Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

raadsels/moppen

Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2011 om 22:39
Hahahahahah leuk allemaal
Ik haak nooit af!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 22:16
Jan heeft bezoek en ze amuseren zich erg. Op een bepaald moment vraagt z'n vriend: "Hoe laat is het?"
"Geen idee", zegt Jan, "maar ik zal dat direct te weten komen".
Hij neemt z'n trompet en blaast er enkele seconden goed op.
Vriend: "waarom doe je dat?"
Jan: "Ssst".
Dan klopt z'n buur op de muur en roept "Ben je gek geworden? Om half vier 's nachts!!".
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 10:09
"Buurman, mag ik je stereoinstallatie lenen?"

"Goed hoor, geef je dan een feestje?"

"Nee, ik wil een keer vroeg naar bed en lekker slapen".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 15:44
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 15:45
Oh vreselijk lijkt me dat zulke buren. Aangezien wij al gerust wakker worden van ons huilende buurjongentje (zo gehorig zijn de huizen hier) moet ik niet aan trompetspelers of harde muziek denken. Gelukkig houd iedereen hier rekening met elkaar. Je moet de gezinsgeluiden accepteren. Maar geen onodige overlast geven. Manuel had gisteravond koorts. We lagen net op bed toen hij begon te huilen. Dus gewapend met temperatuurmeter en zetpillen naar boven. Toen hij die zag zette hij het zo op een krijsen dat de buurvrouw het gehoord moet hebben. Hopelijk sliep ze nog niet. Vind het zo vervelend als ze wakker wordt van ons.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 07:10
Waarom leggen kippen eieren?
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 07:17

Voor ons denk ik......zodat wij eitjes kunnen eiten?????

Of om baby'tjes te krijgen?????

Ik weet het eigenlijk niet

Ik haak nooit af!

Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 09:27
Als hij er mee gaat gooien, dan vallen ze kapot!!!!    
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 09:27
Zo ken ik er nog één!! Waarom kan een ei niet bevriezen???
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 10:10

ook goed,

omdat er een dooier in zit   

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 12:29
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 18:00
Een vrouw zegt dat ze nu eens heel snel wil afvallen, zegt haar man: "Doe dan mee met een Missverkiezing, dan val je in de eerste ronde al af."
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 18:33
Whahahaha!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2011 om 19:32
whoehahahaha
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 11:21
Twee vleermuizen hangen in een park. aan een boom Zegt de ene tegen de andere: "Ik heb honger, ik ga wat bloed zuigen."
Even later komt hij terug met allemaal bloed om zijn mond.
Zegt de andere vleermuis: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
"Zie jij die lantaarpaal daar?"
"Ja."
"Wel, ik zag hem dus niet!"

Back to Top
francis2 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 00:32

Een dom blondje komt een elektronica winkel binnen. Zij kijkt wat rond en blijft op een bepaald moment staan voor een aparaat.

De winkelbediende ziet dat en gaat er naar toe en vraagt haar:"Mevrouw, kan ik u met iets helpen"?

Dom blondje antwoordt:"Ja, ik wil deze televisie".

Verkoper zegt:"Wij verkopen niet aan domme blondjes".

Dom blondje gaat naar huis.

Drie weken later heeft het domme blondje heur haar laten zwartverven. Ze gaat terug naar die winkel.

De winkelbediende ziet haar en gaat er naar toe en vraagt haar:"Mevrouw, kan ik u met iets helpen"?

Dom blondje antwoordt:"Ja, ik wil deze televisie".

Verkoper zegt:"Wij verkopen niet aan domme blondjes. Wij hebben daar altijd last mee".

Nu gaat ze naar een andere kapper en zegt om haar helemaal kaal te scheren. De kapper doet dat en met een glanzende kaalkop gaat zij terug naar die winkel.

De winkelbediende ziet haar weer en gaat er naar toe en vraagt haar:"Mevrouw, kan ik u met iets helpen"?

Dom blondje antwoordt:"Ja, ik wil deze televisie".

Verkoper zegt:"Wij verkopen niet aan domme blondjes. We hebben daar altijd last mee".

Dom blondje vraagt:"Maar meneer, hoe kan je zien dat ik een blondje ben? Ik ben helemaal kaal".

Verkoper zegt:"Heel simpel mevrouw, Dit toestel is geen televisie, maar een microgolfoven. Daarom.

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 09:02
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns