Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Proefhakers gezocht

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2011 om 22:02

@Leentje: dat vind ik zeker niet erg hoor, hij is hartstikke leuk geworden en ik ben heel blij met je hulp. Ik vind het eigenlijk wel heel erg gaaf om te zien wat iemand anders volgens mijn patroon maakt, en dan te zien dat het voor het grootste deel gewoon ook klopt!

Ik kijk de serie hier thuis altijd mee, dat wil zeggen dat ik niet kijk, maar half en half meeluister. Toen ik een keertje wel keek en het vogelbekdier zag, ben ik ook met andere ogen gaan kijken: hmm als ik nou eens.......

Hier op school had onze jongste hem mee en er waren meteen twee moeders die ernaar vroegen (of ik hem wilde maken dan), ook een leuke opsteker natuurlijk . Verder is het inderdaad, je houdt ervan of niet, bij kinderen is ie in elk geval wel heel populair volgens mij.

Overigens is het ook goed om te horen als veel mensen hem niet leuk vinden, want dan heeft verkopen ook niet zoveel zin lijkt me.

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2011 om 20:13
Hallokes,
Ik vind het echt een super ding hoor.
Helaas heb ik niet de tijd als proefhaker.
Ben na mijn operatie terug aan het werk.
Dus moet nu al bijbenen om aan mijn projecten te werken.
zal het toch in gedacjten houden voor de kleinzoon.
Groetjes en succes met verdere ontwerpen.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns