Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

probleem met patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dunya View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dunya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: probleem met patroon
    Posted: 10 Augustus 2013 om 19:23
Goededag,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb me aangemeld omdat ik wat hulp kan gebruiken met het lezen van een patroon.Het gaat me beter af wanneer ik het kan zien, maar dat lukt nu dus niet.
Het gaat om een patroon van een damesvest,drops 126-7.
Het patroon is te vinden op de site www.garnstudio.com.

Ik begrijp niet waarom ik verkorte toeren moet breien bij de onderkant van het lijf,en wat ik nu precies los brei en wat aan elkaar. Is er iemand die dit patroon voor mij kan uitleggen.
Alvast bedankt
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 21:15
Je breit overdwars . en 1 kant wordt langer dan de andere kant .

Gewoon doen wat er staat
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 01:00
Wat je ook kan doen is kijken op www.tantejanna.nl wanneer zij open zijn. Daar is een breicafe en de eigenaresse kan je zeer zeker ook op andere dagen dat ze open is je goed helpen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 10:15
Je begint met het stukje wat op je foto lengte strepen zijn . In je schema staat daar een pijl van links naar rechts , De steken die je opzet zijn de midden voor steken . Je breit de lengte die voor jouw maat aangegeven is . Vervolgens brei je die verkorte pennen en plaats je markeerders Je breit weer een stukje gewoon en daarna weer verkorte pennen zoals aangegeven . Daardoor wordt een kant langer dan de andere kant .Op die manier krijg je model in je lap . Je heupen zijn n.l breder  Als de hele lap klaar is kant je af en ga je aan de korte kant volgens de aanwijzingen steken opnemen voor het bovenstukje . Dat wordt gewoon gebreid zodat je strepen horizontaal lopen .

Later brei je de mouwen apart
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns