trauma voor de hulpdiensten!Brandweermannen,verpleegkundigen en agenten die gewoon huilden bij het zien van dit tafereel!De bloedende lichamen lagen overal verspreid tot aan de deur!Veel mensen zullen dit weer spijtig genoeg héél lang met zich meedragen!!!!!Op welke manier je ook betrokken bent!Ouders,familie,kenissen,buurtbewoners,hulpdiensten,en zoals ik reeds zei...familie van de dader!
Dan denk ik toch es...God waar was je toch weer!
Momenteel ligt er nog een kindje op intensieve,hopelijk word het gauw wat beter!
-------------
|
Datum bericht: 25 Januari 2009 om 16:37
|
Het is allemaal erg voor de familie en nabestaande,maar ook voor de familie van die jongen.Stel maar voor dat ze bij die ouders komen zeggen wat hun zoon gedaan heeft ,iedereenvoed zijn kinderen toch zo goed mogelijk op naar mijn weten toch.ik heb ook 2 kinderen van 22 en 18 jaar ,ik als ouder zo me heel schuldig voelen ook al zou ik er niets aan kunnen doen ,zij moeten er ook hun heel leven mee verder
|
Bericht van: licht
Datum bericht: 25 Januari 2009 om 19:56
|
goedenavond allemaal.
Conny daar heb je groot gelijk aan , je moet er toch niet aan denken dat een van je zonen bij zo een vreselijke daden betrokken zou zijn . wij hebben zelf ook drie zonen , wat mag je dan blij zijn dat je kinderen goed terecht zijn gekomen .
nog een fijne avond
groetjes van Rita 2
------------- wees een licht voor iedereen
|
Datum bericht: 26 Januari 2009 om 22:03
|
mijn man vertelt net dat hij op de radio gehoord heeft dat hij waarschijnlijk nog een moord op zijn geweten heeft een oudere vrouw,ze hadden het uit dna gevonden,maar verder wordt er weinig meer vertelt,zijn nog bezig met onderzoek,het schijnt dat hij de moord een week eerder heeft gepleegt ,vrouw hebben ze in huis gevonden.groet stridje
|
Datum bericht: 27 Januari 2009 om 08:37
|
Het is een verschrikking wat in Dendermonde gebeurt is......onbegrijpelijk wat die jongen bezield heeft.....maar wat ons momenteel verschrikkelijk ergert is de sensatiezucht van de mensen en de media !!!!!!
-buren die voor de regionale tv-zender een volledige beschrijving van de dader geven ....zei niet veel, haar geverfd, bleekjes.......om dan op het einde van het interview toe te geven dat ze nog NOOIT met hem gesproken hadden, hem zelfs nog NOOIT gezien hadden. Ze hadden blijkbaar hun krant goed gelezen en kwamen dit herhalen en jawel .....ze waren toch lekker es met hun kop op tv verschenen....ERGERLIJK!!!!!
-kranten die foto's van het ouderlijke huis en de leeftijden van de broer en het zusje vermelden...nog net niet hun namen afdrukken....met als resultaat dat iedereen wel es wil weten wie dat zijn.......begrijpen zij dan niet dat deze kinderen hun leven ook verwoest is ? Ondertussen is hier een heksenjacht ontketend naar de familie......ERGERLIJK !!!!
-kranten die de link leggen met autisme....SCHANDALIG !!!!
-kranten die nu reeds uitgebreide interviews geven met familieleden van een onlangs vermoorde vrouw. De politie verdenkt hem maar geeft toe nog geen sluitend bewijs te hebben....kunnen deze interviews niet wachten tot men 100 % zeker is dat hij de dader is ?????
en nu lees ik hier dat ze maandag op de radio reeds vertelden dat er DNA-bewijs bij deze laatste moord gevonden is. Pas vrijdag hebben ze de eerste vermoedens gekregen voor deze moord. Wel iedereen weet dat je DNA bewijzen nooit kunt verkrijgen op 2 dagen (en dan nog tijdens een weekend !) ONBEGRIJPELIJK!!!
Sorry dat ik hier zo mijn gal uitspuw...ik ben ook kapot geweest van deze verschrikkelijke gebeurtenissen......en voel ook woede en onbegrip als ik de foto's van de dader zie....maar van zo'n sensatiezucht word ik ziek...........
Nadine
|
Bericht van: NaJa
Datum bericht: 27 Januari 2009 om 09:11
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Er staat precies niemand stil bij wat de familie van die kerel meemaakt. Het zal je zoon of je broer maar zijn.
------------- Groetjes
Nathalie
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 27 Januari 2009 om 10:08
|
Hoi Dine,
Ik heb dit item gestart, als blijk van mededogen met de slachtoffers van de dodelijke steekpartij. Mijn gedachten gingen en gaan uit naar de talrijke slachtoffers : de kleintjes, de verzorgsters, de ouders, de hulpverleners, de familieleden van slachoffers en dader. Zovele mensenlevens werden verwoest door dit incident... en zullen moeilijk weer op gang komen.
Het zou nu wellicht voor iedereen het beste zijn als er een serene houding wordt aangenomen in héél dit dossier. Het is inderdaad zo dat iedereen zegt en schrijft wat er in hen opkomt... en niemand wordt hier ook maar ietske beter van !!!
Ik wens voor iedereen die hier van nabij betrokken is dat er nu een rustige en serene sfeer komt, die het mogelijk maakt om het gebeurde stilletjesaan een plaats te geven en het verwerkingsproces te kunnen aanvatten.
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Datum bericht: 27 Januari 2009 om 10:28
|
Rita,
Inderdaad dit is ook mijn grootste wens : sereniteit en laat het gerecht zijn werk doen en verder onderzoek uitvoeren. Ook als slachtoffer heb je geen nood aan deze hektische toestanden en verlang je rust, vooral rust om je verdriet te verwerken...
Ik hoop van harte dat meer en meer mensen onze gedachtengang volgen ....
Nadine
|
Datum bericht: 27 Januari 2009 om 10:59
dat komt omdat dat in de media soms zo overroepen word en de mensen worden daar in mee gesleept of je nu wilt of niet
|
Datum bericht: 27 Januari 2009 om 13:30
drama,in welke maatschappij leven wij? maar ik zal zo serene mogelijk blijven.stridje
|
|