Puppieeeees |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | ||
helma
Duizendpoot
Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 September 2012 om 19:24 |
|
|
Wat mooie foto`s, ik smelt helemaal .Mama is er maar druk mee
|
||
|
Groetjes Helma
|
||
![]() |
||
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 September 2012 om 19:34 |
|
|
Zucht, ik ben verliefd. Wat een schatjes. Als alles meezit komt er bij ons ook een hond, maar het zal geen rashondje worden. Maar als ik deze zie........ ben ik verkocht
|
||
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
Esther1963
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 September 2012 om 19:52 |
|
|
Leonie mag ik je vragen waarom er geen rashondje komt? Is dat vanwege de kosten? Als je een hondje neemt zonder iets te weten van de (voor)ouders kun je nog wel eens veel meer geld kwijt zijn aan bijv. dierenartskosten. Ook zijn er mensen die gewoon hondjes fokken met verstand hoor, geloof mij goed, maar wanneer sommige mensen geld ruiken gaat het al vaak de verkeerde kant uit. Dit is vaak met een hondje via de vereniging en met stamboom niet zo.
|
||
|
||
![]() |
||
ElleBelle
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 September 2012 om 19:58 |
|
|
wat een lieverdjes
![]() Ik moet nog even wachten voor ik onze toekomstige pup kan bewonderen... Leuke foto's! En wat leuk van je kraamcadeautjes.
|
||
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
||
![]() |
||
vikike
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 September 2012 om 01:09 |
|
Bij mij thuis hebben de pups aan mama's melkbar kunnen hangen tot ze 9 weken waren, ze waren toen ook nog maar met 2 en omdat mama ondertussen al heel wat energie en gewicht was verloren had ze geen kracht meer om ze weg te duwen, ze vonden dat lekkerder dan puppie eten, of zelf puppiemelk deze werd lekker opgedronken door mama zelf. |
||
![]() |
||
![]() |
||
vikike
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 September 2012 om 01:16 |
|
Wij hebben bewust 1 nestje gehad met stamboom omdat wij zelf nog een pupje bij wilden hebben en liefst eentje van onze eigen honden, maar inderdaad voor het geld moet je het niet doen, want alle kosten samen lopen erg op hoor, en zelf hebben wij 1 pupje verkocht , ook hebben wij een keizersnede moeten laten uitvoeren ( waren daar op voorzien ) kost 600€ Fokken doe je niet voor de winst vind ik maar uit liefde voor het ras en als deze teef 2,5 jaar oud is, zal de kans groot zijn dat zij ook een nestje zal krijgen zodat ik dan ook weer een nageslacht zelf kan houden
|
||
![]() |
||
![]() |
||
IngeDeV
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 September 2012 om 12:16 |
|
|
OOOO ik ben ook verliefd hoor op die bolletjes.
Wat een feest zeg zoveel. Groetjes en succes met de puppy groetjes Inge |
||
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
||
![]() |
||
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 September 2012 om 19:11 |
|
|
Het hondje van mijn broertje waar we afgelopen zomer op hebben gepast, was ook geen rashondje, maar een pup uit een gelegenheidsnestje bij hem uit de buurt. Mijn ouders hebben ook 2 keer zo'n soort hond gehad, dus dat is de reden waarom ik ook naar zoiets op zoek ben. Mijn schoonzus en broertje kenden de ouders van hun hondje en de eigenaren dus ze weten genoeg van zijn voorgeschiedenis. En dat was in beide gevallen bij mijn ouders ook het geval
|
||
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |