Rabarberrabarber |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
dutchlady
Newbie Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo
Zou ik ze ook mogen krijgen?
Dank je wel |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, ik heb mijn patronen opgeruimd en ik vind hem niet terug.
Maar die along is allang voorbij. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Yentl
Groupie Lid sinds: 07 November 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 73 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik hem ook mogen ontvangen aub?
Bedankt!
|
|
http://yentlmaakt.blogspot.com/
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn moeder en ik willen beide een poncho maken, dus ik zou heel graag de patronen willen ontvangen (tot op heden hebben we nog niets naar onze zin gevonden).
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zie mijn antwoord van december vorig jaar. Misschien kunnen jullie een van de andere ontvangers van de poncho mailen, ik heb geen tijd en zin om al mijn patronen door te spitten.
|
|
wat rozengeur. |
|
Agnes Wierenga
Newbie Lid sinds: 07 November 2012 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo
Ik zou heel graag het patroon van de poncho met capuchon ontvangen kan iemand mij hieraan helpen Alvast mijn dank. Groetjes Agnes
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi agnes,
beetje oude topic, zoek ff op internet groetjes marian |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
IK kan ze niet meer vinden, maar het waren ook geen poncho's met capuchon, het waren gewone rechthoekige lappen, die je op een bepaalde manier aan elkaar moest maken en dan had je een gat voor je hoofd.
Jammer dat mensen alleen het kopje lezen en dan om een patroon roepen. Zo komen de oude koeien voor niks uit de sloot. En zonder e-mailadres in je profiel komen er toch geen patronen je kant op. Je kunt het bij het vlindertje, messenger zetten. |
|
wat rozengeur. |
|
marionvermaas
Newbie Lid sinds: 29 November 2012 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een prachtige poncho! Zou heel graag het patroon ontvangen.
Alvast heel hartelijk bedankt! Vriendelijke groeten Marion |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
De poncho met capuchon, eigenlijk een cape, was toen op Ravelry te vinden.
Zie verder mijn antwoord pal hierboven. |
|
wat rozengeur. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet nog dat er geen patroon was van die ponco met kap ,maar wie haalt al die oude dingen naar boven ,dat weet men hier toch niet meer en er zijn trouwens veel nieuwe en mooie bij gekomen in de loop van DIT jaar
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
shenaaz
Newbie Lid sinds: 12 December 2012 Locatie: nederland Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
wil ook graag die patroon hebben
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja je moest is weten wat iedereel wil hebben!
ff dit topic doorlezen! |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wou dat dit hele onderwerp verwijderd kon worden. Ik heb tijden geleden een simpele poncho van twee rechte lappen aangeboden voor een CAL/KAL, ik ben dat patroon al weer kwijt, er dook een hele mooie poncho op zonder patroon en nu komen er nog steeds reacties. Waarop? Op die mooie poncho met capuchon? Of op mijn niet meer leverbare patroon?
Wat een gezanik toch. |
|
wat rozengeur. |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
.ik zie het nu pas............. Magtelt je hoeft toch ook niet te reageren........
|
|
groetjes geesje
|
|
arnhemmertje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik het patroon ook misschien hebben?
Grapje
|
|
frederique84
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2013 Locatie: kampen Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo
zou u mij ook het patroon kunnen sturen? alvast vriendelijk bedankt
|
|
Saskia_
Hobbyguru Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, misschien kan je het topic gewoon een andere naam geven (volgens mij kan degene die een topic begonnen is dat als enige): een onzin naam, of gewoon 'niet meer leverbaar', dan komt het topic ook minder snel naar boven met de zoekmachine en ben je van het hele gedoe af hoop ik (toch?)
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien helpt de link naar het gratis patroon ook? Hij staat nog steeds op ravelry. Even zoeken op ruffled shawl/cape. Ik kan helaas geen links kopieren via mijn gsm.
Als iedereen nu ook even de berichtjes leest. En Magtelt lief dat je er zo mee inzit maar als ze nog niet eens de moeite doen om eerdere berichtjes even te lezen, niet aantrekken! |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(1)
|
Misschien moet ik geen haaklessen maar leeslessen gaan geven.
Toevallig vond ik het patroon van de rechte lappen poncho net weer terug. Maar...geen emailadres in je profiel, geen mail met poncho. Ga eerst maar eens in de rubriek Even voorstellen kijken hoe je dat voor elkaar krijgt bij het topic Allemaal welkom, lees dit even. |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |