lappenmand
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=8136
Print Datum: 12 November 2025 om 19:42 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: lappenmand
Bericht van: Ennas
Onderwerp: lappenmand
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 11:20
|
Heb ik net een lap tekst getypt, klik ik op plaatsen heb ik geen verbinding meer... Weg tekst... Nog maar een keer dan.
|
Antwoorden:
Bericht van: tammie
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 11:28
ach wat vervelend wens je broertje maar beterschap van me.
------------- http://tammysplace1.blogspot.nl/ http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/
|
Bericht van: sassa
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 12:16
hé wat naar voor hem, wens hem veel beterschap toe, en voor jou en je mam veel sterkte
------------- <a rel=nofollow href="http://imageshack.us"> </a> groetjes sandra
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 12:47
voor je broertjes beterschap en jijsterkte er mee he
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: breinaald
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 12:51
|
wat vervelend allemaal
heel veel sterkte met je broer,dat hij maar weer vlug opknapt
-------------
quality=
|
Bericht van: fran
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 12:57
Wat vervelend! Heel sterkte met je broertje.
------------- Groetjes,
Françoise
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 13:05
....oei dat is zeker pijnlijk... ...veel sterkte......... ....
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 13:13
|
Wens hem (en je moeder en jou) maar heel veel sterkte.
groetjes, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: marianneke
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 13:25
|
Dat klinkt allemaal erg vervelend maar vooral ook erg pijnlijk Sanne. Heel veel sterkte voor jullie allemaal en beterschap voor je broer.
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 13:42
Wens iedereen daar veel beterschap en zeker je broer met zijn rug ik weet ook wat dat is sukkel ook al 2 jaar
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 15:59
Allemaal heel veel sterkte en beterschap gewenst
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 16:07
Hè wat naar, Sanne. Wat vervelend toch met voetbal, dat er zulke dingen gebeuren, het zijn toch geen profs, verdikkie, die meer verdienen als ze scoren. Zo is Ton aan zijn manke voet gekomen. Twee keer iemand die op zijn enkel ging staan om te verhinderen dat hij naar voren kwam voor een voorzet. Twee keer gescheurde enkelband en later niet goed vastgezet.
Maar je broer is nog jong, laten we hopen dat het goed geneest. Nu hij rust moet houden, kun je hem leren breien en haken.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 16:21
|
Magtelt wrote:
Hè wat naar, Sanne. Wat vervelend toch met voetbal, dat er zulke dingen gebeuren, het zijn toch geen profs, verdikkie, die meer verdienen als ze scoren. Zo is Ton aan zijn manke voet gekomen. Twee keer iemand die op zijn enkel ging staan om te verhinderen dat hij naar voren kwam voor een voorzet. Twee keer gescheurde enkelband en later niet goed vastgezet.
Maar je broer is nog jong, laten we hopen dat het goed geneest. Nu hij rust moet houden, kun je hem leren breien en haken. |
Hoe het gebeurt is weet ik verder niet,
|
Bericht van: ab63
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 17:27
BETERSCHAP MET JE BROER SANNE. ROT VOOR HEM
------------- GROETJES ANGELA
|
Bericht van: tikoes
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 18:28
Heel veel beterschap voor je broer
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 19:09
KAN ME VOORSTELLEN DAT HIJ ZICH VERVEELT. IN BED IS OP DEN DUUR ZO WEINIG NOG MAAR TE DOEN. HOPEN MAAR DE DE FYSIO VEEL VOOR HEM KAN DOEN. GELUKKIG MAAR DAT DE PIJN TE DOEN IS ALS HIJ LIGT. DAT SCHEELT VOOR HEM AL HEEL VEEL. STERKTE KOMENDE TIJD.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: T Looman
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 21:31
beterschap voor je broer Sanne en sterkte voor jullie
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: eNGELIEN
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 21:36
Ook van mij heel hartelijk beterschap toegewenst met je broer en heel veel sterkte.
Groetjes Lien
|
Datum bericht: 23 Februari 2009 om 21:36
|
Hopelijk komt de arts morgen kijken, want dit gaat zo ook niet langer.
|
Bericht van: dine
Datum bericht: 24 Februari 2009 om 08:31
|
quote - de assistente vond dat mijn moeder de laat gebeld had - unquote
Zoiets maakt mij nu razend !! Dat speelt toch geen rol wanneer het gebeurd is ?? En zeker als je broer zelfs de auto niet in kan.... . Ik las vorige week nog in de krant dat bij jullie de huisartsen bijna nooit aan huis komen en stoppen met werken rond 17 a 18u. Verschrikkellijk vind ik dat !!!!Zeker bij ernstig gekwetsten zoals je broertje...wat moet je dan doen ? Naar spoedopname in het hospitaal ???? Ik zou bellen en blijven bellen naar die assistente en zeggen dat het heel ernstig is....
Groot verschil bij ons hoor !!! Onze dokter begint elke dag te werken tussen 8 en 8.30u en stopt tussen 22 en 23 u 's avonds !!!!! Bovendien nog om de 3 of 4 weken weekenddienst. Dus vanaf vrijdagavond tot maandagmorgen dag en nacht paraat staan !!!!!
In elk geval : 't beste met je broer en het belangrijkste is dat hij er geen blijvend letsel aan overhoudt....
Gr,
Nadine
|
Bericht van: Judy
Datum bericht: 24 Februari 2009 om 09:18
|
Wat raar van die assistente, ze had, volgens mij, in ieder geval even met de arts kunnen/moeten!! overleggen als de arts geen tijd meer heeft om langs te komen. Zodat jullie in ieder geval advies hadden gekregen wat te doen en dan had de huisarts zelf kunnen beslissen of hij langs komt of dat er iets anders moet gebeuren.
Ik wil jullie adviseren om het over de reactie van de assistente met de arts te hebben als ie komt.
Veel sterkte!
------------- groetjes,
geniet en leef in het hier en nu.
|
Datum bericht: 24 Februari 2009 om 10:03
|
Mijn moeder had gisterochtend de huisarts gebeld voor een afspraak dat mijn moeder en broertje langs zouden komen bij de arts. Rond half 5 konden ze langs, maar ze zouden tegen half 7 naar de fysio gaan. Pas toen ze naar de fysio gingen kwamen ze erachter dat mijn broertje de auto niet inkwam.
Mijn vader zou vanmorgen bellen en blijven bellen tot er gezegd zou worden dat de dokter langs kwam. Volgens mij belt de dokter terug wanneer hij zou komen, maar dat weet ik niet zeker want ik ben net wakker.
|
Datum bericht: 24 Februari 2009 om 11:36
|
Ik weet even niet wat ik moet denken. Het is dezelfde arts die mij met al mijn klachten steeds afscheepte en me niet serieus nam.
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 24 Februari 2009 om 14:20
Allereerst heel veel sterkte voor je broer,maar volkomen belachelijk dat een arts niet komt.Een hernia kan dan misschien wel niet,maar er moet zeker naar gekeken worden.Tegenwoordig zo'n gedoe met die artsen,je moet bijna dood zijn voordat ze komen.Jammer dat het niet gaat,anders naar de EHBo van het ziekenhuis,dan moeten ze wel kijken.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Datum bericht: 24 Februari 2009 om 14:45
|
Misschien geen hernia, maar wel een verschoven ruggewervel volgens mij.
Dan maar naar de Huisartsenpost ('s avonds) als de pijn onhoudbaar wordt of er andere klachten op treden. Natuurlijk kan een flinke kneuzing of spierpijn erg pijnlijk zijn. Maar het is wel verstandig dat een arts er even goed naar kijkt om uit te sluiten dat er niet iets anders aan de hand is.
Afwisselend beweging (wandelen) en liggen (rust, ontspanning) helpt vaak goed als er iets in de rug mis is. Daarnaast pijnstilling en / of extra spierverslappers gedurende een paar dagen kan er voor zorgen dat je durft te blijven bewegen.
sterkte! Ik hoop dat het met een sisser weer afloopt.
------------- groetjes,
|
Datum bericht: 24 Februari 2009 om 14:48
|
Hopelijk gaat het met rust, beweging en pijnstilling snel wat beter.
|
Datum bericht: 24 Februari 2009 om 16:30
Zo niet een andere dochter bellen ,en een 2de opinie vragen
|
Datum bericht: 25 Februari 2009 om 01:08
|
Ik bedoelde ook niet gaan, maar bellen. Heb je gelijk een second opinie.
Zou zowiezo de h.a. weer bellen als het met een dag of 3 niet verbetert is!
------------- groetjes,
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 25 Februari 2009 om 07:37
|
Halo Sanne,
Ik wens je broer het allerbeste, en jou en je moeder veel sterkte
groetjes rita
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 25 Februari 2009 om 08:44
|
Bah wat een vervelende situatie ..... verga je van de pijn, en wordt je nog zo afgescheept ook. Hier moet echt goed naar gekeken worden, anders blijft hij heel zijn leven met de gevolgen zitten.
Veel sterkte er mee TONY
------------- TONY
|
Bericht van: mineke.j
Datum bericht: 25 Februari 2009 om 08:54
|
Ik ben verbijsterd door de houding van jullie huisarts!! Die van ons zou zeker komen, belachelijk!! Als iemand zoveel pijn heeft moet hij komen of anders een doorverwijzing geven naar het ziekenhuis voor foto's oid. Dan maar ophalen met de ambulance. Ik zou dit niet accepteren hoor ..... je rug is veel te kwetsbaar en belangrijk om er zo mee om te gaan. Ik zou blijven bellen .....
Hopelijk voelt je broer zich snel beter en zijn jullie zorgen voorbij.
|
Bericht van: Roos39
Datum bericht: 25 Februari 2009 om 09:04
Hoi Sanne,
Ik ben "even" het forum aan het bijlezen. Wat een gedoe. Hoewel ik het voor de huisartsen zelf wel een goede regeling vind (systeem huisartsenpost) schiet het begrip huisarts op zich hier toch wel erg te kort. Hoe is het nu met je broertje?? Jullie zijn nu een aantal dagen verder, dus de -spierpijn- mbv pijnstillers zou nu toch langzaam moeten minderen. In ieder geval tot buiging om in een auto te komen. Zo niet, lijken me de klachten erg genoeg om tot verdere actie door te gaan. Het is toch te gek om door de telefoon te zeggen dat een hernia niet kan EN dus dat het spierpijn is?!! Meer ziektebeelden zijn er zeker niet!!! En dit is ook nog dezelfde arts die jou "geholpen" heeft!? Misschien gaat ie wel met carnavalsvakantie en wordt er waargenomen door een andere huisarts????
Ben benieuwd, Rosemarie
|
Datum bericht: 25 Februari 2009 om 10:30
Wat een vervelende situatie. Ik vind ook dat sommige huisartsen dingen snel afschuiven en je niet serieus nemen. Heb er ook een aantal keer mee te maken gehad. Erg vervelend. Sterkte voor je broer.
------------- Groetjes,
Françoise
|
Datum bericht: 25 Februari 2009 om 16:11
|
Hoe het nu is weet ik eigenlijk niet. Ben sinds gisternamiddag niet thuis geweest en tot half 4 visite gehad.
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 25 Februari 2009 om 16:24
WAT EEN NARIGHEID. EN WAT VERVELEND VOOR JE BROERTJE. JUIST OMDAT DE FYSIOTHERPEUT VAN DE SPORTPLOEG HET WEL HEEL SERIEUS NAM EN EEN FLINKE DIAGNOSE STELDE. EN DAN DOET DE HUISARTS HET ZO MAKKELIJK AF. HOPELIJK HEEFT ZE GELIJK. EN HOPELIJK LOOPT HET UITEINDELIJK MET EEN SISSER AF. MAAR BLIJF WEL HEEL ALERT EN HOUD ALLES GOED IN DE GATEN.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: JessDijk
Datum bericht: 25 Februari 2009 om 17:49
Hè wat vervelend voor je broertje! Huisartsen kunnen zeer laconiek zijn, heb het zelf meegemaakt met een galsteenaanval. Lag op de grond van de pijn, overgeven enz, maar de huisarts wilde niet bij mij komen, ik moest maar naar haar. Aan 1 kant kan ik mij de huisartsen wel indenken, ze krijgen natuurlijk ook patiënten die om een scheet dat dwars zit bellen, maar goed, ik vind wel dat een huisarts onderscheid moet kunnen maken. Wens je broertje maar even heel veel sterkte van me en zeg maar tegen hem dat hij niet meer mag voetballen (heb ik ook gezegd tegen mijn broertje die tijdens voetbal een gebroken been opliep )
-------------
|
Bericht van: licht
Datum bericht: 25 Februari 2009 om 20:53
|
Hallo Sanne
Wa is dat voor een dokter , kan zij /hij door de telefoon zien wat hij heeft , Knap hoor !!!!!! Je zou toch uit je vel springen . Hoe neemt je broer het op dat de dokter niet wil komen .
Wens je broer maar veel beterschap . Misschien helpt het je broer een beetje dat we hem allemaal beterschap wensen
Groetjes van Rita 2
------------- wees een licht voor iedereen
|
Datum bericht: 25 Februari 2009 om 21:09
Dat verhaal van Jes komt me bekend voor. Dat had mijn dochter ook, de huisarts weigerde van dinsdag tot vrijdag te komen terwijl ze overgaf, erg ziek was en veel pijn had, dus uiteindelijk na twee keer per dag bellen, hebben we haar vrijdags naar de dokter gebracht, die niet zag dat ze bijna geel was met donkere vlekken rond haar ogen, net een doodskopje. Toen hebben we haar maar naar de eerste hulp gebracht. Ze had galstenen, een ontstoken alvleesklier, ondervoedings en uitdrogingsverschijnselen. De dokter dacht aan een eetprobleem, dus hij wilde haar wèl naar een psychiater doorverwijzen. Later verschool hij zich achter een internist, waar hij haar 6 maanden daarvóór naar had verwezen. Die had 2 scopies gedaan, maar daar zie je geen galstenen mee.
We hebben nu wel een andere huisarts.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 26 Februari 2009 om 09:20
|
Is die verdomde dokter nog altijd niet geweest ??????
Als ik dit allemaal lees krijg ik de koude rillingen en het blijkt geen alleenstaand geval te zijn. Magtelt heeft ook zo'n nare ervaringen gehad. En ik kan haar alleen maar gelijk geven : verander onmiddellijk van dokter. Neem aub een nieuwe huisarts. Kan je nergens klacht indienen ???
Daarbij je betaalt toch extra voor een huisbezoek ... of hoe zit dat eigenlijk bij jullie ?
Bij ons betaal je momenteel 23,5 euro voor consultatie bij de dokter en ik denk 30 euro voor een huisbezoek. (Hiervan krijg je nog een groot deel terugbetaald van de ziekenbond)
Nadine.
|
Bericht van: marianneke
Datum bericht: 26 Februari 2009 om 09:27
Wat vervelend Sanne, ik begrijp niet dat de huisarts niet gewoon even komt kijken zeker omdat de fysiotherapeut de mogelijkheid voor een hernia al heeft benoemd. Dat kan zo'n arts toch ook niet even zomaar aan de kant schuiven. En helemaal als je broer zoveel pijn blijft houden. Ik hoop in ieder geval dat het snel weer wat beter met hem gaat of dat er anders in ieder geval verder gekeken gaat worden. Heel veel sterkte en beterschap ermee.
@Magtelt, dat verhaal van jouw dochter komt me akelig bekend voor alleen was mijn huisarts gelukkig iets oplettender en begripvoller. Toen ik na anderhalve dag pijn en overgeven helemaal geel zag en bij de huisarts kwam ben ik meteen met spoed doorgestuurd naar het ziekenhuis. Maar had ze dan geen hoge koorts, dat zou voor de huisarts toch ook al een signaal moeten zijn dat het iets anders was dan een eetprobleem.
|
Datum bericht: 26 Februari 2009 om 20:58
Nee koorts had ze niet, later in het ziekenhuis wel. Ze kon ook niet meteen geopereerd worden, ze moest eerst aansterken en ze kreeg antibiotica. En morfine tegen de pijn. Ik heb ook eens een verhaal gehoord van iemand die in een psychiatrisch ziekenhuis werd opgenomen met dezelfde klachten, terwijl het ook om galstenen ging.
Onze huisarts kneep 'm geloof ik wel dat we er werk van zouden maken, maar onze eerste zorg was om onze dochter en zus weer gezond te krijgen en we waren veel te geschrokken en aangeslagen om er een tuchtzaak bij te hebben.
wat rozengeur.
|
Bericht van: naatje
Datum bericht: 26 Februari 2009 om 21:19
STERKTE VOOR JE HELE FAMILIE SANNE.
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Datum bericht: 26 Februari 2009 om 21:48
|
Magtelt en Jessica: Jullie ook al zulke fijne dokters die het wel denken te weten...
|
Datum bericht: 01 Maart 2009 om 13:00
|
Morgen kan hij de laatste pijnstillers nemen voor ze op zijn. Mijn moeder is er ook niet helemaal gerust op omdat het nu al een week duurt zonder echte verbetering.
|
Datum bericht: 09 Maart 2009 om 16:00
Datum bericht: 09 Maart 2009 om 16:07
STERKTE HOOR
------------- groetjes geesje
|
Datum bericht: 09 Maart 2009 om 17:34
Veel strekte laat iets weten he
|
Bericht van: Roos39
Datum bericht: 09 Maart 2009 om 19:23
Nou, ik ben hier toch benieuwd naar.
Ik hoop dat de uitslag meevalt, en dat het zichzelf heel langzaam geneest. We horen het wel.
Succes.
Rosemarie
|
Datum bericht: 09 Maart 2009 om 19:43
Sterkte.
------------- Groetjes,
Françoise
|
Datum bericht: 09 Maart 2009 om 20:37
sterkte voor jullie allemaal
|
Datum bericht: 09 Maart 2009 om 21:02
|
Sanne ik wens je broer veel sterkte , ik hoop voor jullie dat het niet te ernstig is .
groetjes van Rita 2
|
Datum bericht: 10 Maart 2009 om 11:29
|
Mijn broertje is naar de arts geweest.
|
Datum bericht: 10 Maart 2009 om 11:33
|
EINDELIJK schieten ze in gang !!!!!!!
Ik hoop echt van harte dat het goed komt met je broertje en er geen blijvende schade zal zijn.......maar ach, hij is nog jong....dus is er veel kans dat alles terug goed zal komen...!!!
Wens hem in elk geval het allerbeste !!
Groetjes,
Nadinel
|
Datum bericht: 10 Maart 2009 om 12:07
Sterkte!
------------- Groetjes,
Françoise
|
Datum bericht: 10 Maart 2009 om 13:08
Of het nu door die trap veroorzaakt is, of dat het er al zat en verergerd is, de huisarts zat fout, dat ze geen actie ondernam. Nu maar hopen dat er snel iets gaat gebeuren. Wens je broer en je moeder maar heel veel sterkte. Jou ook, maar ik weet uit ervaring dat pijn van je kind moeders net zo veel pijn doet.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 10 Maart 2009 om 13:22
Ik ben blij voor jou dat ze nu in actie schieten.Veel sterkte voor jou en je familie
|
Datum bericht: 11 Maart 2009 om 15:09
sterkte voor jullie allemaal Sanne
|
Datum bericht: 11 Maart 2009 om 16:16
Ben blij dat er nu wat aan gedaan wordt. Vind het altijd sneu als iemand pijn heeft, maar dat een arts er dan laconiek over doet.
-------------
|
Datum bericht: 11 Maart 2009 om 20:22
|
Hallo Sanne .
Al heeft de Huisarts er nu toch nog werk van gemaakt ,vind ik dat ze toch te laks is geweest.Ze had je broertje direct door moeten sturen . Dan was hij misschien nu al van de pijn af geweest , Strekte hoor voor je broertje
Groetjes van Rita 2
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 12 Maart 2009 om 07:59
|
hoi sanne,
die huisartsen van tegenwoordeig denken overal veel te makkelijk onder. ik hoop dat je broertje snel geholpen kan worden en dat hij dan snel van de pijn af mag zijn.
gr esther
-------------
|
Datum bericht: 12 Maart 2009 om 08:09
|
Gosh Sanne, al die zorgen om je broertje, en het is zo'n scheet, weet ik nog van vorige hobbydoosdag .
Wens hem maar spoedig herstel, niets forseren, het heeft tijd nodig.
Hopelijk kun je ons 4 April alleen maar goed nieuws vertellen.
------------- TONY
|
Datum bericht: 12 Maart 2009 om 10:34
|
Hopelijk heeft hij voor 4 April al een afspraak gehad.
|
Datum bericht: 12 Maart 2009 om 11:10
|
Sorry Sanne, ik weet niet hoe het systeem bij jullie werkt maar kunnen jullie niet rechtstreeks naar de spoedafdeling van het ziekenhuis gaan ? Bij ons word je dan onmiddellijk geholpen. Ik hoop dat dit bij jullie ook kan ?
Het valt mij telkens wel op dat er zoveel Nederlanders bij ons behandeld worden in het universitair ziekenhuis in Leuven.
Ik heb zelf al zoveel ellende meegemaakt met mijn zoon, dat ik besloten heb om als er iets heel ernstigs gebeurd zelfs onmiddellijk naar de spoedafdeling in Leuven te gaan...ook al is dit een 70tal km van mijn deur....mijn vertrouwen in het hospitaal (3 km) van huis is ook niet zo groot. Ik heb daar de laatste tijd ook al een massa klachten van gehoord.
Nadine
|
Datum bericht: 12 Maart 2009 om 11:17
|
Er is hier wel een eerste hulp maar of je daar zonder afspraak heen kan weet ik niet.
|
Datum bericht: 12 Maart 2009 om 16:00
Dat is nog wel lang he ,maar over 2 weken amai dat je dan pijn hebt
|
Datum bericht: 12 Maart 2009 om 17:06
|
2 Weken is nog lang en dat noemen ze een spoed-afspraak, bij een normale afspraak kan er soms wel 4 weken tussenzitten!
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 12 Maart 2009 om 18:19
|
Allereerst heel veel sterkte,en spoedafspraken duren tegenwoordig ook zeker twee weken,tenzij je bijna dood bent,dan kan het ineens wel.
Ik heb dat ook meegemaakt en gewone afspraken mag je blij zijn als het binnen vier weken kan.
Knap balen!
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Datum bericht: 13 Maart 2009 om 11:52
Ik moet ook niet spreken ik moet nog altijd wachten voor de operatie ,mijn huisarts heeft naar de specialist gebeld en die zei.Het kan maart zijn ,maar het kan ook april zijn en ik wacht al van januarie.Dus zegt de dokter pijn stillers nemen .
|
Datum bericht: 24 Maart 2009 om 14:15
|
Er is niets aan te doen, hij moet rusten, rusten en rusten.
|
Datum bericht: 24 Maart 2009 om 14:54
Bericht van: Iris74
Datum bericht: 24 Maart 2009 om 15:40
Tjonge, Sanne, wat een gedoe allemaal, en je rug, daar moet je inderdaad wel heel zuinig op zijn. Herstel zal wel lang duren, denk ik?? Heel veel sterkte, hoor!!!
groetjes
Iris
|
Datum bericht: 24 Maart 2009 om 16:33
Fijn dat je broertje nu weet wat er is, maar een beetje balen dat er niks aan te doen is, alleen maar rusten. Wens hem maar even veel sterkte!
-------------
|
Datum bericht: 24 Maart 2009 om 16:35
Moet wel vervelend zijn voor je broertje : veel pijn en veel rusten !!!!
Verwen hem maar wat .......en hopelijk komt alles terug goed....
Nadine
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 24 Maart 2009 om 16:38
|
elukkig dat hij niet geopereerd hoeft te worden maar wel een domper dat ze er verder niks aan doen.
hopen dat de pijn snel minder wordt.
sterkte allemaal. jij natuurlijk ook want zorgen maak jij je natuurlijk ook.
-------------
|
Datum bericht: 24 Maart 2009 om 18:51
|
Hoy Sanne ,
ik wens je broer jou en je moeder veel beterschap . Gelukkig hoeft hij niet geopereerd te worden ,. Nu weten jullie tenminste wat het is .
groetjes van Rita 2
|
Datum bericht: 24 Maart 2009 om 20:53
beterschap voor je broer en sterkte voor jullie allemaal
|
Datum bericht: 24 Maart 2009 om 22:36
Heel veel beterschap voor je broer. Zou hij niet liever gaan schaken? Dan is er toch minder kans op blessures.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 24 Maart 2009 om 22:41
|
Hihi Magtelt, is natuurlijk een optie. Nee, vroeger (haha hij is 20) heeft hij geschaakt, maar voetbal is zijn lust en zijn leven.
Maar voorlopig zit dat er niet in. Hoe lang het zal duren, wisten ze in het ziekenhuis ook niet te vertellen.
|
Datum bericht: 24 Maart 2009 om 22:46
Dat had Ton ook, maar na twee keer een gescheurde enkelband, de eerste toen ik onze zoon verwachtte en de tweede toen de kinderen voor hun B moesten afwemmen, is hij gestopt en heeft alleen nog onze zoons elftal begeleid en volwassen voetbal gearbitreerd. Later heeft hij zijn enkel vast laten zetten, toen hij amper nog kon lopen, en dat heeft niet veel geholpen. Misschien had hij dat eerder moeten laten doen. Ik zag Van Basten mooi springen tijdens het wk, terwijl Tons voet zo krom staat dat hij nog steeds niet goed kan lopen.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 25 Maart 2009 om 08:37
|
Ja, Magtelt, maar de behandeling en begeleiding die die grote sportlui krijgen, daar kunnen wij alleen maar van dromen.
Een operatie brengt ook altijd niet het gehoopte resultaat ....... en hij is nog zo jong, die rug moet nog een heel leven mee.
Wens hem veel geduld en sterkte Sanne.
------------- TONY
|
Datum bericht: 25 Maart 2009 om 11:44
Wens hem veel sterkte en goed te rusten
|
Datum bericht: 25 Maart 2009 om 13:50
Dat vind ik ook, Antonia. Toch naar dat één zo'n actie van een tegenstander een dergelijk resultaat kan hebben. Van die eerdere breuk wist niemand misschien, maar je kunt toch wel voorspellen dat een heftige aanval op iemand beroerd kan aflopen. Je hoort wel eens cijfers hoeveel sporters op de EHBO belanden, maar je hoort niet hoe dat hun verdere leven beïnvloedt.
wat rozengeur.
|
|