Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

reacties op werkstukken

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 17:46
Ik kijk altijd uit naar de reactie's die ik krijg dat doet wel deugd hoor
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 21:17
Ik vind het ook leuk als ik uit de naaste omgeving leuke reacties krijg.
Het is natuurlijk geen vakwerk maar hobbywerk. Dus hier en daar een foutje, daar kijk ik maar over heen.
Af en toe ben ik ook best trots op mezelf dan denk ik; zo dat is ook af en het ziet er aardig uit.
Ik heb wel eens mensen gesproken die haken/breien een beetje raar vinden, misschien wel ouderwets.
Kan mij niet schelen, ik vertel dan dat ik er plezier in heb en het is ook nog eens ontspannend werk.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 01:37

de reacties die je krijgt geven mij echt wel een oppepper...zoveel tijd steek je erin om iets moois te maken en dan de waardering dat doet deugt...en Tineke ouderwets wordt weer nieuwerwets...haken en breien is weer helemaal hot de winkels liggen er vol mee...ben zelf 24 en niemand kan mij vertellen dat haken maar een ouderwetse hobby is...als je ze laat zien wat je er allemaal mee kunt maken zijn ze gelijk verkocht...

groetjes, suzanne

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 08:13
Ik heb voor mijn nichtjes verschillende poppenkleerdjes gemaakt en een mooie pop van Jean greenhowe. de oudste is 13 en die vertelde me laatst dat ze alle kleedjes in een mooi doosje bewaart en de pop op bed had gelegd en dat haar vriendinnetjes die pop helemaal "coole" vinden en hadden gevraagd wie die had gemaak. Super he?

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 20:48
Zoiets is toch fijn om te horen.
Dan kun je best trots op jezelf zijn dat jij dat hebt gemaakt.
En je nichtjes zijn er natuurlijk heel blij mee, dat blijkt wel als ze de pop op haar bed showt aan haar vriendinnetjes.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 12:39
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar positieve reacties gehad. Sterker nog: als ik met iets zelfgemaakts aankom, merk ik aan de reactie dat ze al uitkijken naar een volgend project, waarvan ze hopen dat het ook hun kant op gaat komen.
En van de kant van mijn familie is het niet raar dat ze het leuk vinden. Mijn moeder naait heel veel en vroeger maakte ze ook truitjes enzo voor ons, mijn ene zus maakt kraamkadootjes met de borduurmachine en mijn jongste zusje heeft modevakschool gedaan. Mijn schoonmoeder breit sokken voor de hele familie, dus je kunt wel zeggen dat ik uit een creatief nest kom
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 12:49

Wat leuk zeg alle positieve reacties en sokken breien is ook heel leuk. Vorig jaar heb ik ook veel sokken gebreid met kleurtjes in de wol. Nu hebben we een voorraadje.Ze dragen heerlijk in laarzen en zijn lekker warm.Straks komt mijn nichtje met baby hier en dan gaan we gezellig haken en breien. Zij heeft nu ook de smaak te pakken en heeft naast haken ook een breiproject op het oog.Een poncho die ze heeft na breien.Of het verslavend is,Jaaaaaaaaaa.

Groetjes van Jolly

Groetjes van Jolly

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 19:26
Gisteren kreeg ik een hele leuke reactie. Ik had gereageerd op een advertentie van een uitzendbureau, en er belde iemand om wat meer gegevens van mij te kunnen noteren. Ze vroeg me ook naar hobbies, en een beetje schoorvoetend (waarom eigenlijk ) vertelde ik dat ik handwerkte. Wat voor handwerk dan, nou ja, haken en breien enzo. Kennelijk hoorde ze de schoorvoetende ondertoon, want ze reageerde meteen heel enthousiast, dat ze breien ook heel leuk vond en zij was pas 26 jaar. En breien was weer helemaal hip, zei ze ook nog .
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 04:33

Waarom ben je zo schoorvoetend op je hobby.  Ik persoonlijk ben heel trots dat ik kan breien, haken en naaien.  Dan heb je toch steeds een heel origineel werkstuk dat je niet in de winkel kan kopen.  En de complimentjes die je steeds krijgt, neen hoor, ik schaam er me niet voor dat ik haken, breien en naaien leuk vind.  Ik geniet dubbel.

Hopelijk krijg je ook een possitieve uitslag van het uitzend kantoor en kan je snel weer aan het werk.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns