Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

quotes onderde handtekeningen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 16:22
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Deze tekst heb ik op een ander forum: Only my insanity keeps me sane in today's world
Dit heb je in deze wereld ook wel nodig.

Een uitspraak van mij is vaak: Laat ze maar denken dat ik gek ben, dan valt het op als ik intelligent doe."

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 21:01
en wat vind je van de mijne ?
Deze zit altijd in mijn hoofd , heb hem van toen ik 10j was . Mijn leerkracht turnen ging in mijn poezie boekje iets tekenen en schreef deze tekst op het linkerblad . Het is me steeds bijgebleven en nog schrijf ik hem op verjaarskaarten en dergelijke . Ik vind hem gewoon machtig Cool
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 19:34
Mooie tekst wat leuk he dat zoiets kan blijven hangen maar dat komt denk ik dan ook door de betekenis die het op dat moment voor je heeft en het moment waarop het komt en van wie.

Bij die van mij was het op een belangrijk keerpunt in mijn leven en werd gezegd door AndrĂ© van Duin in zijn toespraak bij zijn dacht 25 jubileum en 50ste verjaardag dacht ik in ieder geval zoiets. 
Maar hij kwam op zo'n perfect moment voor mij, dat het een beetje mijn motto is gebleven.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 17:26
Vandaag toch weer een paar mooie hier van het forum geplukt

Deze kwam van een ander Forum maar  vond het wel een mooie.

zoveel talen in de wereld, maar een lach verstaat iedereen

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns