Print Pagina | Close Window

Curieuzeneuzeke!!!!

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=7948
Print Datum: 12 November 2025 om 08:30
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Curieuzeneuzeke!!!!
Bericht van: perle
Onderwerp: Curieuzeneuzeke!!!!
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 09:29

Ben mischien wat nieuwsgierig maar ben benieuwd waar iedereen momenteel mee bezig is!

Alles staat zowat rond verspreid en vind dit mischien de manier om beter te kunnen opvolgen wat iedereen...uitspookt?

Hopelijk vinden jullie dit ook fijn!

Groetjes,Perle!

-------------

Antwoorden:
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 09:32

Zal ik dan maar van start gaan ???

Momenteel ben ik bezig met de kikkerprins van Alan Dart, het is mijn eerste engelse breipatroon !!! En heb het vaste voornemen om eerst af te werken waar ik aan bezig ben, en pas daarna iets nieuws te beginnen

-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!

Bericht van: Kelly
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 09:36

Ik ben nog bezig met de GAAA.. ben ook nog verschillende chemomutsjes aan het maken voor m'n tante en er staat een kous op de naalden..

-------------
Groetjes Kelly

Datum bericht: 11 Februari 2009 om 09:40

Ikzelf ben weer invalide!!!

Heb enkel omgeslagen en ben dus thuis van werk!!!Pezen en gewrichtsbanden(de hele rim-ram) volg momenteel kine en mag van dokter absoluut niet gaan werken!

Toverbloemenprinses smeert nu en dan mijn pootje in tot haar handjes gloeien van de Algipan!!!!!!Die lieve roomsoes!

Gelukkig voor mij hindert dit euvel me niet om te breien!

En zo ben ik nu begonnen aan het hondje van popcorn!Biscuit!Zo heb ik er een projectje van gemaakt en moederlief en dochterlief ook aan het breien gezet.Ieder haar eigen hondje!Kan nog grappig worden!!!!Perle!

-------------

Datum bericht: 11 Februari 2009 om 09:42
Originally posted by rita_1709 rita_1709 wrote:

Zal ik dan maar van start gaan ???

Momenteel ben ik bezig met de kikkerprins van Alan Dart, het is mijn eerste engelse breipatroon !!! En heb het vaste voornemen om eerst af te werken waar ik aan bezig ben, en pas daarna iets nieuws te beginnen

Hahaha!!!!!!Jaja!!!Afwerken met wat je bezig was?!!!Dat klinkt bekend in de oren!!!!!!

Die kikker ziet er supercool uit!!!!!!Lijkt me ook een hele leuke om te breien!!!Hopelijk valt het patroontje je wat mee!!!!!!Maar die Dart patroontjes zijn super,hé!!!!Succes zou ik zeggen!!!!!

-------------

Bericht van: tikoes
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 09:51
Leuk om bovenstaande berichtjes te lezen

Ik ben bezig met een sjaal voor de broer van mijn schoonzoon, een voorjaarssjaal voor mezelf en paashaaksels. En niet te vergeten het eierwarmer-ijsmutsje.

Succes dames met je bezigheden van het moment.

Bericht van: Molemieke
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 09:57

En ik kan even niet kiezen .

Ik moet de ketel van de witch van Alan Dart nog maken, Heb één hartje gemaakt voor valentijn en daar moet nog een tweede bij voor aan de kast. Er staat mij al heel lang een half gehaakt varkentje aan te kijken en uit miserie heb ik een half hoofd van een beer gebreid tussendoor. Erg hé!

Groetjes Daisy

-------------
http://molemiekeshobby.blogspot.be/" rel="nofollow - http://molemiekeshobby.blogspot.be http://molemiekesnaaiblog.blogspot.be/" rel="nofollow - http://molemiekesnaaiblog.blogspot.be

Bericht van: Nousje
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 10:46
Ik ben met diverse dingen bezig, net de jungle kamer van mijn zoontje afgerond. Nu bezig met 2 truien alleen voor de ene heb ik nu even niet meer de juiste dikte breipennen. Andere trui is 1 pand af, ook ligt devlish dragon nog klaar om in elkaar te worden gezet. En nu ben ik bezig om 2 kikkers van AD in elkaar te zetten.
Dus van alles wat

-------------
groetjes anouschka

Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 10:52
Een randje haken om een zakdoek en een poppetje van de little dumplingdolls af maken Daphne Dabbleen eentje net aan begonnen,

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Bericht van: mammaloe
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 11:02
ik ben nu een ledikant lakentje aan het borduren en ga ook nog een mobile maken helaas gaat het niet zoooo hard want heb net te horen gekregen dat ik een peesontsteking in m'n arm heb dus dat is balen wat betekend dat ik een stapje terug moet doen wat heeel moeilijk is hoor

-------------
groetjes van greet

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 11:09
Ik ben een dikke pil aan het lezen: Alles wat je moet weten over eten om gezond, mooi en slank te worden, van Ellen Govers, dat is een hele kluif, 638 bladzijden. Als ik dat uit heb, zal ik mezelf niet meer herkennen.
En daarnaast ben ik bezig met een babydekentje in lichtroze en lichtgroen, stokhaken. De ene baan helemaal roze, de andere blokken roze en groen. En als die klaar is moet ik er een rand omheen maken, hoe staat nog in mijn boekjes. Ook ben ik de zolder geschikt aan het maken voor een logeerpoesje met plasneigingen. Haar huis (en dat van haar bazin) gaat verbouwd worden, en als ze zenuwachtig is, plast ze op stoelen en banken of ze verdwijnt voor een paar dagen. Ik heb wel eens 4 katten tegelijk op zolder gehad, dus met Saartje zal het ook wel lukken, gewoon telkens een kussen meenemen om een uurtje op te zitten. Ze is bevriend met Ziggy, maar Obi en zij kennen elkaar niet. Mocht het goed gaan met die rakkers van mij, dan sluit ik de luikjes en kan ze door het hele huis lopen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 12:07
Ik ben op het ogenblik bezig met de blokken en mijn sjaal ,en zou ook graag hardanger doen

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 12:08
Perle veel sterkte en veel rusten hoor

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Datum bericht: 11 Februari 2009 om 13:03

Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Ja,hoor!!Precies!!!!Breien met m'n voet hoog in de lucht!!!!!

Luxe!!!!!!

-------------

Bericht van: Eesther
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 13:10

Ik ben bezig met me 4de vliegvis.
De eerste 2 waren voor me zoontjes.
Me collega vond hem zo mooi en wilde er ook graag 1 voor haar zoontje.
En me andere collega wilde er graag 1 als mascotte.
Probeert al een tijdje zwanger te worden.

Ben ook nog bezig met een paardje voor me nichtje.
Begin ook met een Giraff.
Als proef voor straks de traktaties voor me zoontje op school.

Bericht van: odette
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 13:48
Sokken aan het breien, een sok af en de tweede bijna. Een knuffeltje voor de overbuurvrouw die binnenkort moet bevallen. En een fret voor oudste zoon.

-------------
odette

Bericht van: naatje
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 14:55
TROUWJURK BARBIE EN EEN PUNK PAKJE VOOR BARBIE.
LAATSTE BEERTJE VOOR MOTHERBEAR EN AL DRUK AAN HET NADENKEN WAT IK DAARNA ZAL DOEN .

STERKTE EN BETERSCHAP MET JE "POOTJE".

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl

Bericht van: breimaan
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 14:59

Ben nog steeds bezig met mijn ami-dogs en ami-cats.

Ze zijn bijna klaar.

Zal de  (ned.) patroontjes dan ook op het forum plaatsen voor de liefhebbers.

-------------
http://breimaan.blogspot.com/

groetjes, breimaan

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 15:40
Originally posted by perle perle wrote:

Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Ja,hoor!!Precies!!!!Breien met m'n voet hoog in de lucht!!!!!

Luxe!!!!!!

slimmer dan ikke: ik val op mijn hand, jij op je voet!  

Bericht van: Roos39
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 15:52
Hoi, ik ben een babybornjurkje aan het breien. Moet nog een haakrandje aan en in elkaar en proberen sokjes erbij te maken.
Voornemens (en het lukt tot nu toe ook) om ook eerst iets af te maken en dan iets nieuws. Tussendoor maak ik indien nodig verjaardagskaart, rouwkaart en.
Voor slapen gaan nog even lezen.
Volgende project omkeerbaar kuiken/ei of kip/ei van alan dart. Maar dit dus het liefst ruim voor pasen klaar, dus niet teveel op forum maar doorwerken.

Rosemarie

Bericht van: Antonia
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 15:59

Ben nu bezig met breien .... een wit katoenen baby truitje, met blauwe visjes er op, 9 - 12 mnd.

En een paar witte baby slofjes aan het haken, heel fijn werk, lijkt wel leuk te worden.

-------------
TONY

Bericht van: Corry R
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 18:51

Ik moet mr.todd nog in elkaar zetten,maar ben begonnen aan de poes van beatrix potter, een gehaakte.

Ook nog aan de deken bezig ,ik heb nu twee keer 17 blokken gebreid,en alvast begonnen met aan elkaar naaien.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek

Bericht van: mineke.j
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 19:29
Ik ben met mijn eerste paar sokken bezig, de tweede sok daarvan. Verder brei ik aan de groningse meebreideken en ben nog bezig met de poezenpannenlappen.

Verder heb ik een heel leuk vestje, omslagdoek en tas gezien die ik binnenkort wil gaan proberen. Ik weet even niet waar aan te beginnen ..... ook de leeuw van alan dart vind ik nog steeds geweldig en staat op mijn lijstje .... pff. Het wordt tijd voor vakantie!

Bericht van: lenie4
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 19:54
ik ben de laatste hand aan het leggen aan de border collie van ad voor mijn kleindochter

-------------
groetjes Lenie

Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 20:01

Halo,

ik ben nog aan de kerststal bezig, heb Maria en Jozef bijna af, en op de breimachine hangt een zomertruitje (nou ja, de eerste mouw)

groetjes rita

Bericht van: amandel
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 20:37

En ik ben een rok aan het haken, kasten aan het opruimen,  de logeerkamer aan het opknappen, gekochte  lange broeken aan het verkorten, en  kaarten aan het maken, kortom ik ben weer veel te veel tegelijk aan  het doen, groetjes irene

-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.

Bericht van: Fietje
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 20:45

Ik ben bezig met sleutel hanger aan het haken van hello kitty 1 heb ik eraf en nu nog 1 aan het haken, ik heb 2 dochters!! en ik wil nog van alles haken....

*aapje voor mijn zoon

* hello kitty

* teckel

Maar eerst de sleutel hangers af en dan nog knikkerzakjes maken voor het verjaardagsfeestje van mijn dochter en dan hebben voorjaarsvakantie, en gaan we lekker weg.......maar mijn haakwerk gaat mee!

-------------
Geniet van elke dag!

Bericht van: Dikky
Datum bericht: 11 Februari 2009 om 20:46

En ikke ben nog aan het sokken breien. Het eerste paar voor mezelf deze keer. De sok heet Salida en is een leuk bewerkelijk patroontje met veel gekruiste steekjes (kabelen zonder kabelnaald). Daarnaast natuurlijk de blokken voor de deken aan het fabriceren en verder hebben we nog een Noddie zonder hoofd die ook wel eens afgemaakt zou mogen worden. Misschien dat er daarnaast nog ergens een half af borduurwerkje ligt maar dan hebben we het wel gehad.

Doe het maar lekker rustig aan met je pootje en geniet maar van je zogenaamde breivakantie. Voor je het weet is alle luxe weer voorbij en moet je er weer volop tegenaan.

-------------
Groetjes,
Dorine

Bericht van: marinda
Datum bericht: 12 Februari 2009 om 00:29

k ben bezig met het vliegtuig te haken dat ik van tinkerbel heb gehad. (de boeing) deze moet voor 6 april af zijn (dan is mijn neefje jarig) gelukkig vorderd het wel.

ook ligt de angel pig van dc helemaal klaar om in elkaar gezet te worden, maar het vleigtuig had nu ff voorrang

-------------
alles kunnen we leren. (hoop ik)

Bericht van: boek
Datum bericht: 12 Februari 2009 om 08:05
een wit vestje moet nog een rits in, kabeltruitje , babyborn truitje, tuttels aan het naaien en verder druk druk

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>

Bericht van: Marjolein47533
Datum bericht: 12 Februari 2009 om 09:02
Ik ben tijdje heel druk geweest en had nergens tijd voor, zelfs niet om te breien. Nu ben ik weer begonnen aan de deken. Het eerste blok voor de 2e keer.

Bericht van: dine
Datum bericht: 12 Februari 2009 om 09:52

Pfffff, waar ben ik niet aan bezig .............

Ik durf het bijna niet te zeggen..maar......ik heb een goed excuus !!!

Ik heb zoveel lijken in mijn kast liggen dat er al iemand mij een massamoordenaar noemde  ...ze had nog gelijk ook ...

Ik brei het liefst met dezelfde wol (zeker per project)  maar de bestelling komt niet toe : wit, rood, vleeskleur, bruin en donkerbeige...Vermits deze kleuren in bijna alle patronen terugkomen, begin ik het ene na het andere, zonder 1 patroontje volledig te kunnen afwerken... 

kuiken en uitje, poes van beatrix potter, 3 gnomes, clowns van jean, kikkerprins, .....allemaal voor 1/2 of 3/4 afgewerkt. Tussendoor ben ik een sprei aan het afwerken, nog een sjaal, 2 truien, en dan heb ik nog een berg borduurwerk liggen (kruisjessteek)...weet je waar ik nu aan denk : ramses shaffy met het liedje 'we zullen doorgaan...'

Nadine

Bericht van: ab63
Datum bericht: 12 Februari 2009 om 17:23

IK BEN AAN HET BAKKERTJE BEZIG WAT LAATST OP HET FORUM STOND. MIJN EERSTE ENGELSE BREIPATROON. DE ENGELSE HAAKPATRONEN GAAN GOED MAAR HIER MOEST IK NOG EVEN AAN WENNEN. RENATE ZAL INMIDDELS WEL EEN PUNTHOOFD VAN MIJ HEBBEN IK BEN HEM AAN HET AANPASSEN WAT DE KLEUREN BETREFT. HIJ MOET GAAN LIJKEN QUA KLEDING OP MIJN NICHTJE HAAR BAKKERSKLEREN (ZIJ IS BANKERBAKKER EN WORDT IN MEI 23).

-------------
GROETJES ANGELA

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 12 Februari 2009 om 17:27
wat overgebleven tasjes in elkaar aan het zetten, moet alleen nog een randje rond en een bloemetje op...

Bericht van: Meia
Datum bericht: 12 Februari 2009 om 20:30

Als ik de dingen eerst eens afmaakte waar ik ooit aan ben begonnen. Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben hihi.

Ik moet eerst een vest afmaken, daar ben ik nu mee bezig. Dat is voor iemand anders en daar heb ik het afgelopen jaar niet aan gebreid. Mede door de wol, die is nog erg vet en breit daarom zwaar.

-------------
     All you need is love.

Bericht van: stridje
Datum bericht: 12 Februari 2009 om 20:44
hallo sterkte met je voet,wil ik nog even kwijt.
verder ben ik druk bezig 3e beertje af te werken en nog een en ander af te werken.
vriendin is ook met beertje bezig ,zit wel niet op forum maar doet ook mee.verder gisteren met vriendin aan poppenhuis bezig geweest,zei aan het verven en ik maak van schuurpapier steentjes dit wordt dan een heel mooi muurtje.net echt.
ga zo weer verder met beren,want ze moeten klaar voor dat renate naar corry gaat,neemt ze ze voor mij mee.dan moet ik nog veel dingen af maken wat ik heb laten liggen,dan mag ik weer verder met nieuwe dingen van mezelf,ik hoop dat het lukt.
groetjes stridje,oh ja en nog wat mutsjes voor het goede doel breien,ik heb er aal een aantal.maar nooit genoeg.doei doei

Bericht van: T Looman
Datum bericht: 12 Februari 2009 om 21:14
ik ben met een deken aan het haken en anjers

-------------
groetjes Thea

Bericht van: giggle
Datum bericht: 12 Februari 2009 om 22:27

Ik ben al een paar weken niet aan het handwerken. Afgelopen zaterdag hadden we in het verzorgingshuis waar ik werk de Elfstedentocht en dat nam zowel op het werk als thuis veel tijd (voorbereiding) in beslag. Het was trouwens een groot succes.

Ik ben nu een aantal spellen aan het uitwerken, waar geen draad en haaknaald aan te pas komen.

-------------
GROETJES JANNIE

Bericht van: Iris74
Datum bericht: 13 Februari 2009 om 11:30

Ik ben ook al een paar weken niet aan het handwerken, moeheid, zwangerschap, misselijkheid, verjaardagen enzovoorts.....en vorige week 'gezellig'samen met mijn jongste dochter griep. Nu voel ik me beter dan de afgelopen drie maanden...DUSSSSSS....ik zal weer eens even kijken wat ik nog heb liggen aan 'lijken' zoals Nadine het noemt, haha, het zijn er niet zo veel, maar ik moet toch maar weer eens flink aan de slag. Beterschap voor de 'invaliden' onder ons!!!

-------------
groetjes
Iris

Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 14 Februari 2009 om 12:09

HOI HOI,

IK BEN EEN DEKEN AAN HET BREIEN,

EEN PAAR DASSEN MET HET ENTRELAC BREIEN(RASTERBREIEN)

EN WANTEN BREI IK OOK NOG MAAR IS.

DAT WAS HET EIGENLIJK,HEB NOG WEL WAT DINGEN LIGGEN OM AF TE MAKEN,HIHIH

-------------
GROETJES HESTER

Bericht van: creaans
Datum bericht: 14 Februari 2009 om 12:44
Ben nu bezig 3 paar geiten wollen sokken aan het breien,is bestelling. Heb van de week de auto afgemaakt van Dc is heel leuk geworden en mutsjes breien, heb er al 80 af.
Groeten Creaans.

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net