Print Pagina | Close Window

Ruggesteuntje en arm om je schouders

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=9026
Print Datum: 21 September 2024 om 05:24
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Ruggesteuntje en arm om je schouders
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Ruggesteuntje en arm om je schouders
Datum bericht: 29 April 2009 om 20:50
Ik had er al iets over gezegd in Waar ben jij nu mee bezig: We zijn weer toe aan een uurtje of wat vriendschap en troost. Zullen we op zaterdag of zondag eens bij elkaar gaan zitten? Om een uur of 8 of half 9 's avonds? Dan kunnen degenen onder ons, die het zwaar hebben, even hun rugzakje neerleggen naast de computer. De zieken en vermoeiden kunnen even bij ons uitrusten en de hoogzwangeren kunnen verlichting vragen voor de laatste loodjes.

Omdat we allemaal een creatieve hobby hebben, de meeste met garens, lijkt me dat een rode draad tussen ons te zijn. We kunnen allemaal op ons eigen manier van ons eigen materiaal een armbandje maken, dat de hobbydoos en ons eigen leven symboliseert. Dat kunnen we dan dragen op die avond en we kunnen erover vertellen wat het betekent.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.



Antwoorden:
Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 29 April 2009 om 20:55
GOED IDEE MAGTELT,MAAR WE ZIJN MET EEN GROTE NAVELSTRENG AAN ELKAAR GEKOPPELT,GROETJES VAN DIANA.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 29 April 2009 om 20:57

Dit vind ik echt een heel warm, liefdevol en goed idee!
Ik zal er helaas niet bij zijn waarschijnlijk. Zaterdag verjaardag en zondags bbq daar en dan terug naar huis.

Wel zal ik natuurlijk aan iedereen die het nodig heeft extra denken.


Het idee van het armbandje vind ik ook een hele lieve. Miss een idee om ze op de foto te zetten en elkaar te showen, zodat we nog dichter bij elkaar zijn??
Ik ga er iig over nadenken en er zeker 1 maken.



Bericht van: odette
Datum bericht: 29 April 2009 om 22:17

Leuk idee, ik zal proberen om dan ook aanwezig te zijn.......



-------------
odette


Bericht van: ab63
Datum bericht: 29 April 2009 om 22:18

WAT EEN LIEF IDEE. GA ZEKER PROBEREN OP DIE TIJD AANWEZIG TE ZIJN. LUKT DIT NIET, DAN DENK IK AAN IEDEREEN DIE HET NODIG ZAL HEBBEN.

 



-------------
GROETJES ANGELA


Bericht van: Ticia
Datum bericht: 29 April 2009 om 22:38

Ja ik vindt het een goed idee,ik zal er ook proberen te zijn.



-------------


Bericht van: Dikky
Datum bericht: 29 April 2009 om 22:49
Weer een geweldig idee, die arm. Als ik in de gelegenheid ben kom ik er beslist even bij zitten.

-------------
Groetjes,
Dorine


Bericht van: boek
Datum bericht: 29 April 2009 om 23:38
hoop dat ik er aan denk, maar ik kom er ook bijzitten dan

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 30 April 2009 om 06:44
Zo'n lief idee weer van "onze" Magtelt !!! Zal zeker ook proberen om aanwezig te zijn !!! Gelijkgestemde zielen steunen elkaar door dik en dun !!!

-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: Marjolein47533
Datum bericht: 30 April 2009 om 08:57
Help, ik begrijp het niet? Bedoel je hier aanwezig zijn?


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 30 April 2009 om 09:00
we proberen zo'n beetje om dezelfde tijd op het forum te zijn en zo iedereen te steunen die dat nodig heeft,door aan elkaar te denken.We hebben dit al eerder gedaan,het geeft een goed gevoel,dat we er zijn voor elkaar.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: miep
Datum bericht: 30 April 2009 om 09:54

Ik zal er zijn, welke tijd en dag spreken we af?



Bericht van: pralientje
Datum bericht: 30 April 2009 om 10:21
Ik ga proberen maar kan niets beloven ,het is een ganse dag tornooien van de basket en dat word 's avonds rusten

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 30 April 2009 om 10:35
Ik kan er helaas niet bij zijn maar zal zeker aan jullie denken.En zo'n armbandje maak ik zeker begin er gelijk aan.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 30 April 2009 om 13:21
Ik weet het even niet meer verder. Ik woon in Apeldoorn. Eerst maar horen wat er nou precies aan de hand is.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 30 April 2009 om 13:47

Lieve Magtelt,

Een hele dikke knuffel voor jou!!



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 30 April 2009 om 14:14

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik weet het even niet meer verder. Ik woon in Apeldoorn. Eerst maar horen wat er nou precies aan de hand is.

Kan me voorstellen,wat een puinhoop en ellende.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 30 April 2009 om 14:36

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik weet het even niet meer verder. Ik woon in Apeldoorn. Eerst maar horen wat er nou precies aan de hand is.

Magtelt,



-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: sassa
Datum bericht: 30 April 2009 om 20:53
zal proberen ook op post te zijn, want in gedachten kunnen we elkaar steunen, en Magtelt een dikke knuffel voor jou

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 30 April 2009 om 21:07

Originally posted by sassa sassa wrote:

zal proberen ook op post te zijn, want in gedachten kunnen we elkaar steunen, en Magtelt een dikke knuffel voor jou

ook van mij



-------------
groetjes Thea


Bericht van: Corrie
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 09:35
vind het ook erg lief maar als het goed is ben ik dansen op die tijden.

-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 10:07
IK VIND HET OOK EEN GOED IDEE. WANT INEENS HEEFT MAGTELT OOK HULP NODIG EN EEN ARM OM HAAR HEEN. ZULLEN WE DE DAG DEFINITIEF OP ZONDAG ROND ACHT UUR HALF NEGEN ZETTEN? HOPELIJK BEN IK NOG FIT GENOEG OM OOK AANWEZIG TE ZIJN. KNUFFEL VOOR ONS ALLEMAAL VAST DIE HET NODIG HEBBEN.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 11:41
Iedereen die naar de uitzending keek, zal wel erg geschrokken en geschokt zijn. Ik voelde me toch wel trots op Apeldoorn bij het eerste deel, het zag er allemaal zo gezellig uit en dan ineens die klap. De voorzitter van de oranjevereniging zat ook in de bus en zoals die het later op de lokale zender vertelde, heeft de koninklijke familie het hele ongeluk gezien. Ze zaten hoog in die bus en hebben waarschijnlijk de eerste klap al gehoord en in die richting gegeken. En zij kunnen niet zomaar slachtofferhulp bellen voor troost en steun. We zullen ook aan hen denken zondagavond.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 11:53

Zondagavond kan ik er misschien wel bijzijn. Dat ligt eraan hoe mijn armen en linkerbeen zich voelen hoe laat ik naar huis ga vanaf de verjaardag.

Mocht ik het niet redden, denk ik onderweg aan jullie!

Zal vandaag aan een armbandje bezig gaan.



Bericht van: creaans
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 12:56
Ik ga proberen er ook te zijn, maar denk zo ook aan jullie allemaal!
Groeten Creaans.


Bericht van: Ticia
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 13:53
Ik ben er dan ook bij hoor, en nu alvast voor de hobbydoosjes die er niet bij kunnen zijn een .

-------------


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 14:24

Ik ben er wel,maar een armbandje,prachtig idee gaat niet lukken,heb absoluut geen creatieve ideetjes.

ik zeg maar ,we zijn allemaal lossen,met een ketting aan elkaar verbonden door onze hobby en het forum.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 15:42
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Ik ben er wel,maar een armbandje,prachtig idee gaat niet lukken,heb absoluut geen creatieve ideetjes.

ik zeg maar ,we zijn allemaal lossen,met een ketting aan elkaar verbonden door onze hobby en het forum.

Dan heb je je armbandje toch al klaar?? Allemaal lossen haken in een mooie kleur en je armbandje is klaar. Het gaat om het idee.



Bericht van: naatje
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 16:31
IK ZAL ER ZONDAG AVOND OOK ZIJN.

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: geesje
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 16:35
ik ook, met armbandje

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 18:27
Originally posted by Ennas Ennas wrote:

Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Ik ben er wel,maar een armbandje,prachtig idee gaat niet lukken,heb absoluut geen creatieve ideetjes.

ik zeg maar ,we zijn allemaal lossen,met een ketting aan elkaar verbonden door onze hobby en het forum.

Dan heb je je armbandje toch al klaar?? Allemaal lossen haken in een mooie kleur en je armbandje is klaar. Het gaat om het idee.

dat was ook het enige idee wat ik had,maar dit heb ik al klaar.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: geesje
Datum bericht: 01 Mei 2009 om 22:28

 ...oei ik heb het ook bij --waar ben jij mee bezig----

geplaatst maar ik heb mijn armbandje vanmiddag gemaakt...........gewoon een stuk elastiek...........

en een bandje l/en d.blauw gehaakt en dat dubbel gevouwen en om het elastiek genaaid..........

of ik er nog iets op ga borduren of aan ga naaien weet ik nog niet ,want ik ben ook nog een muis aan het breien voor mijn nichtje .........en zondagmiddag vertrekt ze weer met haar man...............

maar het armbandje is KLAAR............

 

 

 

 

 

 

 

 



-------------
groetjes geesje


Bericht van: stridje
Datum bericht: 02 Mei 2009 om 00:41
vindt een mooi gebaar kan er helaas niet bij zijn,maar in gedachten zalik aan jullie denken,groetjes stridje


Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 02 Mei 2009 om 13:13

Geweldig idee, jammer ik kan er nooit bij zijn want ik woon wel heeeel erg ver weg. Maar ik zal in het weekend zekker aan iedereen denken.

Lieve groetjes, Lidia



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 02 Mei 2009 om 18:16
Lidia, als het bij ons 20.00 uur is, hoe laat is het dan bij jullie? Misschien kunnen we de volgende keer overdag bij elkaar gaan zitten, voor ons dan, als het voor jou ook een redelijke tijd is. We hebben ook nog hobbyvriendinnen in Zuid -Afrika en Egypte. Die willen we ook niet buitensluiten.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 01:19

Goh wat lief dat je daaraan denkt, maar dan is het bij mij 7/12 uur later dus lig ik op een oor. En dan heb ik nog een probleem dat ik Internet heb via de tel.verbinding, dus erg moeilijk erg langzaam en vaak ook geen verbinding of het valt weg of er komt iets binnen en duurt heel lang. Als ik mails binnen haal waar iets bij zit dan ga ik ondertussen strijken of iets anders of een spelletje doen op de computer omdat het zo lang duurt voordat het binnen is.

 

Groetjes Lidia



Bericht van: odette
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 19:16

Ohh ik moet zo weg en ben dus niet om 20:00 op het forum.

Maar dochterlief heeft voor een armbandje voor me gemaakt, dus ik zal aan jullie allemaal denken straks.



-------------
odette


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 19:31
Ziezo, daar ben ik al. Ton zit voor de kijkbuis tot 21.15 vanwege het voetbal.

Een dikke knuffel voor Perle, Tammie, alle zieken en zorgelijken, een voorzichtige knuffel voor de buikjes en vast een mooir moederdag gewenst.

Ik zal nu uitleggen wat ik aan mijn armbandje heb hangen. Zon, maan en ster, dat lijkt me duidelijk. Een paraplu om onder te schuilen. Bloemen en een vlinder voor de schoonheid op deze wereld en de vrijheid van geest, die we hebben om te vliegen. Een poes voor de huiselijkheid, een cupidootje voor de liefde. Balletschoentjes om door het leven te dansen, de sleutel tot wijsheid, een groot hart met een klein hartje erin, wat betekent dat ik jullie in mijn hart meedraag. En een handtas, tja waar staat die voor? Als Ton hem even overneemt, doet hij net of hij door het gewicht door zijn knieën gaat. Ik heb zo'n beetje mijn hele bestaan in mijn tasje. Ik zou haast zeggen, dat het mijn vrouwzijn symboliseert. Zelfs als ik hiernaast binnenwip voor een bakkie troost, heb ik hem bij me. En het armbandje is blauw, de kleur, waar ik het eerst naar kijk, als ik kleren ga kopen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: geesje
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 19:52
een knuffel voor iedereen die het kan gebruiken............ik denk aan jullie

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 19:59

een knuffel voor iedereen die verdriet ,pijn ,zorgen heeft.Voor de zwangeren ,straks een gezond kindje.

Mijn armbandje is niet zoveel geworden,een ketting van lossen,maar dat zijn we eigenlijk ook,verbonden door onze hobby en het forum.

Een mooie gedachte om dit even te doen,fijn idee dat we nu allemaal even aan elkaar denken.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: miep
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:03
Veel liefde, licht en kracht gewenst aan al diegenen die het nodig hebben!!!!


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:05

IK BEN ER OOK. OM AAN JULLIE ALLEMAAL TE DENKEN. DOET ER NIET TOE WIE EN OM WAT VOOR REDEN HET OOK IS. MISSCHIEN WETEN WE NIET EENS VAN SOMMIGE HOBBYDOOSJES DAT ER IETS IS. AAN HEN DENK IK OOK. EEN DIKKE KNUFFEL VOOR IEDEREEN!

MAGTELT WAT EEN MOOIE BETEKENIS HEBBEN JOUW BEDELTJES VAN JOUW ARMBAND.



-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: creaans
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:08
Ik ben er ook en denk aan jullie allemaal, wat een geweldige club hebben we hier zo met elkaar.
Ik geniet hier elke dag van!
Groeten Creaans.


Bericht van: sassa
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:08

hallo iedereen, aan allen die het nodig hebben een hele grote virtuele knuffel vanuit België

">



-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra


Bericht van: sassa
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:11
ohja, mijn armbandje heb ik in de auto nog snel gemaakt toen we naar Luxemburg reden, het is een paars gebreid bandje geworden, (zoiets als een punnik staartje maar dan gebreid) paars omdat het de kleur van de hoop is en m'n lievelingskleur, het is ook nog de bedoeling er bedeltjes aan te hangen, heb enkel nog geen bedeltje van een bolletje wol met priemen erin gevonden (misschien bestaat het zelfs niet) 

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:12

Hallo iedereen,

Voor ieder hobbydoosje van mij een dikke knuffel. Want per slot van rekening kan iedereen wel een knuffel gebruiken. Dus lieve hobbydoosjes voor jullie allemaal :

 



-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:12
ik ben er ook een hele dikke knuffel voor iedereen ik denk aan jullie allemaal met veel liefde

-------------
groetjes Thea


Bericht van: naatje
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:18
IK HEB ZELF GEEN ARMBANDJE GEMAAKT MAAR DRAAG DIE ,DIE
IK VAN ROB HEB GEHAD.DE BEDELTJES ZIJN DOOR HEM MET
LIEFDE UITGEZOCHT:EEN KLOKJE VOOR DE TIJD DIE WE SAMEN
ZIJN,EEN HARTJE VOOR ONZE LIEFDE,EEN NIJLPAARD OMDAT MIJN LIEFELINGSDIER IS,EEN BOEDHAMANNETJE OMDAT DIE OP
HEM LIJKT,EEN ZONNETJE OMDAT IK ZIJN ZONNETJE IN HET
LEVEN WAS,EN EEN GELUKSEIKELTJE.KONINGENDAG WAS OOK ZIJN VERJAARDAG,IK VOELDE ME BEST ROT MAAR DOOR ALLE ANDERE GEBEURTENISSEN BESEF JE DAN INEENS DAT ER MEER
VERDRIET IS,WAARDOOR JE JE TOCH INEENS WEER ANDERS VOELT.

IK WENS ALLE ZWANGERE EEN FIJNE ZWANGERSCHAP
TOE,EEN GEZONDE BABY,TONY EEN GOEDE UITSLAG,ELINE DE KRACHT VOOR HET NADERENDE AFSCHEID VAN HAAR BROER,MEIA EN WANDA VOOR EEN GOEDE AFLOOP VAN HUN ZIEKTE.EN ALLE
DOOSJES DIE HET MOEILIJK HEBBEN.

PIJN EN VERDRIET,BLIJDSCHAP EN LIEFDE GAAN HIER HAND IN HAND VOORBIJ EN ER IS ALTIJD IEMAND DIE LUISTERD WANNEER
JE ACHTER DE COMPUTER GAAT ZITTEN EN HET FORUM BEZOEKT.
DAT MAAKT DIT FORUM ZO BIJZONDER EN BEN IK BLIJ
DAT IK ER EEN DEEL VAN UITMAAK.


-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:21
Ik denk dat je dat bolletje wol zelf moet maken, Sassa. Op naald 2 of 2,5 een lapje breien en een lange draad afknippen en tot bolletje rollen, dan het werk op twee tandenstokers/cocktailprikkers zetten, bolletje eraanprikken en eventueel twee kraaltjes aanlijmen als knop van de "breinaaldjes".Of op grotere kopspelden. En dat dan aan een ringetje vastzetten.

Dat punniken is een goed idee, daar kan misschien een elastiekje in meegaan, eerst aan de 4 beginsteken vastgenaaid en later aan de laatste steken. En dan naai ik later aan de buitenkant de bedels en kralen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:37
Jemig, Renate, voor jou was Koninginnedag dus al een dag van verdrietige gedachten. Heb je zitten kijken? Het zal voor jullie drietjes wel een heel nare dag geweest zijn.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: sassa
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:40
hobbydoosjes, ga jullie laten, kindjes moeten bijna naar bed, dus tijd voor badkamer, en dan nog een verhaaltje voor het slapen gaan, nogmaals voor iedereen een dikke knuffel, slaapzacht voor straks en morgen is er weer een nieuwe dag

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra


Bericht van: naatje
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:54
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Jemig, Renate, voor jou was Koninginnedag dus al een dag van verdrietige gedachten. Heb je zitten kijken? Het zal voor jullie drietjes wel een heel nare dag geweest zijn.

HET WAS EEN DAG MET EEN DUBBEL GEVOEL.AAN DE ENE KANT
DE GEZELLIGHEID VAN DE DAG[WE ZIJN NET ALS ALLE JAREN NAAR DE VRIJMARKT GEWEEST]MAAR AAN DE ANDERE KANT STOND JE STIL BIJ ZIJN VERJAARDAG EN HOE HET ALTIJD WAS OP DIE DAG.IK HAD ZO'N BEHOEFTE OM DE JONGENS TE FELICITEREN MET ROB'S VERJAARDAG TERWIJL DAT NATUURLIJK NIET HOEFDE.
DAAN EN IK GINGEN OM 1 UUR WEER TERUG NAAR HUIS EN WIM BELDE ONDERWEG OP OVER DE GEBEURTENISSEN IN APELDOORN.
THUIS METEEN DE TV AANGEZET EN MET ONGELOOF DE BEELDEN
BEKEKEN.IK VOELDE ME ZO BEGAAN MET DE NABESTAANDEN
OMDAT JE ZELF WEET HOE HET VOELT OM IEMAND TE VERLIEZEN.
IK HEB DAN MOEITE OM HET LOS TE LATEN,NET ZOALS WANNEER
IK IETS LEES OVER HET VERDRIET VAN ANDERE OP HET FORUM.
SOMS KAN IK ER WAKKER VAN LIGGEN,WIL DAN ZO GRAAG HELPEN.MOET HET TOCH PROBEREN LOS TE LATEN WANT ANDERS
TREK IK HET NIET.
DAAROM BEN IK OOK AF EN TOE WAT MINDER OP HET FORUM.
SOMS KAN IK DE DINGEN ER GEWOON EVEN NIET BIJ HEBBEN.


-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: perle
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 20:58

 

Hallo iedereen.

Magteld je bent een buitengewoon fantastische vrouw!Je beschrijving van je armbandje is knap.Ik denk dat iedereen wel die balletschoentjes zou willen aantrekken.De poes die heb ik gelukkig ook en die is weer in z'n doen.Wat ronddrentelend in huis op zoek naar iets waar hij kattekwaad mee kan uithalen enzo.Ja,hij is het observeren waard.Perlefientje is een halsketting voor toverbloemenprinses aan het maken en telkens er es een pareltje op de grond valt dan is Muffin er mee weg.

Morgen weer een vervelende dag waar ik vreselijk tegen op zie.Blijkbaar zijn er donderdag veel verlof of recup of wat dan ook toegestaan want morgen zijn we dus amper met z'n 4 in plaats van met ongv 12 pers. dat is iets wat ze nu bij ons vellal doen weinig bezetting en dan die mensen zo lang mogelijk houden.Donderdag waren we om 05u begonnen en hadden we werk tot zeker 20.00u 's avond's .gelukkig mochten we uiteindelijk de palletten in plastiek wikkelen en de diepvries in sturen. Maar morgen ziet het er weeral niet zo goed uit.En zo eigenlijk elke dag. momenteel sta ik nu te strijken en kan gewoon m'n bed niet in want nu ben ik nog nuttig bezig eenmaal in bed lig ik toch maar wakker en word dan zo zenuwachtig. Voor 12 u slaap ik toch niet.En denk dan de naarste dingen.

Aan iedereen een dikke bedankt voor het steuntje en weet dat ik ook aan jullie denk.We hebben allemaal wel iets ,ziekte,zorgen,ongeluk,beperkingen.

M'n man zei vandaag iets wat nu en dan door m'n hoofd gaat.Iets dat hij tegen één van de lmeisjes hier zei...Enkel de zon komt gratis op.

En ik dacht...waarom zijn we die zon niet dankbaarder en waarom nemen we die zo van zelfsprekend? Mijn voornemen is om meer es te kunnen genieten van kleine grootse dingen zoals bv de zon.Want door het drukke leven zie je die gewoon niet meer.

Woensdag ek heb ik toch een sollicitatiegesprek bij een andere firma.Bang voor pootje ,dat wel maar hopelijk krijg ik een rondleiding en zie ik weet ik al wat meer ivm haalbaarheid.

Aan allen een dikke zoen!!!!!!!!Perle!!!!!



-------------


Bericht van: naatje
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 21:01
PERLE SUCCES.MET ALLES MEID.

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 21:02
Renate, ik sta nog altijd stil bij de verjaardagen en de trouwdag van mijn ouders. Als zij niet waren geboren en als zij niet getrouwd waren, was ik hier niet geweest. Ik denk dat de jongens daar ook bij willen stilstaan. Het hoeft niet met taart en slingers, je kunt op die dagen tegen ze zeggen hoe fijn het is dat ze er zijn.

Ik ben in ieder geval heel blij met Daan, hij heeft me de schoonheid van een wesp laten zien en tot dat moment waren die niet mijn vriendjes. Ik bekijk ze nu toch anders.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: geesje
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 21:07
Hallo Perle ook van mij sterkte en succes.....

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 21:09
Perle, kopjes van de kat zijn ook gratis. En mijne geven ook neuskusjes, misschien omdat ze geen zakdoek bij zich dragen.

Heel veel succes met je sollicitatie. Ik zal de hele woensdag mijn armbandje dragen om je te steunen.

Ik ga er zo dadelijk uit, het voetbal van Ton is al bijna voorbij, ik zal hem bij de laatste minuutjes geestelijk bijstaan, al interesseert het me geen bal.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: naatje
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 21:12
WAT BEN JIJ TOCH EEN LEKKER MENS MAGTELD.
IK BEN ER TROTS OP DAT IK JE HEB LEREN KENNEN.

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 21:24
Perle heel veel succes woensdag

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Meia
Datum bericht: 03 Mei 2009 om 23:06

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ziezo, daar ben ik al. Ton zit voor de kijkbuis tot 21.15 vanwege het voetbal.

Een dikke knuffel voor Perle, Tammie, alle zieken en zorgelijken, een voorzichtige knuffel voor de buikjes en vast een mooir moederdag gewenst.

Ik zal nu uitleggen wat ik aan mijn armbandje heb hangen. Zon, maan en ster, dat lijkt me duidelijk. Een paraplu om onder te schuilen. Bloemen en een vlinder voor de schoonheid op deze wereld en de vrijheid van geest, die we hebben om te vliegen. Een poes voor de huiselijkheid, een cupidootje voor de liefde. Balletschoentjes om door het leven te dansen, de sleutel tot wijsheid, een groot hart met een klein hartje erin, wat betekent dat ik jullie in mijn hart meedraag. En een handtas, tja waar staat die voor? Als Ton hem even overneemt, doet hij net of hij door het gewicht door zijn knieën gaat. Ik heb zo'n beetje mijn hele bestaan in mijn tasje. Ik zou haast zeggen, dat het mijn vrouwzijn symboliseert. Zelfs als ik hiernaast binnenwip voor een bakkie troost, heb ik hem bij me. En het armbandje is blauw, de kleur, waar ik het eerst naar kijk, als ik kleren ga kopen.
Wat een prachtige armband heb jij!Ik ben diep ontroerd. ook door de berichten van anderen, wat een heerlijk topic is dit!

Ik had het te laat gelezen anders was ik hier zeker bij aanwezig geweest!

Ik wil dan nu maar iedereen die het moeilijk heeft met wat dan ook heel veel sterkte wensen. Blijf altijd zoveel mogelijk positief denken, dat is goed voor ons mensen.

Heel veel liefs, Meia.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 04 Mei 2009 om 00:52

Magtelt wat een geweldig armbandje heb jij gemaakt, en wat lief al die berichtjes.

Ik heb zeker aan jullie gedacht zelfs nog geprobeerd te kijken want ik kon helemaal niet slapen, ben er uit gegaan maar kon helaas niet aan de computer zitten. Ik heb een whiplash en had daar gelukkig toch weer een tijd geen last van gehad, maar vrijdag ben ik met een vriendin de hele dag weggeweest, normaal rust ik altijd even in de middag, Die hele dag weg en ook een beetje te druk geweest, we hadden zoveel te vertellen en het moet allemaal in het engels dus kost mij best wel wat energie. Dat was denk ik teveel voor mij ook omdat we volop bezig zijn met de tuin, niet dat ik daar wat hoef te doen, dat doet Tim allemaal, maar toch je gaat weg spullen kopen dus toch druk mee beig. Vrijdagavond ging ik naar bed en toen was het helemaal mis, de hele kamer draait dan om me heen, dus het was voor mij bed in bed uit. Zaterdag dus de hele dag thuis zo rustig mogelijk gehouden. Ook in de middag weer geprobeerd te gaan liggen, maar dat is vreselijk zodra ik lig is het weer helemaal mis, alles draait om je heen.

Maar toen ik dus zondagnacht probeerde de computer aan te zetten, werd ik misselijk en kon niet goed lezen, ben dus meteen gestopt en heb maar in de stoel gezeten, tot ik weer naar bed ben gegaan. En nu vanmorgen heb ik toch jullie berichtje even gelezen, en vond het erg lief al die berichtjes.

Voor iedereen leive groetjes van mij, Lidia



Bericht van: Antonia
Datum bericht: 04 Mei 2009 om 09:21

Mijn kaarsjes hebben gebrand .... en mijn gedachten zijn bij jullie geweest ...... wat is het heerlijk om tot zo'n prachtige vriendengroep te mogen behoren.    

Magteld je bent "ANGEL"

Allemaal een dikke knuffel TONY



-------------
TONY


Bericht van: marianneke
Datum bericht: 04 Mei 2009 om 11:08
Ik was er gisteren dan wel niet bij maar heb ook aan jullie gedacht. Voor iedereen die het nodig heeft  


Bericht van: Ennas
Datum bericht: 04 Mei 2009 om 16:11

Lieve dames, wat doet het goed om te zien hoeveel hobbydoosjes elkaar een `knuffel' hebben gegeven en stil gestaan hebben bij elkaar.

Ik was helaas nog niet thuis, maar heb daar wel aan jullie gedacht. Mijn armbandje is helaas niet afgekomen, maar die komt zeker nog wel af en die gaat om als ik jullie `bezoek' hier.

Ik zag het gedichtje al een keer langskomen maar ook van mij nog een keer:




Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net