Print Pagina | Close Window

Hoi hobbymensen.

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=9738
Print Datum: 14 November 2025 om 10:18
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Hoi hobbymensen.
Bericht van: tikoes
Onderwerp: Hoi hobbymensen.
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 09:49
Ben ik weer.

Al weer een tijdje geleden
Mijn broer is zover dat hij naar zijn einde gaat met medewerking van zijn arts. Afgelopen maandag heb ik met zijn partner het formulier mee ondertekend dat er geen levensverlengende acties mogen worden ondernomen als hij dat niet meer aan kan geven.

Er zijn 3 verschillende vormen van levensbeeindiging. Hij is bezig om zover te komen mentaal dat de volgende stap gezet kan worden.

Ik heb natuurlijk niet stilgezeten hier. Wel is alles op computergebied en verder dan dichtbij me een beetje, een beetje veel aandacht tekort gekomen.

Vananvond is de avondwake van het vrouwtje van mijn logeerpapegaai. Zij is afgelopen zondagochtend overleden. Dennis gaat (denk ik) a.s. weekend weer terug naar zijn baasje.

En zo gaat hier het leven verder zoals bij iedereen. Elk huisje heeft zo zijn eigen kruisje

Tot snel weer

Antwoorden:
Bericht van: wollieland
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 10:27
ik wens je veel sterkte met alles

-------------
groetjes Bettie

Bericht van: boek
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 10:35
heel veel sterkte voor nu straks en later

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>

Bericht van: Eeyore82
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 10:42
Heel veel sterkte!

Bericht van: odette
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 10:44
Veel stertke voor jou en je familie, dit is een moelijke tijd.

-------------
odette

Bericht van: Corry R
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 10:50
heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor jullie!

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 12:00
Heel veel sterkte voor de tijden die komen

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 12:01
heel veel sterkt

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Bericht van: dine
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 12:06

Heel veel sterkte in deze laastste fase Tikoes......

Nadine

Bericht van: esthertje
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 12:08
dan wil ik je heel veel sterkte wensen in de komende tijd.

-------------

Bericht van: Teunie
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 12:09
Ook ik wens jou en je broer en zijn partner heel veel sterkte

-------------
Groetjes Teunie

Bericht van: Prideke
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 12:09

Heel veel sterkte de komende tijd. Wat een moeilijke maar moedige beslissing van je broer.

Simone

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/

Bericht van: Mistig
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 12:44
Heel veel sterkte in de komede tijd. Mistig

-------------
Bloei daar waar je geplant wordt.

Bericht van: creaans
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 13:12
Wat een moeilijke maar moedige beslissing van je broer!
Heel veel sterkte de komende tijd.
Groeten Creaans.

Bericht van: sassa
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 13:18
Dit moet heel erg zwaar zijn, ik wens jou en je familie dan ook alle sterkte toe.

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra

Bericht van: geesje
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 15:16
heel veel STERKTE

-------------
groetjes geesje

Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 16:27
HEEL VEEL STERKTE EN HEEL VEEL KNUFFELS. WEET DAT ER VOOR JULLIE GEBEDEN WORDT.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!

Bericht van: new.houses
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 18:02
Goh Tikoes, wat een verdrietig nieuws. Kop op hè, wij denken aan jou en proberen jou op die manier kracht te geven deze tijd door te komen.

-------------
groetjes Daisy

Bericht van: pien66
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 20:50
Tikoes, heel veel sterkte de komende tijd, ik heb bewondering van de manier waarop je alles verteld, door dit vervelende nieuws klinkt er een positieve houding door.

-------------
Groeten Jacqueline

Bericht van: catharina
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 21:57

Als je er voor staat gaat de tijd normaal he? De zorgen voor je broer, er weer naar toe vliegen enz. Nu deze boodschap, dan vind ik dat de tijd toch weer snel is gegaan.Zo snel het eindpunt genaderd.Natuurlijk sta ik er niet dagelijks bij stil, maar nu heb ik jouw berichtjes weer allemaal in mijn hoofd.

Ik wens je heel veel sterkte .Iemand, een dierbare broer, straks moeten missen lijkt mij heel hard.Toch wil ik nog even een cliche schrijven die bij jullie van toepassing is en die misschien straks wat troost kan bieden.

Waar leven lijden wordt is sterven een verlossing.

-------------
Groetjes Catharina

Bericht van: giggle
Datum bericht: 25 Juni 2009 om 22:07

Ik sluit me bij de vorige schrijfsters aan:

Heel veel sterkte!!!

-------------
GROETJES JANNIE

Bericht van: Josl
Datum bericht: 26 Juni 2009 om 13:38

Tikoes, ik voel met jullie mee en wens je dan ook heel veel sterkte.

liefs, Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 26 Juni 2009 om 15:26

Halo Tikoes,

ik wens je ook veel 

groetjes rita 

Bericht van: petunia
Datum bericht: 26 Juni 2009 om 16:20

Ik  wens je veel sterkte toe Tikoes

groetjes Jacqueline

-------------
denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig

Bericht van: TLooman
Datum bericht: 27 Juni 2009 om 00:30
heel veel sterkte voor jullie in deze moeilijke tijd

-------------
groetjes Thea

Datum bericht: 27 Juni 2009 om 11:07
Lieve, lieve mensen

Mijn weg is na veel bobbels en hobbels blijvend positief. Fysiek overlijden hoort bij het leven, geestelijk verbonden zijn is voor eeuwig en altijd

Ik ben dankbaar voor wat is en kijk elke dag wat ik kan veranderen voor mezelf in kleine stapjes op weg naar fysiek en mentaal duurzaam leven.

Mijn lichaam en geest zijn een leven lang samen, ademen samen, werken samen, huilen, lachen en zingen samen. Kortom: we groeien samen toe naar het laatste moment samen en gaan over.

Ik wens iedereen een inhoudvol weekend met zichzelf
Lieve creatieve groet.
Eline.

Datum bericht: 27 Juni 2009 om 11:41
Mooie woorden Tikoes

-------------
Groeten Jacqueline

Bericht van: Judy
Datum bericht: 27 Juni 2009 om 17:22

Veel sterkte en behoud je bijzondere wijze kijk op het leven en sterven.

Ik hoop dat je de komende tijd veel steun hierin zult vinden bij het afscheid nemen en het gemis van je liefsten.

-------------
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.

Bericht van: Ticia
Datum bericht: 27 Juni 2009 om 22:08

Datum bericht: 01 Juli 2009 om 13:29

Gisteren weer bij mijn broer geweest. Hij had een slechte dag en moest al zijn zeilen bijzetten om zijn benauwdheid te kunnen behappen. Ook heeft hij weer een bloedtransfusie gehad en morgen willen ze nog eenmaal een chemo doen om de groeiende tumoren in zijn nek draagbaar te maken. Het is een gok.............die hij neemt.

kanker kan een mesonterende ziekte zijn. op meerdere plaatsen in zijn lichaam beginnen tumoren te groeien. Je kunt ze zo zien groeien.

Ik hoop dat zijn gevecht snel mogen ophouden. Hij vecht om hier te blijven en ook te mogen gaan.

Voor zover.

Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 14:35

Hoi Eline,

Weet niet wat ik moet zeggen... mag ik gewoon even stil zijn met jou ??? Gewoon je laten weten dat ik met jullie meeleef....

-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!

Datum bericht: 01 Juli 2009 om 14:40

Eline,

Het is inderdaad een rotziekte die meestal eerst begint te sluimeren in je lichaam en daarna in het slechtste geval echt verwoestend uithaalt, zoals bij je broer.

Ik hoop voor jullie dat zijn gevecht overgaat in een rustige serene gemoedstoestand.......

Sterkte Eline, voor jullie allemaal....

Nadine

Datum bericht: 01 Juli 2009 om 14:53
Eline, ik kan niets anders zeggen dan dat ik met je meeleef, ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn pap, kanker is echt een rot ziekte. Nog veel sterkte voor jou, je broer en zijn vrouw en de rest van de familie

-------------

Bericht van: chantallekuh
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 16:55

lieve eline,

ook ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.......

ook ik leef met je mee,ik denk aan je!!!

groetjes van chantal

Datum bericht: 01 Juli 2009 om 17:31
Originally posted by rita_1709 rita_1709 wrote:

Hoi Eline,

Weet niet wat ik moet zeggen... mag ik gewoon even stil zijn met jou ??? Gewoon je laten weten dat ik met jullie meeleef....

Ja, het is zo...moeilijk ze zien lijden hé.
Wens je veel sterkte toe.
Groeten Creaans

Bericht van: naatje
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 19:57
DIKKE ELINE.
BEN STIL VAN JE MOOIE WOORDEN.
HEEL ERG VEEL STERKTE VOOR JOU,JE BROER EN DE REST
VAN DE FAMILIE.

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl

Bericht van: odette
Datum bericht: 01 Juli 2009 om 20:21
Ik weet ook niet wat ik nog toe kan voegen, veel sterkte ......

-------------
odette

Datum bericht: 08 Juli 2009 om 20:53

Hee Tikoes,

Ben even benieuwd hoe het met je is, je laatste bericht was een week geleden. En ik moest even aan je denken vandaar deze vraag.

-------------
Groeten Jacqueline

Bericht van: Antonia
Datum bericht: 09 Juli 2009 om 08:44
Wij kunnen alleen maar in stilte meeleven, en er zijn voor je als je het even niet meer ziet zitten.     .

-------------
TONY

Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 09 Juli 2009 om 14:11
OOK VAN MIJ EEN DIKKE KNUFFEL. HEB VERDER GEEN WOORDEN. LEEF MET JE MEE.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!

Bericht van: miep
Datum bericht: 09 Juli 2009 om 18:32
Sterkte! 

Bericht van: boek
Datum bericht: 09 Juli 2009 om 18:51
Originally posted by rita_1709 rita_1709 wrote:

Hoi Eline,

LIEVERD IN GEDACHTEN ZIJN WE BIJ JE

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>

Bericht van: zeinabia
Datum bericht: 09 Juli 2009 om 19:00

heel heel veel sterkte

groetjes zeinab

Datum bericht: 09 Juli 2009 om 21:58
Hoi lieve mensen.

Afgelopen weekend heeft mijn broer besloten zijn sondevoeding te laten verwijderen, geen medicijnen meer te nemen buiten zijn morfinepleisters, en te zien hoe het loopt.

Iedereen doet wat hij/zij kan om mee te gaan tot zijn laatste adem. Hij eet wat tussendoor (vloeibaar) en de ene dag is zwaarder dan de andere.

Ik ben er de afgelopen week 4 maal geweest, waarvan 3 hele dagen. Vanmiddag bleef hij zo hangen in zijn hoestbui die (weer) ineens opkwam, dat ik dacht..........dit was het. Hij kwam er weer uit en zo gaat het dag en nacht door.

Ik ben hem aan het helpen om nog 2 fotoboeken voor mijn moeder klaar te krijgen. Hij wil dit graag. Zijn wil is sterk. Ik besef dat er (hopelijk) op korte termijn een moment komt dat hij heeft gedaan wat hij nog wilde doen en zijn leven kan overgeven en rustig mag inslapen.

Jullie snappen dat ik de afgelopen dagen alleen maar foto's heb gezien en geselecteerd zodat hij kan doen wat hij nog wil doen voor ons mam.

Morgen blijf ik thuis, zaterdag naar mijn dochter in Den Haag en zondag even op ziekenbezoek bij mijn tante. Maandag weer naar mijn broer en de tijd tussendoor thuis.

Mijn logeerpapegaai is afgelopen dinsdag naar huis gegaan na 6 weken en Spetter (mijn eigen papegaai sinds bijna 3 weken), heeft ook zijn aandacht nodig, zo ook mijn katten en mijn oudste dochter die de afgelopen tijd tegen een burn-out aan zat.

Met mij gaat het goed dames , ik doe alles 1 voor 1, ik begrens, stel prioriteiten, heb geen haast en geniet van mooie kleine dingen

Bedankt voor jullie reacties.
Wordt vervolgd.

Lieve groetjes Eline.

Datum bericht: 09 Juli 2009 om 22:35
Fijn om iets van je te horen in deze moeilijke en drukke tijd. Knap dat je zo voor jezelf kan zorgen, blijf dat doen en soms lijkt het dat het allemaal gaat maar sta je toch op een ovedrive stand. Dus let als het lukt goed op je zelf en wij denken aan je.

-------------
Groeten Jacqueline

Bericht van: Meia
Datum bericht: 10 Juli 2009 om 01:11
Ik wil je ook nog even heel veel sterkte toewensen voor deze zware tijd! Maar meid wat doe je het goed, ik heb diep respect voor je!!!

-------------
     All you need is love.

Datum bericht: 10 Juli 2009 om 13:16
veel kan ik niet zeggen, ik word er stil van, wil jou en je familie enkel heel veel sterkte wensen, en weet in gedachten zijn we bij jou

-------------

Datum bericht: 10 Juli 2009 om 13:22
............ook van mij HEEL VEEL STERKTE< in deze zeer moeilijke tijd

-------------
groetjes geesje

Bericht van: breidje
Datum bericht: 10 Juli 2009 om 15:13

-------------
wil    

Datum bericht: 10 Juli 2009 om 21:49
Originally posted by Meia Meia wrote:

Ik wil je ook nog even heel veel sterkte toewensen voor deze zware tijd! Maar meid wat doe je het goed, ik heb diep respect voor je!!!

Meer weet ik ook niet te zeggen.
Groeten Creaans

Bericht van: Corrie
Datum bericht: 11 Juli 2009 om 18:38

Eline

Sorry ik lees niet zoveel de laatste tijd ben te veel met andere dingen bezig maar wil je wel heel heel veel sterkte toewensen.

Als je me nodig heb zal ik er voor je zijn oke?

groetjes en liefs Corrie

-------------
Hou de eer aan jezelf

Bericht van: TLooman
Datum bericht: 12 Juli 2009 om 16:04

ik kan het niet beter verwoorden

-------------
groetjes Thea

Bericht van: Roos39
Datum bericht: 12 Juli 2009 om 23:03
Hallo Eline,

Zojuist even dit topic bijgelezen.
Allereerst sluit ik me bij de woorden van Meia aan. Dit is de kern.
Maar ook;
Wat weet je het allemaal goed te verwoorden. Zoals je schrijft; mensonterend en hopen dat hij gauw zijn rust mag vinden. Ik ben het helemaal met je eens, maar velen durven het niet hardop te zeggen.
Zijn de fotoboeken klaar? Misschien kan je broer zich er dan echt aan overgeven...

Hou vol,
Rosemarie

Datum bericht: 13 Juli 2009 om 08:47

Klopt Roos maar moeilijk blijft het wel want met mijn mams was het 16 jaar geleden precies zo.

Toen ze kwam te overlijden( bot en longkanker) voor ma een verlossing maar het verdriet van het verlies is zo verschrikkelijk, vooral voor mijn lieve vadertje die alleen verder moest.

ELINE HEEL HEEL VEEL STERKTE EN LIEFS  Corrie

-------------
Hou de eer aan jezelf

Datum bericht: 13 Juli 2009 om 08:49
Meia schreef:

ik kan het niet beter verwoorden

Ik sluit me hier bij aan veel sterkte voor u en de ganse fam.hier vind je altijd een luisterende oor als je het moelijk hebt we zijn een grote fam.

-------------

Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 13 Juli 2009 om 09:14

Ik kan het niet beter verwoorden en sluit me hier helemaal bij aan.

-------------
GROETJES

Datum bericht: 14 Juli 2009 om 10:34

Bedankt lieve vrouwen

1 Fotoalbun is klaar. Het 2e maken zijn partner en ik af na zijn overlijden. Hij heeft besloten dat hij voor familie dit 2e album wil maken. Gisteren heb ik daarom weer opnieuw foto's geselecteerd naar zijn wens. Ik hou dit bij tot zijn laatste dag.

Ook heb ik een kusudama voor hem gevouwen gisteren. Ik had van Corrie mooi dubbelzijdig gekleurd hartjespapier gehad. De heltft had ik thuis gevouwen en de andere helft gisteren in zijn bijzijn. Zo kon hij zien hoe een kusudama stap voor stap gemaakt wordt met kwast. Daarna heb ik hem opgehangen aan de lamp zodat hij hem ziet hangen. Heeeeeeeeel veeeeeeeeeel hartjes voor hem

Het 1e album is voor mijn moeder. Gisteren ging ik na het bezoek aan mijn broer naar mijn moeder en ze had visite van de geestelijk werker van het Erasmushuis. Ze zaten samen albums te kijken van na het overlijden van pa.

Ik heb voor haar 2 albums gemaakt na het overlijden van pa. Eén met de condeleance kaarten versierd met bijpassende stickertjes, en één album met foto's van hun 4 kinderen vanaf de geboorte tot einde jeugd.

Toen ik binnen kwam en dit zag wist ik dat de albums die Leo, zijn partner en ik aan het maken zijn voor haar veel gaan betekenen. Ze zaql ze eerst niet kunnen inkijken........................en met de tijd (als ze dat haalt) zal het een van de troost-momentjes zijn om samen te delen.

Het leven gaat ook vandaag door, ook met de leuke dingen. Vandaag komt mijn Grand Palace binnen van Dierenvilla. Een grote kooi voor mijn papegaai Spetter. Hij blijkt zo'n wervelende peuter te zijn dat de kooi die hij nu heeft te klein is voor hem. Dus vandaag krijgt hij zijn eigen paleisje en gebruik ik zijn nu-kooi als nachtverblijf in het kleinste kamertje.

Een papegaai moet zeker 10 tot 12 uur op een rustige plaats kunnen slapen en rusten. Het is en blijft een emotioneel kind van 2 en verstandelijk van 5 jaar. Zo is hij overdag goed uitgerust om opgevoed te kunnen worden en de dagelijkse trainingen als leuk te ervaren. Een niet uitgerustte papegaai kan chagerijnig zijn en snel afgeleid. Net zoals een klein kind

Ik geniet in elke dag van kleine veelbetekende momenten met liefde en respect voor het leven.

Veel creatief-groei plezier wens ik jullie.
Lieve groet.
Eline.

Bericht van: puren
Datum bericht: 14 Juli 2009 om 11:53

Eline wat ben jij een sterke vrouw!! heel veel sterkte!

groetjes Ria

Datum bericht: 14 Juli 2009 om 12:10
Eline heel veel sterkte    

-------------
groetjes geesje

Datum bericht: 14 Juli 2009 om 18:08
Eline, ik bewonder je doorzettingskracht keer op keer weer, veel sterkte

-------------

Datum bericht: 14 Juli 2009 om 20:24

Sassa zegt;

Eline, ik bewonder je doorzettingskracht keer op keer weer, veel sterkte

Die woorden daar kan ik me alleen bij aansluiten vele knuffels

-------------

Datum bericht: 24 Juli 2009 om 20:59
Het is bijna zover
vandaag om 6 uur in de namiddag is mijn broer in coma gebracht thuis. Ik ga er morgenvroeg weer naar toe.

Ik heb goed afscheid van hem kunnen nemen. Niet alleen vandaag, de afgelopen tijd heeft veel afscheidsmomenten gehad. Daar ben ik dankbaar voor.

Hij is op weg naar zijn volgende levensreis.
Bedankt voor jullie steun.
Lieve groetjes Eline.

Datum bericht: 24 Juli 2009 om 21:26
Eline heel veel sterkte, ik denk aan je.

-------------
Groeten Jacqueline

Bericht van: Roos39
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 10:36

Rosemarie

Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 10:42
Heel veel sterkte verder Elise.
Gr.Hetty.

Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 11:02

Halo Eline

in deze moeilijk periode

groetjes rita

Bericht van: jantinavv
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 11:03
Eline, ontzettend veel sterkte.
Moedig hoe je erover schrijft, en fantastisch waardevol hoe je afscheid hebt kunnen nemen.
Ik ga voor jou en je familie bidden.

Alle moed gewenst,
Jantina

Datum bericht: 25 Juli 2009 om 11:51

HEEL HEEL VEEL STERKTE

GROETJES EN LIEFS CORRIE

-------------
Hou de eer aan jezelf

Bericht van: Mistig
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 12:11
Ik wens je broer een rustige reis en jou en je familie heel veel sterkte. Mistig

-------------
Bloei daar waar je geplant wordt.

Datum bericht: 25 Juli 2009 om 12:17

Sterkte Eline.......

Dit roept veel herinneringen op...prijs je gelukkig dat je tot het laatste moment afscheid kan nemen.....mij hebben ze dit de laatste maand van mijn broer zijn leven niet gegund.....

Sterkte !!

Nadine

Datum bericht: 25 Juli 2009 om 12:58
.....sterkte...     

-------------
groetjes geesje

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 13:07
sterkte met deze moeilijke tijd! ik stuur je een dikke knuf!

Bericht van: inge.v
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 13:13
Veel sterkte in deze moeilijke tijden.

-------------

Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 14:14

Hoi Eline,

Héél véél sterkte... jullie zullen het nodig hebben in deze moeilijke tijd !!!

-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!

Bericht van: miep
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 18:08
Sterkte!

Bericht van: mimisa
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 18:18
Heel veel sterkte....

Bericht van: gaby
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 18:48

ik wil je hierbij heel veel sterkte wensen. en hou je taai,

we leven met je meeeeee.

Bericht van: Eeyore82
Datum bericht: 25 Juli 2009 om 23:22
Heel veel sterkte....

Bericht van: Teunie
Datum bericht: 26 Juli 2009 om 11:09
Ik hoop dat je broer een rustige laatste reis heeft. En voor jou en je familie heel veel sterkte.

-------------
Groetjes Teunie

Datum bericht: 26 Juli 2009 om 13:14
Héél véél sterkte... jullie zullen het nodig hebben in deze moeilijke tijd.
Groeten Creaans

Bericht van: amandel
Datum bericht: 26 Juli 2009 om 16:15
Heel veel sterkte toegewenst , jullie zullen dit nodig hebben voor nu en de komende tijd, groetjes irene.

-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.

Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 27 Juli 2009 om 15:35

hallo eline,

ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd,

groetjes hesterkg1

-------------
GROETJES HESTER

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net