Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ravalry

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 18:12
Ik ben dol op Ravelry!! Je kan er superleuke GRATIS (gewoon even aanvinken: free) patroontjes opzoeken, ik kom minstens 2 keer per dag op Ravelry.

Ik heb me aangesloten bij een aantal groepen (er zijn ook Nederlandse groepen trouwens waar gewoon Nederlands wordt gepraat) en zo kan je leuk ervaringen delen en ook vragen stellen als je vastloopt met een patroon of niet weet welke wol je nodig hebt. 

De zoekfunctie is zeer uitgebreid, je kan zoeken op wol: wat heeft iemand anders al met jouw net gekochte wol gekocht, je kunt zoeken op patroon, andersom, welke wol heeft iemand gebruikt, staan er fouten in het patroon etc etc etc. Mocht je hulp nodig hebben met vertalingen of met zoekopdrachten: laat het me weten.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2013 om 20:24
gewoon doennnnnnnnnnnnnWink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.512 seconden.
Lang Yarns