realistische vossenkop |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 December 2010 om 13:11 |
om een imitiatie te kunnen maken van een 'vosje', je weet wel zo een stola zoals ze vroeger droegen van een dode vos, ben ik op zoek naar een realistisch patroon van een vossekop. Haken of breien maakt niet uit.
Mijn eekhoorn is inmiddels af, ik ben nu nog bezig met de eikeboom tak / eikebladeren/ eikeltjes |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
misschien kun je hier wat mee |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
bedankt Kathy, ik ga hem opvragen en er mee aan de slag. Deze is echt leuk.
|
|
groetjes,
|
![]() |
|
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
oooooh Hester, die das, om te gillen...zóooooooooooooo mooi en apart...die sla ik op al is het alleen maar om er af en toe om te glimlachen, wát een droppie en zó komisch..;-))))
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
ja Hester enig. heb hem ook even opgeslagen. je weet maar nooit.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
ja dat is 1 van de voorbeelden waardoor ik ook op het idee ben gekomen; zie ook het draadje; shrewd stole bij de anthropologie groep op ravelry.
Als je op 'cold stone fox' daar zoekt bij patronen zie je er nog 1, persoonlijk vindt ik die nog mooier. Echter wil ik een nog meer realistische vossekop maken. Helaas kan ik geen foto toevoegen, want iemand heeft een hele mooie gemaakt maar er is nog geen patroon van. Ik zag juist nadat ik hier het oproepje geplaatst had dat ze een patroon gaat maken. Dus wordt vervolgd. |
|
groetjes,
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
deze heb ik gemaakt, zal er eens een foto van maken, hij is leuk, maar draagt neit lekker |
|
![]() |
|
hoi hester,
natuurlijk had ik deze ook al gesignaleerd. Ik denk dat ik inmiddels een hele mooi echte vossekop heb gevonden. Nu nog mooie zilvergrijze wol erbij uitzoeken en eerst mijn huidige project (kantrand voor in de iets te ruime halslijn van een shirt) afmaken. |
|
groetjes,
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |