probleem ronbreinaald |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lianne M ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 November 2013 om 17:11 |
ik zit met een vervelende breinaald.
ik heb dit nog niet zo erg gehad als nu,hij is en blijft oprollen tijdens het breien. normaal gaat het oprollen vanzelf weg tijdens het breien door het gewicht of wat dan ook ,en bij deze niet.ik heb hem nu op de verwarming gelegd in de hoop dat het helpt. heeft iemand hier een tip voor? alle tips zijn welkom groetjes lianne
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
In warm water leggen en dan recht trekken, maar ik denk dat het ook wel helpt opd e verwarming, als-ie maar warm word.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
lidy* ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Zoals Pimmetje zegt: in warm water leggen of houden en dan steeds met je vingers erover om de krul eruit te krijgen.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
in een handdoek leggen en het strijkijzer er over halen,
of bijvoorbeeld messing rondbreinaalden kopen. die draad is namelijk erg soepel. |
|
![]() |
|
Margje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2008 Status: Offline Points: 482 |
Niet bezuinigen op je brei- en haakpennen. Goed gereedschap is het halve werk.
|
|
![]() |
|
lianne M ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
O ja,dat klopt helemaal dat heb ik nu wel gemerkt
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik heb ook al eens geprobeerd ze op te hangen in het midden en aan de naalden een verzwaring te hangen. Heeft niet gewerkt
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |