Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

prototype

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: prototype
    Posted: 16 September 2015 om 21:23
verwijderd

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2015 om 22:31
Wat een schatje Bep
Misschien kun je dunner draad pakken en dan rondom gaan vanuit het midden net als dat ene vlekje daar boven zeg maar.
Snap jij het nog hihi
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2015 om 22:37
Een frans knoopje misschien?
Jij hebt moed, 25 van die klein dingetjes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Crochet time View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 31 Augustus 2015
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 193
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Crochet time Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2015 om 23:01
Wat is Bumba leuk geworden.
Misschien een zwart draadje proberen
en een soort stiksteekje maken op dezelfde plaats?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2015 om 23:04
nu is dat zo'n frans knoopje (denk ik)
naald eruit en een ietsiepietsie verder er terug in en in het eerste punt er terug uit en dan in dat lusje 2 maal draad doorgestoken en aangetrokken.

Precies chucky verkleed in bumba.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2015 om 23:16
volgende week maak ik een ander prototype en ik ga eerst het hoofd al wat groter maken (dan lijken de oren kleiner) en dan ga ik de ogen met naaigaren proberen te maken.

Dat stiksteekje had ik voor dit al gedaan en dan was het helemaal een chinees en dan nog die wenkbrauwen erboven was dus helemaal niets. Misschien kan ik ook eens proberen de ogen van boven naar beneden te maken met een stiksteek, daar heb ik daarstraks niet aan gedacht.

wordt vervolgd.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 08:26
ik vind m prachtig.leuk idee die traktatie!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 09:11
oei en DE kenner hier in huis (leest altijd de bumbaboekjes voor) heeft juist een dikke fout ontdekt. Bumba heeft maar 2 bollen op zijn hoed en geen drie. En de bewijsstukken liggen hier naast mij op tafel.

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 09:17
Oeps! grappig dat hij dat meteen ziet.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 09:31
ja, details noem ik dat.
Neen, ik heb er al juist den bovenste afgehaald en het oogt idd al beter dan.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 10:05


fout eraf gehaald en ogen groter gemaakt.
Nog altijd angstaanjagend?
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 10:25
mag ik t eerlijk zeggen?!
vind kleine oogies mooier, voor de rest is ie heel goed!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 10:53
je mag niet je moettet eerlijk zeggen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 12:57
Ik vind deze oogjes ook wat groot. Het franse knoopje.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 13:04
eerst had ik het zo gedaan zoals in het filmpje maar dat viel elke keer in het gat van de vaste. En toen de manier zoals hierboven beschreven omdat haakwerk niet egaal is tegenover breiwerk.

'k Ben al aan een groter hoofd bezig voor prototype II.

'k hoop alleen dat ik geen 25 prototypes moet gaan maken vooraleer ik echt kan gaan beginnen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 13:11
Met vilt oogjes maken ??? Ik roep maar wat.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 13:59
Dan gebruik je alle prototypes als cadeau. Hebben ze allemaal wat anders met hetzelfde thema!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 14:05
dan krijgt het pestkopke prototypeI
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 15:30
Originally posted by bep bep wrote:

dan krijgt het pestkopke prototypeI
Zou je kunnen doen. Je kunt hem ook de mooiste geven, heeft hij het pesten misschien afgeleerd!!
Je kunt ze ook allemaal gewoon inpakken en pas bij het uitpakken zie je wat het is. Of allemaal in cellofaan met een strik op een dienblad en ieder mag er een nemen. Geen tijd om uit te zoeken!!!
Maar alle gekheid op een stokje: Voor jou is het ook minder saai om te maken. Een aantal verschillende dan steeds dezelfde.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2015 om 17:24
Misschien iets dikker draad gebruiken?
Groetjes Maria
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns