Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Rabarberrabarber

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dutchlady View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 April 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dutchlady Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 09:34

Hallo

 

Zou ik ze ook mogen krijgen?

 

Dank je wel

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 10:24
Sorry, ik heb mijn patronen opgeruimd en ik vind hem niet terug.

Maar die along is allang voorbij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Yentl View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 07 November 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 73
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yentl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2012 om 20:09
Zou ik hem ook mogen ontvangen aub?
Bedankt!
http://yentlmaakt.blogspot.com/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2012 om 11:24
Mijn moeder en ik willen beide een poncho maken, dus ik zou heel graag de patronen willen ontvangen (tot op heden hebben we nog niets naar onze zin gevonden).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2012 om 19:50
Zie mijn antwoord van december vorig jaar. Misschien kunnen jullie een van de andere ontvangers van de poncho mailen, ik heb geen tijd en zin om al mijn patronen door te spitten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Agnes Wierenga View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 November 2012
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Agnes Wierenga Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2012 om 19:04
Hallo
 
Ik zou heel graag het patroon van de poncho met capuchon ontvangen kan iemand mij hieraan helpen
Alvast mijn dank.
 
Groetjes Agnes
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2012 om 19:35
hoi agnes,
beetje oude topic, zoek ff op internet
groetjes marian
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 12:48
IK kan ze niet meer vinden, maar het waren ook geen poncho's met capuchon, het waren gewone rechthoekige lappen, die je op een bepaalde manier aan elkaar moest maken en dan had je een gat voor je hoofd.

Jammer dat mensen alleen het kopje lezen en dan om een patroon roepen. Zo komen de oude koeien voor niks uit de sloot.

En zonder e-mailadres in je profiel komen er toch geen patronen je kant op. Je kunt het bij het vlindertje, messenger zetten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
marionvermaas View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 November 2012
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marionvermaas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 08:53
Wat een prachtige poncho! Zou heel graag het patroon ontvangen.
Alvast heel hartelijk bedankt!

Vriendelijke groeten
Marion
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 10:42
De poncho met capuchon, eigenlijk een cape, was toen op Ravelry te vinden.

Zie verder mijn antwoord pal hierboven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2012 om 12:51
Ik weet nog dat er geen patroon was van die ponco met kap ,maar wie haalt al die oude dingen naar boven ,dat weet men hier toch niet meer en er zijn trouwens veel nieuwe en mooie bij gekomen in de loop van DIT jaar
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
shenaaz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 December 2012
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer shenaaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 11:00
wil ook graag die patroon hebbenTongue
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 12:48
ja je moest is weten wat iedereel wil hebben!
ff dit topic doorlezen!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 12:55
Ik wou dat dit hele onderwerp verwijderd kon worden. Ik heb tijden geleden een simpele poncho van twee rechte lappen aangeboden voor een CAL/KAL, ik ben dat patroon al weer kwijt, er dook een hele mooie poncho op zonder patroon en nu komen er nog steeds reacties. Waarop? Op die mooie poncho met capuchon? Of op mijn niet meer leverbare patroon?

Wat een gezanik toch.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 18:52
.ik zie het nu pas.......Embarrassed...... Magtelt je hoeft toch ook niet te reageren........WinkWinkLOL
groetjes geesje
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 20:18
Mag ik het patroon ook misschien hebben?
 
Grapje LOL
Back to Top
frederique84 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 22 Juni 2013
Locatie: kampen
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer frederique84 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 21:08
hallo
zou u mij ook het patroon kunnen sturen?
alvast vriendelijk bedankt
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 21:22
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik wou dat dit hele onderwerp verwijderd kon worden. Ik heb tijden geleden een simpele poncho van twee rechte lappen aangeboden voor een CAL/KAL, ik ben dat patroon al weer kwijt, er dook een hele mooie poncho op zonder patroon en nu komen er nog steeds reacties. Waarop? Op die mooie poncho met capuchon? Of op mijn niet meer leverbare patroon?

Wat een gezanik toch.
 
Magtelt, misschien kan je het topic gewoon een andere naam geven (volgens mij kan degene die een topic begonnen is dat als enige): een onzin naam, of gewoon 'niet meer leverbaar', dan komt het topic ook minder snel naar boven met de zoekmachine en ben je van het hele gedoe af hoop ik (toch?) 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2013 om 22:11
Misschien helpt de link naar het gratis patroon ook? Hij staat nog steeds op ravelry. Even zoeken op ruffled shawl/cape. Ik kan helaas geen links kopieren via mijn gsm.

Als iedereen nu ook even de berichtjes leest.

En Magtelt lief dat je er zo mee inzit maar als ze nog niet eens de moeite doen om eerdere berichtjes even te lezen, niet aantrekken!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2013 om 09:27
Misschien moet ik geen haaklessen maar leeslessen gaan geven.

Toevallig vond ik het patroon van de rechte lappen poncho net weer terug.

Maar...geen emailadres in je profiel, geen mail met poncho. Ga eerst maar eens in de rubriek Even voorstellen kijken hoe je dat voor elkaar krijgt bij het topic Allemaal welkom, lees dit even.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns