Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Raglan

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Paula61 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 04 Januari 2022
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Paula61 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Raglan
    Posted: 04 Januari 2022 om 14:09
In een patroon van Lana Grossa staat:
*in de 4e en volg. 2e nld. telk. 1 s. geacc. minderen, vanaf * 9x herh., dan nog in elke 2e nld. 3x telk. telk. 1 s. geacc. minderen. Bij 35,5 cm raglanhoogte.....

Geacc. minderen begrijp ik.

Moet ik nu eerst in de 4e naald, dan in de 2e naald minderen, dan weer 4e nld. enz. totaal 10 x en daarna totaan de raglanhoogte elke 2e naald 3 steken minderen?

Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2022 om 15:16
Misschien via google proberen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2022 om 15:27
inderdaad, eerst in de 4de naald en dan in de 2de naald. Terug in de vierde en dan in de tweede,.... Maar of het 10 keer is ben ik niet zeker. Het kan ook zijn dat ze bedoelen 9 keer in totaal, maar dat kunt ge uitrekenen aan het aantal steken en de cm die ge moet hebben op het einde.
En daarna is het nog 3 keer om de 2 naalden 1 steek minderen en niet 3 steken.
Back to Top
Paula61 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 04 Januari 2022
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Paula61 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2022 om 14:38
Dank voor het bericht! Helemaal duidelijk nu!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns