Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

rare links

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: rare links
    Posted: 06 December 2013 om 13:39
Iemand enig idee wat voor rare links er geplaatst worden bij bijna ieder topic door een vaag persoon uit New Mexico en Nevada? Heb een PM naar Hobbydoos gestuurd. Of kan ik dat op een andere manier melden.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 13:41
er wordt aan gewerkt
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 13:50
Dank je wel.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 13:50
Alles is verwijderd zo te zien.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 13:51
Opgeruimd staat netjes
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 14:51
Ja dat is een newby met cijfers en letters in de naam die telkens opduikt en dan steeds uit een andere Amerikaanse plaats komt met een andere naam. Ik was er al eerder een topic over begonnen, maar toen deed ze/hij nog niets. IK vroeg me af of ze een zoekmachine op onze emailadressen konden zetten om ons te spammen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 14:58
Op dit moment is wE4eL8dX bezig, opgelet, niet op reageren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 17:42
Dank je wel voor de waarschuwing en ik  weet  niet  of het er  iets  mee te maken heeft  maar  ik had  gister  ineens een  e.mail adres in mijn adressenboek staan  met dit soort  nummers. 

Ik heb hier  al  een week volgens mij niet  ingelogd dus het  kan niet  bij mij vandaan komen maar  gezien er  op de clubs  laatst ook gedonder was  waardoor mijn avatar hier stoorde  denk ik, ik waarschuw hier  ook maar  voor even,

Ik heb dit  e.mail adres dan ook gelijk verwijderd trouwens  want  wat  ik niet ken gooi ik  weg  heel simpel niet waar.



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2013 om 18:24
Die is alweer online. Zou het daardoor komen, dat sommige servers mij beschuldigen van spam?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2013 om 09:25
En vandaag alweer, zou het een zoekmachine zijn? Maar waar zoekt die dan naar op een hobbyforum? Zouden andere fora daar ook last van hebben?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2013 om 09:56
denk niet dat het een zoekmachine is , ze plaatsen ook berichten met linken in....
en ik kan mij voorstellen dat sommigen uit nieuwsgierigheid/onwetendheid op die link klikken om meer te weten te komen...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2013 om 19:23
En er worden weer nieuwe gelijkaardige berichten geplaatst. Niet fijn!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns