Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pronken met poppen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: pronken met poppen
    Posted: 24 December 2011 om 16:06

kan ff f jouw vraag over de Sasha 's niet vinden Ieke maar hier 2 foto's, 1 met de 3 Sasha's , zo ben je er 1 al maanden kwijt en zó heb je er 3, nou ja, zoo....kassa.... ;-))) en met de oogst van 1 weekje kringlopen: 1 Simba pop en 1 Zapfke uit 1997, met korrels in het lijfje en een schattig mondje...zijn ze lief of zijn ze lief ????? Aankleden komt nog ....

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 16:49

O Marlène, wat een mooie poppen

Erg hè? Zo'n verslaving. Ik kijk ook altijd bij de kringlopen of ik mooie poppen zie liggen. We gaan dinsdag een paar dagen naar Texel en ik heb het adres van de krinloop daar ook al opgezocht

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 19:52
Dat zijn dus de sascha's. Kan me je liefde wel voorstellen. Met een drieling in huis kan je er extra van genieten toch? Die met dat lange haar is ook zo lief. Dat vond ik als meisje zo leuk. Poppen met lang haar. Ik heb het eindeloos ingevlochten, staarten gemaakt en versierd met knipjes en lintjes. Je mag met recht trots op je kindjes zijn.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2011 om 20:11
Wat een mooie poppen. Ga je ze verkopen als je ze hebt aangekleed? Dan zijn ze vast zo weg, wat een schattige koppies
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2011 om 20:38
Ooh wat 'n mooie poppen!

Die Sasha poppen kende ik niet, maar die zijn echt bijzonder!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2011 om 23:39
alleen als ik écht in geldnood zou komen zou ik er 1 verkopen denk ik, van die Sasha' s, niet de blote want die was van m'n dochter, de verloren zoon, zogezegd(Sasha is een jongetje), de donkere heb ik in Engeland gekocht via een poppensite en de andere ´´blonde´´ via Ebay geboden en heeft me zowat, samen met m´n emailvreindin in Ohio hartklachten opgeleverd, ik kon als europeaan niet bieden dus zij deed het voor me en bij het aftellen stond het water ín m´n sloffen maar het lukte...Sasha werd eerst naar haar gestuurd en zij stuurde hem weer naar mij...dus...ik denk dat ik geen afstand van hen kan doen.....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 09:04
Ik vind de houding van de armen zo grappig. Dat zie je niet vaak bij poppen. Kunnen ze ook staan? Zo te zien heeft de Sasha pop van je dochter een hard lijf, toch?
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 16:35
wouw schitterend wat een mooie poppen denk dat ik ook maar eens de kringloop winkels hier langs moet, en nu nog mooie kleertjes voor ze maken moet er niet te lang naar kijken wordt helemaal verliefd

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 18:59
ze hebben een heel typische houding ja, dat klopt en het lijfje en alles is hard, vreemd eigenlijk dat dat zó verantwoord was destijds...sja..OudersVanNu was mijn lijfblad want ik had tenslotte niet voor moeder gestudeerd...nu zou ik het állemaal veel gemakkelijker doen, zoals met m'n kleinzoons...maarja, die worden lekker door hun ouders opgevoed en ik mag genieten, op MIJN manier....en die Sasha 's zijn ontworpen door Sasha Morgenthaler, leuk om eea over haar te googelen en te zien wat haar idee 8er deze popkes was..net zo leuk als het verhaal van Käthe Kruse te lezen, die met een aardappel en daar een lap omheen de 1e pop voor haar kind maakte en nu zijn haar, ander materiaal, dat wel, poppen weergaloos duur, maar moooooooooooooooooooi !!! In Den Helder is een Käthe Krusemuseum, trek er maar een halve dag voor uit om je te vergapen aan de geschiedenis en de poppen....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns