Puin ruimen... |
Reageer ![]() |
Pagina <1 567 |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
suziesfreubels nu het bij u bijna aan kant is nodig ik u uit om langs hier te komen : het lijkt wel of er hier in elke kamer een bom ontploft is.
|
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Wij hebben alle meubels uit de woonkamer en dan bedoel ik echt alles, zodat de vloer eerst voorzichtig gedweild en daarna in de was
gezet kon worden. Het wachten is op het sein dat de huisband vindt dat de meubels weer terug mogen . . .
Waarschijnlijk moet ik dan ook wel wat planken of kasten soppen en goed kijken naar alles wat ik terugzet.
Ik dacht al, het woord voor 2019 wordt waarschijnlijk ontspullen - ik wist niet dat ik zoooooooooooo veel spullen had tot het allemaal
uit de kasten komt . . .
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Oh bep daar heb ik geen tijd meer voor...
Ben weer terug aan het werk en het bijhouden vind ik al een opgave op zichzelf... Zou toch af en toe wensen dat ik in een harry potter wereld leefde waarbij 1 zwaai van een toverstok een hoop voor je kan doen... Maar helaas het blijft bij zelf opruimen en zelf de dingen aanpakken want anders komt er niks van terecht... |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 567 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |