prototype |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het grappige is dat pestkopje en de kleinzoon boezemvrienden zijn van de eerste dag dat ze mekaar ontmoetten in de crëche. En toen waren ze beiden nog maar een maand of drie, vier. Die hebben echt een haat/liefde verhouding, ze kunnen niet zonder mekaar en staan mekaar elke morgend op te wachten, vliegen in mekaars armen en 2 minuten later zit het er al tegen. En wordt er gekrabt en gebeten, en geduwd en dan spelen ze weer mooi samen en dan is het terug laguerre.
|
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Echte liefde dus
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Met kleine oogjes vindt ik hem schattig. Heel veel succes. 25 x bumba is een hele klus.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() prototype 2. nu zijn de oren preces weer te groot. Ik ga er nog komen hoor. |
|
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
ik vind hem mooi!!!!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
hij ziet er leuk uit Beb
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Je kunt met een perforator rondjes uit vilt stansen b.v.
en dan met textiel lijm plakken of opnaaien. |
|
december2011
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Ik vind hem nu echt goed hoor! Laten zo...
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Hij is mooi zo. Al moet ik erbij zeggen dat ik uit de Bumba tijd ben.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
![]() Het zijn dus allemaal prototypekes geworden. En er zit terug een kwade in heb ik gezien, dus seffens iets aan zijn ogen proberen te doen. Er liggen er nog 3 om te assembleren, maar bij de laatste telling heeft ze er maar twintig nodig dus die 3 blijven liggen. En het eerste dat ik nu ga doen is de bumbaboeken verstoppen tot volgend jaar. ('k kan geen bumba meer zien) |
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Ze zijn wel erg leuk geworden Bep. En die kwade heb ik niet gezien.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
BreiMuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
wow jij bent echt bezig geweest Bep ze zien er schattig uit ik kan ook geen kwaaie vinden hoor.
|
|
![]() |
|
heb hem al verwijderd. Hij had spleetogen en gefronste wenkbrauwen. Nu heeft hij 'rondere' ogen en een streepke als wenkbrauw. Kijkt nu toch al ietskes vriendelijker.
|
|
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Wat een karwei Bep. Petje af. Ze zijn erg leuk geworden!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Leuk!! Wat een hoop werk heb je er aan gehad.
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Lijkt mij een hoop gepriegel.
Chapeau!!! Ik vind 'm schattig |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
leuk stel geworden
mogen ze er zelf een uitkiezen ??? of wordt het dan `Laguerre `? Ik ben engeltjes aan het breien die opgevouwen bij de kerstkaart gaan . Doe een uur over 1 engeltje .Heb jij gekeken hoe lang je over een bumba deed ? |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
pffff tis te begrijpen dat je ff geen bumba meer kan zien!
tis wel heel leuk geworden, dus was alle moeite waard!! |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat zijn die leuk geworden!!! Kleinzoon met een trotse oma.
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
prachtig! en wat een werk!!!! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |