rasta muts Ned |
Reageer ![]() |
Autheur | |
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 September 2012 om 22:48 |
Wie kan mij aan het patroon helpen van een rasta muts in het Nederlands , zou wel voor volwassenen moeten zijn .
Iemand vroeg of ik dat wilde haken en hij (een man dus) heeft mij zelfs de wol gegeven . Ik maar op zoek dus , maar aangezien ik het Engels niet machtig ben heb ik nog steeds geen patroon kunnen vinden ![]() Kan iemand mij hieraan helpen aub ? alvast bedankt op voorhand
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik wist niet hoe een rasta muts er uit ziet en als je googlet krijg je zo al 4 verschillende modellen te zien.
Ik kan je het patroon van een gehaakte mannen muts geven voor de maat van het hoofd, de kleuren kun je opzoeken. Er was ook een pet bij in een soort granny strepen, die in rastawinkels te koop is. Op google bedoel ik. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
ja Magtelt ik heb al verscheidene modellen tegen gekomen maar geen enkele ned voor mannen en daar zit bij mij net het knelpunt . Ik kan zomaar niks bedenken , moet altijd een patroontje hebben en het Engels ben ik niet machtig dus ik kom daar niet uit .
ik zoek dus het aantal steken op het eind (haken ) en hoe groot ze eigenlijk moet zijn. Graag zou ik dat patroontje willen ontvangen Magtelt .Zo kan ik misschien op weg geraken . ![]() hartelijk dank alvast |
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |