Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=9381 Print Datum: 13 November 2025 om 13:50 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: the toy societyBericht van: Eugenie
Onderwerp: the toy society
Datum bericht: 29 Mei 2009 om 14:53
als surfend over het wereld wijde web kwam ik op deze site met dit leuke iniatief. ik ben al aan het bedenken wat en waar ik het neerleg. gewoon wordt je vrolijk van.
------------- ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
Antwoorden: Bericht van: geesje
Datum bericht: 29 Mei 2009 om 15:08
..dankjewel voor het delen
------------- groetjes geesje
Bericht van: ab63
Datum bericht: 29 Mei 2009 om 17:01
WAT LEUK, HEB MIJ OOK INGESCHREVEN.
LIJKT MIJ LEUK OM EENS EEN ZELFGEMAAKT CADEAUTJE ERGENS OP TE HANGEN CQ NEER TE LEGGEN. EN DAN MAAR AFWACHTEN OF ZE HET OOK MEENEMEN
------------- GROETJES ANGELA
Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 29 Mei 2009 om 18:48
Dat lijkt mij inderdaad ook een heel leuk initiatief! Ik vraag me af hoe het juist werkt, eens uitpluizen!
Bericht van: everline
Datum bericht: 29 Mei 2009 om 20:01
Dit is echt erg leuk. Als iemand al de info heeft ontvangen hoe het werkt dan lees ik dat graag. Als er verder geen verplichtingen zijn dan zal ik het ook graag gaan doen.
groet,
bianca
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 29 Mei 2009 om 20:28
Is dit net zoiets als die boeken die hier en daar te vondeling liggen?
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 29 Mei 2009 om 22:03
wat ik begrijp is dat net zoiets als die boeken. ik moet ook ff uitpluizen hoe het werkt.
------------- ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 30 Mei 2009 om 11:10
Ik heb de Welcome-mail al ontvangen en het ziet er allemaal leuk uit ;-). Kga zeker eens ergens een van mijn creaties te vondeling leggen!