raar: |
Reageer |
Autheur | |
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 April 2020 om 23:19 |
Sinds enkele dagen heb ik ook een laptop gekregen, dus nu ben ik ook mobiel.
Maar ik heb een (klein/groot zoek maar uit) probleem. Ik was mijn wachtwoord vergeten, dus ik heb hier een nieuw wachtwoord gemaakt, (mijn vaste computer) en om dat te controleren heb ik mij afgemeld, en nadien terug aangemeld door alles in de vakjes te schrijven wat nodig is. En..ge ziet, ik ben terug binnen. Laat nu het probleem zijn dat ik deze namiddag op mijn laptop geprobeerd heb om in te loggen, maar dat mislukte steeds, al heb ik alles net zoals hier ingevuld. Nu is mijn vraag, kun je hier maar op één computer inloggen? Of wat is er misgelopen bij mij? Is er iemand die mij raad kan geven a.u b. Danku |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kan op twee apparaten inloggen. Ik kan dat op mijn lappie én op mijn tablet. Dus waar het fout gaat? Op beide hetzelfde WW. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt op meer plekken inloggen, ik blijf ook ingelogd en heb de computer toestemming gegeven het wachtwoord voor hier te onthouden. Waar ik wel eens een probleem mee heb, is dat je bij het inloggen 1 van die vinkjes moet aanvinken of juist uitvinken, iets over dat je iets snapt. Als je dat doet, kun je ook inloggen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meestal moet je iets over de voorwaarden aanklikken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK zal het straks nog eens proberen, met zowel aanvinken als niet aanvinken (accepteren of niet accepteren) en dan zullen we wel zien wat er gebeurd.
Ik vind het ook raar dat het bij mij niet lukt.
|
|
francis3
Post Options
Thanks(0)
|
Eerst dat onderste vakje op nee, kon niet inloggen Dan dat onderste vakje op ja geklikt, en toen... BINNEN zoals je kan lezen. Een computer is toch een raar ding eh
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
De hobbydoos wil blijkbaar dat je ergens "bewust" over nadenkt en iedere keer denk ik hooguit iets als oja dat ene vinkje moet andersom.
|
|
francis3
Post Options
Thanks(0)
|
Het rare is....ik heb het de vorige keren OOK zo gedaan, en telkenmale kreeg ik een foutmelding. Maar toen ik op mijn vaste computer mezelf uitlogde en daarna terug inlogde, en dan eninge tijd nadien op mijn leptop, dan lukte het me wel.
Enfin, we gaan daar niet over wakkerliggen, we zijn binnen en dat is toch het voornaamste, eh?
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |