Ravalry |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben dol op Ravelry!! Je kan er superleuke GRATIS (gewoon even aanvinken: free) patroontjes opzoeken, ik kom minstens 2 keer per dag op Ravelry.
Ik heb me aangesloten bij een aantal groepen (er zijn ook Nederlandse groepen trouwens waar gewoon Nederlands wordt gepraat) en zo kan je leuk ervaringen delen en ook vragen stellen als je vastloopt met een patroon of niet weet welke wol je nodig hebt. De zoekfunctie is zeer uitgebreid, je kan zoeken op wol: wat heeft iemand anders al met jouw net gekochte wol gekocht, je kunt zoeken op patroon, andersom, welke wol heeft iemand gebruikt, staan er fouten in het patroon etc etc etc. Mocht je hulp nodig hebben met vertalingen of met zoekopdrachten: laat het me weten.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
gewoon doennnnnnnnnnnnn
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |