punniken - vloerkleedje |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
Houtdraakje
Hobbywonder Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
oooh dames, dat heet kinderarbeid....
|
|
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
|
|
odette
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is voor zijn eigen kleedje....en hij doet het graag. De bol trouwens gevonden, zijn er zelf 3. Maar ik denk dat 1 bol verpunniken wel genoeg is, ik moet het tenslotte allemaal weer aan elkaar naaien en dat was een k*t klus. |
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi kleedje geworden. Je zoon zal wel trots zijn.
|
|
zinnis
Newbie Lid sinds: 07 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik maak ook wel een foto van hoe ver ik ben als ik weet hoe ik het er op moet zetten kom ik wel ff uit van de week alleen ik heb het allemaal zitten vinger haken zo dat het in mijn tas past groetjes wendy |
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk zo zijn eigen kleedje te kunnen maken. Heel mooi geworden trouwens |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Bepvdp
Newbie Lid sinds: 21 Juli 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo ladies, mag ik even storen en mij voorstellen: Bep van der Ploeg-Lascaris uit Noordwijkerhout, een verwoed quiltster, maar even hier verzeild geraakt om iemand te helpen:
kan iemand mij vertellen waar ik - voor een gehandicapte kennis - zo'n (draai)punnikmolentje kan kopen? Zij zal er reuze blij me zijn. Dank je alvast voor het meedenken! Hartelijke groetjes, Bepvdp. |
|
bepvdp
|
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Bep, ik heb wel de gebruiksaanwijzing van het apparaatje. Het is van het merk Assap. Op het kartonnen doosje staat "le tricotin PASSAP" en ik heb dit jaaaaaaaren geleden eens in een handwerkzaak gekocht. Indertijd kostte het 10,45 gulden. Succes met zoeken, groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
Kelly
Hobbyguru Lid sinds: 29 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1200 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi, Ik lees hierboven, een bericht van Carola, dat er een boekje bestaat over poppetjes punniken.. kan iemand mij hier aan helpen aub.. Is mss leuk om met de kinderen te doen.. Alvast bedankt.. |
|
Groetjes Kelly
|
|
Dikky
Hobbyguru Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het goed is komt er een punnikboekje naar je toe op het mailadres uit je profile. |
|
Groetjes,
Dorine |
|
Kelly
Hobbyguru Lid sinds: 29 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1200 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je Dorine.. het boekje is goed aangekomen..
|
|
Groetjes Kelly
|
|
rita_1709
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Dorine, Als het niet te veel moeite is zou je mij misschien ook het punnikboekje kunnen doorsturen aub ???? Beste dank bij voorbaat. |
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
Dikky
Hobbyguru Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
Post Options
Thanks(0)
|
Komt eraan! |
|
Groetjes,
Dorine |
|
rita_1709
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt Dorine, ik heb het boekje goed ontvangen.
|
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
Houtdraakje
Hobbywonder Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 716 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo dames, alweer tijdje geleden dat ik hier was maar heb voor het punniken een leuke site gevonden.http://www.kralen.com/punniken.php Verder is het misschien niet zo moeilijk om zelf een punnikapparaatje te maken. Ik las over een opa die het van een houten garenklosje had gemaakt. misschien een ideetje?? |
|
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
|
|
RIKA
Hobbywonder Lid sinds: 06 Juli 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 927 |
Post Options
Thanks(0)
|
IS WEL LEUK OM TE DOEN , HEB IK OOK EERDER GEDAAN : PLACE MAT GEMAAKT DOOR MET PADDESTOELTJE GEDAAN . MAAR DIE HEB IK NOG NOOIT GEZIEN , MAG IK DIE MEERDEREN FOTO`S ZIEN .....ZIE MAAR ALS VOORBEELD. HEBT JE VAN MEERDEREN GEMAAKT MET FOTO`S ?
|
|
GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA |
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Dorine, zou ik ook heeeeeeel alsjeblieft (hihihi) het boekje mogen?? groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
perle
Hobbyguru Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, Heb al verschillende keren gezien dat draai punnikklosje ook verkrijgbaar is bij Veritas. Jullie hebben waarschijnlijk ook wel die winkel in Nederland.Of niet? Groetjes,Perle. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Renske heeft nu een dikke punnikklos in de verkoop, voor dikkere draden. Ik heb zelf zo'n ding van Prym gekocht op de creamarkt in Apeldoorn. Leuk voor tassenhengsels, als je een tas met dikke wol hebt gemaakt. Of als weer eens een ander soort sjaal.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb op een rommelmarkt een soort breimolentje gekocht, met gebruiksaanwijzing, maar ik heb er nog niks mee gedaan. Is dat wat jullie bedoelen? Als je aan de slinger draait, gaan er pennetjes omhoog en omlaag.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Dorine, Zou ik ook het punnikboekje van je kunnen krijgen? Alvast bedankt! Lijkt me leuk om met de kleinkinderen te gaan doen. Groeten Creaans. |
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |