Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ravelry

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer knipmutske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ravelry
    Posted: 13 Augustus 2013 om 19:45
zijn er ook nederlandse patronen op Ravelry,en zo ja hoe kan ik die vinden?

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2013 om 20:42
je kan in de linkse kolom, waar je specificaties kan aanduiden, ook de taal aanduiden, nl. dutch :-)
en dan komen er verschillende patronen naar boven :
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 00:32
Als je op Ravelry zoekt naar een patroon (pattern), klik je rechts een categorie aan. Bijvoorbeeld 'shawl/wrap'. Dan komen er 4 pagina's met de meest populaire tevoorschijn. Je ziet dan ook staan: 'surch in this category' . Als je dat aanklikt, verschijnen er heel veel pagina's met patronen. Links in beeld komt dan een lange kolom waarin je dan allerlei dingen kunt aanklikken zoals taal, moeilijkheidsgraad, gratis of betaald patroon, enz.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 09:21

Het was niet mijn vraag  maar ik ben wel blij met de informatie, dank jullie wel meisjes Big smile

Liefs Jann 
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 17:25
Het heeft bij mij best een poos geduurd eer ik doorhad dat er véél meer patronen waren dan die 4 pagina's die je in eerste instantie te zien krijgt Smile.

Back to Top
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer knipmutske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 18:58
bedankt voor de antwoorden,ik heb even een kijkje genomen,en me verbaasd over zoveel patronen.

Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 19:15
Originally posted by zakdoek zakdoek wrote:

Het heeft bij mij best een poos geduurd eer ik doorhad dat er véél meer patronen waren dan die 4 pagina's die je in eerste instantie te zien krijgt Smile.

Bij mij valt het kwartje ook altijd erg traag.......Wink

Liefs Jann
Back to Top
annele View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annele Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 19:53
zijn die patronen gratis of zijn het kooppatronen.
Wat voor patronen zijn het. Kun je daar ook borduurpatronen kopen/krijgen?
m.v.g. annelies
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 20:29
je kan kiezen tussen gratis en kooppatronen.
Het is voornamelijk breien en haken.
Ik betwijfel of er ook borduurpatronen zijn omdat ik dit niet in de selectie zie voorkomen...
Ik kan het ook mis hebben hoor, tis me nog nooit opgevallen, maar ook omdat ik er geen interesse in heb...
Dus kzou eens moeten kijken
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns