Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

problemen met patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pharazijn View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pharazijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: problemen met patroon
    Posted: 08 November 2013 om 11:56

Chat Room

Chat Room Online Members
*** pharazijn has entered The Chat Room ***
pharazijn: ik heb een vraag over patroon 658 jurk met losse kol, uit patronenboek 2012- 2013.Bij nameten blijkt dat het rug pand langer wordt dan het voorpand! kan dit gecorrigeerd worden tijdens het breien????
pharazijn: Waarschijnlijk komt het door het kabelpatroon dat meer naalden vraagt voor de beoogde lengte. Ik zou denken dat ik meer naalden moet breien om dezelfde lengte te verkrijgen, maar waar brei je die in?
pharazijn: Inmiddels ben ik bezig met 86 van tekening B, Het is natuurlijk jammer als ik al het werk voor niets heb gedaan.
pharazijn: Ik hoop dat u mijn probleem kunt oplossen of door ervaring weet dat het goed komt! Ik zie u bericht met vol vertrouwen tegemoet! Met vriendelijke dank Annemiek. Overigens brei ik met het garen dat wordt aangegeven in bij het patroon en heb dat ook bs
pharazijn: bij de hobbydoos ingekocht!
< id=SID = value=1972037455fd2e77e5f92f626c2az4740046296> < id=message =keyup; maxLength=250 size=90> < =chat; = value=Submit>
< = ="s/chat_.js" =text/>

pingAlive(); function pingAlive(){getAjaxData('ajax_session_alive.asp?Ping=alive','ajaxPingAlive'); p = setTimeout('pingAlive()',120000);}
Close Window

Deze pagina werd gegenereerd in 0.027 seconden.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2013 om 12:39
Over wat voor patronenboek heb je het? Het forum van hobbydoos heeft bijna niets te maken met de onlinewinkel dus je zal iets meer info moeten geven voordat we een goed antwoord hebben :)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns