Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

PZN: Poes Zoekt Naam

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 09:23
Wat dacht je van mogli (van het jungle book)
groetjes Hilda
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 09:27
0 wat een droppie, ik was van de week ook aan het kijken voor twee poesjes, en volgens mij heb ik deze gezien.
Ik heb een poesje gehad die er precies zo uit zag als die van jou, haar naam was Nintil wat de naam van een godin is.
Je kunt ook even kijken op www.poezennamen.nl 
Ben heel benieuwd welke naam het word, ik vind Ronja niet zo leuk, Nintil vind ik liever klinken.
Maar je moet altijd zelf beslissen, even googlelen dan zie je vast iets leuks.

Groetjes, Lidia
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 09:43
Raffi....

betekent vriend.....

Beppie, Pleun, vind ik ook latijd leuk.....
Dibbes .......hebben we zelf vroeger gehad.
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 09:56
Poekie, Bikkel, Smokey, Princess, Yuki, Shara, Rakker.
gr.Jolanda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 10:05
Ik zag die brutale oogjes en dacht Kenau. Of Xantippe. Ook twee van die stoere dames. Of Xena naar de warrior princess.

Wij hebben zo'n lappenkatje naast ons wonen en dat is echt geen doetje, haar naam is Spider omdat ze zo lief spint, maar ze is een vechtersbaasje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 11:03
pako,
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 11:19
je moet voor jezelf een naam kiezen die kort en krachtig en een beetje harde klank heeft, is voor de poes ook duidelijker als je ze roept.
lydia wijsbroek
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 11:25
sun, sunshine  of loona (kun je op diverse manieren schrijven vind ik ook wel leuk,
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 12:24
Cato vind ik leuk. Zo heet het dochtertje van een vriendin ook... Ik noem d'r altijd Catootje ;)
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 12:30
simba Smile, zo het de poes van mijn dochter
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 12:51
Onze poes noemt Didi. Is kort, krachtig en duidelijk.
Was bij aankomst maar 3,5 weken oud, was de enige overlever van de nest (bij vondst lagen de andere jonkies dood). Was een echte wildebras ;.)) is nu reeds 6 jaar oud
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 12:52
Trouwens, veel succes en plezier met jullie kitten!! ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 12:59
Leuk poesje, ik zou die Vlekje noemen :-)
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 13:28
Wat een knapperd zeg.  PZN? poes zonder naam (flauw i know).
Rox (afgeleid van Roxy) vind ik leuk voor deze mooie dame. Stoer, lief en vrouwelijk toch?
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 13:29
Dit is onze Miep. Al bijna 15 jaar!
Jouw nieuwe huisgenoot lijkt er wel op, vind je niet?
Groetjes,
Corry.

Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 13:35
Ahhh Corry, wat is ze lief! Ik heb een lapjes Pers. Ik vind lapjes erg mooi, vooral Miep en PZN.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 14:23
Wat een schatje. Dat allereerst. Een naam? Wij hebben 12 jaar een poes gehad en zij heette Henk. Mijn zoon vond die naam zo leuk en volgens hem wist de poes toch niet dat het eigenlijk een jongensnaam was.
Onze poezen daarvoor heetten allemaal Puck. En als we ze riepen was het miem,miem, miem. En ik weet niet beter als dat het vroeger thuis ook zo was. Een kleine poes is een Miemke en grote Miem. Ik denk dus dat die ie wel klopt
Veel succes met verder zoeken naar een naam.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 14:34
Als ik Henk roep komen er twee op mij af.....de poes en mijn man......  Big smile
Vandaar dat de poes Buzz heet.
Was eerste Buster, toen bleek het een dame te zijn en werd het Busstra afgekort Bus.
Totdat de buurvrouw aanbood om haar auto te gebruiken om naar de dokter te gaan als reactie op mijn sms dat ik met Bus naar de dokter moestLOLLOLLOLLOLLOLLOL.... nu heet ze dus Buzz
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 17:51
de jonge poesjes van mijn zoon en schoonzoon heten kiki en tuk, ik vind die namen geweldig, het zijn ook 2 jonge lapjes katjes, oooooo zo lief
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 19:27
Originally posted by Seeke69 Seeke69 wrote:

Wat een ontzettend mooi beestje!
Ronja vind ik eerlijk gezegd niet bij haar passen, daarvoor kijkt ze te lief.
De naam Jua vind ik wel heel mooi!

Ze kijkt er idd te lief voor.

Na veel nadenken is het bijna zeker dat ik toch voor Marie ga.
Lief, deftig, niet te ouderwets en toch wat stoer.

Ze heeft vandaag haar 2e inenting gehad, dus misschien donderdag of vrijdag mag ik haar halen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns