raadsels/moppen |
Reageer ![]() |
Pagina <1 234 |
Autheur | |
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Jan heeft bezoek en ze amuseren zich erg. Op een bepaald moment vraagt z'n vriend: "Hoe laat is het?"
"Geen idee", zegt Jan, "maar ik zal dat direct te weten komen". Hij neemt z'n trompet en blaast er enkele seconden goed op. Vriend: "waarom doe je dat?" Jan: "Ssst". Dan klopt z'n buur op de muur en roept "Ben je gek geworden? Om half vier 's nachts!!". |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
"Buurman, mag ik je stereoinstallatie lenen?"
"Goed hoor, geef je dan een feestje?" "Nee, ik wil een keer vroeg naar bed en lekker slapen". |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Oh vreselijk lijkt me dat zulke buren. Aangezien wij al gerust wakker worden van ons huilende buurjongentje (zo gehorig zijn de huizen hier) moet ik niet aan trompetspelers of harde muziek denken. Gelukkig houd iedereen hier rekening met elkaar. Je moet de gezinsgeluiden accepteren. Maar geen onodige overlast geven. Manuel had gisteravond koorts. We lagen net op bed toen hij begon te huilen. Dus gewapend met temperatuurmeter en zetpillen naar boven. Toen hij die zag zette hij het zo op een krijsen dat de buurvrouw het gehoord moet hebben. Hopelijk sliep ze nog niet. Vind het zo vervelend als ze wakker wordt van ons.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Waarom leggen kippen eieren?
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Voor ons denk ik......zodat wij eitjes kunnen eiten????? Of om baby'tjes te krijgen????? Ik weet het eigenlijk niet |
|
![]() |
|
rianne35 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 September 2011 Status: Offline Points: 282 |
Als hij er mee gaat gooien, dan vallen ze kapot!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.
Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt. |
|
![]() |
|
rianne35 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 September 2011 Status: Offline Points: 282 |
Zo ken ik er nog één!! Waarom kan een ei niet bevriezen???
|
|
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.
Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt. |
|
![]() |
|
ook goed, omdat er een dooier in zit |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
![]() ![]() ![]() |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
Een vrouw zegt dat ze nu eens heel snel wil afvallen, zegt haar man: "Doe dan mee met een Missverkiezing, dan val je in de eerste ronde al af."
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
NicoleTeg ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
Whahahaha!
|
|
![]() |
|
whoehahahaha
|
|
![]() |
|
Twee vleermuizen hangen in een park. aan een boom Zegt de ene tegen de andere: "Ik heb honger, ik ga wat bloed zuigen."
Even later komt hij terug met allemaal bloed om zijn mond. Zegt de andere vleermuis: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?" "Zie jij die lantaarpaal daar?" "Ja." "Wel, ik zag hem dus niet!" |
|
![]() |
|
francis2 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 30 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 95 |
Een dom blondje komt een elektronica winkel binnen. Zij kijkt wat rond en blijft op een bepaald moment staan voor een aparaat. De winkelbediende ziet dat en gaat er naar toe en vraagt haar:"Mevrouw, kan ik u met iets helpen"? Dom blondje antwoordt:"Ja, ik wil deze televisie". Verkoper zegt:"Wij verkopen niet aan domme blondjes". Dom blondje gaat naar huis. Drie weken later heeft het domme blondje heur haar laten zwartverven. Ze gaat terug naar die winkel. De winkelbediende ziet haar en gaat er naar toe en vraagt haar:"Mevrouw, kan ik u met iets helpen"? Dom blondje antwoordt:"Ja, ik wil deze televisie". Verkoper zegt:"Wij verkopen niet aan domme blondjes. Wij hebben daar altijd last mee". Nu gaat ze naar een andere kapper en zegt om haar helemaal kaal te scheren. De kapper doet dat en met een glanzende kaalkop gaat zij terug naar die winkel. De winkelbediende ziet haar weer en gaat er naar toe en vraagt haar:"Mevrouw, kan ik u met iets helpen"? Dom blondje antwoordt:"Ja, ik wil deze televisie". Verkoper zegt:"Wij verkopen niet aan domme blondjes. We hebben daar altijd last mee". Dom blondje vraagt:"Maar meneer, hoe kan je zien dat ik een blondje ben? Ik ben helemaal kaal". Verkoper zegt:"Heel simpel mevrouw, Dit toestel is geen televisie, maar een microgolfoven. Daarom. |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |