quotes onderde handtekeningen |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Augustus 2012 om 16:22 |
Dit heb je in deze wereld ook wel nodig. Een uitspraak van mij is vaak: Laat ze maar denken dat ik gek ben, dan valt het op als ik intelligent doe."
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Augustus 2012 om 21:01 |
|
en wat vind je van de mijne ?
Deze zit altijd in mijn hoofd , heb hem van toen ik 10j was . Mijn leerkracht turnen ging in mijn poezie boekje iets tekenen en schreef deze tekst op het linkerblad . Het is me steeds bijgebleven en nog schrijf ik hem op verjaarskaarten en dergelijke . Ik vind hem gewoon machtig
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Augustus 2012 om 19:34 |
|
Mooie tekst wat leuk he dat zoiets kan blijven hangen maar dat komt denk ik dan ook door de betekenis die het op dat moment voor je heeft en het moment waarop het komt en van wie.
Bij die van mij was het op een belangrijk keerpunt in mijn leven en werd gezegd door André van Duin in zijn toespraak bij zijn dacht 25 jubileum en 50ste verjaardag dacht ik in ieder geval zoiets. Maar hij kwam op zo'n perfect moment voor mij, dat het een beetje mijn motto is gebleven.
|
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Augustus 2012 om 17:26 |
|
Vandaag toch weer een paar mooie hier van het forum geplukt
Deze kwam van een ander Forum maar vond het wel een mooie. zoveel talen in de wereld, maar een lach verstaat iedereen
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |