heb het even heel erg druk
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=9648
Print Datum: 13 November 2025 om 23:33 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: heb het even heel erg druk
Bericht van: Meia
Onderwerp: heb het even heel erg druk
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 13:59
|
Ik heb het even heel erg druk de komende tijd want Kees mijn man ligt in het ziekenhuis.
Hij is maandagmorgen gevallen in de gang, hij ging onderuit van de pijn.
De huisarts dacht dat hij een aneurysma had maar dat was niet o gelukkig. Hij ging om die reden wel met loeiende sirene naar het ziekenhuis. Dat was best heftig kan ik je zeggen zo voor in die ambulance.
Uiteindelijk bleek dat zijn blinde darm was doorgebroken en hij had door de val zijn enkel gebroken. 's Avonds nog geopereerd aan blinde darm en enkel. Het gaat nu wel weer goed alleen moet ie 4 weken in het gips waar hij niet op mag lopen en dan nog 2 weken loop gips.
Ik ga zo weer op bezoek. Ik kom er later nog wel even op terug. 
------------- All you need is love.
|
Antwoorden:
Bericht van: sassa
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 14:06
zooo, dat is pech hebben, wens hem veel beterschap en sterkte (dat is trouwens voor jullie allebei) hoop voor Kees dat het niet te heet wordt de komende dagen want met zo'n gips is dat geen lachertje
------------- <a rel=nofollow href="http://imageshack.us"> </a> groetjes sandra
|
Bericht van: ab63
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 14:16
WAT NAAR OM TE HOREN. HEEL VEEL BETERSCHAP VOOR JE MAN MEIA EN JIJ STERKTE. 
------------- GROETJES ANGELA
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 14:28
|
Ah Meia,
Wat een naar nieuws nu weer voor jullie !!! Hoop dat alles vlug weer beter wordt... wens Kees het allerbeste van ons !! En natuurlijk ook veel sterkte voor jou... neem jezelf ook nog een beetje in acht, meid !!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: zeinabia
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 14:34
|
wat slecht bericht...
komt wel goed...
beterschaap je man en je sterkte
groetjes
|
Bericht van: breidje
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 15:09
|
WAT EEN ONGELUKKIGE SAMENLOOP VAN OMSTANDIGHEDEN.
HEEL VEEL BETERSCHAP
------------- wil 
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 15:18
|
wat een verhaal zeg. het zit hem niet mee. wens hem heel veel sterkte met zijn herstel en jij natuurlijk alle steun om hem te verzorgen als hij uit het ziekenhuis mag en voor nu met alle drukte naar het zh. toe te gaan.
-------------
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 15:20
|
.....GELUK BIJ EEN ONGELUK ??????????????
want met een doorgebroken blindedarm
kan het ook slecht aflopen
voor Kees BETERSCHAP en voor jou STERKTE
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 15:40
Jeetje wat een pech, blinde darm en een gebroken enkel. Beterschap voor hem, hopelijk gaat het snel weer beter.
------------- odette
|
Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 15:41
Hoi Meia. Wat een naar verhaal heel veel beterschap en sterkte gewenst. Groetjes Hetty.
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 15:43
Wat een pech zeg, kan me voorstellen dat je weinig tijd voor het forum hebt. Beterschap voor Kees en ik kan me voorstellen dat jullie erg opgelucht waren dat het geen aneurisma was.
------------- Groeten Jacqueline
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 15:50
Wat een pech hebben jullie,beterschap voor kees,en meia ,denk ook een beetje aan jezelf!
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 15:57
Wat pech hebben jullie ,wens hem maar veel beterschap
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 16:07
Beterschap en sterkte voor je man en heel veel sterkte voor jou. Wat een geren naar het ziekenhuis, hè? Hopen dat hij snel naar huis mag en op krukken mag rondhobbelen.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 16:08
|
Bah, wat een pech. Beterschap voor Kees en jij sterkte ermee!
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 18:01
|
Goh wat vervelend. Heel veel sterkte en beterschap gewenst.
Groetjes Simone
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 18:03
|
Bedankt voor de l;ieve berichten en wensen. Ik was vanmiddag even bij hem en hij had last van zijn buik want hij had nieuw gips gekregen. Daarmee scheurden ze nogal aan zijn been en dat trok lekker door in zijn buik. Heeft een injectie gekregen tegen de pijn en heeft toen even lekker geslapen. Vannacht had hij ook goed geslapen.
Ik ga zo met een vriendin naar hem toe. Jullie horen weer van me ok?
Enne.... ik zorg goed voor mezelf, eet goed en slaap goed(vandaag tot half 1 geslapen)Ondanks dat ik aan het lijnen ben mag ik voor de stress 's avonds 2 glaasjes rode wijn
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 17 Juni 2009 om 18:32
Beterschap en sterkte voor je man en heel veel sterkte voor jou. Wat een geren naar het ziekenhuis, hè? Hopen dat hij snel naar huis mag!
Groeten Creaans.
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 18 Juni 2009 om 10:34
Het zit jullie niet echt mee he Meia sterkte voor jullie beiden.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: amandel
Datum bericht: 18 Juni 2009 om 11:05
|
Meia, ook ik wens jullie heel veel sterkte, en fijn dat er met pijnstillers heel wat kan. Heel veel beterschap toegewenst.
Denk aan jezelf he, ik hoop dat je man snel thuis kan komen.
lieve groetjes irene
------------- Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 18 Juni 2009 om 12:55
HE MEID WAT EEN VERVELENDE SITUATIE. 2 DINGEN IN EEN KEER. GOED VAN JE DAT JE JEZELF IN ACHT HOUD. DOE RUSTIG AAN. EN OOK HEEL VEEL BETERSCHAP VOOR KEES. KNUFFEL VOOR JOU.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Mistig
Datum bericht: 18 Juni 2009 om 12:59
Meia, wat een pech.... voor je man, heel veel beterschap en jij sterkte met het rondrennen. GRoetjes Mistig
------------- Bloei daar waar je geplant wordt.
|
Bericht van: puren
Datum bericht: 18 Juni 2009 om 16:38
|
heel veel beterschap gewenst!!
groetjes Ria
|
Bericht van: panda
Datum bericht: 18 Juni 2009 om 16:57
Heel veel beterschap
------------- Groetjes Paula
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 18 Juni 2009 om 16:58
|
heel veel beterschap dat alles verder goed mag gaan.groetjes stridje
|
Bericht van: Eeyore82
Datum bericht: 18 Juni 2009 om 16:59
|
Heel veel beterschap en doe rustig aan. Ik hoop dat je man snel weer opknapt, maar een blinde darm is erg vervelend.
|
Datum bericht: 18 Juni 2009 om 18:03
|
Dank jullie wel voor de lieve berichten. Het gaat wel goed gelukkig. Alleen zijn infuus werkte niet meer en helaas moesten ze 6x prikken voor een nieuwe.
Hij vermaakt zich best met de kamergenoten, dat is ook wel leuk vind ik. Beetje leuk aanspraak maakt het allemaal toch wat dragelijker. Ik ben benieuwd wanneer hij naar huis mag. Heeft nog geen ontlasting gehad.
Met de fysio flink aan het oefenen en morgen gaan ze de gang even op.
|
Bericht van: sassa
Datum bericht: 18 Juni 2009 om 18:39
ik duim voor jullie dat het naar huis gaan niet lang meer op zich laat wachten, want zo'n ziekenhuisbed slaapt toch niet zo lekker, gelukkig heeft ie zo te lezen leuke kamergenoten, dat is ook steeds fijn, geef jullie allebei nog een flinke pakkerd en nog veel sterkte met het revalideren
------------- <a rel=nofollow href="http://imageshack.us"> </a> groetjes sandra
|
Bericht van: Ticia
Datum bericht: 19 Juni 2009 om 14:24
|

Voor je man, hopelijk mag hij gauw naar huis. Veel sterkte van mij.
|
Bericht van: TLooman
Datum bericht: 19 Juni 2009 om 21:31
beterschap voor je man Meia en heel veel sterkte voor jou steeds naar het ziekenhuis gaan valt ook niet mee
------------- groetjes Thea
|
Datum bericht: 24 Juni 2009 om 20:18
|
Bedankt allemaal voor de lieve berichten, Zondag is manlief weer mee naar huis gekomen, in een rolstoel in de taxibus.
Hij was wel blij dat ie weer naar huis mocht natuurlijk. Alleen ging het lopen met krikkenniet zo goed, ik raakte er helemaal van in de stress.
Maandag meteen een looprek besteld en onze dochter heeft het voor ons opgehaald. Lief toch?
Dat gat een stuk beter en nu ben ik ook niet meer zo gestresst.
Kees verveelt zich stierlijk en ik zei dat ie nog een paar weken moest volhouden. Tja, als ie straks loopgips heeft is het allemaal weer iets makkelijker natuurlijk.
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 24 Juni 2009 om 20:32
|
hoi! blij te horen dat hij weer lekker thuis is!
Ja, ik kan het me voorstellen hoe dat is, heb er hier ook zo eens eentje met een gips gehad! Stapel boeken van de bib halen en in het zicht leggen, video's huren, leren haken???? Nee serieus, het is natuurlijk wel erg wennen als je zo maar zit te zitten en dat helemaal niet gewoon bent, bah!
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 11:54
Veel sterkte en veeeeeeeeeeeeel beterschap
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: naatje
Datum bericht: 26 Juni 2009 om 21:19
BETERSCHAP VOOR JE MAN MEIA.
EN LET JE OOK EEN BEETJE OP JEZELF?
STERKTE MET ALLES.
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 26 Juni 2009 om 21:27
Hoi Meia,
Wat fijn te lezen dat je man weer thuis is.
Ben je dat heen en weer gaan naar het ziekenhuis kwijt.
Ja, best moeilijk dat hij zich verveeld, is misschien een legpuzzel maken iets voor hem!
Wens jullie veel sterkte en beterschap toe.
Groeten Creaans.
|
Datum bericht: 07 Juli 2009 om 17:06
|
Donderdag komt voor het eerst de fysio aan huis. Ben ik net weg wat ik had gerekend op vrijdag. Nou mijn man red zich wel. Ik heb gezegd dat het net even wat langer duurt voordat hij bij de voordeur is en daar houden ze dan wel rekening mee.
Misschien wel goed dat ik er niet bij ben hahaha, kan ik ook geen commentaar leveren
Het gaat wel goed alleen verveelt ie zich af en toe. Gisteren nog lekker een wandeling van een uur gemaakt. Ik dus de rolstoel duwend hè. Pfff. Was wel warm. 
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 08 Juli 2009 om 08:27
|
Fijn dat het allemaal al weer een beetje gaat, maar denk je ook wel aan je zelf.
Misschien inderdaad wel goed om er niet bij te zijn als de fysio komt, hopelijk is hij snel weer de oude en loopt hij straks weer vrolijk rond.
------------- odette
|
Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 08 Juli 2009 om 10:11
|
Hi Meia
Fijn te horen dat hij weer lekker thuis is, nu niet meer stressen hoor, is ook niet goed voor jou. Ga lekker bij hem op de bank zitten en huur een filmje, dan gezellig je glaasje wijn er bij die je mag hebben.
Ik wens jullie samen sterkte en
Groetjes, Lidia
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 08 Juli 2009 om 13:21
FIJN DAT HIJ WEER THUIS IS. LEKKER WEER SAMEN. IK KAN ME VOORSTELLEN DAT VOORAL DAT ZITTEN EN DAT EINDELOZE AFHANKELIJK ZIJN JE DE KEEL UIT GAAT HANGEN. EEN GLAASJE DRINKEN HALEN KAN AL NIET. WANT HOE KOM JE MET DRINKEN EN EEN LOOPREK WEER TERUG BIJ DE BANK?
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
|