|
Oooo Dank je wel,Naatje!!!!!
We hebben z'n smoeltje uitgebreid bewonderd! Het is zo'n mooi dier,hé!!!Ik voel het al hoe hij moet aanvoelen als je hem bij z'n beidde wangen(zijkant kop)vastneemt en je handen over z'n wat overtollige vel laat glijden!zalig!!!
Net Babske hier!!!!En z'n snurkende geluidjes die kan ik me ook beeldig voorstellen!
Onze Babs dat is een enorm druk,enthousiast en actief hondje!Ja,dat kind is voortdurend in de weer! Nu en dan krijgt ze Mopperpot Pralientje mee in haar spel en dan staat ze plots stil kijkt ze wat weg(alsof ze denkt) dat ze zich verstopt heeft of pralientje haar eventjes niet ziet .Om dan terug supergek in actie te schieten! Ik sta ervan versteld van het blije gedrag het beestje de hele dag vertoond!
Maar net als uw honden hebben ze hier ook een tijdje te pas en onpas elkaar in de haren gezeten! Babette beet toen altijd in Pralientjes oren(die zijn lelijk hoor)Pralientje schudde dan met haar oortjes en het bloed ging echt aan de deuren en ramen (verschrikkelijk)We hielden dan een periode steeds een hondje in huis en een hondje in het halletje (ook in huis maar met poortje)dat ze niet bij elkaar konden.Wel konden zien enzo!En we wisselden steeds af!
Hoe dit begon?Pralientje snauwde steeds naar babs en Babs zette haartjes recht en vlam!Begon toen babs voor eerst ongesteld werd!Nu lopen ze gewoon weer samen,zijn gek en leuk !Babs is baas in huis en Pralientje mag dan weer eerst eten(van Babs) want ze staat altijd haar beurt te wachten ondanks dat er voor elk een mooie zelfde pot klaarstaat! Mischien ook wel omdat Babette dan de twee potten ineens uitkuist! Pralientje is klein en eet natuurlijk niet zoveel!
Maar een Frans Bulldogske is natuurlijk nog lang niet zo groot en zwaar als een Engels ,hé!Dus ik begrijp als twee zo grote kerels ruzie maken? Moet inderdaad wat zijn! Gelukkig dat jullie dit toch goed hebben kunnen oplossen!
Amai,dat klein Bonkske is toch ook al een schoon beest geworden,hé!!!!Mijn man keek mee naar de foto en die vind een Engelse nog altijd het mooist!Maar daar Babette een hele zware kop heeft en breed van bouw is(echt heel mooi uitgevallen is en natuurlijk ook wel een zotte trien is) zou hij haar echt niet meer kunnen missen,hoor! Neen,dat niet!
Zal ze ook es moeten tonen,hé!!!!!!Merciekes !!!!Doei!!!Perle!
-------------
|