Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

realistische vossenkop

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: realistische vossenkop
    Posted: 28 December 2010 om 13:11
om een imitiatie te kunnen maken van een 'vosje', je weet wel zo een stola zoals ze vroeger droegen van een dode vos, ben ik op zoek naar een realistisch patroon van een vossekop. Haken of breien maakt niet uit.

Mijn eekhoorn is inmiddels af, ik ben nu nog bezig met de eikeboom tak / eikebladeren/ eikeltjes

groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 13:32
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 13:36
bedankt Kathy, ik ga hem opvragen en er mee aan de slag. Deze is echt leuk. 
groetjes,

Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 15:29

http://www.knitty.com/ISSUEfall02/PATTveganfox.html

hier is een vosse das,

groetjes hesterkg1

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 16:13
oooooh Hester, die das, om te gillen...zóooooooooooooo mooi en apart...die sla ik op al is het alleen maar om er af en toe om te glimlachen, wát een droppie en zó komisch..;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 17:06
ja Hester enig. heb hem ook even opgeslagen. je weet maar nooit.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 18:14
ja dat is 1 van de voorbeelden waardoor ik ook op het idee ben gekomen; zie ook het draadje; shrewd stole bij de anthropologie groep op ravelry.
Als je op 'cold stone fox' daar zoekt bij patronen zie je er nog 1, persoonlijk vindt ik die nog mooier.

Echter wil ik een nog meer realistische vossekop maken. Helaas kan ik geen foto toevoegen, want iemand heeft een hele mooie gemaakt maar er is nog geen patroon van. Ik zag juist nadat ik hier het oproepje geplaatst had dat ze een patroon gaat maken. Dus wordt vervolgd.
groetjes,

Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2010 om 19:22
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2011 om 16:29
Originally posted by hesterkerstgek1 hesterkerstgek1 wrote:

http://www.knitty.com/ISSUEfall02/PATTveganfox.html

hier is een vosse das,

groetjes hesterkg1

deze heb ik gemaakt, zal er eens een foto van maken, hij is leuk, maar draagt neit lekker

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 16:56
hoi hester,

natuurlijk had ik deze ook al gesignaleerd. Ik denk dat ik inmiddels een hele mooi echte vossekop heb gevonden.

Nu nog mooie zilvergrijze wol erbij uitzoeken en eerst mijn huidige project (kantrand voor in de iets te ruime halslijn van een shirt) afmaken.
groetjes,

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns