Raam mandala en mandala tasjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
HakenAllerleiCuracao ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Oktober 2014 om 13:34 |
Weer wat nieuwe mandala's gemaakt, nu heb ik er ok kraaltjes in verwerkt. Ik vind het zo leuk om ze te
maken. Gewoon het spelen met de kleurtjes en uitproberen van verschillende steken. |
|
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/
https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi? |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
waarschijnlijk omdat de winter voor de deur staat vind ik nu de onderste het mooiste. Een paar maanden eerder had ik die geel/oranje/rood het mooiste gevonden.
|
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik ga ook voor die rode, die straalt iets uit - die hypnotiseert je
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14104 |
Ik heb dat nu met de bovenste. Dat zwarte oog in het midden trekt meteen mijn aandacht. Mooi gemaakt en bedacht.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
heel mooi
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Erg mooi.
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Mooi allemaal!
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Leuk!
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
heel mooi
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
leuk gemaakt!!!
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Heel leuk.
|
|
![]() |
|
HakenAllerleiCuracao ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
Bedankt voor jullie reacties. Ja dat vind ik het leukste van mandala's maken, dat men aangetrokken wordt door de aspecten en kleuren in de mandala. Ik heb enkele jaren geleden een opleiding gevolgd als kleuren therapeut en het werken met energieen, waardoor een mandala voor mij een andere betekenis heeft gekregen dan alleen maar mooi of leuk.
de betekenis van een mandala
Een mandala is een symbool van oneindigheid met een binnen- en buitenwereld. Een mandala brengt aarde en kosmos samen via een samenspel van lijn, vorm en kleur. Een mandala is als het ware een blauwdruk van de oneindigheid van het bestaan. Energie wordt in beeld gebracht. |
|
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/
https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi? |
|
![]() |
|
Engelineke ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Oktober 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 15 |
Ik vind de mandala,s heel erg mooi.
Als ik zou moeten kiezen, dan kwam ik er niet uit. De rode is erg mooi, maar van de gele is het inderdaad voor mij ook het oog wat eruit springt. Knap gedaan hoor ! Ik ben helemaal weg van mandala,s en heb ze vroeger veel getekend en gekleurd. wat leuk om ze op deze manier te zien. Compliment !!
![]() |
|
Blijf altijd jezelf...er zijn al anderen genoeg.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |