Proef Pixel haken |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik vond corner tot corner zo grappig omdat het 1 van de eerste dingen was die ik kon haken zonder al te veel gekke fouten te maken.
Ik snap dat het door de blokjes geschikt is voor pixel haken en misschien heel misschien doe ik daar ook nog eens een gooi naar, want de
huidige ctc deken heb ik denk ik te heet gewassen
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
Dan moet ge die deken in het bad leggen en daar een goeje scheut haarverzachter over gieten en een beetje kneden en trekken en nijpen en dan wordt die terug zacht.
|
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
@Bep, ik ga meteen volgende week haarverzachter kopen . . .
|
|
![]() |
|
Loes ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Leuk, succes met de deken
|
|
groetjes Loes
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Ohh wat een leukerd!! Succes met je deken!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |